Novinky
Zpět na článek
Hyundai Ioniq 5 oficiálně: Pojízdná nabíječka má čtyřkolku, dojezd 480 km a obří rozvor
148 komentářů
Ozzman
6
Ty poznáš z obrázků renderovaných z nějakého grafického programu, jak tvrdé budou plasty ? Tyjo, klobouk dolů !
Přejít do diskuze
traveldrive
Zrušte tie nezmyselné šikmé prelisy na bokoch auta a drážky na lemoch blatníkov, a bude to celkom pohľadné auto. Interiér by sa zišlo dopracovať, príde mi to ako dva monitory k PC na rovnej palubke a nič viac.
_Karel_
Vcelku zajímavý auto. Líbí se mi světla - přední i zadní, ale jejich hranatý tvar mi moc nesedí se zbytkem poměrně oblé kastle. Hodně mi vadí uhlopříčná linka na dveřích - ta je absolutně zbytečná.
Výkonový rozpětí motorů stejně jako volba pohonů - výborné.
Výkonový rozpětí motorů stejně jako volba pohonů - výborné.
Dinar
tomu tusconu z vedlejšího článku, je tohle příjemný pohled pro oko. Čistý, trochu audinózní design a vnitřek, nad kterým by si měli mnout brady designéři tesly. Pěkné. :yes:
Blue Sun
Při pohledu na fotky nepoznám tvrdé plasty. Ale při pohledu na tvé příspěvky bezpečně poznám, že jsi natvrdlý.
Meky
Ako koncept to bolo vyborne. Ako seriovy model je to vyborne tiez.
Hyundai/Kia neustale potvrdzuje svoj technologicky naskok v oblasti EV.
Zial, mozno predpokladat, ze ceny budu stale vysoke, ale je to nadherna ukazka, ze buducnost EV nie je temna.
Mobilita ludi sa zasadne obmedzi - dlhe presuny budu zriedkavejsie a na vyuzitie okolo komina budu EV uplne dostacujuce.
Samozrejme, cena bude vyssia ako pri dnesnych spalovacich motoroch, rovnako ako prevadzka bude drahsia. To vsak je plne v sulade s akualnymi cielmi EU komisie - socialkari budu jazdit sockou, bohati na EV (kratke trasy) resp. lietadlami (dlhe trasy).
Cesty sa uvolnia, bude viac bicyklov.
Samozrejme, my, obycajne socky, co nemame 40k€ na poriadne EV, budeme nejaku dobu nadavat, ale casom si zvykneme. :yes:
Hyundai/Kia neustale potvrdzuje svoj technologicky naskok v oblasti EV.
Zial, mozno predpokladat, ze ceny budu stale vysoke, ale je to nadherna ukazka, ze buducnost EV nie je temna.
Mobilita ludi sa zasadne obmedzi - dlhe presuny budu zriedkavejsie a na vyuzitie okolo komina budu EV uplne dostacujuce.
Samozrejme, cena bude vyssia ako pri dnesnych spalovacich motoroch, rovnako ako prevadzka bude drahsia. To vsak je plne v sulade s akualnymi cielmi EU komisie - socialkari budu jazdit sockou, bohati na EV (kratke trasy) resp. lietadlami (dlhe trasy).
Cesty sa uvolnia, bude viac bicyklov.
Samozrejme, my, obycajne socky, co nemame 40k€ na poriadne EV, budeme nejaku dobu nadavat, ale casom si zvykneme. :yes:
JirkaVejrazka
Je dobre, ze to auto umi ne? U jinych aut jsou casto komentare o tom, ze nezvladne nabijet na nejrychlejsich nabijeckat. A kdyz se najde auto, ktere predbehlo nabijecky, tak ....
Šimpanz
Jestliže někde nejde elektřina a tudíž nejde ani čerpací stanice, tak se v té lokalitě nedá ani nabíjet, takže by sis vybral prd. A tam kde elektřina jde, jdou i čerpačky a jde i nabíjet. Ovšem za cca 20 tisíc czk jedna "plná" do Tesly S a za cca 1 tisíc. jedna plná do RAM 1500.
