Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia: Cee´d v říjnu ovládl nižší střední třídu

Mimořádný prodejní úspěch zaznamenal v měsíci říjnu model Kia cee´d. Poprvé v historii českého automobilového trhu se stal absolutně nejprodávanějším importovaným vozem.
Zpět na článek
10. 11. 2007 11:05
neregistrovaný "Jan|"
10. 11. 2007 11:29
neregistrovaný "exxon valdez"
10. 11. 2007 12:25
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
10. 11. 2007 11:27
neregistrovaný "exxon valdez"
12. 11. 2007 15:46
anonym
10. 11. 2007 11:37
10. 11. 2007 11:57
10. 11. 2007 12:16
anonym
10. 11. 2007 12:31
neregistrovaný "Sparrow"
10. 11. 2007 12:34
neregistrovaný "exxon valdez"
10. 11. 2007 13:31
neregistrovaný "Logins"
11. 11. 2007 12:42
neregistrovaný "Kryshna"
10. 11. 2007 12:28
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 3. 2008 21:40
neregistrovaný "Tommy1"
10. 11. 2007 12:44
neregistrovaný "exxon valdez"
10. 11. 2007 12:48
neregistrovaný "seki"
10. 11. 2007 15:15
neregistrovaný "oldtimer"
10. 11. 2007 15:50
10. 11. 2007 16:32
neregistrovaný "oldtimer"
10. 11. 2007 17:05
10. 11. 2007 17:16
neregistrovaný "klik-klak"
10. 11. 2007 17:23
10. 11. 2007 17:41
neregistrovaný "klik-klak"
10. 11. 2007 18:31
neregistrovaný "klik-klak"
10. 11. 2007 17:59
10. 11. 2007 17:54
neregistrovaný "schade werke"
10. 11. 2007 18:03
10. 11. 2007 18:21
neregistrovaný "schade werke"
10. 11. 2007 23:57
anonym
11. 11. 2007 10:00
anonym
11. 11. 2007 12:55
anonym
10. 11. 2007 18:15
neregistrovaný "schade werke"
11. 11. 2007 00:05
anonym
11. 11. 2007 14:14
anonym
11. 11. 2007 22:40
neregistrovaný "Clawik"
11. 11. 2007 14:21
neregistrovaný "starec"
2. 1. 2008 13:10
neregistrovaný "petoooo"
20. 3. 2008 21:46
neregistrovaný "Tommy1"
20. 3. 2008 21:48
neregistrovaný "Tommy1"
11. 11. 2007 10:05
anonym
11. 3. 2008 09:02
neregistrovaný "Cthulhu"
11. 11. 2007 18:18
neregistrovaný "Ji/Ri"
12. 11. 2007 09:25
neregistrovaný "Ji/Ri"
20. 3. 2008 21:51
neregistrovaný "Tommy1"
10. 11. 2007 12:59
neregistrovaný "popopo"
10. 11. 2007 13:11
anonym
10. 11. 2007 15:09
neregistrovaný "oldtimer"
10. 11. 2007 15:29
10. 11. 2007 16:20
neregistrovaný "oldtimer"
10. 11. 2007 16:36
11. 11. 2007 00:30
anonym
11. 11. 2007 00:35
anonym
22. 11. 2007 19:16
anonym
22. 11. 2007 19:17
neregistrovaný "em.tom"
10. 11. 2007 13:10
anonym
10. 11. 2007 15:18
10. 11. 2007 16:17
10. 11. 2007 16:33
10. 11. 2007 16:35
neregistrovaný "Jan|"
10. 11. 2007 16:08
anonym
10. 11. 2007 16:15
10. 11. 2007 16:20
neregistrovaný "Jan|"
11. 3. 2008 09:25
neregistrovaný "Cthulhu"
10. 11. 2007 17:10
neregistrovaný "Hooligan 49"
10. 11. 2007 18:57
neregistrovaný "Mach 1"
10. 11. 2007 21:10
neregistrovaný "maZDAR"
11. 11. 2007 11:40
neregistrovaný "work(S"
11. 11. 2007 18:53
anonym
12. 11. 2007 08:13
neregistrovaný "_Teddy_"
12. 11. 2007 10:12
neregistrovaný "sac"
13. 11. 2007 10:58
anonym
10. 11. 2007 12:38
neregistrovaný "seki"
10. 11. 2007 12:53
neregistrovaný "exxon valdez"
10. 11. 2007 13:40
10. 11. 2007 13:57
neregistrovaný "mam_las"
10. 11. 2007 14:02
neregistrovaný "andy111"
11. 11. 2007 20:12
neregistrovaný "Skyline R34 GT-R"
10. 11. 2007 21:13
neregistrovaný "maZDAR"
10. 11. 2007 13:48
anonym
10. 11. 2007 14:05
neregistrovaný "Jan|"
11. 11. 2007 00:15
anonym
10. 11. 2007 14:04
neregistrovaný "Jan|"
11. 11. 2007 10:29
neregistrovaný "kacer"
11. 11. 2007 22:18
13. 11. 2007 21:18
neregistrovaný "ixo"
13. 11. 2007 20:57
neregistrovaný "@Peto"
10. 11. 2007 12:46
neregistrovaný "seki"
12. 11. 2007 08:29
neregistrovaný "_Teddy_"
10. 11. 2007 13:52
anonym
11. 11. 2007 14:27
anonym
11. 11. 2007 14:37
neregistrovaný "andy111"
13. 11. 2007 21:05
neregistrovaný "@Peto"
10. 11. 2007 14:06
neregistrovaný "marek.1"
10. 11. 2007 14:12
neregistrovaný "Jan|"
10. 11. 2007 20:09
neregistrovaný "gg"
10. 11. 2007 21:20
neregistrovaný "maZDAR"
11. 11. 2007 01:55
neregistrovaný "seki"
11. 11. 2007 09:02
12. 11. 2007 06:34
12. 11. 2007 08:38
neregistrovaný "_Teddy_"
11. 11. 2007 02:38
neregistrovaný "koktavka"
11. 11. 2007 08:59
11. 11. 2007 18:24
neregistrovaný "Ji/Ri"
12. 11. 2007 10:03
neregistrovaný "kuko"
10. 11. 2007 22:44
anonym
11. 11. 2007 14:45
neregistrovaný "andy111"
12. 11. 2007 10:48
neregistrovaný "Pavelo"
10. 11. 2007 14:52
neregistrovaný "Driano"
10. 11. 2007 15:16
10. 11. 2007 23:05
neregistrovaný "zzbysekk"
11. 11. 2007 10:18
anonym
10. 11. 2007 16:17
neregistrovaný "dizzi"
11. 11. 2007 12:17
anonym
11. 11. 2007 12:18
neregistrovaný ""Look""
11. 11. 2007 12:32
anonym
11. 11. 2007 20:24
neregistrovaný "Alessio."
