Ten člověk je prostě jen blázen. Opravdu mimořádně ergonomická a bezpečná auta. Vše pro efekt.
Otázkou je, jestli mu tyhle pitchoviny někdo dovolí pouštět do provozu. Nedivil bych se, kdyby on sám věděl, že ne, a dělal to jen proto, aby se o Tesle zase psalo, protože přesně to se stalo - všichni píšou o volantu Tesly.
Miluju když auto dělá něco samo. Třeba stírá nebo řídí nebo cokoli. Ale toto už je příliš. Tak hodně štěstí, svědkové. Protože o jedné věci musím rozhodovat já a rychle. Kam auto pojede.
Edit: Hele už jsou tady.
Ale Rohore,
přece bys nechtěl sám rozhodovat o tom, kam chceš jet :D:D
Vyšší inteligence vozu (která samozřejně NEbude nikam dál napojená ) rozhodne o tom, kam chceš jet, jak daleko pojedeš - a samozřejmě také, zdali tam smíš jet :D:D
Edit: jj, svědkové nikdy nespí :D
3-4 vteřiny po uveřejnění příspevku - a juž se mi tu jeden vyonanoval s minusem :D:D
Ono zhůvěřilost podobného typu měly poslední Vectry.
Blinkry neměly žádnou aretaci, a podle toho, zda jsi do nich ťuknul krátce či dlouze, tak udělaly trojblik nebo blikaly furt . Než se s tím řidiči "naučili žít", tak skoro každá Vectra na silnici blikala jak světýlka na bordelu v Teplicích ;-);-);-)
Ne jen, že ten volant je totálně odporný, vypadá jak věc z wish za 2$, ale ono to nebude mít normální ani blinkry a ještě si běžně nebudu moct určit, kam chci jet, jestli dopředu, nebo dozadu. Celkem se těším na ta první videa, jak to zmateně manévruje a majitel vzteky bez sebe neví, co má dělat. Není nad to pak hledat někde v podmenu směr jízdy, obzvláště pokud to budu potřebovat často měnit :D
Ano, pamatuji si a i jsem si o vyzkoušel. To bylo fakt peklo, naštěstí Opel to alespoň opožděně uznal a tutu nebezpečnou a neskonale otravnou p.í.č.o.v.i.n.u přestal montovat. :yes:
Chce to mít velký SEBEvědomí nebo extra velkou NEznalost = říkat nejbohatšímu člověku na planetě s velmi nadprůměrnou inteligencí.. že je proti tobě blbej :*)
Myslíš že se zcela míjíte PROTOŽE
a) je tak blbej a blázen, jak píšeš NEBO
b) je tak napřed, že to (už) nechápeš? :-O
Omluvou ti je jen že žiješ v zemi která za posledních 8 let (opět) zaostala a pod vedením žvanila komunisty populisty estébáka oligarchy za posledních 8 let (opět) zaostala (přičemž to 40 let probíhající zaostání a zoufalý propad ve vzdělání = zdaleka ještě nedohnala + a už zase zaostává) ZAOSTALA = my tu eště (vy v diskuzích) řešíme jestli vůbec nahradit ropu elektřinou :-O:D
Což teda sranda vůbec není = fakt tu lidí hýkají nadšením že jsme (před)poslední v Evropě v budování dobíjecí infrastruktury a VÁŽNĚ nemálo lidí píše že TO JE DOBŘE
No bohužel tohle bude na hodně procent mít v důsledku i ekonomický následky = ale ty přijdou až PO eSTéBákovi co si posílá a dohazuje státní zakázky SÁM SOBĚ za několik MILIARD ROČNĚ
Snad jeho jediný přešlap je, že nepočítal, že ty pitomé baterky se za 20 let nezlepší. Kdyby se dal na spalováky, tak by doladil i wankel a ten by ještě fičel v režimu bez svíčky .
O to jde, moc si vovce navykly jezdit si kam se jim zachtělo. Je potřeba přitvrdit.
Mě tady běžně minusujou i slušně formulované dotazy. Případně tvrzení, že auto má běžně 4 kola.
To už musí být mega úchyl, když naminusuje otázku.
To souhlasim. Neni to auto. Proto clovek vylozene miluje to STi. Tesla je elektromobil. Je to jina hra. Jina pravidla. Me ale vylozene irituje kdyz neco hati neco co si ani nezkusil, aby si udelal nazor. To je offtopic. Coz tady hodne lidi v dizkuzi vylozene dela. Je dobre nehltat urban legends a teslu si na par dni proste pujcit. Lidi co jim na tom zalezi, to udelaji..
Takže máš jen - bez urážky - žvásty. F1 nemá víc než dvě otočky volantu mezi krajními pozicemi, ten volant tam má opodstatnění.
Takže zákazník kvůli hypotetickému budoucímu autonomnímu řízení má volant na *** a při potřebě rychlého řazení má klikat po displayi.Z důvodu - Muskovy neukojitelné potřeby se předvádět.
