Testy
Ozzman
8
To musí být extáze honit řadící páku u dvoutunového autobusu na naftu 😁
Přejít do diskuze
Přesně tohle LC potřeboval, jezdil jsem s verzí 130kw 2.8 a na klidnou jízdu to stačilo, ale akcelerace na dálnici byla tristní a to stačil kopec a zrychlení 80-130 trvalo jako u autobusu 😒] .
Jinak koukám, že zbytek auta je stejný, není to žádná hra na luxus ve stylu prémie, ale vlastně je to příjemné prostorné auto a bydlet někde, kde ho využiju, nebo mít hoooodně peněz navíc, bude to asi jedno z aut v garáži 😁 Pro ČR asi moc nevyužitelné, v Asii či Africe asi skoro nutnost 😁 Ale i po Praze s tím jezdit byla sranda 😁
Jinak koukám, že zbytek auta je stejný, není to žádná hra na luxus ve stylu prémie, ale vlastně je to příjemné prostorné auto a bydlet někde, kde ho využiju, nebo mít hoooodně peněz navíc, bude to asi jedno z aut v garáži 😁 Pro ČR asi moc nevyužitelné, v Asii či Africe asi skoro nutnost 😁 Ale i po Praze s tím jezdit byla sranda 😁
Ve městě to je přeci úplná extaze. Neustálé řazení, 1, 2, 3, občas 4, a to vše dokola. Přesně jako na klikaté okresce. A pak tihle, orgasmus zažívající, ridici si to na semaforech tak užívají, ze na zelenou projede polovina aut.
Už by to mělo jít. A je jedno, jestli to člověk bude psát doma nebo z Land Cruiseru.
Edit: Hurá!
Edit: Hurá!
O převodovce píší, zase si nedával pozor Ado, takže zůstaneš po škole a tohle za trest 100 krát opíšeš😒br />
"O přenos výkonu na systém stálého pohonu všech kol, ke kterému si něco povíme později, se stará šestistupňový automat s hydroměničem, který opět nijak extra nespěchá. Jenže při charakteru auta mu to vlastně ani nelze nijak extra vyčítat. Důležitější je, že řadí plynule a hlavně logicky – nenechává tedy motor zbytečně dlouho vytočený a ani ho dlouhodobě nenechá podtáčet." 😉
"Mít řadící páku tam kde jsou zácpy je doslova hrůza. Takže ZLATÉ AUTOMATY"
Jaromír Jágr 😉
Jaromír Jágr 😉
U zemědělců je to docela běžné auto, tedy u těch bohatších, kteří si mimo Pickupu či dodávky koupí ještě osobák, ale když se jedná o dotacích a sjedou se zemědělci-předáci nevládních organizací, je to tam samý LandRover a tak 😁
Klub CVT mě rozesmál tak, že jsem se musel na nepřihlášeném mobilu podívat co na to vizjá. Nezklamalo mě to, samozřejmě 😉
Vypadá jako ledoborec, a řízení má jako ledoborec. V úterý pohnes volantem a vestredu to zatočí. Zatopis pod kotlem ale kromě několikahodinové prodlevy turba se ozve hluk, ale naštěstí se nic nestane protože brzdám je třeba poslat fax aby se probudili k činnosti. Nicméně na konec světa dobrý....tedy pokud bych věděl co dělat po konci světa!😉
LC 150 (ten v testu) se dělal jako Lexus GX ne? Dle wikipedie tam V8 je. Jinak po Rusku jezdí dost LX což je ale ten velký LC 200.
Auto je to celkem krutý https😐/www.sauto.cz/…/lx-570/18206229?… jenom u nás dost vysoká cena - ačkoliv vůči konkurenci to zase až tak extra drahý není, hlavně to není ofiko.
Auto je to celkem krutý https😐/www.sauto.cz/…/lx-570/18206229?… jenom u nás dost vysoká cena - ačkoliv vůči konkurenci to zase až tak extra drahý není, hlavně to není ofiko.
To (z čeho vychází ten Lexus) je trochu jiný LC než tento. Svého času se prodával v ČR, dnes je to samozřejmě nepřípustné, ale v Rusku jich jezdí spousta.
ty jsi to napsal odděleně, nebo doopravdy to zcenzurovalo slovo "se*ru" v názvu Cruiseru? 😁
Tak doopravdy to cenruzuje samo názen Cruise*ru pokud je napsán standardně.