11. 11. 2007 20:07
neregistrovaný "povaleč"
10. 11. 2007 19:54
neregistrovaný "Kubajsu"
10. 11. 2007 16:17
neregistrovaný "Jeans"
10. 11. 2007 19:57
neregistrovaný "Kubajsu"
11. 11. 2007 07:42
neregistrovaný "cmb"
10. 11. 2007 16:20
neregistrovaný "mam_las"
10. 11. 2007 16:27
10. 11. 2007 20:28
anonym
11. 11. 2007 10:27
anonym
10. 11. 2007 16:23
neregistrovaný "Jan|"
11. 11. 2007 03:18
10. 11. 2007 16:23
neregistrovaný "p-a-v-e-l"
10. 11. 2007 16:28
10. 11. 2007 16:47
neregistrovaný "skip"
10. 11. 2007 17:00
neregistrovaný "p-a-v-e-l"
12. 11. 2007 19:36
neregistrovaný "skip"
10. 11. 2007 20:32
anonym
10. 11. 2007 21:51
anonym
11. 11. 2007 17:08
anonym
11. 11. 2007 02:44
neregistrovaný "nekecaj"
12. 11. 2007 06:41
20. 3. 2008 22:21
neregistrovaný "Tommy1"
10. 11. 2007 17:44
10. 11. 2007 17:55
10. 11. 2007 19:04
10. 11. 2007 20:10
10. 11. 2007 23:19
10. 11. 2007 23:25
neregistrovaný "klik-klak"
11. 11. 2007 02:25
10. 11. 2007 23:32
neregistrovaný "tomcat666"
10. 11. 2007 19:20
10. 11. 2007 20:13
20. 3. 2008 22:24
anonym
10. 11. 2007 17:56
neregistrovaný "ixo"
11. 11. 2007 00:28
anonym
10. 11. 2007 16:06
neregistrovaný "Turbomotor"
10. 11. 2007 16:11
10. 11. 2007 16:16
neregistrovaný "Jan|"
10. 11. 2007 16:23
anonym
10. 11. 2007 16:36
neregistrovaný "Jan|"
10. 11. 2007 20:59
10. 11. 2007 21:28
neregistrovaný "maZDAR"
10. 11. 2007 22:45
neregistrovaný "kierke"
11. 11. 2007 10:34
anonym
20. 3. 2008 22:26
anonym
10. 11. 2007 16:09
neregistrovaný "velkymena"
10. 11. 2007 16:41
neregistrovaný "BMWest"
10. 11. 2007 17:04
neregistrovaný "strobo ++7"
11. 11. 2007 18:50
neregistrovaný "strobo+++7"
11. 11. 2007 19:00
neregistrovaný "kantonský expres"
10. 11. 2007 17:29
neregistrovaný "p-a-v-e-l"
10. 11. 2007 21:33
anonym
11. 11. 2007 11:20
neregistrovaný "LERAK"
11. 11. 2007 14:57
neregistrovaný "andy111"
10. 11. 2007 22:44
neregistrovaný "BMWest"
10. 11. 2007 17:17
neregistrovaný "Peugeotak"
10. 11. 2007 18:25
neregistrovaný "mam_las"
10. 11. 2007 21:41
neregistrovaný "maZDAR"
10. 11. 2007 19:30
anonym
10. 11. 2007 17:46
10. 11. 2007 17:51
10. 11. 2007 18:01
anonym
10. 11. 2007 18:06
10. 11. 2007 19:07
anonym
10. 11. 2007 20:01
10. 11. 2007 21:46
neregistrovaný "maZDAR"
11. 11. 2007 00:35
anonym
10. 11. 2007 21:43
neregistrovaný "maZDAR"
10. 11. 2007 22:30
neregistrovaný "Cupakapra"
11. 11. 2007 10:30
20. 3. 2008 22:50
anonym
11. 11. 2007 11:22
neregistrovaný "LERAK"
10. 11. 2007 18:52
neregistrovaný "Mach 1"
10. 11. 2007 21:49
neregistrovaný "maZDAR"
20. 3. 2008 22:53
anonym
21. 3. 2008 20:56
neregistrovaný "maZDAR"
10. 11. 2007 22:15
neregistrovaný "LERAK"
10. 11. 2007 21:59
neregistrovaný "LERAK"
11. 11. 2007 03:04
neregistrovaný "schade werke"
11. 11. 2007 11:11
neregistrovaný "LERAK"
11. 11. 2007 18:34
neregistrovaný "LERAK"
10. 11. 2007 22:00
neregistrovaný "kierke"
10. 11. 2007 22:04
10. 11. 2007 23:11
neregistrovaný "Cupakapra"
11. 11. 2007 11:26
neregistrovaný "seki"
10. 11. 2007 22:15
neregistrovaný "Kvasoň"
10. 11. 2007 22:27
10. 11. 2007 23:15
neregistrovaný "Cupakapra"
10. 11. 2007 23:18
neregistrovaný "Jan|"
10. 11. 2007 23:04
neregistrovaný "povaleč"
11. 11. 2007 01:14
neregistrovaný "fds"
11. 11. 2007 02:26
neregistrovaný "BMWest"
11. 11. 2007 02:36
neregistrovaný "seki"
11. 11. 2007 02:41
neregistrovaný "seki"
11. 11. 2007 03:58
neregistrovaný "Cupakapra"
11. 11. 2007 10:49
anonym
11. 11. 2007 11:09
neregistrovaný "Cupakapra"
11. 11. 2007 09:23
neregistrovaný "kierke"
11. 11. 2007 10:24
neregistrovaný "seki"
12. 11. 2007 10:15
neregistrovaný "jozef77"
12. 11. 2007 22:51
neregistrovaný "kierke"
11. 11. 2007 10:17
neregistrovaný "bino."