A o display místo palubky ani nemluv - ano, i ostatní jdou touto cestou - která je BEZ DEBAT neergonomická, a proto nebezpečná, ale šetří jim náklady.
P.S. žádné autonomní řízení nemáme, a Tesla, která je možná nejdál, je na stupni 2 z pěti.
Fakt TY mi říkáš TROUBO? :D
Hele hrdino = máš teda tu maturitu nebo ne? Vzdělání obecně i mýmu = ses opakovaně vysm(ív)al
Machroval si že ti to pálí líp než držiteli 30ti doktorátů, českýmu šéfu Akademie věd a teď zas nejbohatšímu člověku na Zemi = takže sem (v sakra) DOBRÝ SPOLEČNOSTI :-)
No SOUVISLOST mezi auty co se TI NElíbí a naopak jejich hodnocení světem = tu JE žejo. Mě se letošní Tesla S popravdě líbí = ty výkony sou fenomenální a narozdíl od některých nemám s volantem problém. Důvody co jak volant a airbag a jak ho držet v diskuzi = myslím že klasicky fakta sbírala :no: jak to tu bývá :*)
Jestli chceš dál držet linii = všechno je opačně než já ryccardo říkám = tak budiž tak ok :-)
Hele UŽ SI VYMYSLEL co s tím SPD? A jejich návrhem zákona = na potraviny od ministra zemědělství a od předsedy vlády? Povinně až 73%? :-O:D
Hele už si našel koule CO způsobilo tu změnu TVÉHO názoru na estébáka komunistu co nám vládne na MŮJ názor? Který si odmítal popíral atd.? Je to vývoj SPRÁVNÝM směrem = to nekritizuji JEN se ptám
Tohle nejspíš jeden s posledních kroků směrem k autonomnímu řízení.
Ty to nejspíš teď neoceníš, ale je obrovský trh který na autonomní řízení čeká. Změní to vnímání toho co je auto a jak ho používat.
A Tesla je zatím nejblíže tomu být první.
Podívej se jen kousek do historie. Kdo šel cestou velké centrální obrazovky a kde je teď zbytek trhu. Podívej se na možnost on line "oprav" auta a kdo byl jeden s prvních a kde jsou teď ostatní atd.
A nakonec k tomu volantu. Podívej se jak vypadá volant F1... A ve finále je to obrovská reklama zadarmo:)
PS: jako řidič co zažil manuál atd se na to taky dívám trochu skrz prsty, ale při dnešním provozu bych v 90% jízd opravdu ocenil spíš autonomní řízení.
Takže mi tady jako chceš vážně tvrdit, že interiér současné Porsche 911 je výrazně horší, než u Tesly 3? A to mám brát jako názor automobilového experta? :-)
Ten zpátečnickej volant možná bude jen na "přání" Tenhle neergonomickej pahejl ala KITT byl moderní možná tak začátkem 80tých let. Volba PRND přes tablet? To je asi jen otázka vkusu. Když už šetří na všech knoflíkách, tak tohle bylo jen otázka času, když těch pár dolarů Tesla ušetří i na voliči převodovky. Nic jinýho než šetřit jim holt nezbývá - s marží 1% :D
blinkry mohli udělat tlačítka na vrcholcích těch beranů, stačilo by to.
Ale důvěra v to, že auto pozná, kam se dá jet, je dost velká. Takové vyjíždění z parkovacích míst, to bude lahůdka.
Ja si nedelam nazor na recenzich. Travil jsem zivot v autech. Suzuki Swift, 307CC, 407 coupe, Jaguar XF 4.2, BMW 7, Subaru WRX STi, S Class W221, Touareg 3.0 TDI, Porsche 911 997 S, S Class W222, Touareg V8 TDI, Lexus LC500, 911 992 S, Tesla 3 Long range..
Tohle jsem vystridal. 680 000 km. Doslo a jsem posledni roky zil v autech pri budovani fimy. Auta jsou moje jedine hobby. Poznam sracku. 911 992 ma interier kvalitni jako Dacia Duster. VW jsou prasata. U te Tesly aspon vim, do ceho jdu.
ha ha ha ho ho ho he he he
Nevím jestli znáš dílo J.M.Trosky, ten získával elektřinu z "éteru", baterie neřešil.
V jeho díle kapitán Nemo stále žije a všechno má na elektřtinu z "éteru", nepotřebuje ani větrníky, ani soláry, ani baterie. :yes: Na elektřtinu lítají jeho adoptovaní vnuci i ve vesmíru (Zápas s nebem)
Na elektřinu má i "paprsky smrti (Pistole míru).
J.M.Trosky už dávno pochopil že by se s bateriemi nikam nedojelo. :-)
To auto je na autonomní řízení vybaveno, čeká se jen na finální sw který je už dost daleko v testování.