Co samostarný Cruiser? Ten to taky zasekne? 😁
ACZ: tohle by jste mohli odblokovat, nemůžeme slkoňovat název Cruiser 😁
Tak doopravdy to cenruzuje samo názen Cruise*ru pokud je napsán standardně.
Co samostarný Cruiser? Ten to taky zasekne? 😁
ACZ: tohle by jste mohli odblokovat, nemůžeme slkoňovat název Cruiser 😁
Podle me je tohle auto naprosto genialni vec ve verzi Lexus LX 570 s 5.7l V8... :-! Pry jde v CR celkem normalne objednat. To musi byt bomba, asi to nebude levny, bude to uzrany, ale stejne ... 😄
CICZERO
Fostec se vybleje a Hamuna si přisadí....
Za mě: 1. MB sprinter V6 2. Toyota LC 150kw 3. škoda superb 147kw TDi 😁 ... :-!
Za mě: 1. MB sprinter V6 2. Toyota LC 150kw 3. škoda superb 147kw TDi 😁 ... :-!
že do toho nenacpali muzeální zážehový motor! O převodovce nepíšou nic, takže je to zřejmě další auto pro neřidiče... :no:
Jak byste zhodnotili tohle auto pro účely běžného rodinného využití pro prostorově náročnější aktivní rodinu?
Kamo necetl sem to, ale jsi to ty, kterej mel smulu na spatny auto a furt to sem pere pod kazdej clanek? Hele, ber to tak, ze sis mohl vylosovat spatnou zenskou a to by bylo teprv v riti.
Auto jde tlacitkem zvednout, nebo snizit. Zveda se, kdyz se jde do terenu a snizuje se, kdyz se jde po normalnich cestach. Kvuli aerodynamice/komfortu anebo aby meli kola vic prostoru, kdyby bylo potreba. Kdyz si otevres napr. hned druhu fotku v galerii (interier), tak je to to tlacitko druhe zespoda, kousek od tlaticka Start.
On si to stejně nepřečte. Za chvíli si tu bude diskutovat sám se sebou a potlačovat se po ramenou, jak s každým souhlasí.
_GTE_
To říká Ada, majitel Škoda Octavia 1.6 TDI, samozřejmě manuál a ručka.
Kluk, který se zasekl někdy v devadesátkách.
Kluk, který se zasekl někdy v devadesátkách.
Proto ten nový motor - posun dopředu.
Každopádně třeba do pouště na přesuny benzin nesmysl, spotřeba 30-50... tady je diesel na svém místě
Každopádně třeba do pouště na přesuny benzin nesmysl, spotřeba 30-50... tady je diesel na svém místě
Pokud je to jak píše, tak jeden život ti nemůže stačit ani na pouhý jeden tisíc km s tímto povozem. 😒]
Mas pravdu, to nemam. Ale fakt je to auto uzrany, s benzinovym touaregem jezdim dlouhodobe za +/- to stejny, mozna i min co byla moje zkusenost s LC...kombinace vysoky hmotnosti, slabyho motoru a 6' stupnovyho automatu to proste zabiji. Ale tim stejnym, s vyjimkou automatu trpi D5 v XC90. Proste malej nebo slabej (nebo oboji) motor ve velkym tezkym aute je blbost.
Vsichni co to testujou, tak v tom jezdej prakticky sami. Ale tohle je auto bud na praci nebo pro rodinu. Chtel bych vedet jak se to chova kdyz do toho nalozite 4 lidi s kramama na vikend + 3 kola na kouli - mate nekdo zkusenost?
Vsichni co to testujou, tak v tom jezdej prakticky sami. Ale tohle je auto bud na praci nebo pro rodinu. Chtel bych vedet jak se to chova kdyz do toho nalozite 4 lidi s kramama na vikend + 3 kola na kouli - mate nekdo zkusenost?
Že to bylo napsáno s patřičnou (a ne zrovna malou) nadsázkou je snad každému jasné... 😄
Lepší půjčit - v Marrakesi vyzkoušena m2r.ma
Dovézt stoji většinou víc ale já mám radši svoji
Dovézt stoji většinou víc ale já mám radši svoji
Aby někdo mohl s obyčejným LC do terénu, dává pryč přední spoiler. Určitě jsi to někdy viděl. A teď ta Radlice a la Lexus? Tomu nepomůže žádné zvednutí...