11. 11. 2007 10:27
neregistrovaný "seki"
11. 11. 2007 21:26
neregistrovaný "maZDAR"
11. 11. 2007 07:01
11. 11. 2007 08:43
11. 11. 2007 18:31
neregistrovaný "Ji/Ri"
12. 11. 2007 07:08
neregistrovaný "Lump"
12. 11. 2007 07:53
11. 11. 2007 10:53
anonym
11. 11. 2007 17:03
anonym
11. 11. 2007 17:06
neregistrovaný "Jan|"
11. 11. 2007 18:12
anonym
11. 11. 2007 21:30
neregistrovaný "maZDAR"
11. 11. 2007 11:27
neregistrovaný "klik-klak"
11. 11. 2007 11:53
anonym
11. 11. 2007 13:40
11. 11. 2007 15:38
neregistrovaný "Jan|"
11. 11. 2007 15:47
neregistrovaný "seki"
11. 11. 2007 15:49
neregistrovaný ""Look""
11. 11. 2007 15:49
neregistrovaný ""Look""
11. 11. 2007 16:23
neregistrovaný "povaleč"
11. 11. 2007 16:29
neregistrovaný "seki"
11. 11. 2007 16:32
neregistrovaný "Jan|"
11. 11. 2007 16:34
neregistrovaný "seki"
11. 11. 2007 16:41
neregistrovaný "Jan|"
11. 11. 2007 16:50
neregistrovaný "seki"
11. 11. 2007 16:54
neregistrovaný "Jan|"
11. 11. 2007 16:56
neregistrovaný "seki"
11. 11. 2007 16:59
neregistrovaný "Jan|"
11. 11. 2007 21:35
neregistrovaný "maZDAR"
11. 11. 2007 14:48
anonym
11. 11. 2007 15:43
neregistrovaný ""Look""
11. 11. 2007 16:04
neregistrovaný "povaleč"
11. 11. 2007 20:49
neregistrovaný "Bigi 2"
11. 11. 2007 16:33
neregistrovaný "seki"
11. 11. 2007 17:07
anonym
11. 11. 2007 17:16
neregistrovaný "seki"
11. 11. 2007 17:17
neregistrovaný "seki"
11. 11. 2007 18:16
anonym
11. 11. 2007 19:42
anonym
11. 11. 2007 22:25
neregistrovaný "Deception"
12. 11. 2007 20:04
anonym
11. 11. 2007 21:43
neregistrovaný "maZDAR"
11. 11. 2007 16:51
neregistrovaný "vaha"
11. 11. 2007 19:11
anonym
11. 11. 2007 21:44
neregistrovaný "maZDAR"
12. 11. 2007 10:52
anonym
15. 11. 2007 15:13
anonym
13. 11. 2007 15:25
neregistrovaný "oopoo"
11. 11. 2007 19:12
neregistrovaný "kantonský expres"
11. 11. 2007 20:04
neregistrovaný "Marccoo"
12. 11. 2007 01:15
neregistrovaný "seki"
12. 11. 2007 08:59
12. 11. 2007 08:59
neregistrovaný "mam_las"
12. 11. 2007 11:23
neregistrovaný "BMWest"
13. 11. 2007 10:15
neregistrovaný "milanič"
12. 11. 2007 09:09
anonym
12. 11. 2007 13:36
neregistrovaný "smudliky"
12. 11. 2007 15:04
neregistrovaný "LERAK"
12. 11. 2007 15:44
anonym
12. 11. 2007 19:16
anonym
13. 11. 2007 14:07
14. 11. 2007 21:27
neregistrovaný "insi"
4. 12. 2007 20:27
anonym
neregistrovaný "Jan|"
10. 11. 2007 11:05
Prostě GURU:-)
Svou cenou a kvalitou tohle auto nikoho nenechá na pochybách... :yes: :yes: :yes: :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - sparrow1
10. 11. 2007 11:25
Re: Prostě GURU:-)
Nechci vidět co k tomu napíše Gti :-)
neregistrovaný "exxon valdez"
10. 11. 2007 11:29
Re: Prostě GURU:-)
zajimavé by bylo vidět, co k tomu napíšeš ty?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
10. 11. 2007 12:25
Re: Prostě GURU:-)
to jsem chtěl říct :-) ....
12. 11. 2007 05:56
Re: Prostě GURU:-)
Že by aspoň jedna normálna veta v tvojom podaní, DanielDesign? Už som Ťa chcel skoro pochváliť. Ale nedá sa, lebo tá jedna slušná veta tú hromadu drístov a nadávok čo produkuješ pod inými nickami to nevytrhne... :no: Tou češtinou si a zostaneš smiešny...
neregistrovaný "exxon valdez"
10. 11. 2007 11:27
ooops!
hmmm! nářez! uvidíme jestli jim to vydrží a nejedná se jen o prvotní euforii nadšenců. Ale ten nárůst je impozantní, ale na druhou stranu, on ten nárůst z "nuly" na cokoliv je v procentuelním hodnocení bombastickej. Zajímavý je vidět i ostatní auta. Stálice jsou jasný a docela mě překvapil vysokými prodeji Civic a naopak Auris - no nevím.. Také bez výraznější masáže je poměrně vysoko i I30. :-!
Rozbalit vlákno
1
anonym
12. 11. 2007 15:46
Re: ooops!
narust vuci cemu ? narez ?? ja vim, kdyby napsali propadak, bude to propadak, vid...;)))
Avatar - donPedro
10. 11. 2007 11:34
KIA tlačí na pilu
A to je dobře. S pozicí Škodovky to, jak se zdá neotřese - zatím - uvidíme co, a zda-li vůbec, se stane až začne tlačit na pilu i Hyundai. Ostatní ovšem jsou již jaksi odsunuti na příčky nižší. No buďto nad tím mávnou rukou, řka si: však co, Česko - malý východoevropský trh, to nás až tak bolet nemusí. Pak je druhá možnost že nad tím rukou nemávnou, neb korejský drak je již za jejich humny, a budou s tím něco dělat. Co to je nasnadě. Tož tak.
Rozbalit vlákno
0
10. 11. 2007 11:37
TABULKA PRAVDY
Dobrá tabulka :yes: Při blížším pohledu člověka napadne, že počty prodejů u některých modelů nevypovídají ani tak o autech, jako o kupcích samotných...

Co mě tedy překvapilo asi nejvíce, je to, že megan je tu králem krysích klecí. Cee´d... jistě. Umíš si představit, kdyby Ford prodával focuse za cenu Cee´du? To by byly fronty. Proto důležité není vůbec to, jaká čásla dosáhne v Česku cee´d v roce 2007. Důležité je to, jaká čísla dosáhne v roce 2011. Počkej si na to. Škoda že tu prostě neroste potřebným tempem životní úroveň, škoda, že nedoháníme nejrozvinutější evropské země. Neboť, aby tu v kompaktech přeskočil benjamínek takovou ikonu, jakou je po celé Evropě GOLF či focus... to přece o něčem vypovídá, ne? O čem pak asi... ;-)

Jinak, pevně, mírně pod polovinou pole hrdě bojuje o přízeň Bravo... s takovými soupeři jakými jsou logan, pozvolna dosluhující mazda 3 a note.

Co je však nutno ocenit, je postavení prémiovek. Je vidět, že i v této mzdově podvyživené krajině jsou lidé, kteří vydělávají peníze a umí je utrácet i za kompakty :yes: No, nezbývá si než přát, abychom se někdy dočetli, že rozložení sil v tabulce koresponduje s kvalitou aut, s jejich technickým i vizuálním přínosem do světa evropských aut ... Tomu zde zatím koresponduje důsledně svým postavením především Octavia.
Rozbalit vlákno
83
10. 11. 2007 11:47
Re: TABULKA PRAVDY
To že ceed v naší zemi přeskočil ty dvě ikony kterýmy bez pochyby golf a focus jsou bych přičetl tomu, že je to auto pro běžného a ještě jednou zdůrazňuji pro běžného člověka (rozuměj drtivá většina kupujících) na stejné úrovni jako ony dvě ikony... prostě zpracováním, výbavou, kvalitou, motory, zárukou se naprosto rovná ikonám (mysli na to že říkám pro běžné masy). Takže pokud se jim vyloženě nehnusí design, tak by byli blý kdyby připláceli za ikony když mohou mít stejné auto za mnohem menší peníz.

