Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Honda CR-V přichází v modernizovaném balení. Pořídíte ji jen jako hybrid

83 komentářů

Arese
Nabízet hybridní pohon jako jednu z motorizací, proč ne. Ale nenabízet nic jiného, to je naprostá katastrofa!!! 😲 😒 :no: :no: :no:
Anonym
Navíc je to celý dost hnusný.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Fosteku, ty si odborník na japonce 😁 Jak to má CRV s 4x4? Pořád jim nefunguje? Já viděl teď na sněhu novou CRV a hrabala předními a zadek nejel 😁
Avatar - SKAY
SKAY
ja ted tlačil oktu 3 4x4 atam zase hrabal zadek a předek divně cvakal 😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
První Oktávka RWD! 😁 Ale teoreticky se to stát může, předek ti zasekne ASR a zadek nechá točit (mne se to taky stalo, ale hned se auto rozjelo a vystřelilo vpřed 😁), ale když by tam byl prokluz i vzadu dlouhý, ASR by ho bloklo taktéž... nevím, třeba to bylo jen rozbity 😁
_Teddy_
Myslim ze to nie je mozne ani teoreticky, pretoze medzi prednou a zadnou napravou nie je medzinapravovy diferencial. Pohon prednej napravy je pripojeny priamo na vystup prevodovky, takze ak by obe (!) predne kolesa stali, nahon od prevodovky stoji tiez, a niet nic co by mohlo roztacat zadnu napravu pripojenu cez haldex...
Avatar - Ozzman
Ozzman
To se mi nezdá, to by ti to 4x4 bylo k ničemu, protože jakmile by zapadla přední kola, tak se ti neroztočí zadní kola, takhle to určitě nefunguje. Jak říkám, mne se situace stala, kdy mi na chvíli ASR podrželo přední a zadní se točila, nemám přímo hladex, ale ani plnohodnotné 4x4 ve stylu Quattra.
_Teddy_
To je uplne ina situacia. Ked sa predne kola tocia (aspon jedno), tak sa toci vystup z prevodovky, a cez haldex sa samozrejme roztaca aj zadna naprava. Ale aby obe predne kolesa stali, to je mozne len tak ze stoji aj vystupny hriadel prevodovky. U aut z primarne prednym nahonom je predna naprava pripojena na vystup prevodovky priamo, bez dalsej spojky...
Anonym
twl já jsem takovej odborník na Japonce jako třeba na láčkovce nebo termojadrnou fůzi. 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
😒]
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ty jo. Ty víš hodně o fúzi? Co si myslíš o studené fúzi. 😒] 😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To mi (nevím proč) vybavilo:

Přijde pán do lékárny a chce nějakou antikoncepci pro 12ti letou dceru
Lékárnice šokovaně: "Vaše dcera už je sexuálně aktivní?"
"Ale houby leží jako prkno, celá matka"
Avatar - Ozzman
Ozzman
😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Hele fosteku viz vedlejší diskuze = jak si se srovnal s realitou že Lotus používá motory TOYOTA? :😉
rohor
Tohle auto je pro fifleny aby v něm jezdily pro dítě do školky a pro rohlík do lidlu. Těm hybrid vadit nebude.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Nejprodávanější SUV na světě je auto pro fifleny. Co je na takhle velkým SUV "pro fifleny"?
Já si teda namalovaný fifleny představuju v úplně jiných autech, a když je řeč o SUV - tak i v úplně jiných SUV.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
https😐/autobible.euro.cz/…e-skoda-to-neni/