Známý to praktikuje snad každý rok - posílá si tam motorku a cestuje i dál po Africe. Jiný známý offroaďák (auto) tam přívozem ze Španělska byl na několika e😜edicích. Všichni doporučují :yes: Taky to mám v plánu, covid to trochu kazí 😊
Ono to tak není 😉 . Podle mě není možné kritizovat, když s tím člověk nejezdí a nebo najel pár desítek/stovek km při testování jako novinář...
Já s tim nemám problém = ale mě tyhle auta neberou spíš tak nějak obecně
Co mě BERE (jak tím jaký je to auto ale i vzhledem) je https😐/www.auto.cz/…ni-i-bez-strechy?… :yes:
Na středočeskejch okreskách je občas úzko i v Aurisu 😄 Tvůj tip na Yaris hybrid do sebe něco MÁ :😉 Tenhle OBŘÍ interiér https😐/www.youtube.com/watch?… jako (pocitově) něco do sebe má ale asi bys mě nechtěl potkat v zatáčce = já v https😐/www.youtube.com/watch?… ty v Cliu :-!
Co mě BERE (jak tím jaký je to auto ale i vzhledem) je https😐/www.auto.cz/…ni-i-bez-strechy?… :yes:
Na středočeskejch okreskách je občas úzko i v Aurisu 😄 Tvůj tip na Yaris hybrid do sebe něco MÁ :😉 Tenhle OBŘÍ interiér https😐/www.youtube.com/watch?… jako (pocitově) něco do sebe má ale asi bys mě nechtěl potkat v zatáčce = já v https😐/www.youtube.com/watch?… ty v Cliu :-!
Tak tobě se nelíbí tahle https😐/www.lexus.com/models/GX a tahle https😐/www.lexus.com/models/LX tlamička? 😄
Ani ty ne = protože to je podobný ale konstrukcí ÚPLNĚ JINÝ = dodnes CVT a e-CVT no ale to víš sám = co se techniky týče nikdy nezklameš (radši vymyslíš že je uplacenej Vaculík, než se zamyslet 😉
A co sekunda? Sekundu už můžem psát? 😁
Edit: Wow! Uz se da pouzivat standardni jednotka casu! 😁
Edit: Wow! Uz se da pouzivat standardni jednotka casu! 😁
kacko
Mazda šmejdi prodávají auta s výrobní vadou a reklamace neřeší.
Nebojovat proti zlu je stejně špatné jako ho páchat.
Až příběhy majitelů ukazují, jaké dopady má fiasko kvůli zadírajícím se vačkám a následném ředění oleje naftou.
Mazdu už ani zadarmo.
Vítejte v nové době. Žumpě EU. V Německu by jim to neprošlo, tak to nacpali do ČR.
PRODEJ MAZD PO ČESKU se státním souhlasem a dohledem, Ing. Alexejem Kiriakovským, (gruzíncem?) ředitelem importu Mazda CZ +SK, BYZNYS ZA HRANOU.
Natahal do cz+sk auta, která měla jít do šrotu.
1. Nefunguji jim brzdy. První svolavacka kvůli brzdam uz v 15.000 km, zanesena vakuová pumpa pilinami.
2. Motor zralý na výměnu, GO po ujeti 20.000 km. Poškozen pilinami, písty, kroužky, válce, turbo, vše kam se ten olej s pilinami dostal.
3. A navíc to vypadá i na pěkný pojistný podvod u CarGarantie, která jim dala výpověď.
Když člověk narazí na šmejdy tak nemá jistotu ani u nového auta!!!
Odhaduji to tak na cca 4.000 podvedených!!! To vyvolalo ale další lavinu podvodů. Většina těch podvedených se v tichosti aut zbavila prostřednictvím autobazaru nebo je poskytla jako protiúčet prodejci a ten je pochopitelně prodal dal ale už bez poskytnutí záruky!
Udělal jsem VELKOU chybu. Koupil jsem si novou Mazdu. Uvítám pomoc advokáta, novináře.