Takže abych odpověděl na tvou otázku o čem to vypovídá, tak podle mě to jasně vypovídá o tom že češi nejsou žádný blbci a uměj počítat >:D

Sorry za pravopis, ještě spim :-)
10. 11. 2007 11:57
Re: TABULKA PRAVDY
Já myslím, že ten spánek se neprojevil jen na tom pravipisu ;-) Při tvé logice by možná bylo ještě výhodnější, kdyby si ti "běžní" lidé koupili logana, ne? A víš proč tomu tak ve skutečnosti není? Víš proč tolik lidí upřednostní nikoli toho Logana? Protože lidé v cee´du si kupují iluzi, především vizuální iluzi, přesně takovou iluzi o které píšeš. Tedy, nač GOLF, nač focus? Vždyť přece za daleko menší peníz mám to samé. Nikoli, Chemlone, máš právě, než tu iluzi. V tom je ten problém. proto píši o roce 2011... To samozřejmě neznamená, že cee´d je snad nějaké špatné vozidlo. To zdaleka ne, naopak, v tom s tebou souhlasím, že kia si dala moc a moc záležet, aby se zapsala do evropských srdcí. A je v tom nepochybně úspěšná. GOLf a focus, tedy premianti jsou i nadále premianty (myslím v zemích, kde jsou větší mzdy), ovšem ostatní konkurence, zejména produkce italská a francouzská, pro tu je cee´d vořech.

Jinak počítat peníze to umí každý moula, Chemlone. Dokonce platí taková (jen zdánlivě paradoxní) úměra - čím méně má člověk peněz, tím více počítá... :-) jak aktuálně příznačné...
anonym
10. 11. 2007 12:16
Re: TABULKA PRAVDY
A nebude to náhodou taky nad tím že spousta těch Fordu, VW a spol budou z velké části fleetové prodeje, kdežto u trojky KIA, HYUNDAI, CHEVROLET to budou klasičtí zákazníci kteří skutečně myslí nad tím co si za ty peníze odvezou. To že Ford, VW jsou megaúspěšní na "Západě" a tady tak ne - není to jenom otázka peněz, ale je to také o tom že tady zatím není tak rozebraný trh.... když si Němec půjde kupovat už 5týho Forda tak už se asi nebude tak moc rozmejšlet co koupit jinýho... kdežto u nás spousta lidí si kupuje stále to skutečně první auto, kdy si vybírá - např. přechází z Favorita nebo Felicie - auta v podstatě cenově v té době bez alternativy....
neregistrovaný "Sparrow"
10. 11. 2007 12:31
Re: TABULKA PRAVDY
Bez ohledu na to, jaký mohu mít vztah k fy Kia, je třeba uznat, že se jedná o velký úspěch na našem malém rybníku a proto jí blahopřeji. Otázka druhá je, zda se Ceed'du podaří svou pozici obhájit v delším časovém horizontu. Kvalitu a cenu na to má. Při vší úctě k názorům GTI si však úplně nemyslím, že si její zákazníci kupují pouze iluzi. To ostatně Cee'd, podle mne, prokáže v nejbližších měsících. Nyní bych se proto nezabýval tím, co bude v roce 2011. Chápu, že pro zastánce Golfů (jednoho mám taky) je obtížné smířit se s myšlenkou, že je tu skutečný rival, který asi bude zatraceně nebezpečný. Proč si kupovat Golfa, když obdobné, zdůrazňuji obdobné, vlastnosti najdu u levnějšího Cee'du (kromě postavení značky), tak asi, podle mne, uvažuje řadový automobilista. Cee'd má našlápnuto zeširoka, teď mě spíš zajímá, co na to i30 a zda dají do Procee'du šestiválec.
neregistrovaný "exxon valdez"
10. 11. 2007 12:34
Re: TABULKA PRAVDY
už jsem docela unavenej z těch názorů, že Ford a zejména VW dělá prodeje jen z fleetů! A co Opel? Fleet do toho absolutně netahej a když nemáš co říct tak to neříkej. A fleet bereš jako klasickou situaci, kdy si to soukromá osoba koupí na vlastní firmu? tedy na svoje IČO? 8-s
neregistrovaný "Logins"
10. 11. 2007 13:31
Re: TABULKA PRAVDY
Ono zase s tou cenou a výbavou, díval jsem se na ceník...a ejhle verze ceedu 1.4 LX stoji 370.000.- nemá elektrická a vyhřívaná zrcátka, ani tempomat. to focus Gold+ má navíc tempomat, lepší palubní PC, ele. zrcátka, nehledě na to, že má i lepši motor (sice jenom 74 kW, ale je to 1.6 a obsah ničím nenahradíš, motor focusu je tišší a není to taková točka). Astra Ecoflex to samé....
neregistrovaný "Kryshna"
11. 11. 2007 12:42
Re: TABULKA PRAVDY
Blabol... 1.4LX s CVVT z licencni motor Toyoty si v naproste pohode poradi s tim tvym obsahem... ehm a pokud nekdo rika 1.6 "obsah" musim se pouze pousmat >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
10. 11. 2007 12:28
Re: TABULKA PRAVDY
jací premianti?ta tvoje hvězda Golf pomalu vyhasína a je to dobře....počkej si za rok na mégana.Už teď je mi golfa líto,ale on si to zaslouží
10. 11. 2007 12:43
Re: TABULKA PRAVDY
Nevyhasíná,to je mylný dojem.Pořád se jedná o jedno z nejlepších vozidel na trhu,což potvrzují prodeje.
12. 11. 2007 06:04
Re: TABULKA PRAVDY
Omyl, kamoš. Vyššie práve GTI vysvetľuje, že tabuľky predaja nie sú výsledkom úrovne a kvality áut, ale úrovne zákazníkov... :-)
neregistrovaný "Tommy1"
20. 3. 2008 21:40
Re: TABULKA PRAVDY
Tabulka prodeje to možná dokazuje, ale jak dlouho. Vem si, jaký skok udělala Kia a jaký Golf nebo Škoda. Hold si někteří zarytí lidé milující koncern WV nedokáží připustit. To je jako se starou, miluješ ji, i když přibere nějaké to kilo a není už tak výkoná a krásná jak zamlada. Jak se říká, když ji miluješ, není co řešit, akorát tenhle názor přestává mít čím dál tím méně lidí jak u nás, tak ve světě.
10. 11. 2007 12:34
Re: TABULKA PRAVDY
Nechci tu zaplňovat diskuzi zbytečnýma plkama, ale ještě naposledy si neodpustím oponovat.

Za prvé: Logan je naprosto jiná třída, pokud někdo chce auto na úrovni Porsche Boxter, tak určitě nemá v hledáčku i octávku, ale má tam tředa Nissan Z350 atd... Tím chci říct že nesrovnávej neporovnatelné... Tam kde je golf, fokus, ceed, i30 atd ... tam rozhodně není logan... tak proto lidi co chtějí auto z této třídy a stěmito parametry nemají logana v hledáčku, ale zaslouženě vítězí ceed.