No popravdě těch mamin (a tátů) co v tom vozí hlavně děti do školy apod. bude asi spíš dost 😄
rohor
Popisuju jen realitu, kterou tady u nás v Jablonci nad Nisou denně vidím. Tento kraj je rázovitý, možná to ve zbytku republiky je jinak. Ale pochybuju.
Martin182
Myslím si, že Honde je úplne ukradnuté, že niekde v zaprdených mestečkách v ČR/SR jazdia na CR-V fifleny a okoloidúci e😜erti sa smejú z toho, že to nemá dízel.
V celosvetovom merítku je to jednoducho jedno z najúspešnejších SUV a v Honde isto vedia prečo sa rozhodli ísť týmto smerom 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: 😄
rohor
Já si to myslím taky.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jj, Jablonec je plný CR-Véček s fiflenou za volantem.
Pro retardovanou Hamunu - rodič jezdící v rodinném autě není totéž, co fiflena.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No pro (důkazůůů je i tady jen v diskuzích na ACZ dost a DOST 😉 ) Karla co měl loni touhle dobou covid za chřipečku (a nějaký retard mu to vysvětlil = dneska už možná souhlasí(š) :😉 tak jízdně s dětma do školy a fiflena = je ca to samý. OPTIMUM pro ně je hybrid
Avatar - Ozzman
Ozzman
Asi jiné motorizace lidi nekupují...
Avatar - SKAY
SKAY
potkat nehybridní raw 4 je spís svatek .Lidi asi chtějí hybridy....
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No zrovna u RAVky není o čem = pro někoho snad jen nově rozhodování jestli (dnes už) běžný hybrid nebo https😐/autobible.euro.cz/…alerie-157040-1/
Avatar - Ozzman
Ozzman
Přitom zrovna ta by měla šanci i s nějakým dieslem, je to prostorné rodinné SUV, které má i slušný kufr.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jako FAKT? 😁

Ta naftová éra jediného kontinentu se snad chýlí ke konci. Škoda že se nepodařilo najít cestu jak UKONČIT ZVÝHODŇOVÁNÍ = aniž by to byl celokontinentální MASAKR v tu chvíli neprodejných osobních aut se vznětovým motorem. No i tahle cesta postupného útlumu = je rozumná a správná a rozumná a správná a.. 😉

Jinak tohle se (tahle generace je 5 let stará) NIKDE na světě neprodává s naftou
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo, už jsme si o tom jednou psali a uznal si to.. RAVka je velké SUV, které by mohlo plnit roli přepravníku na delší trasy třeba s vlekem, tam se diesel náramě hodí pořád.Kdo jezdí po městě, ať si koupí hybrid, proč by ne ?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No i mimo město https😐/www.youtube.com/watch?…

S hybridem bych dneska váhal JEN kdybych byl němec pravidelně křižující zem po dálnicích. Ve zbytku planety (krom nějakých těch pravidelně dálničních drtičů kilometrů) jinak dnes (už nějakou chvíli) hybrid a u nás andrejko zařídil ODKLAD ale jinak v příští (?) generaci asi už elektřina (případně https😐/www.greencarreports.com/…t-is-that-enough
Anonym
Přesně. Měla by tam být možnost volby. To je vlastně prapůvodní účel motorových palt.
Pamatuju modely, které od slaboučkého nafťáku šly až po brutální osmiválec. A každý koupil, co potřeboval nebo chtěl.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No to jsou zase ekonomické důvody = dneska ten prostor (prostě už) není. Navíc (lokální) kupní síla = takže NĚKDE trochu na výběr je, tady pochopitelně..

Ale to je viz já 11:44 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
:yes:
rohor
A jak to myslíš? Jako že by do ceny promítla i EU-výpalné, nebo že by to dotovala z jiných trhů?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Hele to jako FAKT EU VÝPALNÉ? 😲 :😉 😁 :-!

Viz já 11:42 😄
Avatar - Mikesus
Mikesus
Naftu by v tom nemělo smysl provozovat. To skoro nikdo nechce, proto se v minulé ravce, I když byl diesel, prodalo mnohem víc hybridů. Diesel dnes už je za zenitem a lidi pochopili, že to není ideální. Pro tech par kusů nemá smysl to nabízet.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Nechápu, co by na tom nemělo smysl? Určitě ne nafta pro každého, určitě ne do města, ale takhle to všeobecně smáznout? A zrovna 2,2D od Hondy byl velmi povedený motor.
Chápu, že si zákazníci v bídné volbě mezi 1,5T a 1,5T+ el. vybírali většinou hybrid, taky bych tak volil. Ale být tak i 2,2D možná by to bylo jinak. Ne každý si to kupuje na jízdu prázdným autem okolo komína.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Zajímavé jak je to trvající PROBLÉM = to NEchápání proč nafta ne