Junglegeorge
Ak by chcel Stellantis urobiť novodobú Lanciu Delta vypadala by presne takto, stačí zmeniť logá.
iudex
Tak s rázvorom 3 metre asi parkovanie nebude nič príjemné, to číslo naznačuje hodne veľký polomer otáčania. Počkáme, uvidíme.
Arese
Copak, "nekorektní" pravda o EV ti nevoní? :-[] Myslíš, že nejvyšší šéfové Toyoty či PSA jsou hlupáci? :-[]
Meky
Nie, nemyslim si, ze je to spravne.
V skutocnosti si myslim, ze je to zle.
Lenze mozem si o tom mysliet cokolvek, mozem s tym nesuhlasit - je to skratka fakt.
V skutocnosti si myslim, ze je to zle.
Lenze mozem si o tom mysliet cokolvek, mozem s tym nesuhlasit - je to skratka fakt.
Arese
Jerry.Gunman
Jestli ti přijde správné, že EU chce snižovat úroveň svobody lidí... :no: :no: :no: :no: :no:
_GTE_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Switch007
Jak to, že nejsou. 3x Ionity Beroun, Modletice, Jihlava a další dvě (Brno, Lovosice) se staví. Na západ od nás jich je ještě daleko víc. Mrkněte na ionity.eu
Ozzman
Tiguan třeba výplně dveří minimálně MY2019 fakt nic moc, ale Tarraco bylo horší.
Flajzi
Hele, mám "EKO" vůz, výrobce se chlubí použitím od použitých pet flašek, až po holubí lejna, recyklovatelnost celého auta přes 90% a přesto mám měkké plasty a kůži.
Prius má tvrdé plasty (měl jsem ho, takže ti rozumím), protože je to japonec a tam jsou tvrdé plasty naprosto běžné. Měl jsem tvrdé plasty v Priusu, RAVce i takovém Lexusu. To není o ekologii, ale o původu. Nevím proč, asijci do svých aut tyto plasty preferují. A Grétou to nebude...
Prius má tvrdé plasty (měl jsem ho, takže ti rozumím), protože je to japonec a tam jsou tvrdé plasty naprosto běžné. Měl jsem tvrdé plasty v Priusu, RAVce i takovém Lexusu. To není o ekologii, ale o původu. Nevím proč, asijci do svých aut tyto plasty preferují. A Grétou to nebude...
martin_MPS
Jj. Mam 64kW. V lete jezdim za cca 12 a v zime kolem 15 az 16kW. Vcelku normalne s topenim a klimou. Je ale pravda, ze dalnice je tam tak max 10% a jedu tam 120. Mimo mesto jedu beznou rychlosti, ale.vic predjizdim, protoze se s tim predjizdi vyborne. Zkousel jsem v lete dojezd na max a dal jsem pres 500 v pohode docela. Hyundai jako jeden z mala udava vyuzitelnou kapacitu baterie.
sandeman
Je to crossover. Prečo by to mal byt hatch? Prečo do toho miesas benzínové motory? Pochopil si vôbec budúcu líniu modelov Ioniq? Asi nie... A o dojazd sa neboj. Ak je podľa normy WLTP tak bude veľmi blízko realu.
Yazaman
Poloměr otáčení určitě problém nebude, protože to nemá mezi předními koly strčený napříč motor s převodovkou.
Doupik
480 km dojezd dle WLTP je u Hyundaie 480 km dojezd v reálu, viz Kona Electric. 400-450 km při naprosto neomezené jízdě.
