Novinky
Mino 1
1
Ten motor je inovovany. Ma novy ventilovy rozvod CVVD a zvysene vstrekovacie tlaky z 250 na 350 barov. Vykon sa nemenil, ale vdaka technickym zmenam by mal byt uspornejsi.
Přejít do diskuze
JTDLE
Verim, ze ten design nekomu muze imponovat, ale je to naprosto otresny a zezadu snad jeste horsi, parkrat uz jsem Tucson nazivo potkal a nemuzu se zbavit pocitu, ze je to designem moderne pojatej Ssang Yong a jejich starsi modely typu Radius atd. Naprosto odporny. Predchozi generace navenek vypadala aspon relativne normalne. Naopak interier v nove generaci vypada mnohem lip.
Emel
No... abych začal nějak pozitivně... ty sedačky jsou hezký :-) . A kola celkem taky.
Jinak mě to ale nějak míjí... podivná barva, to lakování lemů blatníků tomu taky asi ve finále nepomáhá... snad v nějaké jiné barvě. Jak se mi líbila ta eNlajn (co mi to jen připomíná :-) ) i30, tak tohle moc ne.
Jinak mě to ale nějak míjí... podivná barva, to lakování lemů blatníků tomu taky asi ve finále nepomáhá... snad v nějaké jiné barvě. Jak se mi líbila ta eNlajn (co mi to jen připomíná :-) ) i30, tak tohle moc ne.
ptr078
Tiez si myslim. Na zivo novy vyzera divne, interier bude asi krok spravnym smerom. Exterier je podla mna krok vedla
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
3_diamanty
Suhlasim... uz som noveho tucsona parkrat videl a ta divna maska a cely face su fakt zvlastne.... ano interier nic proti presne... ale exterier je po elegantnom predchodcovi kusok sklamanim ....
3_diamanty
Ale nazivo ten face je divny.... vacsie santa sa mi paci viac.... ale ano megauspech tucsonu je opat jasny :yes:
woody-alien
Takovou speciální edici měl už Favorit a upřímně....v Sudetech se to zrovna nechytlo. :-[] :-[]
Mino 1
Lenze toto nie je N verzia, ale iba N line. Ak by sa potvrdili nejake predbezne zakulisne sumy, tak Nko by dostalo pravdepodobne 2.5 Turbo s 290 konmi. Ale to je zatial v rovine spekulacii.
simson33
No vidíš, sto lidí, sto chutí. Mě Hyundai nikdy designově neoslovoval, ale tenhle Tucson se mi líbí. Už jsem v něm seděl a rád se i svezu.
V normálním světě by si sportovní verze určitě větší motor zasloužila, v EU, která stanoví pro spalovací motory nesplnitelně nízké emisní limity, a kde se platí za emise pokuty, se snad ani na výrobce za nabídku motorů zlobit nelze...
V normálním světě by si sportovní verze určitě větší motor zasloužila, v EU, která stanoví pro spalovací motory nesplnitelně nízké emisní limity, a kde se platí za emise pokuty, se snad ani na výrobce za nabídku motorů zlobit nelze...
SKAY
Na papíře fajn uvidíse v realu jestli to bude žrat k 10... Nebo jen kolem 7-8...karbonovat sani a pouštet olej pod hlavou
Jinak dyzajn ma křivé H pěkný až na kola ty jim nějak nejdou..alespoň ty Nline mohli mit nějaký klasicky sportovní desing. Ne ty kroucene abstrakce..
Jinak dyzajn ma křivé H pěkný až na kola ty jim nějak nejdou..alespoň ty Nline mohli mit nějaký klasicky sportovní desing. Ne ty kroucene abstrakce..
Avantime
Tam zavarili dvere, nech sa nevystupuje na cestu, tzv. Veloster Edition.
Speed
Musím přiznat, že na obrázku vypadá lépe než ve skutečnosti. Měl jsem možnost si ho dobře prohlédnout a na živo mě zklamal. Navíc N verze jako sportovní varianta by si zasloužila i větší motor. Teda alespoň za mě. Třeba Formentor nabízí pořádný dvoulitr s 300 HP. Škoda :no:
iudex
To je dobrá otázka. Lebo samotná motorová paleta je fajn, bohatá z hľadiska výkonového spektra aj druhov pohonu. Avšak až na naftu sú všetky motorizácie postavené na 1,6TGDi, čo je parametrovo fajn, ale ak ide o spomínaný starý motor (ešte z dôb predošlého Ceedu a Sportage), tak ten skutočne nemá dobú povesť čo do úspornosti. Preto by bolo dobré vedieť, či je to ten istý motor, alebo nejaká nová, prepracovaná (a teda snáď úspornejšia) verzia.
_Karel_
Za mě dobrý :yes:
Běžná verze se mi nelíbí, tady mi to nějak funguje. Kromě kol, ty jsou hrozný, ale to je drobnost.
Navíc je na pochvalu, že na rozdíl od koncernu i většiny ostatních nabízí i upravený podvozek, tedy nejen "ozdůbky".
Ten motor 1,6T je už novej, nebo furt ta stará užraná mrcha?
Běžná verze se mi nelíbí, tady mi to nějak funguje. Kromě kol, ty jsou hrozný, ale to je drobnost.
Navíc je na pochvalu, že na rozdíl od koncernu i většiny ostatních nabízí i upravený podvozek, tedy nejen "ozdůbky".
Ten motor 1,6T je už novej, nebo furt ta stará užraná mrcha?
iudex
Tak tu je to Geschmackssache ako hovoria bratia Nemci a môj Ceschmack to tiež nie je, ale komu sa páči základ, tak toto by sa mohlo ešte viac. Ale ako píšeš pri i30 N-line je to oveľa lepšie, to je vizuálne veľmi podarené a posúva základ o dosť ďalej. Paradoxne na i30 N-line mi vadí len to, že sa príliš podobá na plnotučné Nko (teda vadí z pozície záujemcu o N, ktoré tým trošku stratilo svoju jedinečnosť a na jasné odlíšenie by človek musel zobrať ten modrý lak). Ale tak to je aj inde u konkurencie (R a R-line v Golfe, M paket u BMW a pod.)
Honna
Retušérům se jaxi podařilo odstranit kliku na levých zadních dveřích :))))