Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Máte už elektronickou dálniční známku? Éra papírových kupónů skončila

Éra elektronických dálničních známek je už definitivně tady. S koncem ledna skončila i platnost posledních papírových kupónů.
Zpět na článek
31. 1. 2021 21:39
1. 2. 2021 09:12
Avatar - Mikesus
31. 1. 2021 12:44
Uz bylo na čase
Normalni vyspělá civilizace pouziva elektronické systémy. Jen u nas se muselo proad něco lepit na okno.
Rozbalit vlákno
57
Avatar - Hammunasakra
31. 1. 2021 14:09
Re: Uz bylo na čase
Nojo i Slovensko nás předběhlo o 5 let = a bohužel nejen v dálničních známkách

A přitom to tady 8. rokem řídí Slovák https://www.reflex.cz/…sto-pokusil.html taky máš rád jeho vyprávěnky https://www.reflex.cz/…ece-andreje.html ?
Avatar - Blue Sun
31. 1. 2021 15:19
Re: Uz bylo na čase
Jo, a v čem ještě nás předběhli? A jestli ano, proč se tolik Slováků cpe studovat a pracovat k nám, zatímco Češi na Slovensko nějak nechtějí?
Avatar - Hammunasakra
31. 1. 2021 15:38
Re: Uz bylo na čase
V (ekonomicko politických) reformách ještě z dob Dzurindy = to je před 20ti lety!
Jak už to bývá KVALITNÍ DOBRÁ práce byla odměněna = skončil :-!
U nás to tak taky funguje = Babiš trénuje na 3. období Zeman po 2. naštěstí (musí) končí :*)

Proč dodnes část chodí studovat a pracovat sem? No PROTOŽE KOMUNISMUS = celou dobu společného státu to komunisti plánovali = že zaostalejší Slovensko se musí srovnat s vyspělejším Českem = ale dopadlo to jako všechny jejich plány

Za pár samostatných let se rozdílná úroveň států zmenšila VÍC než za těch předchozích 70 let

Ale napřed jsou = oni svého Fica odeslali kam patří, my jejich Babiše možná letost po3tí zvolíme :-!

Ostatně https://www.okoun.cz/…oards/zeman_domu?… bych za https://www.zeny.cz/…e-kate-6707.html taky vyměnil = PŘEDBĚHLI NÁS :*)
Avatar - Blue Sun
31. 1. 2021 16:28
Re: Uz bylo na čase
Kruci, a že ty reformy nejsou nikde vidět... Kdyby měly opravdu smysl, tak by situace byla opačná a my chodili makat a studovat k nim. Takhle mají euro a je jim to spíš ke škodě než k užitku.
Jinak jsou ty tvé politické analýzy opět jen snůška nesmyslů. Druhým odstavcem zcela popíráš první a všechno korunuješ jen osobní animozitou ke konkrétním osobám.
Mimochodem, já Babišovi to vítězství přeju. Bude to to nejhorší, co se mu může stát. Zvítězí ve volbách, ale nesestaví funkční vládu s většinou a ostatní ho kdykoli přehlasují. Zeman ho sice nechá vládnout i bez důvěry, ale bude mu to naprosto k ničemu.
Avatar - Hammunasakra
31. 1. 2021 16:43
Re: Uz bylo na čase
No kruci = viz co sem napsal JSOU sakra VIDĚT ;-)

Za -náct let se ten rozdíl zmenšil VÍC než za předchozích 70!

Jinak s tebou dost často souhlasím = a politika mě moc nebere beru to drtivě většinově EKONOMICKY

Takže kdo to dělá ekonomicky (navíc úmyslně pa)BLBĚ = jo k tomu MÁM animozitu

Naprosto NEsmyslná je ale tvá druhá věta = takhle to FAKT NEFUNGUJE (ani ve snu = no tam možná jo :-)

Lidi to neradi slyší = ale 40 let komunismu budeme dohánět zjednodušeně dvojNÁSOBEK času. To samý tohle dohánění = který popíráš
VO TOM to je PROTO to maj populisti jedno jestli u nás dřív Špidla nebo teď Babiš (tak) SNADNÝ = protože vo fous hůř pozná i idiot HNED, dopady bilionového zaostání (jako teď díky Babišovi) si uvědomí laik až časem (vono bohužel složitější věci nejde hodnotit selským rozumem = byť dobře fungujícím) a PROTO bude dokonce nadávat nějakýmu ministrovi financí a předsedovi vlády co to JEDNOU budou po babišovi napravovat = to ONI budou ti špatní co jim berou :D

Moc nechápu lidi jako ty s tím PŘÁT BABIŠOVI = nejde o nějakýho miliardáře co si posílá jen na dotacích 2.000.000.000 kč ročně a dává státní zakázky za 20 miliard za poslední 2 roky. Jde o to jak SPRAVUJE MOU (a taky tvou) ZEM

Takže i když se to lidem nelíbí správně je to takhle https://www.seznamzpravy.cz/…-kalouska-139679 :*)

Babiš to dělá zjednodušeně PŘESNĚ OBRÁCENĚ = ale ono se to co neudělal za 2. volební období a ty navrhuješ 3tí = stejně bude MUSET udělat