PRODEJ AUT PO ČESKU. BYZNYS ZA HRANOU.
Děkuji za SDÍLENÍ.
https😐/www.poradte.cz/…ni-praktiky.html#1
https😐/forum.autoforum.cz/viewtopic.php?…
CHOVÁNÍ SMEJDU NEZNÁ HRANIC.
https😐/forum.autoforum.cz/viewtopic.php?…
Cituji😒br /> dottore(ředitel importu Mazda?) napsal:
andrewx: Pánové, rád pomohu, ale jestli to porušuje autorský práva, tak to admin stejně smázne: SM 14/2017, autor Marek Oborník Odlehčení, optimalizace, snížené tření – termíny užívané zpravidla u věcí, které brzy vyhazujeme. Pokud je často skloňuje značka známá spíše spolehlivostí pohonu než kvalitou karoserie a levnými díly, člověk zákonitě znervózní. Jak funguje nejstarší nositel skyaktivních technologií, čerstvě minulá Mazda CX-5? U Mazdy CX-5 začneme z horšího konce. Přetrvává špatná prognóza u dieselů 2.2 Skyactiv-D. Není to kvůli zadírajícím se vačkám, jejichž rychle připravené odolnější provedení (nasazováno od 11/2013) jen zalepilo nejbolestnější následek, ale kvůli problému samotnému: ředění motorového oleje velmi častými regeneracemi částicového filtru. Ty zde neustanou, dokud motor setrvá u současné kapacity filtru DPF a koncepce vymítání oxidů dusíku již v samotném zdroji enormním objemem recirkulovaných výfukových plynů. Problém s ředěním oleje výrobce maskuje už delší dobu, jak dokazovala mimo jiné instalace měrek s výše posazenou kritickou ryskou „X“. Výfukové vačky takzvaného dlouhého zdvihu, které nestlačují vahadlo rolnou, ale kluzákem, doplatily na mazání znehodnoceným olejem jako první. Informace o prosté výrobní vadě od počátku kulhaly na obě nohy. Úplně nejdříve totiž začaly vačky houfně odcházet na motorech s vůbec nejnižšími průměrnými nájezdy, zatímco kusům, které odjezdily na šestku po dálnici čtvrt milionu kilometrů, nebylo nic. Bez ohledu na ročník a prodělanou či neprodělanou výměnu vačkové hřídele zůstává prevence problémů společná: maximální eliminace krátkých jízd, výměna oleje ve zkráceném intervalu, pravidelné fyzické sledování hladiny oleje měrkou – při zjištění nadměrného vzestupu jej neprodleně měnit. Symptomy už rozjetého problému s vačkami, který pak umějí dále rozkvést až do kovovými pilinami zničených turbodmychadel (jsou tu dvě a v kompletu stojí 85 000 Kč) i podtlakového okruhu, jsou tyto: hlášení nízkého tlaku oleje, kolísání tahu, vadnutí brzdového posilovače a diagnostikou načtené nízké hodnoty podtlaku. Není úplně pravda, že zatím zákazník opravu neplatil – stoprocentně kryti byli jen majitelé aut v záruce (standardně tří-, ve většině případů však příplatkové pětileté) a bez výraznějších děr v servisní docházce (na to pozor!). V pozáručních podmínkách jsou v sázce částky od 25 000 Kč výše, u nejpokročilejších stádií lze počítat až s pětinásobkem. Vzhledem k tomu, že odolnější vačky problém pouze lépe ukryly, i do stavu opravených motorů mohou promluvit kovové piliny roznesené do všech jeho zákoutí, už dnes existují nálezy zakarbonovaného sání a opravy časem běžných dieselových závad (například vstřikovače, EGR) tu hrozí vysokými částkami (viz tabulka cen dílů), rozhodně udělá lépe ten, kdo zvolí benzinovou verzi.
Více na: https😐/www.mazdaclub.cz/…acek-cx-5-138528?…
Nebojovat proti zlu je stejně špatné jako ho páchat.
Až příběhy majitelů ukazují, jaké dopady má fiasko kvůli zadírajícím se vačkám a následném ředění oleje naftou.
Mazdu už ani zadarmo.
Vítejte v nové době. Žumpě EU. V Německu by jim to neprošlo, tak to nacpali do ČR.