No tak PROTOŽE musí být její cena dotovaná musí být (několika-stupňově) ZVÝHODŇOVANÁ
To že jízdou na naftu spotřebovává auto VÍC ROPY než na benzín = má asi taky maličko vliv 😉
rabies
Tak 2,2D byl ve svojí době určitě nadprůměrnej naftovej motor, ale v současnosti, při nutnosti plnit platný emisní limity, je to asi dost nereálný, aby udržovali tyhle motory při životě, kvůli pár ks prodaných v EU....
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já si trochu myslím, že to bylo spíš tou minulou Ravkou, ta nebyla moc dobrý auto. Tahle je větší, povedenější, podívej třeba na Sorento, Santa Fe , nebo i Kodiaq. Tam se nafta nabízí a prodává se to dobře. Kdo nechci jen "mama car", ale jezdí delší štreky, občas něco tahá, tak ten si hybrid nekoupí, tady je disel rozumný kompromis připlácet 0,5m za Touareg či nějaké takové větší SUV nemá každý.

Navíc, ty starší Ravky se prodávaly více s D4D motory, než s benzíny 😊 Jen zákazníci holt museli ke konkurenci...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Zajímavý jak i inteligentní lidi nepřejdou přes to že diesel v osobních autech je JEN VYDOTOVANÁ záležitost. Ne rozumný kompromis = ale ZVÝHODNĚNÍ obrovskou horou miliard

S bonusem VĚTŠÍ SPOTŘEBY ropy
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ach jo, prosímtě, nechci se zase rozhádat, přestaň s touhle kravinou, za prvé si přečti, co jsem psal o kompromisu - o velikosti auta, né každý má na prémiovku či Touareg/GC a podobné auta, tak takto velká SUV do 1M by mohla sloužit stejně na delší trasy.

A nafta prostě do takového velkého auta je pořád konkurenceschopná, co ty budeš komu kecat do toho, jak auto používá? Tahá vlek? Jezdí dálky? Nechce hybrid. Že zmizel diesel z A i B segmentu, je to ok, nahradily ho dobré turbomotory, ale tady to je kategorie aut, kde se to láme.
Avatar - Mikesus
Mikesus
tady se to láme, a proto nejprodávanější SUV na světě jsou ta, která nemají diesel. Jestli to lámání není ještě o úroveň výš.
Avatar - _Karel_
_Karel_
:yes:
Samozřejmě, že je nemálo lidí, co si naftu kupují jen a jen ze setrvačnosti i na provoz, na jaký se nehodí. Ale někde prostě smysl má.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Bez dotování? Skoro NIKDE
Avatar - Ozzman
Ozzman
Blbost, už jsme jednou počítali, že by musel být rozdíl spotřeby do 2 litrů a naložené velké SUV v naftě bude s vlekem brát rozhodně o méně, než o 2 litry, než adekvátní benzín.... a né vše se kupuje ekonomicky, nafta má na toto použití prostě lepší charakter, proč asi není v dodávkách či nakladacích benzín? Každý má jiné potřeby, tak nenuť lidem tvé vidění světa, děkuji...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No popravdě speciálně u nás se VŠE kupuje ekonomicky = spotřebitelské chování českého zákazníka 32 let po (ekonomickém) krachu socialismu ovlivňuje PŘEDEVŠÍM cena. To asi i víš = si někde četl

Nafta má vhodnější charakter PROTO se používá v nákladních autech atd. O tom žádná = bavíme se o běžných osobních autech = a tam prostě bez dotování = je zcela out. Škoda že to nejde zavést (před pár lety se to napříč evropou diskutovalo = ale nenašlo se právě řešení). KDYBY si od zítra zavedl opravdové tržní ceny benzínu a nafty = asi by ses DIVIL 😄

