Způsobilost provozu historických vozidel na silnicích zřejmě budou nově posuzovat stanice technické kontroly. Nebude postačovat jejich testování subjektem pověřeným Mezinárodní federací historických vozidel.
zase vyplodila další legislativní zmetek.
Ale co, náš stát je už v TAK DOKONALÉM pořádku, že poslanci mohou zaměřit i na to, jestli Aero 500 z roku 1929 splňuje příslušnou Euro-Eko-emisní normu :-[]:-[]:-[]:-[]:-[]
Už vidím maníka na běžné STK , jak klíčem buší do spodku olejové vany třeba u Tatrovky 603 a "kontroluje", jestli tam náhodou něco neprokapává a nebo dává majiteli "stopku", protože jeho auto má bubnové brzdy :no::no::no:
Komisaři stejně schvalujou na veterány i bastly a různé prestavby, to je největší problem. STK tohle rozhodně neodhalí. Znám x případů, kdy by to auto nilky véčka dostat nemělo
Fakt by mne zajímala statika, kolik vozidel na V mělo za posledních 10 let nehodu způsobenou nevyhovujícím technickým stavem..., že je potřeba to nějak upravovat.