To co považuješ za nesmysl = je spíš že nechápeš tuhle úroveň = abych ti to vrátil
A vysvětlíš ČÍM (v tvé hlavě = v tvé úrovni chápání) POPÍRÁM ty 2. odstavce? :-)
Avatar - Blue Sun
31. 1. 2021 18:57
Re: Uz bylo na čase
Ne, to tedy nejsou vidět. A nezkoušej to na mě přes komunismus, není mi patnáct, abych ti ty blitky žral. Znovu opakuju - kdyby byly slovenské reformy tak úspěšné a funkční, kdyby opravdu byli napřed vůči nám, nejezdili by makat a studovat sem, ale my k nim. Jenže situace je jaká? Opačná, že? Takže vůbec nejsou napřed, jsou stále ekonomicky pozadu.
Jo, gratuluju, nemají Babiše. Místo toho si zvolili uřvaného a namachrovaného cápka, který neuřídí ani tříkolku, natož stát. Místo Zemana mají načančanou babu, která o řízení státu ví ještě méně, ale umí se u toho správně nakrucovat. Jestli tohle ti stačí jako předehnání ČR, pak máš v palici solidně vyluxováno.
A to, že nechápeš co jsem napsal (jak s Babišem, tak s tím Slovenskem), jen dokresluje tvou naprostou mentální zaostalost. Jsi hloupý teoretik, který se odvolává na hloupé poučky z hloupých knih a hloupých univerzit, ale realita života je ti velice dalece vzdálená.
Ale zkusím ti vysvětlit aspoň toho Babiše (ač pochybuji, že jsi mentálně dost schopný to pochopit). Když Babiš vyhraje volby, ale nebude mít většinu na sestavení vlády, sněmovna ho vždycky a ve všem přehlasuje. Opozice si bude moci předkládat vlastní návrhy zákonů a vždycky je schválí. Senát a kraje jsou proti němu už teď, takže by to jen podrazilo cokoli, co by mohl udělat. Takže nebudou ani žádné dotace. Naopak sněmovna i přes vítězství bez problémů bude moci schválit cokoli, co EU proti Babišovi napsala a poslala. Je fascinující, že taková politická kapacita jako ty neumí pochopit tak základní myšlenku.
Avatar - Hammunasakra
31. 1. 2021 19:09
Re: Uz bylo na čase
No v 15ti bych ti to nechápání = a hádání se = snad prominul. U dospělýho to je smutnější = takže to nejsou blitky = to je REALITA (potvrdí každej ekonom = selský myšlení na to fakt asi nestačí). Vo tom je tzv. Vaculíkovo pravidlo BOHUŽEL fakt funguje ;-)

Aha tak TAKHLE si to NEpochopil = slovenský reformy vzniklý v letech 99-2006 samozřejmě JSOU funkční = otázka je PROČ se hádaš že ne, když o nich zjevně NIC nevíš?
To co si pochopil blbě je že slováci eště nejsou PŘED náma (napsal sem to koukám snad jasně JAK sis to z toho takhle předělal?) ale že za posledních -náct let po svých reformách se rozdíl ZMENŠIL VÍC než za předchozích 70 let = už to chápeš?

FAKT jako FAKT "ač pochybuji že jsi mentálně dost schopný to pochopit"??? :-O :*) :D :-! :-[]
Jako FAKT?

To budou asi ty hloupý univerzity a hloupý knihy = holt nemám tvou vysokou školu života ;-)

Ač s tebou o autech většinou a docela často souhlasím = tady si ze sebe udělal... ryccarda? Kdybys nevěděl to byla SMRTELNÁ URÁŽKA :D

Nevím PROČ ses tak brutálně totálně sebeztrapnil shodil = ale stalo se
Já dám dál na ty hloupý knížky atd. = no a ty asi dál na = svůj selský rozum ;-)
V autech bych řekl že (ti) docela funguje = ale obecně JE LEVEL kde selský rozum NEstačí (smiř se s tím = ber to jako radu :-)
Avatar - Blue Sun
31. 1. 2021 19:17
Re: Uz bylo na čase
Ty jsi tak zarytý antikomunistický teoretik, že ti naprosto uniká realita života, vážně. Ale umíš to hezky okecávat, jdi do politiky. Čeká tě tam zářná kariéra. Tedy pokud nějaká strana bude něco tak blbého chtít. Neustále tupě opakuješ, jak je Slovensko před námi, a přitom vzápětí to popřeš tím, že teprve nás dohánějí. Tak si v tom sám udělej prvně pořádek.
A přirovnání k ryccardovi? Je sice magor a jeho názory jsou nevzdělané, ale oproti tobě je pořád rozumný a konzistentní. Takže děkuji, ještě, že jsi mě nepřirovnal k sobě.
A máš pravdu, občas selský rozum nestačí, ale oproti tvé teorii je vždycky bohatě naddimenzovaný. A o mou vysokou školu se neboj, byla skvělá. A ano, naučila mě i mnoho pro život, což u tebe zjevně stále nenastalo.
Avatar - Hammunasakra
31. 1. 2021 19:26
Re: Uz bylo na čase
Takže plky + urážky (to je spíš ta úroveň ryccardo a další = sem tě měl trochu vejš ;-\

To že ryccardovy názory jsou rozumný = tos mě DOSTAL = fakt neni moc kam dál klesnout

Popravdě NEJSOU ani konzistentní = mění názory jak se mu zrovna hodí. Teď z něj zrovna lámu CO způsobilo že otočil po létech kdy se hádal bránil Babiše na to že mu teď místo okecávání jeho tunelů a dotačních podvodů říká z.m. r.d. Jediný co sme za ty roky z Babišovejch leváren v 80. v 90. až po dobu ve vládách neprobrali byla https://ct24.ceskatelevize.cz/…ni-sefa-inspekce ale ta při jeho silně až extrémně PROTI ekologickém smýšlení a chování = tu změnu asi nezpůsobila :-)

Tvá vysoká je mi fuk = fuk mi neni že mě urážíš, když neříkám SVÉ teorie, ale jak si sám napsal obecný znalosti. Už ti došlo jak je to s tím doháněním? Že ještě nejsou PŘED náma ale ZMENŠILI rozdíl? ;-)