Prostě v tu chvíli by miliony osobních aut v evropě = byly okamžitě neprodejné. Těch výjímek kdy nafta má smysl = je zlomek. Se smutným bonusem že díky tomu dotování nafty (i) do osobních aut spotřebováváme (musíme kupovat) o milionY barelů ropy denně NAVÍC

Sorry ale neplácej o MÉM vidění světa! To je prostě realita = stejně jako to že evropa hledala právě protože to je totální ekonomický nesymsl cestu ven = a bohužel nenašla

Není to o něčích potřebách = ale o (doslova) vyhazování miliard (za dotování ceny proti benzínu) a vyhazování dalších miliard (za nákup ropy navíc ABY si měl pocit že to je výhodnější a pocit že máš nižší = docela vtipný ne?

Zajímavé jak extrémní emoce FAKT FAKT FAKT o naftě vyvolává = jak tu (ověřitelnou) informaci přebíjí něco jako ZVYK a přes to vlak nejede
Prostě klidně ať existují osobní auta na naftu NENÍ to problém = jen prostě benzín i nafta za tržní cenu. Což je normální a to samotné asi NIKDO nezpochybňuje
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ale velké SUV přeci už je dost specifické auto, vím, že ho dost lidí provozuje na krátké trasy (kde je jasná volba ten hybrid), jenže prapůvod toho je přeci možnost s ním cestovat s rodinou (proto je tak velké) na delší trasy, zatáhnout loď, přívěs a jet k moři... tady prostě se režim podobá nákladnímu autu a diesel mimo slušné spotřeby prostě nabídne ten příjemný charakter, takže OK, Toyota to nenabízí ,to ais přežiju, ale posmutnil jsem proto, že nová Ravka na rozdíl od hodně SUV této cenové má opravdu kufr a prostor být takovým výceúčelovým autem.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Znáš https😐/www.youtube.com/watch?… ? Hybrid https😐/www.tipcars.com/…wd-32210709.html výkon dostatečnej na (myslím) 2 tuny tažný

Ale jo do VELKÝCH SUV tam někde se to láme tam klidně naftu = jen prostě za nezvýhodňovanou cenu PAK ať se lidi svobodně rozhodnou co chtěj

Ofiko ten zlom pro výhodnost nafty vychází někde až od 3,5 tuny. No bohužel to neprošlo nevyšlo nenašlo se řešení jak omezit diesly ukončením dotování = i tak to teď probíhá pozvolnější ale asi stejně jednoznačnou cestou
Avatar - Ozzman
Ozzman
Znám a víš, že je to auto o třídu výše ? Takže i cena je vyšší - viz ten kompromis k Touaregu,GCH a dalším.

Dle mne ta nafta by mohlo být v nabídce u takových SUV, protože jak jsem psal už 3x a tady a 10x jinde, Ravka se povedla, jen každý prostě hybrid nepotřebuje a s tím dieslem by to mohlo fungovat i pro tahání a dlouhé trasy, ostatně, třeba Sorenta, Santa Fe a Kodiaq takto lidi využívají... a klidně i za reálné ceny nafty.. jo ty jsou teď, chtěl si říct za ideální, že ? Reálné jsou teď... 😊
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Chtěl jsem říct reálné = ne dotované zvýhodněné = což je ideál (nejen) pro tebe 😉

Tady máme furt neshodu = tvůj POCIT co a jak nafta = není reál. Stál mraky miliard = a dál stojí
Ideál samozřejmě je když jsou rovné podmínky = tohle https😐/www.novinky.cz/…evymaha-40349670 je prostě špatně
Avatar - Ozzman
Ozzman
Reálné jsou teď, za ně nakupuješ, už jsme si to jednou říkali.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Chápu že na to chceš koukat TÍMHLE úhlem pohledu. No reálné je reálné = to za co nakupuješ je bohužel obecně NEreálná zvýhodněná cena
A že je NEreálná = ví dneska (přes fakt OBŘÍ ODPOR) už většina lidí co chodí na ACZ :-!

