Hlavně až do Giorgia konečně nabízejí i manuální převodovkou (k benzínovému dvoulitru)! Taky by se velmi hodila jeho silnější verze s 280 k jako zadokolka a praktická verze Sportwagon! :-O
Taková verze by mohla dělat třeba 20-25 % prodejů, puristických Alfistů je po světě mraky a řada z nich je velmi bohatá. Navíc by to úžasně prospělo image značky, která se prezentuje jako vrcholně řidičsky orientovaná. Však Porsche taky nejdřív tvrdilo, že manuály už skoro nikdo nechce, a kdy je vrátili do výroby, nestačili se divit. :-)
.... výhoda je že platforma je tak geniální že není co řešit.... pokud je tam teda kam nacpat baterku pro mild-hybrid nebo tak něco.... Jen natáhnout rozvor Giulie třeba o 5cm aby tam bylo o trošku víc místa na kolena vzadu. Jinak bych neměnil nic.... akorát přidal v nové generaci to kombi....
... jj, poladit vizáž auta, dodat nějaké vychytávky a jede se dál.... motory, podvozek a tlačítkové ovládání všeho nechat.... tam není moc co zlepšovat....
Hmmm len Lančka to bude mať najťažšie, Citroen má agresívnu cenovú politiku viď nová C4 a FIAT je jedným z pilierov IT hospodárstva, ak bude nie dobre, tuším sa bude porúčať prvá ;-\
maserati si uz nejak poradi, by pomohol silnejsi hybrid kvoli fleet emisiam... mozno pomoc z psa ?
dufam ze ds nafasuje viacvalec. a ze tato trojica s lanciou bude naozaj priemiova. :yes:
fca na oplatku dostane usporne pohony psa. fca elektriku neumi, pomoc je fajn.
z citronu a fiatu urobili dacku.. to je smutne. :-(
a ten pezot a opel vyssi stred.... protekcia pazotu ! :-O
Tak nedočítal, ale asi tak v kapitalizme funguje konkurencia. A v súčasnosti D3 poriadne a dlhodobo nakladajú Alfe a DS, myslíš že to Stellantis nebude chcieť otočiť?