Dixik2
No jasně Autoforum.Vydavatel je vysazen proti elektromobilům a titulky článků jsou jak u Řetězových mailů... :no:
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
kari.laz
Kde nic není, ani zloděj nebere, tam neměli co ukrást, už se tak nejspíše vyskytl :D
Avantime
Je zaujímavé, ako dizajnovo odlišné začal robiť Hyundai svoje autá. Kubistický Tucson, škaredá i20 a teraz tento skvost, ktorému tlieskam. Súhlasím, že nijaký, ale to nevadí, zvonku je to super.
Bojkas
:D:D:D:D:D:D:D
Nemáš tam ještě něco třeba ze sputnik.cz Zrovna web, kde najdeš nejvíce článků o super ruských tancích a jejich poslední skutečný test je z roku 2017. :D Poklopec a jeho elita. :D
Nemáš tam ještě něco třeba ze sputnik.cz Zrovna web, kde najdeš nejvíce článků o super ruských tancích a jejich poslední skutečný test je z roku 2017. :D Poklopec a jeho elita. :D
Meky
Hromadna doprava je trendy.
Co na tom, ze je draha, nepohodlna, v dobe covidu a j nebezpecna a navyse aj neekologicka (posielat autobus so soferom, aby previezol 5 ludi..)
EU komisia rozhodla, ze je to spravne, tak je to spravne. :yes:
To, ze komisari nikdy nezili na samote a nikdy nemuseli chodit do prace, ani si zarabat na chleba rukami ich nijako nediskavalifikuje. :yes:
Co na tom, ze je draha, nepohodlna, v dobe covidu a j nebezpecna a navyse aj neekologicka (posielat autobus so soferom, aby previezol 5 ludi..)
EU komisia rozhodla, ze je to spravne, tak je to spravne. :yes:
To, ze komisari nikdy nezili na samote a nikdy nemuseli chodit do prace, ani si zarabat na chleba rukami ich nijako nediskavalifikuje. :yes:
Flajzi
Se 64 kW baterkou? Takže pokud jezdíte třeba do 10%, tak běžně jezdíte za cca 12 kWh/100km?
Mám taky EV, také umím jezdit za 10-12 kWh/100km, ale normálním ježděním bych to nenazval...
Mám taky EV, také umím jezdit za 10-12 kWh/100km, ale normálním ježděním bych to nenazval...
martin_MPS
Pokud nejedu dalnici, tak dam bezne 480 km, v zime 420. Normalne topim a najel jsem s tou "tramvaji" uz 70 tisic km.
Mimochodem degradace baterie zmerena pred mesicem a stale 0%. Nabijim vetsinou doma pomalou nabijeckou. Nekomu ten elektromobil smysl muze davat. Zalezi na konkretnim pouzivani a moznostech domaciho nabijeni.
Mimochodem degradace baterie zmerena pred mesicem a stale 0%. Nabijim vetsinou doma pomalou nabijeckou. Nekomu ten elektromobil smysl muze davat. Zalezi na konkretnim pouzivani a moznostech domaciho nabijeni.
Flajzi
Tak to určitě. Pokud tedy tou neomezenou jízdou myslíš jízdu po městě do padesátky a ještě bys fakt musel jet do nuly, což nikdo nedělá.
westeros
Jsem hodne zvedavy na cenu. Soucasny Ioniq nebyl spatny, ale cena vzhledem k malemu dojezdu byla moc vysoka.
Roman Horký
vynalézáním již vynalezených nesmyslů, jako např. Lebensraum či palubní nabíječka.
Blue Sun
Jen si je, stejně jako ty, vhodně interpretovali a přizpůsobili.Jestli něco umí opravdu skvěle, tak vytrhávání z kontextu nebo upravené překlady a formulace. AF je odpad odpadu novinařiny.
JirkaVejrazka
Nechsi se o tom zbytecne hadat, davam to sem jen jako priklad toho, ze v pripade nejake nestandardni situace najdes problem s temer cimkoli. I kdyz za sebe bych si mozna vybral drazsi nabijeni EV, nez kompletni nemoznost natankovat.