A volant, nejspíš bude i normální, čert ví, ale jako reklama to působí geniálně, píše se o tom dost. Nakonec i ty.
Tohle auto ukazuje budoucnost.
Edit: tak uz se objevují fotky s klasickým volantem.
Ja nevim co mate furt s tema blinkrama, kde je jako ma kazdy Ferrari, co?
https://www.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/9-ferrari-f8-tributo-2019-fd-steering-wheel.jpg
Nevím to byla jen taková hypotéza. Nemůže si přeci zazdít zákazníky jen kvůli volantu, takže logický by bylo dát tuhle nebezpečnou hrůzu jako základ a normální volant jako volitelné příslušenství. Pokud ne, tak tím přijde zbytečně o spoustu zákazníků. Možná pár starosvětců, který koukali na Knight Rider si tuhle vykopávku místo volantu nechají prodat :D
Význam nevýznam, muňka má prostě potřebu onanovat nejrůznějšími příspěvky, bez ohledu na jejich téma :D
Ale on/ona/ono za to nemůže, to dělá ta jeho/její duševní choroba
Fakt ti imponuje takovýhle "udávání směru"?
Prozradíš mi, co jako zákazník ocením na řazení přes dotykový display a chybějící půlce volantu?
Předem díky!!
Môžem sa ťa opýtať či by si kúpil auto s autonómnym riadením? Zveril by si mu svoj život?
Ja by som sa bál asi sedieť v takom aute keby jazdilo iba po meste 🤷
Pokud potřebuješ kouli (já třeba na kola), tak zbývá pouze LR verze...
Já čekám na Teslu Y z Berlína, ale tam to bude s koulí asi stejné jako u verze 3.
Mimochodem toho Swifta ma tata doted. Najeto neco kolem 400 000 a z vyctu aut patri rozhodne do prvni 3. Je to bomba kara. Rok 2005. Ta 992 je spis blize k tomu 307 CC ale tam zatejkalo do prihradky spolujezdce. Dal jsem si tam umelohmotneho potapece :)
Jo, to jsem si všiml už mnohokrát. Proč asi třeba já mám pět minusů za stejný názor, kde tady jiní mají plusy? A i kdyby lidi minusovali jen z principu, co změní nějaký přehled, kdo komu co dal? Jako že by se snad pak báli dávat minusy? S ledovým klidem je dám znovu.
Myslíš, že by si člověk v budoucnu koupil "auto (holou karoserii) a za nejrlznější příplatky si pak dokupoval vnitřní vybavení, motor, kola, volant... aj?
No, žádná hovadina není dost velká, aby se jí nechytil nějaký "vizionář a inovátor" a nechtěl na ní trhnout prachy
Ne, auto "úrovně" Tesly tedy opravdu nemám a nikdy mít nebudu. A to ani v případě, pokud bych se čirou náhodou stal multimilionářem. Tato značka elektrických přibližovadel s kvalitou zpracování horší než u Dacie, jejíž jedinou skutečnoku předností je brutální akcelerace (a nadprůměrný dojezd - ovšem pouze ve směšných měřítcích EV) pro mě totiž vůbec není v pravém slova smyslu automobilkou. :-) Před skutečnými autaři bych se v něčem takovém styděl ukázat na ulici/silnici! :D
Tobě z toho že sem poznal že kecáš (o V6) a upozornil tě že si pomotal ekonomi-i s ekonomi-kou = dodnes muňkuje? :-O
Už je to docela DLOUHO takže asi půjde TRVALÝ stav ;-)
Takže i když si to nepřečteš = když blb napíše blbinu = mám POTŘEBU věc uvést na pravou míru = blbý nojo JÁ VÍM :D
Ve výsledku to je bezpečnější už teď + časem se ten rozdíl mezi naší chybovostí a autonomním řízením ještě ZVĚTŠÍ
Je to furt jen (trochu složitější) téma manuální vs automatická převodovka. Dneska už je lepší automatická (krom aut typu Toybaru apod. což je velmi až extrémně okrajová část trhu). A to samý je autonomní řízení
Dekuju. Horsi, nez moje nova 911 992 to fakt nebude. Koupil jsem ji v Breznu a tak me nastvala kvalita zpracovani, ze jsem ji v Kvetnu zaparkoval v praci a ni nevim, jestli ji jeste mam. Nekde tam hnije.. snad ji prodam, nez mi tohle dodaji.
Online připojení je logický vývoj technologií, všude máme rychlý internet a je otravné aktualizovat ručně. Za to debilní koncepci "vše v dotykáči" kopíruje akorát VW a Tesla-rip-offs jako EV Mustang a podobně. A autonomní řízení mě nezajímá.
A ha, muňka, sakra správně pochopil / pochopila / pochopilo, že je jedním z těch úchylů. Ovšem ani po 4 letech jí stále nedošlo, co to znamená, když je u někoho na shit-listu