To že se babišův vliv na stát dá po 2 volebních obdobích vyjádřit (velmi přibližně) asi 2 biliony MÍNUS = to NENÍ vtip (ANO bohužel není vtip ani těch možná až 300 miliard ročně

Jestli si z těch co mu naletěli = blbý. Ale uznávám že i když plácá totální blbosti a velmi často naprosto NEkonzistentní JE velmi přesvědčivý https://hlidacipes.org/…eri-at-tam-bezi/

Zkus třeba jen tuhle zábavnou formu video má asi 10 minut https://www.reflex.cz/…ece-andreje.html kdyby se bavil (jako my co víme že to je bohužel pravda = což vlastně zas taková zábava není) tak https://www.mall.tv/udalosti-ludka-stanka
Avatar - Blue Sun
31. 1. 2021 19:37
Re: Uz bylo na čase
Takže nepochopil... ani napodruhé. OK, pak nemá cenu s tebou ztrácet čas.
Víš, celou dobu jsem si myslel, že nejhloupější je tady na auto.cz fostek s Aresem, ale ty je strčíš oba s přehledem do kapsy.
Avatar - Hammunasakra
31. 1. 2021 19:40
Re: Uz bylo na čase
Takže plky a urážky = nejsi sice úroveň ryccardo a Arese a rohYpnol atd. ale teď si použil stejnou "taktiku" :-!

Fakt TUPĚ?? Od začátku to BLBĚ (po tvym TUPĚ) chápeš ty = tak si to vyřiď se svou hlavou = a vrať se na ZAČÁTEK a ODPOVĚZ čím si odporují ty první odstavce. Když TY něco nechápeš = neznamená to že to někdo blbě napsal (nejsme všichni arese a rohYpno atd.) ale že to třeba nechápeš TY = chápeš?

Nejsem si nikdy jist kdy ti ryccardové pochopí a dál se hádají jen "z principu" ABY "neztratili tvář" = to že tohle není o žádném antikomunistickém teoretizování, ale prostě normální ekonomická realita = ti už došlo? Ryccardovi ne = ten má limit v dotování nafty = to je úroveň kterou nikdy nepřekročí :*)
Ostatně HÁDAL se stejně jako ty = že dnešní a dokonce jeho budoucí důchod nebude nižší PROTOŽE KOMUNISTI = no a vono BUDE! :-O :D
I když TI to hlava nebere = dnešní ekonomika JE tam kde je KVŮLI komunistům = a buď to pochopíš nebo ne = ale to na realitě faktu skutečnosti že to tak je = nic ne(z)mění

Popravdě našlo se tu už víc diskutérů co hlásali že ONI MAJÍ VŠ ekonomické vzdělání = a napsali pěkný (ekonomický) blbokraviny = by mě zajímalo jestli by takhle zkoušeli že maj vystudovanou chemii, fyziku = no ryccardo sejmul (pochopitelně) klimatologii ale protože popíral emise aut tak i lidi z Dopravní faktulty ČVUT. A naposled Sira Attenborougha = majitele 30ti doktorátů = až TAKOVÝ tu máme borce :-!
Fakt tenhle ti přijde "pořád rozumný"? :-O

Hele ZKUS to video z odkazu TŘEBA...
Třeba ti dojde = že přišel čas změny názoru ;-)
Avatar - Blue Sun
31. 1. 2021 20:21
Re: Uz bylo na čase
Ano, oproti tobě mi přijde pořád rozumný. Aspoň je na něm vidět, že má vztah k životu a realitě, zatímco ty jen opakuješ teorie, podle kterých si chceš připadat chytrý a vzdělaný. Jen bys jim taky měl rozumět, což se neděje.
A ne, komunisti se stavem naší země v době třicet let po revoluci nemají fakt už vůbec nic společného. Což ovšem tvůj zaslepený a vyluxovaný mozeček nedovede pochopit. Zhroutil by se ti totiž svět tvých úžasných teorií o zlém komunismu a hodném kapitalismu...
Avatar - Hammunasakra
31. 1. 2021 20:30
Re: Uz bylo na čase
Fakt sem tě měl za (hodně) chytřejšího :-)

Zkus neurážet (zvlášť ve věcech o kterých jak vidno nemáš nejmenší znalost) a zkus to PROMYSLET = co myslíš že je důvod rozdílu v majetcích, příjmech, důchodech mezí náma a třeba (dříve společným státem) Rakouskem? Po revoluci byl náš rozpočet jen asi desetina jejich dneska sme asi na třetině = že by příčina byl KOMUNISTA? Źe by i po 30ti letech???? :-O
Napiš SVOU TEORII co je příčina = podle toho teoretickýho vzdělání = fakt KOMUNISTA = fakt i teď po 30ti letech. A hůř = bude to chvíli eště pokračovat

Takže NE "nemají fakt už vůbec nic společného" = už to (po vysvětlení) chápeš? Nebo spíš ten ryccardo? :*)
Napovím ti eště jednou = je to asi jako bys tvrdil že vzdělání ukončený ZŠ nebo VŠ před 30ti lety = nemůže mít dneska vliv. V úrovni státu je to = v zásadě STEJNÝ

Téma Slovenska které nás díky reformám před lety DOHÁNÍ (víc úspěšněji než předchozích 70 let) = to už ti došlo? ;-)
Avatar - Blue Sun
31. 1. 2021 20:43
Re: Uz bylo na čase
Jediné, co mi došlo je, že se vytrvale vykrucuješ a nedovedeš přiznat, že jsi napsal naprostou kravinu a ještě ani nepochopil naprosto jednoduchý příměr. A snažíš se to jen okecávat dalšími prázdnými frázemi.
Doufám, že ty a tobě podobní se nikdy nedostanete k řízení státu. To by byla skutečná katastrofa.
Avatar - Hammunasakra
31. 1. 2021 20:53
Re: Uz bylo na čase
Takže dál linie ryccardo = urážet (když něco nechápeŠ = to je skutečná katastrofa