On je Texas docela velky, vis? V pohode by se do nej vesla mesta jako Pariz, Amsterdam, Milan a Praha a jeste by zbyla spousta mista okolo. Takze informace, ze tam zbylo cca 3300 otevrenych benzinek muze byt dost k nicemu, kdyz k nim nedojedes...
On je Texas docela velky, vis? V pohode by se do nej vesla mesta jako Pariz, Amsterdam, Milan a Praha a jeste by zbyla spousta mista okolo. Takze informace, ze tam zbylo cca 3300 otevrenych benzinek muze byt dost k nicemu, kdyz k nim nedojedes...
JirkaVejrazka
Renoo
Kde se takové nacházejí? V ČR ještě ani nejsou a na západ od nás jich taky nebude hodně.
Jerry.Gunman
Bude-li v podbězích dostatek místa a budou-li zadní kola samonatáčecí, ten rozvor nemusí být nutně na překážku.
Ale jak pravíš (píšeš) - počkáme a udivíme
Ale jak pravíš (píšeš) - počkáme a udivíme
Jerry.Gunman
Na to, že se to auto "na první dobrou" tváří jako vcelku běžný hatchback, jsou ty rozměry vstkutku gargantuovské.
465 x 189 x 160,5 cm, to jsou rozměry prakticky srovnatelné Kodiaqem, rozvor 3 metry by měl být sto poskytnout posádce více než dostatečný komfort.
Pokud pominu
- šikmou linku prolisu na bočních dveřích, která mi smysl úplně nedává
- relativně zvláštní 2 displeje, na které by si asi člověk musel nějakou dobu zvykat
- a to podivné "cosi", umístěné na místě středové konzole mezi sedadly
Tak bych si dokázal dobře představit, že auta s tímto designem budou za 2-3 roky u nás jezdit
Jenom si fakt neumím představit, jak se zopár takovýchto aut "nasardinkuje" na do parkovacích míst v podzemních garážích či v parkovacích domech někde u metra, které jsou svou šířkou původně projektovány snad ještě pro Škodu 105 :D
Edit: Jo, je fakt, že přední blatník tam vlastně není. Ale divná věc, ono to vlastně ani nijak zvlášť nevadí :yes:
465 x 189 x 160,5 cm, to jsou rozměry prakticky srovnatelné Kodiaqem, rozvor 3 metry by měl být sto poskytnout posádce více než dostatečný komfort.
Pokud pominu
- šikmou linku prolisu na bočních dveřích, která mi smysl úplně nedává
- relativně zvláštní 2 displeje, na které by si asi člověk musel nějakou dobu zvykat
- a to podivné "cosi", umístěné na místě středové konzole mezi sedadly
Tak bych si dokázal dobře představit, že auta s tímto designem budou za 2-3 roky u nás jezdit
Jenom si fakt neumím představit, jak se zopár takovýchto aut "nasardinkuje" na do parkovacích míst v podzemních garážích či v parkovacích domech někde u metra, které jsou svou šířkou původně projektovány snad ještě pro Škodu 105 :D
Edit: Jo, je fakt, že přední blatník tam vlastně není. Ale divná věc, ono to vlastně ani nijak zvlášť nevadí :yes:
Arese
Ale tak já chápu, že elektrohujeři musí tento "politicky nekorektní" web nenávidět! :-[] :-[] :-[]
Arese
...je to opravdu pecka (i když ten šikmý boční prolis bych asi vypustil), ale co z toho, když to má nesmyslný elektropohon? :-O :-O :-O :no: Pokud by v tomto stylu udělali normální spalovací hatchbback nižší střední třídy, šel bych do něj! :-) :yes:
Blue Sun
Pravda nikomu nevadí. Vadí neustálá lživá manipulace, kterou tu předvádíš. A ten tebou vytrvale propagovaný lžiserver má k pravdě opravdu hodně daleko.