Hele ústup dieslu rozšířeného na jediném kontinentu tak jako tak probíhá a já se těšim až budu jezdit NA PASTU https😐/zpravy.aktualne.cz/…0e60cc47ab5f122/ 😉

Trochu problém je po čem https😐/www.seznamzpravy.cz/…bu-dalnic-141338 a jestli ten vnější pražský okruh 80 let od chvíle co je prioritní stavba státu stihneme dodělat. Tempo co rok to km jak jsem čet funguje i o obchvatu ČB = i když tam je to spíš dálnice rovně podél Budějovic = 6,5 km se bude fakt asi stavět 6 let 😁
Avatar - Mikesus
Mikesus
tohle ale neni velke SUV, ale střední. A z pohledu USA dokonce kompaktní.
Avatar - Mikesus
Mikesus
nepochybuji, že v pracantech má diesel svoje místo. Na dlouhé dálniční štreky určitě taky.
Avatar - Mikesus
Mikesus
v minulé ravce se prodával víc hybrid než diesel. Proto to přestali nabízet. Nebyl o to zájem, když přišel hybrid. A proč bych na tahání neměl být vhodný hybrid? Ano, bude mít asi vyšší spotřebu než diesel, takže v pracantech je diesel jasný. A hybrid utáhne taky 2 tuny, tam to omezení není.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ale každý auto využívá jina, někdo by ten pohon opravdu využil. Ravka v nafte v minulé generaci byla ale myslím, že jediné zajímavé má tom modelu byl ten hybrid, takže pro Evropany asi nezajímavé auta, nová je lepší. Vim, že pro Evropu nebude Toyota vyrábět diesel.. To neřešte..
ptr078
Nie je to aj preto, ze toyotacke diesle stoja za staru backoru?
Avatar - miromen
miromen
Přesně tak asi a nebo je nekupuji, protože jaksi nemužou, bo nějake emise je seškrtaji, tedy asi. Je přece jasne, že lidi chtěji zoufale hybridy a ještě podpořene nějakym hroznym cvt. Nějake benziny a ještě v manualu to přece nikdo nechce tak proč by je nabizeli no ne.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Doteď to mělo manuál a nehybrid a asi to moc neuspělo...
Avatar - miromen
miromen
Tak teď pujde na dračku, nadšenych řidiču je plny internet a ti po tom pujdou jak slepice po flusu.
ACE.
Souhlasím, ale proč by měli tlačit něco o co tady není zájem
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Prostě benzín hybrid je NEJefektivnější = s tim prostě ani při svém trvání že ty CHCEŠ být zaostalý a modernější efektivnější je špatný = NIC NEnaděláš

Plus správně to napsal rohor 11:18 = pro tohle auto a jeho uživatele je to optimální nejlepší atd. TY bojuješ svou svatou válku = fakt MIMO realitu. To i ta má za tržní cenu stejně ropných produktů benzín/nafta = má alespoň nějakou logiku a smysl :😉

Jednu dobu byla stejná dominance (dotované ZVÝHODŇOVANÉ) nafty kterou jsme spotřebovávali VÍC ropy než běžným benzínem = zajímavý že to nikomu (jako si ty) NEVADILO 😄
Avatar - Mikesus
Mikesus
Naprosto souhlasím, ze výběr je dobrý. Ale když někdo něco nechce, tak proč to nabízet. Homologaci jim to nezaplatí, o pokutach za zbytecne vysokou spotřebou nehovoříc.
Takze je logické, že manual s benzínem dají pryč, kdyz o to není zájem.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Je to furt to samé dokola = stejně jako že Camry se tu nenabízí s V6 atd

Případně Arese že to nemá šmrnc jako V6 Giuseppe Bussa z konce 70. let = kdy k tomu nebyl (8, 9, 10 stupňový automat) ale manuál = a TO bylo (jediné) správné 😲 😁 :-!