Smutný že sou lidi co když něco nechápou něčemu nerozumí = jen uráží (protože přece = v tomhle případě makroekonomický = znalosti končí TVÝMA znalostma = když to nechápeš TY = nic takovýho určitě NEexistuje, viz nejen ryccardo a dotování nafty :*)

FAKT si mě (hodně) zklamal. Zvládneš odpovědět na tu otázku? Když za dnešní (po 30ti letech) nižší platy, důchody, majetky nemůže (dle tvého) komunista, tak teda KDO???????????
Na to umíš odpovědět?

No a to slovensko vs česko = to už ti došlo? Jo FAKT nás dohání (rychleji než dřív) = to je celý
Mimochodem to cos napsal o € za to by ti rozbilo hubu asi 9 až 10 z ředitelů majitelů firem = jedno jestli vyváží nebo dováží

Ale spíš mě zajímá KDO je teda vinen za obecně nižší příjmy = klidně to vem postupně, za náš ca desetinový státní rozpočet vůči podobně velkému (o fous menšímu) Rakousku po (ekonomickém) krachu socialismu asi MŮŽE KOMUNISTA = tam asi budeme mít shodu? No a dnes jsme ca na třetině jejich rozpočtu = za to už teda NEmůže komunista?
Avatar - Blue Sun
31. 1. 2021 21:59
Re: Uz bylo na čase
Klidně se třeba zlob, na tvé hloupé otázky ti odpovídat nebudu. I kdybych odpověděl, stejně z toho zase vyvodíš nějakou svou zcestnou teorii. Nemá smysl s tebou dál ztrácet čas.
Tak si klidně můžeš třeba myslet, že jsi nejchytřejší a jak jsi nade mnou vyhrál.
Avatar - Hammunasakra
1. 2. 2021 07:49
Re: Uz bylo na čase
Je to sice BLBÝ jako FAKT BLBÝ = ale nejsem nejchytřejší. A určitě ne proto že mám o fous lepší makroekonomické znalosti než ty

Hele sakra CO je na tom hloupýho? Popíráš že důvod je komunista, tak řekni KDO??

A nejde (mi) o nějakou výhru (byť o tom docela hodně místní diskuze jsou) jde mi JEN o pravdu a fakta.

Chápu že se moc (jinak) nedá odpovědět na to KDO za to (že tu jsou stále nižší příjmy, důchody atd.) může = protože za to FAKT může KOMUNISTA. A nejen doteď, ale ještě další roky = blbý ale je to tak

No a Slovensko nás díky reformám = za posledních -náct let dohnalo (zmenšilo rozdíl) víc než za celou dobu společného státu od roku 1918. Nic víc nic míň = taky fakt
31. 1. 2021 21:54
Re: Uz bylo na čase
Ty si debi,le nastves zbytky lidi co se s tebou jeste bavi a budes si tady ty svoje prispevky pak psat uz jen sam pro sebe. Uvedom si ze se s tebou nikdo nechce bavit kvuli tomu tvymu arogantnimu chovani. ;-)
Avatar - Hammunasakra
1. 2. 2021 08:14
Re: Uz bylo na čase
Říkat pravdu a trvat na ní = je arogantní leda v tvé (no nejen tvé :) ) hlavě

NEBUDU kvůli (tobě skutečnému) debi,lovi plácat kraviny = a když (ověřitelná) fakta někdo popírá (jako ty dotování nafty) tak na tom co je (ověřitelný) fakt = holt trvám
Už ti DOŠLO jaký a kolik totálních blbo3,14čokravin = si jen k tématu pokřivení trhu dotováním nafty NAPSAL??

I když si napsal stovky vět a stovky vulgarit že https://oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit autor slov redaktor editor jsou proti tobě *** apod. = že TVÁ znalost oboru jasně říká že to je BLBOST atd. atp. = tak proto přece nevypnu mozek a znalosti = a nebudu plácat stejný kraviny

Prostě kapku víš a oceán nevíš (ví vzdělanej) no a ty moc vzdělanej nebudeš = takže tvrdíš OPAK
I když to popíráš = stejně si jako volič KSČm podporujících vypatlance z Iránu https://www.kscm.cz/…chni-proti-iranu tady na těhle stránkách (DÁ se to DOHLEDAT!) napsal že je podporuje USA = a já tě opravil. Tím jsme se dali do řeči = no a víceméně podobně = to pokračuje dodnes. Jen si s(vými) narůstajícími omyly = začal přidávat vulgarity

Stejně tak jde najít tvý nadšení pro Zemanem slíbenou ČÍNSKOU investici Nexen u Žatce. Tak pak omluvu když jsem tě na to upozornil a pak po čase POPÍRÁNÍ že tohle si nikdy neřek = vše co si napsal TU JE počet vulgarit to nezmění = ani o písmenko :-)

Źe (nejen) TĚ říkání faktů se.re = nojo no (blbý fakt blbý)