3_diamanty
Teda ten 3m razvor by som fakt z fotiek netipoval... bude to asi riadny megahatch... akurat vyska mi pride uz kusok moc... ved je to o 15cm vyssie ako i30.. v podstate je to vyskou uz na urovni nejedneho crossoveru.... divny hatch... ale teda aspon ten samotny hranaty dizajn sa mi paci... len za mna auto mohlo byt mensie a podstatne nizsie a stihlejsie.... takto je to defakto megakvader sice ziadne vajce ako id3 ale zase vysoky prerasteny kvader.... inak pasoval by mi tu ten novy 1,5tgdi z i30 ako zaklad a potom este nieco silnejsie povedzme zo stingeru... co uz... tych 480km dojazd bude predpokladam papierovy udaj... real bude kolko... 350? ... no ale hlavne ze to ma razvor jak S klada.... aj do mesta pri manevrovani s polomerom otacania na urovni dodavky to bude fakt idealny spotrebic ... a cena urcite byde aspon melon dvesto.... zlaty golfik ci astra...
Johnn
Tak já tam vidím 5 míst, 3 vzadu, tak jako běžné auto, tak proč by neodvezlo?
twistedTSD
Mně se strašně líbí první Ioniq díky tomu, že je to ekovehikl, který vypadá jako ekovehikl a nemá nepraktickou zvýšenou kastli. Enyaq je hezký, ale nechtěl bych ho.
Blue Sun
Třeba se konečně i v Texasu naučí stavět elektrárny tak, aby vydržely trochu chladnější počasí. Zajímavé, že v Evropě máme mrazy naprosto běžně a nic podobného se tu neděje, čím to asi bude, že?
Flajzi
OK. Asi máme každý jinou představu o neomezené jízdě. Po dálnici si to svištím běžně 140 km/h na tempomat a když spěchám, tak jedu na omezovači cca 153 km/h.
iudex
Súhlas. Jednoduché, dizajnovo čisté zvonku i zvnútra, možno nie každý detail sedí, ale ako celok veľmi fajn. Ja oceňujem dve veci: jednak že Kórejci sa neboja posúvať hranice a hľadať si nový dizajnový jazyk, keď ich rozhodne nemožno viniť z kopírovania Európy. Niekedy to nevyjde ako pri Tucsone, tu to ale vyšlo. No a tiež cením, že ako elektro to nejde len po čo najaerodynamickejších tvaroch ako niektoré európske EV (typicky id3 a id4), čo vedie k výzoru ocucaného cukríka.
iudex
Nemôžeš vyvodzovať závery z jediného čísla. Keby to boli 20" disky na kompakte s gumami 225/35 R20, máš pravdu, to je strašne málo gumy a komfort bude nulový. Ale tu na pohľad je tá bočnica pneumatiky celkom vysoká: https://t.cncenter.cz/…igin-6842304.jpg?…
takže profil bude možno 50% a to je úplne komfortné.
takže profil bude možno 50% a to je úplne komfortné.
3_diamanty
Zrovna tucson s tym plochym radiatorovym faceom s plochymi skrytymi dole posadenymi svetlami je uz rovno zrely na facelift.... v reale hruza za mna .... ale tak nove santa fe je fakt mega paradne .... aj i20 ... ale ano... hyundai celkovo slape moc pekne teraz :yes:
Stejsn
velikosti a rozvoru bych to viděl jako vhodného adepta ná náhradu za (nejen) londýnské taxíky.
simson33
Nejprve Tucson 4, teď Ioniq 5, vypadá to, že Hyundai je k nezastavení :yes:
Flajzi
Mě třeba na tvrdých plastech vadilo, že do roka tam byly čáry a rýhy od nehtů, když jsi šahal na ovládací knoflíky. Něco podobného jako máš pod venkovní klikou na laku.
A také pocitově mi měkčené plasty přijdou lepší na dotek, nejsou (aspoň pro mně) pocitově studené.
A také pocitově mi měkčené plasty přijdou lepší na dotek, nejsou (aspoň pro mně) pocitově studené.