PRODEJ MAZD PO ČESKU se státním souhlasem a dohledem, Ing. Alexejem Kiriakovským, (gruzíncem?) ředitelem importu Mazda CZ +SK, BYZNYS ZA HRANOU.
Natahal do cz+sk auta, která měla jít do šrotu.
1. Nefunguji jim brzdy. První svolavacka kvůli brzdam uz v 15.000 km, zanesena vakuová pumpa pilinami.
2. Motor zralý na výměnu, GO po ujeti 20.000 km. Poškozen pilinami, písty, kroužky, válce, turbo, vše kam se ten olej s pilinami dostal.
3. A navíc to vypadá i na pěkný pojistný podvod u CarGarantie, která jim dala výpověď.
Když člověk narazí na šmejdy tak nemá jistotu ani u nového auta!!!
Odhaduji to tak na cca 4.000 podvedených!!! To vyvolalo ale další lavinu podvodů. Většina těch podvedených se v tichosti aut zbavila prostřednictvím autobazaru nebo je poskytla jako protiúčet prodejci a ten je pochopitelně prodal dal ale už bez poskytnutí záruky!
Udělal jsem VELKOU chybu. Koupil jsem si novou Mazdu. Uvítám pomoc advokáta, novináře.
PRODEJ AUT PO ČESKU. BYZNYS ZA HRANOU.
Děkuji za SDÍLENÍ.
https😐/www.poradte.cz/…ni-praktiky.html#1
https😐/forum.autoforum.cz/viewtopic.php?…
CHOVÁNÍ SMEJDU NEZNÁ HRANIC.
https😐/forum.autoforum.cz/viewtopic.php?…
Cituji😒br /> dottore(ředitel importu Mazda?) napsal:
andrewx: Pánové, rád pomohu, ale jestli to porušuje autorský práva, tak to admin stejně smázne: SM 14/2017, autor Marek Oborník Odlehčení, optimalizace, snížené tření – termíny užívané zpravidla u věcí, které brzy vyhazujeme. Pokud je často skloňuje značka známá spíše spolehlivostí pohonu než kvalitou karoserie a levnými díly, člověk zákonitě znervózní. Jak funguje nejstarší nositel skyaktivních technologií, čerstvě minulá Mazda CX-5? U Mazdy CX-5 začneme z horšího konce. Přetrvává špatná prognóza u dieselů 2.2 Skyactiv-D. Není to kvůli zadírajícím se vačkám, jejichž rychle připravené odolnější provedení (nasazováno od 11/2013) jen zalepilo nejbolestnější následek, ale kvůli problému samotnému: ředění motorového oleje velmi častými regeneracemi částicového filtru. Ty zde neustanou, dokud motor setrvá u současné kapacity filtru DPF a koncepce vymítání oxidů dusíku již v samotném zdroji enormním objemem recirkulovaných výfukových plynů. Problém s ředěním oleje výrobce maskuje už delší dobu, jak dokazovala mimo jiné instalace měrek s výše posazenou kritickou ryskou „X“. Výfukové vačky takzvaného dlouhého zdvihu, které nestlačují vahadlo rolnou, ale kluzákem, doplatily na mazání znehodnoceným olejem jako první. Informace o prosté výrobní vadě od počátku kulhaly na obě nohy. Úplně nejdříve totiž začaly vačky houfně odcházet na motorech s vůbec nejnižšími průměrnými nájezdy, zatímco kusům, které odjezdily na šestku po dálnici čtvrt milionu kilometrů, nebylo nic. Bez ohledu na ročník a prodělanou či neprodělanou výměnu vačkové hřídele zůstává prevence problémů společná: maximální eliminace krátkých jízd, výměna oleje ve zkráceném intervalu, pravidelné fyzické sledování hladiny oleje měrkou – při zjištění nadměrného vzestupu jej neprodleně měnit. Symptomy už rozjetého problému s vačkami, který pak umějí dále rozkvést až do kovovými pilinami zničených turbodmychadel (jsou tu dvě a v kompletu stojí 85 000 Kč) i podtlakového okruhu, jsou tyto: hlášení nízkého tlaku oleje, kolísání tahu, vadnutí brzdového posilovače a diagnostikou načtené nízké hodnoty podtlaku. Není úplně pravda, že zatím zákazník opravu neplatil – stoprocentně kryti byli jen majitelé aut v záruce (standardně tří-, ve většině případů však příplatkové pětileté) a bez výraznějších děr v servisní docházce (na to pozor!). V pozáručních podmínkách jsou v sázce částky od 25 000 Kč výše, u nejpokročilejších stádií lze počítat až s pětinásobkem. Vzhledem k tomu, že odolnější vačky problém pouze lépe ukryly, i do stavu opravených motorů mohou promluvit kovové piliny roznesené do všech jeho zákoutí, už dnes existují nálezy zakarbonovaného sání a opravy časem běžných dieselových závad (například vstřikovače, EGR) tu hrozí vysokými částkami (viz tabulka cen dílů), rozhodně udělá lépe ten, kdo zvolí benzinovou verzi.