Prostě furt jen STÍŽNOSTI, že svět nefunguje podle MĚ MĚ MĚ ale podle úúplně jiných :😉
St.
a jsem spokojený. Jinak je obdivuhodné, že tento konkrétní vůz vydrží v prodeji 4 roky prakticky bez jakýchkoliv úprav, v Evropě dokonce bez viditelného faceliftu. Buď je to auto tak podařené, nebo se tak šetří. Zejména se divím, že nevylepšili infotainment, který byl kritizován za zastaralost už od začátku. Mohli vzít jednotku z nového Jazzu.Osobně mi to nevadí, jen bych bral bezdrátový Apple CarPlay, ale jsem rád, že funguje ten drátový (kupoval jsem v době, kdy se pořád řešilo, kdy bude mít Apple CarPlay Toyota RAV-4...).
Avatar - SKAY
SKAY
lidi jsou rozežraní naco facelift. a zatím asi muže být radí že to H nezabalí v EU... Land cruiser je tež furt stejny ajak se prodává
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
pecka auto.. v dobrom zavidim :yes:
Anonym
Čtyři roky vydrží každý druhý auto. Ale asi ti to přijde jako argument, že máš super káru.
rohor
takovýchto SUV velmi raritní záležitost. Na to si musíme zvyknout, protože Němci jinak volit (politiky) nebudou.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Protože NĚMCI? 😲 😁

Hele nezačalo se s hybridama před 40ti lety = v Asii?
Hele nejsou celý desítky let nejprodávanější nízko-emisní a teď už i bez-emisní auta = původu MIMO evropského? 😄
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Chápeš, že mluví o politickém tlaku, ne o tom, kdo co začal prodávat?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jo NEchápeš to = já vím 😄

Žádnej politickej tlak speciálně EU není = to je celej můj život aktivita CELO-světová! To fakt nevíš??? Začala před 62 lety MIMO evropu. My se přidali až dlouho potom https😐/www.auto.cz/…-roku-1970-94232
A evropský výrobci aut zaostali (za MIMO evropskýma) ještě víc

CHÁPEŠ to?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Tak na to už asi opravdu není co říct. Žij si dál ve svém světě, kde neexistují emisní pokuty.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No máš to zase blbě = je to NÁŠ svět. Jen ty si zdá se nepochopil CO PROČ to ten svět už 62 let dělá takhle (NE po TVÝM)

Nevim kolik ti je ale PRVNÍ auto který sis koupil = bylo ze světa kde EXISTOVALY emisní pokuty, abych to řekl po tvým 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
honda uz celkovo prechadza v eu na hybridy... od r 2023 si uz ani nehybridnu hondu v eu nekupime... a zrejme aj novy civic uz do eu pride len ako hybrid... to bude zase cena panecku ( cakam aspon 25 tisic eur za zaklad ) ... pritom este predosly ufo civic s a s 1,4kou dal kupit za 13 tisic eur .. co je defakto polovicna cenovka voci tej ktoru uz cakam ze bude honda pytat za noveho civica.... ale nam tie auta "nenapadne" zdrazuju ... sranda ..... pritom clovek by cakal ze dnes uz auta budu za babku tolko ich je vsade a ono nakoniec opat raz este auto bude luxus jak pred 50 rokmi.... este sa dosmejeme.. teda aspon my tu v eu....
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Jo, jasně, udýchaný Civic s atmosférickou čtrnáctistovkou a bez výbavy budeš srovnávat se současným autem...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Však uvidíme, jestli budou skladovky hybridu stát běžně 400 tisíc, jako tomu bylo u současného Civicu.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
RD
Kdysi to byly takove jak ja rikam sportovne uzitkove vozy 😄 nebo-li auta do mesta, na hory, na tahani privesu....kouknete kolik ten hybrid utahne na taznem.... :no: dnes uz proste mamacar jak nekdo vystizne napsal :-!
Avatar - Ham.
Ham.
No ale SUVček, která utáhnou 3,5 tuny, mají pořádné 4x4 a solidní motor je na výběr stále dost, v tom problém není. Že se s módou SUV svezly i fejky, které jsou dobré jenom jako mamacar do města je úděl všech módních vln. Nakonec fejkových Rolexů, Adidasů nebo Luis Vuittonů se vyrábí a prodává také násobně víc než originálů.
Avatar - Machýrek
Machýrek
Někomu se to líbí?
Klouzan
Líbí🙂