Za druhé: ohledně iluze ... jel jsi ceedem? jel jsi golfem? Fokuse? i30? 307(308)? co jsem vypozoroval z diskuzí tak se tváříš jako velký znalec, především koncernu, ale i ostatních, takže předpokládám že jsi jev všemy auty v této třídě z posledního roku ... No a já taky, né všemy ale většinou ano... No a pokud ze sebe nechceš udělat slepce a bezmezného vyznavače WV nebo Forda... tak musíš přiznat ýe všechyn mnou zmiňovaná auta jsou na tom ve všech parametrech důležitých pro kupce téměř stejně ... Takže zbývá cena a design. Rozhodně nikomu nezazlívám že bez krásné ***ky golfu před barákem neusne, nebo bez dravého čumáku peugeotu v garáži neudělá ani krok... Ale kupovat auto z této třídy tak bych sáhl také po ceedu.. jako většina, protože design neurazí, ale cena je supr... (Nemusím mít oblek Hugo Boos, když Prostějov mě vyjde na 1/3 ceny a funkčne, designem, i kvalitou je stejný ... jen tam chybí ten nápis Golf ... teda promiň Hugo Boos.)

Za třetí.: Jak to bude v roce 2011 to opravdu asi nikdo netuší, ale vůbec by mě nepřekvapilo kdyby tou dobou evropu válcovali číňani, nebo Kia/huyndai ... Ale tou dobou bude ceed na konci života ... takže těžko říct co se bude dít.

A konečně za čtvrté: Počítat opravdu umí téměř každý, ale nemohu s tebou souhlasit že ty co mají nejmíň počítají nejvíc, dokonce bych to řekl přesně naopak. Tek kdo má hodně tak počítá aby neměl málo... Ten kdo má málo tak něco evidentně špatně sečetl ... >:D

Poslední poznámka je ke komentáři tady od anonyma ... nemyslím že by prodeje měli nastarosti v západní evropě hlavně fimy ... ale prostě na západě je víc peněz a lidé jsou pohodlnější v tom jak s nima zacházejí (příklad. Kupuješ chleba před barákem 20 let za 20 kč a pak ti soused řekne že za rohem ho mají za 18-15 kč někdo tam poběží a bude kupovat jen tam, někdo to občas zkusí ale většina se vykašle na to hledat cestu, regály atd, a bude platit víc za stejnou věc (analogie ceed - golf).

Domluvil jsem :-!
neregistrovaný "exxon valdez"
10. 11. 2007 12:44
Re: TABULKA PRAVDY
ti co maj na 911 maj i na ostatní.. a to i na lepší, rychlejší silnější hezčí... atd.. ti co nemaj na Golfa půjdou do menšího a hlavně levnějšího a pokud se nabízí velký levný vůz - tak šup sem s ním a to je případ Ceedu (s bonusem, že vypadá vcelku dobře..), takže v hledáčku je i ten Logan, Fabia, Getz atd. Spotřebitel nemá tabulku (většinou), která se nastavuje hlavně zde: stejný rozměr, stejná třída, stejně velkej kufr, stejná rychlost. Běžnej kupec hodnotí hlavně cenu. a pak vybírá právě z té dosažitelné cenové hladiny!
neregistrovaný "seki"
10. 11. 2007 12:48
Re: TABULKA PRAVDY
to chemlon:
skvely prispevok a hlavne pravdivy! :yes: :yes: :yes:
10. 11. 2007 15:03
Re: TABULKA PRAVDY
Něco o tvém pohledu na věc už prozrazuje tvrzení, že oblek Hugo Boss je funkčně, designem i kvalitou stejný jako ten z Prostějova, jen je několikanásobně dražší. Tedy se vlastně platí jen za značku. Dost naivní názor, hlavně lidí, kteří o Bossovi (Golfu) jen sní. A jen si snaží namluvit, že je to stejné. NENÍ!
VW i Hugo Boss jsou značky, které určují jakým směrem se bude technika, design a trendy vyvíjet. Oni je totiž tvoří. A Ceed s Prostějovem jen dotahují, přesněji řečeno hledají u nich inspiraci a snaží se některé prvky nabídnout více lidem, samozřejmě za nižší cenu.
neregistrovaný "oldtimer"
10. 11. 2007 15:15
Re: TABULKA PRAVDY
Prosim o sdeleni, co znacka VW za poslednich 30 let prinesla prevratneho (nebo alespon noveho) do automobiloveho prumyslu (prosim neuvadet socialni vyhody zamestnancu firmy, coz jim pomalu lame vaz..) :-)
10. 11. 2007 15:50
Re: TABULKA PRAVDY
Naftové motory systému PD, které nedostižně kralovaly v celé Evropě mnohé roky, z poslední doby dvojspojková automatická převodovka, prakticky čtyři roky trvající soustavné prvenství benzínovým motorů, a to jak velkoobjemových (2,0) tak nyní i maloobjemových (1,4) ve světové konkurenci. Co se týká vzdálenější minulosti snad největším kladem byl soustavný akcent na uživatelskou přívětivost motorů, tedy snaha vyrábět motory s plochou křivkou točivého momentu a s jejím maximem položeným kolem 3 tisíc otáček, čímž byla stavěna hráz vysokootáčkové produkci z japonska, zejména na přelomu 80/90 let. V podstatě je VW největší evropský inovátor, je to ovšem logické, vyrábí nejvíce aut, má nejsilnější vývojové zázemí a nyní portfolio rozdělené skutečně od supersportů, přes lux limuzíny až po klasický evropský mainstream.
neregistrovaný "oldtimer"
10. 11. 2007 16:32
Re: TABULKA PRAVDY
Prevodovku jeste vezmu, ale PD byla slepa vyvojova vetev a o bezinovych motorech se snad ani nebudeme bavit - na BMV ci Hondu nikdy nemeli, pokud jde o kroutak, proste vysokootackove motory s obstojnou zivotnosti nikdy neumeli, tak udelali bypass.
10. 11. 2007 17:05
Re: TABULKA PRAVDY
Koukám, že i přes svůj nick, chápeš svět tak maximálně pět let nazpátek, viď. jaká slepá vývojová větev? :-) Člověče, uvažuj. To bychom mohli za slepou vývojovou větev považovat každý produkt, který splnil svou roli v čase a byl překonám produktem jiným. O motorech se raději nezmiňuješ proto, že o nich nevíš. Projeď si vysokoobrátkové motory od Hondy a motory á la VW... a pak suď. Teprve tehdy se rozhoduj a řekni si třeba - ano, já chci jezdit a řadit v pěti tisících... anebo ne. Já tohle dilema mám vyřešené již dlouhé roky. Ty motory od VW jsou opravdu na prvních příčkách. Vyhledej si to tu, opakovaně tu o tom byly články. P.S. Každý výrobce, oldtimere, umí udělat takový motor, jaký umí Honda či VW. Jde jen o "filosofii" motoru, tedy o to, jaké motory chce automobilka vyrábět. A ta filosofie je opravdu rozdílná u Vw a u Hondy. Dokonale.
neregistrovaný "klik-klak"
10. 11. 2007 17:16
Re: TABULKA PRAVDY
takže koktavý tříválec je vrcholem této úspěšné filosofie ?