To co sem napsal o Slovensku je FAKT = co to (v někom) vyvolá(vá) je smutný
Avatar - WinDiesel
1. 2. 2021 09:07
Re: Uz bylo na čase
Zapomněl jsi na Blue Sun, ach ta skleróza ... tak Ti to připomínám.
31. 1. 2021 22:06
Re: Uz bylo na čase
Uz ti ty radoby vysokoskolaku nekolik let vysvetluju ze nejsem Babisuv fanda ani volic, ani jsem nikdy nebyl. Takze ze me ty deb,ile nemuzes tim padem vyrazit datum kdy jsem otocil. Pochopis to nekdy nebo jsi tak tupej a budes se me na to znova a znova ptat?
Avatar - Hammunasakra
1. 2. 2021 07:44
Re: Uz bylo na čase
PROČ furt tak trapně LŽEŠ? Co si napsal = NEZMIZÍ to fakt nevíš? :-O

Takže NELŽI = jo nejsi jeho VOLIČ (beru jen to CO SI sám NAPSAL = jsi volič KSČm a dneska SPD = takže se ptám CO říkáš na jejich návrh zákona na podporu prodejů potravin Babiše? Až 73% povinných potravin? https://www.denik.cz/…ravin-vtipy.html

Okecával si STB i tunelování a stahování dotací tohohle paBLBa https://www.novinky.cz/…dvakrat-40349544 styď se :-O
A je DOBŘE že si otočil = asi to bolí že na MŮJ názor :*)

NEříkám že si babiše volil, ale OBHAJOVAL = jeho STB prasárny a kradení v 80. letech, megatunelování (už tehdy spolupráce se Zemanem) v 90. atd. až po ca 100 milionů na Hnízdo https://www.seznamzpravy.cz/…ho-hnizda-139874 pro tuctového rádobyvysokoškoláka (účetního) je to práce tak na týden abych to nepřeháněl na měsíc :*)

Takže CO udělalo tu ZMĚNU na můj názor? Od BRÁNĚNÍ HÁJENÍ OKECÁVÁNÍ prasáren = po realitu že dneska mu říkáš = vlastně stejně jako já? Takže CO to bylo? CO to způsobilo?

Jj ptám se = nic na tom neni: CO způsobilo tvou otočku o 180°? A doplňkově PROBOHA PROČ to popíráš? Je ti to trapný, že si se nejdřív hádal a teď se MNOU souhlasíš?
1. 2. 2021 13:46
Re: Uz bylo na čase
Naopak to že ho nemám rád jsem tady psal už mnohokrát. Jen ty si vůl a nepamatuješ si to. Nebo si to prostě nechceš pamatovat. Nebo, jak je u tebe běžný, nerozumíš psanýmu textu a z toho co píšu si vydedukoval, že je Andrej snad můj oblíbenec. Takže už můžu počítat s tím, že si to konečně pochopil, nebo mi zase pozítří napíšeš, kdy jsem přestal mít rád Babiše?
Avatar - Hammunasakra
1. 2. 2021 13:55
Re: Uz bylo na čase
Velmi zajímavý = teď bych tě potřeboval připojit na přístroje a VIDĚT jestli LŽEŠ a PLÁCÁŠ = nebo máš prostě blbou paměť a nevíš a PLÁCÁŠ :*)

Tipuju že jako často LŽEŠ = takže lháři ty si FAKT NEpamatuješ jak ti nevadilo 3,14 hnízdo z dotací a nevadilo STB a nevadilo tunelování v 90kách? jak říkám není to (zdaleka) jen o paměti ty si to NAPSAL = a to NEzmizelo :-)

Stejně jako si napsal že je super čínská investice co je sliboval pan Zeman ten Nexen v Žatci = a protože to bylo v tu chvíli s odkazem OMLUVIL ses za to. No a uběhla chvíle = a už to (stejně jako to bránění hájení babiše) POPÍRÁŠ :-O :*) :D

Takže nevím PROČ tak lžeš (je ti trapný že si SVŮJ názor změnil na MŮJ = no to se DÁ pochopit, že je ti to trapný = ale STALO se no to už nezměníš)

EDIT = a nebuď furt sprostej = to je typický pro.. a hlavně tím CO SI NAPSAL a JE TO DOHLEDATELNÉ = urážením ani lhaním = TO NEZMIZÍ (tohle chápeš ne? :-)

EDIT 2 = hele pojď se vsadit u notáře to sepíšem o VEŠKERÝ TVŮJ majetek, že sis nepoplet Nexen čínskou investici v Žatci. CO ty na to?
1. 2. 2021 15:34
Re: Uz bylo na čase
Hele já ti řeknu tajemství. To že s ním v některých otázkách souhlasím, neznamená, že ho volím nebo ho mám rád. Jen se prostě někdy názorově shodneme. Stejně jako se někdy názorově sejdu s Kalouskem, komoušema, ODS atd. To je úplně normální. Nemůžeš z toho vydedukovat ovšem nic jinýho než, že s ním v konkrétním otázce souhlasím. Ty z toho chápeš, že s ním souhlasím ve všem a jsem snad jeho volič.
31. 1. 2021 21:52
Re: Uz bylo na čase
Dekuju nacelniku ze ses me zastal :D :D

Magor mozna sem ale na Hamunovu uroven snad nikdy nespadnu. Ma to v ty makovici tak pomotany ze podle me neco snupe a uz mu to rozezira residua mozkovy tkane co mu priroda nadelila :D
Avatar - Blue Sun
31. 1. 2021 21:57
Re: Uz bylo na čase
ryccardo: Upřímně, magoři jsme tu asi už všichni, mě nevyjímaje. V jednom měl pravdu někdo v té vánoční debatě okolo počtu příspěvků, že to tu jde do háje. A je fakt, že tomu zlepšení nikdo moc nepřispíváme...
Akorát někoho to zasáhlo zatím méně a jiné (a Hamunu zvláště) více...
31. 1. 2021 22:09
Re: Uz bylo na čase
To mas asi pravdu :yes: ;-)
Avatar - Hammunasakra
1. 2. 2021 07:53
Re: Uz bylo na čase
To je fakt, když jsem si zpětně přečetl tvoje vánoční příspěvky = snad v každém každý den byly VULGARITY

Fakt bez přehání si byl NEJSPROSTŠÍ vánoční diskutér. Rozhodně tady ale bylo to tak moc, že asi i českých webů = to nebývalo

Otázka = máš představu kolik tisíc vulgarit (nemluvím o urážkách mimo těch jsou dnes už taky ne stovky ale tisíce JEN sprostý slova) kolik vulgarit si jen na těhle stránkách napsal? Alespoň přibližně = jestli to trefiš alespoň kolik TISÍC?