Více na: https😐/www.mazdaclub.cz/…acek-cx-5-138528?…
Vidím idealní vůz pro nedělní nákupy v Kauflandu. Ten kufr, tam se vejde hoodně moc bas zlevněných braníků!
Já mít trochu peněz navíc tak 10st. Aisin https😐/lexusselect.cz/…dka/lexus-lc/617 :yes:
Nebo 8st. Aisin https😐/www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 :yes: :yes:
Ale o tom že DSG cuká = čtu -náct let a letošní není výjímkou 😲
No a z testů ÉÉÉcvt prostě OPAK "nejsametověji řadící automat" = tak já fakt radši.. 😉
Nebo 8st. Aisin https😐/www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 :yes: :yes:
Ale o tom že DSG cuká = čtu -náct let a letošní není výjímkou 😲
No a z testů ÉÉÉcvt prostě OPAK "nejsametověji řadící automat" = tak já fakt radši.. 😉
Maroko všechno pecka, poušť, hory, krasne ženské, super kluby, ocean, počasí celoročně akorát...
Jasný, někdy placnu volovinu a ani nepobavím, proste nic, nula. Ale zajima me třeba to maroko. Nikdy jsem tam nebyl. Dneska už netoužím se zabarikádovat v resortu. Maroko na výlety asi dobry, hmm?
Jeste jedna vec me na tom aute zarazila (stejne tak u XC90 D5) - spotreba, zere to jak tank na diesel.
No jasný jen ze Honzis reaguje stejně 😉
Tvoje komentáře me bavi, což nutne neznamená, ze s nimi vždy souhlasím
Tvoje komentáře me bavi, což nutne neznamená, ze s nimi vždy souhlasím
Mam brachu ale ten sem nechodi, nebavi ho vysvetlovat kazdymu desetkrat ze v aplikaci nefunguje reagovat.
Prochy má brachu ?😊
Na cestu je to stejně pruda. Tohle auto jezdí příšerně... ale v květnu v Maroku si ho zase na 14 dnů vezmu...
Na cestu je to stejně pruda. Tohle auto jezdí příšerně... ale v květnu v Maroku si ho zase na 14 dnů vezmu...
Je to supr auto, malem jsem si ho v roce 2019 koupil, nakonec jsem si to rozmyslel jen kvuli tomu motoru a prevodovce = totalni mrtvola uz pri praznym aute.
líbí se mi, ale s tím rypákem, co tahá po zemi, je to do terénu úplně k ničemu. a to mi přijde jako opak SUV - teréňák, který se snaží tvářit jako SUV... těch moc není😊
Nacpali, byl tam odjakživa, 2,7 nebo 4,0 a u nás se už chvilku neprodává. Jak se mu muzeální Áda?
On to má jako univerzální vozidlo pro každou příležitost, když je čistý tak by asi ani před Ministerstvem nedělal ostudu. Hiluxem jezdí další ze společníků, další má RAVku, prostě Toyoda friends JZD.
Podobné pocity jsem měl někdy hodně let zpátky z Nissanu Patrol. Dobře se s tím přejížděl tramvajový pás, ale jinak dynamicky to byl ukrut. Tohle LC má soused, jeden ze spolumajitelů místního JZD a pro jeho použití to asi dává i smysl.
CICZERO
přesně naopak a dle DIY camper van... 😒] jsou lidi co cestují po světě v Corse 😁 https😐/nomadem.cz/…bytnakem-proc-ne