10. 11. 2007 17:23
Re: TABULKA PRAVDY
Myslíš 1.2? Co proti tomu motoru máš? Patří k základní motorizaci v subkompaktech VW a mezi svou konkurencí patří k tomu lepšímu ve světě, a to právě pro svou pružnost. Porovnej například s Yarisem či Corsou, to by ti mohlo roztemnit mlhu.
neregistrovaný "klik-klak"
10. 11. 2007 17:41
Re: TABULKA PRAVDY
...právě že patří k základní motorizaci a patří k tomu ,lepšímu" motory např.Coltu,Jazzu jsou už někde jinde..
10. 11. 2007 17:55
Re: TABULKA PRAVDY
Základní motorizace Coltu je také 3-válec. První kdo začal používat 3-válce byl Opel v Corse. Byl to 1.0, ale byl opravdu slabý a nevyrovnaný. Dnes má 3-válec i Aygo nebo Smart.
neregistrovaný "klik-klak"
10. 11. 2007 18:31
Re: TABULKA PRAVDY
nemám nic proti tříválcům,naopak kdo je umí ...při koupi vozu pro tátu jsme projeli poctivě všechny (nové)malé vozy v zák.motorizaci a Fabie byla zklamaním.Myslím si že si zaslouží kvalitnější nejslabší motor víc než neustálé opakování že na tom není tak zle ve svém segmentu,tady reklama nepomůže
10. 11. 2007 17:35
Re: TABULKA PRAVDY
Napsal jsi to dobře :yes: . Jasným příkladem je třeba Peugeot. Jeho benzinové motory měly vždy kroutící moment vrcholící v nízkých otáčkách. Přesto byl schopný postavit i točivý motor (306 S16) nebo dokonce vysokootáčkový V10, který se objevil v Le Mans (905) či F1. I VW má schopné inženýry a točivý motor jaký má Honda by nebyl problém. Ale VW nechce být Hondou, orientuje se na zcela jiné zákazníky.
10. 11. 2007 17:59
Re: TABULKA PRAVDY
:yes: :yes:
neregistrovaný "schade werke"
10. 11. 2007 17:54
Re: TABULKA PRAVDY
GTI je velmi usmevne sledovat ako sa snazis obhajovat koncern a to co produkuje. Ty proste vzdy najdes obhajobu a keby koncernove auto nikto nekupoval tak verim, ze vyrukujes s teoriou ze za to mozu mimozemstania. Obhajobou technologie PD si ma ale dostal. To nemas ani trocha sebareflexie??? Ved aj koncern samotny priznal, ze to bola slepa cesta a ide cestou common rail. Keby to bola tak dobra technologia tak ju rozvijaju ne? Budu sa snazit nadviazat na to co funguje. V podstate za vsetko hovoria tie rachotiace a dymiace PD dechty "kralujuce" celej Europe/ich kvality vyniknu po najazdeni cca. 60.000 tis km - ten zvuk je nezamenitelny/ Uvazuj prosim logicky lebo si na smiech. Uvedom si, ze Korejci idu rovnakou cestou ako Japonci v 80-tych rokoch /kto vtedy chcel Japonca??/. Razia kvalitu za vybornu cenu. Pozri kde je teraz Toyota - celosvetovo predbehla aj tvoj slavny koncern!! Myslis ze to je preto ze ludia nemaju na koncernove auto?? Neni to nahodou preto, ze chcu za svoje peniaze kvalitu a vlastnosti ktore koncern nie je schopny ponuknut??? Ja si uvedomujem, ze ked je niekto fanatickym obdivovatelom niecoho tak velmi tazko pripusti, ze objekt jeho obdivu ma chyby ale to co tu predvadzas hranici zo stratou sudnosti /alebo ti za to niekto plati/. Ver mi ze pokial koncern nieco nespravi s kvalitou a cenou tak v spominanom roku 2011 tieto auta budes kupovat ty a tebe podobni fanatici!
10. 11. 2007 18:03
Re: TABULKA PRAVDY
Nezlob se, ale na tvůj blábol o úloze PD v dějinách naftových motorů nemá cenu ani reagovat. I když chápu, že pokud je pro tebe rok 1990 vzdálený asi tak jako 1890, pak tu můžeš pět historicky neukotvené ódy na CR systém.

P.S. měl by ses pokusit nějak smířit s tím, že nejezdím produkcí VW...
neregistrovaný "schade werke"
10. 11. 2007 18:21
Re: TABULKA PRAVDY
Viem ze ta moj "blabol" vytocil ale jedina uloha PD v dechtovych dejinach bola, ze dokazal ze sa jedna o slepu ulicku, alebo ak to chces inak, ze sa jedna o nespravny smer vyvoja. Ody na CR spiva sam koncern ked ho dava do svojich novych dechtov ne??? Alebo sa mylim a toto je uplne novy koncernovy CR ktory vychadza z PD? Verim , ze postupne vyrukujes s podobnou teoriou:-) >:D
anonym
10. 11. 2007 23:57
Re: TABULKA PRAVDY
možná slepá ulička, ale jaki říká GTI, bez této ůuličky" by nebyla možná taky žádná ulice!
anonym
11. 11. 2007 10:00
Re: TABULKA PRAVDY
Chlapče, ty jsi neználek.
PD tady kralovalo, to je fakt. Páč nikdo jiný nedovedl vyrobit lepší naftu, která by parametrově předstihla PD. To až v posledních letech.
Video VHS byla taky slepá ulička, co? Měli přece vymyslet hned DVD. >:D
Hloupost vládne světu...
anonym
11. 11. 2007 12:55
Re: TABULKA PRAVDY
Clovece, mam pocit, ze ty jsi opravdu fanatik...mas zkostnatele nazory obhajce koncernovych traktoru... a konstruktivni debata je s tvoji osobou naprosto zbytecna.Mam pocit ze ignorace tve osoby ze strany zucastnenych by tomuto foru nepochybne prospela.
10. 11. 2007 18:05
Re: TABULKA PRAVDY
Asi nechápeš, že každá automobilka má svojí filozofii, čili se nějak profiluje. Podle toho ladí charakter svých vozů, motorů...VW nechce být Hondou ani BMW!
Kdo z nás dnes může říct, co bude za 25 let, nikdo. Takže jako slepou uličkou bych PD rozhodně nenazýval. Technologie PD jen dosáhla svých hranic, hlavním důvode jsou však emise.
Je vidět, že o konstrukci motorů toho víš opravdu málo. PD když přišlo, nabízelo takové vstřikovací tlaky, které dnes může nabídnout až CR 3.generace. Důvodem proč je naftový motor tak hlučný jsou náhlé změny tlaku dané vysokým kompresním poměrem, nikoliv systémem vstřikování!! Dnes je snahou tento poměr snižovat a zvětšovat vrtání motoru.