Je to vážně míněný dotaz
1. 2. 2021 15:14
Re: Uz bylo na čase
Co si zasloužíš to máš. Ostatní se s tebou nebaví, hází do HL, jenže tak ti nedojde, že jsi arogantní z-mrd. Já ti to aspoň řeknu a nestrkám před tebou hlavu do písku.
Avatar - Hammunasakra
1. 2. 2021 15:17
Re: Uz bylo na čase
Před fakty a pravdou = strkáš hlavu do písku ČÍTANKOVĚ

NEsnášíš = fakta
NEsnášíš = pravdu
NEsnášíš = inteligenci a vzdělání
1. 2. 2021 15:35
Re: Uz bylo na čase
Ba ne, nesnáším jen arogantní z-mrdy co si myslí, že jsou nejchytřejší. Čili tebe.
Avatar - Hammunasakra
1. 2. 2021 15:48
Re: Uz bylo na čase
No vidíš a v reálu je to PŘESNĚ OPAČNĚ

Nejsem (bohužel) nejchytřejší = ale říkám (narozdíl od většiny) FAKTA (PROTO dávám i odkazy)

Tohle je o tobě a lidech co se ti líbí https://zpravy.aktualne.cz/…c800cc47ab5f122/ smutný kam upad inteligentní člověk co bys ho chtěl příštím prezidentem

AROGANTNÍ Z-MRD co velmi často AROGANTNĚ MACHRUJE jak jsou všichni ve všech oborech (proti němu) tupí nebo se alespoň mýlí = si ty
Krásnej příklad je DOTOVÁNÍ NAFTY = kolik stovek vět a vulgarit si znovu a znovu psal. No tak jeslti si nekecal o VŠ ekonomovi v práci = tak je na čase se ho zeptat.

DRSNÝ žejo? To co kritizuješ = si ty sám
PROTO sem řikal ať si pustíš ten dokument = a na konci se rozhodneš jestli ti co říkají věci které ty popíráš (od mě po majitele 30ti doktorátů) jsou to co píšeš (NEBO SI MYSLÍŠ ŽE SI NEJCHYTŘEJŠÍ ale v reálu...

V reálu ten ROZPOR co máš furt se světem = není tím že se MY mýlíme = ale mýlíš se ty. Ten ROZPOR = tu JE
Jde jen o to KDO se mýlí
Avatar - Hammunasakra
1. 2. 2021 08:09
Re: Uz bylo na čase
Hele bez urážení = to co sem napsal o (makro)ekonomice = je prostě FAKT. Potvrdí ti to každej (no většina :-! ) v oboru vzdělanej

PROČ jen trošičku složitější věci = vyvolávaj reakce kterou si předved (no popravdě i HORŠÍ) to mi pověz

Je fakt že se tu občas popíraj i věci ze ZŠ, fyzikální zákony ze SŠ tu mikesus apod. taky používá marně, no a tohle je už VŠ (tuhle úroveň ryccardo a Jerry.Gunman a rohYpnol atd. = už UPŘÍMNĚ NENÁVIDÍ :D
1. 2. 2021 06:27
Re: Uz bylo na čase
Sorry za off topic, ale četl jsi poslední rozhovor Drabove? Asi by jsi se měl spíš omlouvat.
Avatar - Hammunasakra
1. 2. 2021 08:01
Re: Uz bylo na čase
A přitom to je jen to co od srdce nenávidíš (pamatuju tvý HÝKÁNÍ NADŠENÍM když se Zeman pustil do pražské smetánky ;-)

Přitom to co tě uvádí v hysterii a nutí chrlit urážky = jen jen obyčejný vzdělání. Ty VÍŠ proč ho nenávidíš = hele vysmíval ses snad už všem oborům = máš teda alespoň tu maturitu?

Hele viděl si už ten https://www.csfd.cz/…planete/prehled/

Je to souhrn věcí kterým se dlouhodobě vysmíváš a urážíš = po tvém by se to dalo shrnout: JEDEN Z VÁS je kretén, tupý hovado, žvanil, blbeček atd. prostě plácá kraviny
Mrkni na to a zvaž kdo = zatim si jen napsal že TVÝ zpracování info v jedný věci je samozřejmě NAD jeho. Tak aby to bylo tak nějak "komplexně" = tak šup hrdino

EDIT a zkus najít koule a odpovědět = co ty volič SPD říkáš na jejich zákon na podporu byznysu Babiše povinné české potraviny
A máš (snad) i druhou kouli = tak přiznat CO způsobilo ten tvůj OBRAT v názoru na Babiše = fascinující přechod z TVÉHO názoru na něj na MŮJ názor na něj :-O :*) :D :-! :-[]
1. 2. 2021 15:17
Re: Uz bylo na čase
Zákon na podporu byznysu Babiše bych hodil do koše a všechny kdo tuhle zhovadilost podporují bych zastřelil a vysílal to v televizi, aby se nenašli další, kdo by podobnou zlodějinu chtěli někdy zopakovat. Snad jsi nečekal, že to budu podporovat.
Avatar - Hammunasakra
1. 2. 2021 15:17
Re: Uz bylo na čase
:yes: :yes:

No bohužel AUTORY si volil = ti lidé tam jsou (i) díky tobě
1. 2. 2021 15:38
Re: Uz bylo na čase
Ani nevím kdo pro tuhle zhovadilost všechno zvednul ruku. Je jasný, že volič před volbama přesně ví kdo se s kým spolčí a co v následujících 4 letech vymyslí. Vidíš to blbečku všechno hrozně jednoduše. Jsem ale rád, že jsem nikdy nevolil Babiše.
Avatar - Hammunasakra
1. 2. 2021 15:43
Re: Uz bylo na čase
To se dá na webu PS snadno dohledat = všichni poslanci ANO = prý svému předsedovi NAVZDORY :D

Prostě jsou tu 2 strany = na té jedné je většinou za jeden provaz táhnoucí ANO, KSČm, SPD a ČSSD = ti hlasovali i PRO tuhle absurditu a Trikolora (tedy ti co "se ti jinak spíš líbí")

Tahle zrůdnost návrh SPD co odhlasovali.. musí podepsat ještě další koho si volil = já ani nikdo z mého okolí by to nepodepsal
Zatím mu jako soudruh soudruhovi pomáhá https://www.seznamzpravy.cz/…-babisovi-140373

Bohuže parta co ti je sympatická a kterou volíš páchá tyhle úchylnosti furt pryč (TADY je na místě vyhrožovat nemocnicí v Jablonci :*) ) jj OPĚT svojně odhlasovali = zablokovali KURZARBEIT https://www.seznamzpravy.cz/…ropoustet-140012

Proč Andrej komunista eSTéBák = dělá věci PROTI (běžným) lidem (a za jeho vlády stojící na podpoře KSČm) se rozdlím mezi chudým bohatým (to má dělat "zlá" pravice) ZVĚTŠILY = tomu fakt nerozumím
Stejně jako proč zrušil zrušení Superhrubé mzdy (před léty naplánované ještě Kalousem) a v době kdy je to absolutně totálně NEVHODNÉ = tak ho najednou udělal. Ty si takovej odborník na všechno = nevíš?
Avatar - twistedTSD
31. 1. 2021 18:48
Re: Uz bylo na čase
Na Slovensku mají doslova mafiánský stát a ty budeš mluvit o vyspělosti?
Avatar - Hammunasakra
31. 1. 2021 18:54
Re: Uz bylo na čase
CO si na tom co sem napsal = proboha nepochopil? :-O

A eště jedna otázka = ty FAKT myslíš že to čemu řikáš "mafiánský stát" je u nás = nějak zásadně jiný?

Snad jen v tom že = u nás zatim https://zpravy.aktualne.cz/…0f60cc47ab5f122/ jsem i v tý čistce mafiánů POZADU :-!
Tady rozsah čistky od mafiánů jako byly na Slovensku po vraždě Kuciaka = ať se jmenovaly Bouře a Vichřice a nevim jak = prostě tady takový zbavování se mafiánů zatím ZDALEKA NEproběhlo

Což bohužel není vtip = tak CO si nepochopil s úspěšným ekonomickým doháněním = že si přišel s vyspělostí a mafiánským státem (ANO i u nás vládne mafie ;-)
To že si sám sobě zadává státní zakázky za 20 tisíc milionů za poslední 2 roky + 2 tisíce milionů ročně na přímých dotacích = to NENÍ vtip
ANO a to je jen JEDEN mafián a jeho podřízení. Optimistický odhad je že mafiánský skupiny u nás stáhnou ca 100 miliard ročně. Švihlá Śvihla https://www.reflex.cz/…-nizke-mzdy.html jak je praštěná tak je schopná = to odhaduje na až ca 300 miliard ročně = co tu každý rok rozkrade mafie

To si (zatím) nevěděl? :-)
Avatar - twistedTSD
31. 1. 2021 20:06
Re: Uz bylo na čase
Ano, je to u nás jiný než na Slovensku. Vždyť Kuciakův soud skončil fiaskem a mafiánské podržtašky jim opakovaně páchají sebevraždu přímo ve vězení.
Avatar - Hammunasakra
31. 1. 2021 20:06
Re: Uz bylo na čase
Což se u nás vůbec ale vůbec NEděje :*)
Avatar - twistedTSD
31. 1. 2021 20:07
Re: Uz bylo na čase
Ne, neděje.
Avatar - Hammunasakra
31. 1. 2021 20:11
Re: Uz bylo na čase
Jako že se mafiáni u nás zatím moc nedostávají ani k soudu? No to máš pravdu ;-)

Co třeba https://www.youtube.com/watch?… :-!
Avatar - twistedTSD
31. 1. 2021 20:32
Re: Uz bylo na čase
Aha, tak asi se tady běžně vraždí novináři a svědci soudních procesů.
Avatar - Hammunasakra
31. 1. 2021 20:34
Re: Uz bylo na čase
No pokusy tu BYLY žejo https://www.idnes.cz/…121712_krimi_kot ;-)

A jo svědci = to samý :-|

CO tě vede k popírání = tohle si snad nepamatuješ https://www.youtube.com/watch?… ? :-)
Avatar - twistedTSD
31. 1. 2021 20:41
Re: Uz bylo na čase
To je skoro 20 let zpátky.
Avatar - Hammunasakra
31. 1. 2021 20:58
Re: Uz bylo na čase
No a to jak Babiš převzal Mrázkův majetek je 15 let zpátky = no a co?

Že se dál děje to samý ve fotbale a že (jako) chyceným se nic nestalo a pokračují dál = to nevíš nebo co?