Tobě se snad zdá kvalita VW nedostatečná?
neregistrovaný "schade werke"
10. 11. 2007 18:15
Re: TABULKA PRAVDY
Uznavam mas pravdu koncern nikdy nebude Honda ani BMW - plne suhlasim. Naozaj nepovazujem koncernovu kvalitu za dostatocnu. V sucasnosti koncernu v "kvalite" konkuruje asi len Renault.
10. 11. 2007 19:36
Re: TABULKA PRAVDY
Renault? Co je to za blábol. VW si kvalitu vždy držel. Renault se nás posledních pět let snaží přesvědčit, že se na kvalitu zaměřil. Že převzal kriteria od Nissanu. Ale výsledky zatím žádné. Srovnávat tyto automobilky v kvalitě? To si hodně přestřelil. :no:
anonym
11. 11. 2007 00:05
Re: TABULKA PRAVDY
Renault konkuruje leda tak drastickou cenou politikou! Množství slev a tak. Ale srovnejte si stejnej leasing od škodovky a od renaultu, na kerý vám dají 30 000 slevu!
U škodovky přeplatíte 10 000 a u renaultu i s tou slevou asi 60 000... takže celkově to vyjde zhruba nastejno.. Notor 1,2 je v Renaultu daleko lepší, ale tím to asi tak končí...
anonym
11. 11. 2007 14:14
Re: TABULKA PRAVDY
Asi si Renault nikdy nemal.
neregistrovaný "Clawik"
11. 11. 2007 22:40
Re: TABULKA PRAVDY
z týhle debaty nejrozumnější příspěvek...i pro člověka, který považuje BMW a Hondu (bez udání pořadí) za nejlepší automobilky a VW za (přinejmenším) velmi nesympatický koncern :yes:
neregistrovaný "starec"
11. 11. 2007 14:21
Re: TABULKA PRAVDY
Ahoj GTI, jsem opravdu velice překvapen Tvojí reakcí na prvenství, co se týká vývoje a prvenství v Tvém koncernu VW. Vystupuješ jako odborník tak za prvé, systém PD nepostavil koncern, ale italové, němci se zasloužili o nárůst prodeje, za druhé Tvoje představa o prvenství benzínových motorů od koncernu cituji "motory ala VW" je také postavená na vodě, Co se týká Tvého názoru na tvorbu motorů s plochou křivkou točivého momentu s maximem okolo 3000 otáček, tak si jistě pamatuješ, že tyto motory (klasické karburátorové)byly v české Škodovce běžně montované před vstupem koncernu a to od 60tých let (Š MB 1000 a následující). Ano byly některé motory oceněny jako motor roku, ale to byly i u jiných značek. Co povídáš o Hondě a jejich motorech, tam jsi se zase trefil vedle, Honda je uznávaná jako cestovně sportovní značka a tam je vysokootáčkový motor nutností, pokud jsi odborník, tak to uznáš. Tvoje tvrzení, že je VW největší evropský inovátor nezlob se, ale to snad nemyslíž vážně. Co se týká techniky kde je BMW, kde je MB. A co se týká interiéru kde je Renault, Peugeot Co se týká největšího evropského výrobce, to s Tebou souhlasím, ale zapoměl jsi dodat, že je to do nedávna zákonem chráněná automobilka, která vyrábí v jednom z nejlidnatějších států EÚ jako jediná lidová auta a vzhledem k německému nacionalizmu bývá nejprodávanější na německém trhu v kategorii lidová auta. Co se týká dle Tvého označení lux limuzíny tam je mimo mísu. Tady kralují jiní. Jestli má nejsilnější vývojové zázemí nevím, ale vím, že když dostal koncern od české politické reprezentace v 90. tých letech Škodovku, tak jako první co udělal, odvezl do německa celý archiv a myslím si, že to udělal u všech značek, které kdy "koupil". A v to je to bohatství ze kterého čerpá, jejich vlastní vývoj určitě funguje, ale....
neregistrovaný "petoooo"
2. 1. 2008 13:10
Re: TABULKA PRAVDY
Veľmi dobre napísané.Nazývať VW najväčším inovátorom je blbosť.
neregistrovaný "Tommy1"
20. 3. 2008 21:46
Re: TABULKA PRAVDY
A cena vždy vítězí, podle toho, jak píšeš máš asi hodně peněz, ale spíš si myslím, že jezdíš v oprýskané Škoda Felicia r.v.95 a děláš ramena a ohrňuješ nos na dostupným vozem. A pokud na něj máš, tak věř tomu, že mnoho lidí v ČR tě nebude následovat, protože si raději koupím vyšší výbavu u Ceedu než oholeného Golfa s poněkud dražším servisem a daleko menší zárukou.
10. 11. 2007 15:21
Re: TABULKA PRAVDY
Do hadříků nedělám a vpodstatě mi žádné značky nic neříkají, to bych nechal stranou.
Golf. Přívlastek trendsetter mu jen stěží upřem. Na to má dost silnou pozici na trhu. Ale byl bych velmi opatrný v tvrzení, že zrovna Golf je vůdcem technického (i celkového) pokroku v nižší střední třídě. On to ani nemá zapotřebí. Vychází z ověřeného. Naopak jsou to protivníci, kteří ve snaze dobýt jeho pozice, musí přicházet s novinkami. (příklad první Focus - design, podvozek)
neregistrovaný "Tommy1"
20. 3. 2008 21:48
Re: TABULKA PRAVDY
Jasně, ale pokud bychom jezdili pořád v ověřeném, tak doteď jezdím ve Škodě 105. Každé nové auto je jakýsi skok do neznáma.
10. 11. 2007 18:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
11. 11. 2007 10:05
Re: TABULKA PRAVDY
Asi není duležité kdo je šije, ale z čeho a kdo je navrhuje.
Třeba boty Adidas se šijou v Číně a dalo by se pokračovat. >:D
neregistrovaný "Cthulhu"
11. 3. 2008 09:02
Re: TABULKA PRAVDY
kategoricky nesouhlasím!VW,že učuje směr po stránce desingu?ale,ale,ale.....nechci sýčkovat,ale mě připadá kabát GOLFa min.10let více méně stejný(až na pár drobných změn)germáni jsou známi(a ani se tím netají)svou konzervativností a velkou nechutí ke změnám,např."proč to měnit,když to funguje",naopak,za element,který drží pomyslnou taktovku desingu v ruce,považuji PSA(Peugeot,Citroen)a Fiat.toto jsu koncerny,které mají dostatek(někdy i přebytek)kreativismu a tvurčí invence a hlavne ODVAHY!!! k tomu,aby každý nový model,byl gesingově odvážnější stávajícího.to němec nikdy nedokáže(krom BMW )hau,domluvil jsem.
neregistrovaný "Ji/Ri"
11. 11. 2007 18:18
Re: TABULKA PRAVDY
Nenamáhej se - s hňupem nenamluvíš. I kdyby se těch jeho Vyvolených prodalo ročně jen 1ks, tak by napsal, že je to taková prémiovka, že si mohl dovolit jen jeden člověk a ten je impozantní. Je to trotlík, který si vše upravuje dle svojí choroby. Je ale škoda, že díky takovému demagogovi, který leze na nervy svým chytrolínstvím založeném na heslech, dělá negativní náladu v souvislosti s VW - značkou v poho. I ten Golf je vcelku fajn a dobré auto. Ale GTI je GTI a holt v něčem chce vynikat. Tak plká a plká....