Prostě TAM mafie TADY mafie = vo tom snad žádná. Já mluvil ne o mafii a nefungujících úplatných soudcích (co fakt NETUŠÍM PROČ říkáš že tady nejsou) ale o tom že nás za posledních -náct let díky ekonomickým reformám, dohnali VÍC než za předchozích 70 let (společného státu)

To nevím proč nepochopil a dál zpochybňuje BlueSun = asi vyvolám nějakou POTŘEBU se se mnou hádat. Přitom většinou jen nudně opakuju dostupný data fakta = u aut testy a měření

Možná TO se tak nelíbí? :*)
Avatar - twistedTSD
31. 1. 2021 21:12
Re: Uz bylo na čase
Ani Babiš ani fotbal nemá na to, co se děje na Slovensku. Asi nemá cenu se o tom dál bavit.
Avatar - Hammunasakra
31. 1. 2021 21:14
Re: Uz bylo na čase
No asi nemá = to co se děje na Slovensku co všechno vyšlo najevo = to nás (snad) ještě čeká. U nás je (snad jen zatím) mafiánům LÍP
1. 2. 2021 06:22
Re: Uz bylo na čase
Tobě nepřijde divný, že byli tři zájemci o privatizaci českého petrochemickeho průmyslu v ČR a jeden je mrtvý po vraždě, druhý zavřený v JAR a třetí je premiér? :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 2. 2021 08:05
Re: Uz bylo na čase
No ale dopadlo to nakonec DOBŘE = jeden z mafiánů je premiér a tak SI za poslední roky našlo Čepro jediného dodavatele (BEZ výběrových řízení) a zakázky za 5 a půl miliardy = dostal (dostává) nějaký Agro. něco :D

ANO to není mafie :-!
Avatar - Mikesus
31. 1. 2021 21:04
Re: Uz bylo na čase
Babise nebudu komentovat. Jednak to sem nepatří, jednak bych se jen rozčiloval.
Avatar - Hammunasakra
31. 1. 2021 21:08
Re: Uz bylo na čase
Bohužel Babiš už je všude = to neni ironie už má své lidi fakt VŠUDE https://www.ceskatelevize.cz/…221452801100131/ :'-(
Takže to trochu patří = kamkoliv :-(

Před pár dny ANO ministr řekl že covid testování stálo přes 25 miliard když se do toho novináři pustli Babiš přiznal 8 miliard. Když před stavbou nemocnice v Letňanech nemocnice upozornily že to je blbost https://www.seznamzpravy.cz/…-nemocnic-124536 poslal je do háje = utratil asi 80 milionů chvíle uplynula https://www.e15.cz/…-premier-1377516 a tak je to furt dokola = no viz ten video odkaz :-)

Mě to taky rozčiluje = tak sem si našel řešení tu formu https://www.reflex.cz/…ece-andreje.html protože co a jak chci vědět = a touhle formou to docela jde ;-)

Odlehčená (bohužel to nic nemění na SKUTEČNOSTI) forma i zde https://www.seznamzpravy.cz/…-ministra-140196 :yes: :-)

Ale aby to sem patřilo = krom toho že mu každý den přispíváme koupí benzínu, nafty, adBlue, rohlíku, chleba, másla, sýru, salámu, spodního prádla, kytek atd. JEZDÍ = medvědem AMG GLS 63, PORSCHE Panamera 4S ale jinak je prej spíš Bentley https://www.garaz.cz/…i-jako-auta-2361 a Zeman Volha :-!
31. 1. 2021 14:02
To máte těžké s tou dálnicí
Když jsem si už po letech zvyknul jezdit na chalupu po dálnici, tak nám to tady zavřeli.
https://www.idnes.cz/…erec-zpravy_jape
Víte proč? Protože 2 pitchusové neuměli dát přednost. Takže potrestáme 50 tisíc lidí odstřižením od dálnice na 3 roky. Geniální, geniální.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
31. 1. 2021 14:06
Re: To máte těžké s tou dálnicí
Tak je to tady přece se vším NEJEN s dálnicema = momentálně sme zaskočení že k vakcínám jsou zapotřebí https://www.irozhlas.cz/…s_2101280500_dok atd. atp.

O výstavbě dálnic (kam aby to nebyla TAKOVÁ tragedie započítáváme od dob co nám vládne ANO i opravu D1) radši nemluvit https://www.ceskenoviny.cz/…omalejsi/1942444

Ta uzavírka na 3 roky je fakt úchylná https://www.idnes.cz/…7_zahranicni_jan
Avatar - Mikesus
31. 1. 2021 21:11
Re: To máte těžké s tou dálnicí
No ono to je běžné. Taky nemam rad omezeni rychlosti na přehledných křižovatkách, protoze nekteri nejsou schopni dát přednost. A nejvíc krizovych situaci jsem mel prave na přehledných křižovatkách, kdy ti z vedlejší proste ignorují auta na hlavní, kdyz je tam tak dobre vidět.
Misto aby řidičák byl vysada a ne právo a autoškola byla na jiné urovni, budeme se přizpůsobovat tem, co na silnici vubec nepatří.
Avatar - Hammunasakra
31. 1. 2021 21:15
Re: To máte těžké s tou dálnicí
Téma že je NUTNÉ aby se reálně zvýšila úroveň našich autoškol = slýchám... no co si pamatuju
31. 1. 2021 21:39
tvl
Mazda to zle schytala i pod olejema pro vw.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinDiesel
1. 2. 2021 09:12
Re: tvl
A to ještě CX5 v bezpečnostním klipu "vraždí" matku od dítěte.
Já bych je žaloval. Design čelní masky je snadno rozeznatelný.