12. 11. 2007 06:28
Re: TABULKA PRAVDY
Daniel, Daniel... :no:
neregistrovaný "Ji/Ri"
12. 11. 2007 09:25
Re: TABULKA PRAVDY
?
neregistrovaný "Tommy1"
20. 3. 2008 21:51
Re: TABULKA PRAVDY
Naprosto souhlasím s názorem, že WV dlouhá léta tak markantní pokrok rozhodně neudělal. Jsi zahleděný pouze jedním směrem, nepocházíš z Německa?
neregistrovaný "popopo"
10. 11. 2007 12:59
Re: TABULKA PRAVDY
premiant v EU je Astra
anonym
10. 11. 2007 13:11
Re: TABULKA PRAVDY
Premiant je jednou Focus pak Golf. Ale jsou blby pro kterých je teď Astra premiant protože jednou ním byla. :no:
10. 11. 2007 18:56
Re: TABULKA PRAVDY
Ty se nejprv nauč přečíst to, co chceš odeslat, blbě se to čte.
Ano Astra byla prodejní premiant v září a myslím, že jím bude i dál. Není o nic horší než Focus či Golf.
neregistrovaný "oldtimer"
10. 11. 2007 15:09
Re: TABULKA PRAVDY
Hezky napsane. Ovsem lide, co kupuji GOLF, Focus, .. , si kupuji presne stejnou iluzi jako ti, co kupuji Cee'd. Pokud totiz nejsi manager velke firmy, ktera kupuje fleetova auta ve velkem do firemni flotily (ktera musi obsahovat auta stejne znacky), potom po svem rozhodnuti, co koupis, postavis svuj novy vuz (a tim i sve rozhodnuti) do pozice GURU, at je to G jako Golf nebo G jako guma. Donekonecna se dohadovat, ktere auto je lepsi, je kontraproduktivni. Nelze stanovit obecna kriteria. Na druhe strane chapu ty caste vykriky "G..", nebot prave tim si clovek posiluje tu svoji ILUZI, a jak jiz to v lidske spolecnosti chodi od pradavna, neustale opakovana lez se stava pravdou.. A k tem penezum. V opravdovem kapitalismu (jen se podivej kousek na zapad) pocita ten bohatsi jeste vice. ;-)
10. 11. 2007 15:29
Re: TABULKA PRAVDY
Já s tebou nemohu souhlasit. Můžeme si hodnocení aut rozdělit do dvou kategorií - objektivní, tedy technika, jízdní vlastnosti, materiály, a do subjektivní, tedy image, prestiž, líbí/nelíbí. No, a ony tyto dvě kategorie (u chytrejch) nestojí vedle sebe, nýbrž se prolínají. Pokud tedy dost znáš, dost jsi najel a máš povědomí o vkusu, povědomí o to, jak to funguje ve společnosti lidí, v životě obecně, pak není těžké si vybrat (nejsi-li limitován celoživotními úsporami ve výši 200tisíc). Vedle toho je nutno do tohoto komponovat i jaksi společenské postavení, neb ať chceme či nechceme, to, jakým autem kdo jezdíme o nás prostě vypovídá. Nemusí se to extra moc akcentovat, ale patří prostě k dobrému vychování mít čisté polobotky a čisté auto... No, takže tohle vše dohromady dá výsledek o tom, které auto je "nejlepší" na trhu. Všichni to víme. V kompaktech je to Focus a Golf, tahle auta určují jednat techniku, jednak design, ale i materiály a vůbec styl karoserií všem kolem. Samozřejmě i disponují nejsilnějším image. To je pasuje na trůn. Čili žádnou iluzi, v těchto vozech získáváš tu nejvyšší možnou kvalitu, styl, krásu, co Evropa nabízí. Ostatní o totéž jen usilují. Je to tak v každé lidské činnosti - vždy jsou ti nahoře a ti dole. To není arogance, to je pouhé konstatování stavu.
neregistrovaný "oldtimer"
10. 11. 2007 16:20
Re: TABULKA PRAVDY
V podstate na to nemohu mnoho namitat, krome par drobnosti. Priklad: banalita, ale muze poslouzit k ilustraci skutecnosti, ze jedina pravda neexistuje. O cistotu svych bot se staram, ale ciste auto mam asi ctyrikrat v roce (na jare, na podzim a kdyz ma krtiny dalsi vnouce ci kulate narozeniny nektery z pratel a ja vezu cizi lidi, na nichz mi nejakym zpusobem zalezi). Mozna jsem z tveho pohledu spindira, ale ja to tak necitim. Proste odmitam jit s davem. I z toho mozna prameni moje averze ke koncernu a vubec masove produkci. Navic jsem, tak jako mnoho lidi z te mlcici vetsiny, alergicky na vsemozne agitacni vykriky (prilis dlouho jsem aktivne zil pred tzv. revoluci). Dale si nemyslim, ze Ford ci VW urcuji nejak zasadne techniku, design, .. Mozna je dost ovlivnuji v nasi (trochu rozpacite zasmradle Evrope), ale to je vse. Pro mne napriklad nedisponuji ani tou silnou image - vzdyt jakou muze mit image masova produkce. Ale tohle je opet otazka do diskuze, a to spise do diskuze pivni. ;-)
10. 11. 2007 15:47
Re: TABULKA PRAVDY
:yes: Speciálně trefná je ta pasáž o vytváření iluze společnými výkřiky (tedy nejen výkřiky).
10. 11. 2007 18:38
Re: TABULKA PRAVDY
Opravdu nemohu souhlasit. Mozna na rozdil od mnoha jinych u mne alespon zatim nehraji penize rozhodujici roli. Mam Focuse s nejsilnejsim dieslem. Kupoval jsem si ho kvuli bezpecnosti, jizdnim vlastnostem a take rozumnym nakladum na provoz. Az si budu kupovat nove auto, budu se rozhodovat zase podle vlastnosti auta a podle toho zda tyto vlastnosti budu moci vyuzit. Jestlize soudruzi ve vlade budou podporovat bodovy system, pak zcela jiste nezaplatim o 150-200 tisic vic za noveho forda a budu velmi silne uvazovat treba o Kie Cee'd
anonym
11. 11. 2007 00:30
Re: TABULKA PRAVDY
Kiu moc neznám. Ale jejich neskutečné investice, vývoj nových technologii a lobby jsou motivující. To auto vypadá dobře. Nabízí dlouhou záruku. Jediné minus-není to zde tzv. dobře zavedená firma. Přesvědčí během několika let?
anonym
11. 11. 2007 00:35
Re: TABULKA PRAVDY
Ještě dodatek-velmi dobrý motor.
anonym
22. 11. 2007 19:16