Ozzman
Jezdil jsem v Kie Soul EV, ta vypadala na fotkách obdobně a uvnitř jsem si připadal jak v asijské mikrovlnce z 90tek, takže ty indicie tomu napovídají, ale soudit z obrázků.... no taky bych to chtěl umět :D
Johnn
http://www.autoforum.cz/…-dobre-myslenky/
http://www.autoforum.cz/…ava-leta-stejna/
http://www.autoforum.cz/…uje-nova-studie/
Tak a přemýšlím co tedy v příštích letech vybrat, když dobrých atmosfér už moc není a i podle odkazů si novým ICE nepolepším . :-!
Denní jízdy většinou cca 12km a zpět, občas 1x-2x měsíčně do 25km. 4x ročně do 300km a 2x ročně do 1200km. Tak už mi to BEV dává smysl (s nabíjením v garáži). Ale přiznám že cena není ještě příjemná.
Technika Ioniqu 5 je proti konkurenci špičková, už 800V architektura je v koncernu vyčleněna pouze pro prémiové Porsche a to o něčem svědčí. Celkem jsem zvědavý, jak se poprali s efektivitou pohonu, zda je stejně vynikající jako u stávajícího Ioniqu a Kony.
http://www.autoforum.cz/…ava-leta-stejna/
http://www.autoforum.cz/…uje-nova-studie/
Tak a přemýšlím co tedy v příštích letech vybrat, když dobrých atmosfér už moc není a i podle odkazů si novým ICE nepolepším . :-!
Denní jízdy většinou cca 12km a zpět, občas 1x-2x měsíčně do 25km. 4x ročně do 300km a 2x ročně do 1200km. Tak už mi to BEV dává smysl (s nabíjením v garáži). Ale přiznám že cena není ještě příjemná.
Technika Ioniqu 5 je proti konkurenci špičková, už 800V architektura je v koncernu vyčleněna pouze pro prémiové Porsche a to o něčem svědčí. Celkem jsem zvědavý, jak se poprali s efektivitou pohonu, zda je stejně vynikající jako u stávajícího Ioniqu a Kony.
twistedTSD
Toyota/Lexus má výborné hybridy, které mě zajímají pořád víc než EV za mega a víc.
traveldrive
Čo je na tom podľa teba crossoverové? Na pohľad je to obyčajný hatchback ako vyšitý. Ani svetlá výška nič také neevokuje. Ani ja tým naznačeným rozmerom veľmi neverím. Proporcie naznačujú klasický hatchback rozmerov kompaktnej triedy. Keby toto malo mať výšku 1,6 m a 3 m rázvor, vieš si predstaviť aké mohutné by boli bočné dvere? Pár dverí ktorý siaha od predného kolesa a vylieza na zadné pri trojmetrovom rázvore, to sú dvere jak z mikrobusu...
martin_MPS
Neřekl bych, že úplně jiná cílová skupina. Naopak. U Ioniqu vidím ale jednu zásadní výhodu, a to 800V technologii.
Šimpanz
1 700 čerpaček mimo provoz v Texasu, kde jich je kolem 5 000? Katastrofa.
Jerry.Gunman
Ale vyrobíš - jenom tam musíš narvat více změkčovadel a stabilizátorů - a celý fiannční efekt recyklátu je v péééérdeli :D
Roman Horký
Ač mám 2 auta, jedno s tzv. tvrdými plasty a druhé s tzv. měkkými plasty, stále ještě se mi nepodařilo pochopit, v čem jsou ty které lepší nebo horší. Pro mne jsou prostě takové. Rohlík chutná jako rohlík a chleba jako chleba.
westeros
Tak nekam se ten batterypack musi to dat, pokud to ma mit nejaky dojezd tak to musi byt vzdy o neco vyssi nez klasika. Navic soucasna moda CUV/SUV tomu nahrava a teziste je nize, takze to zas tolik nevadi.
Jerry.Gunman
Aresi, copak neznáš základní mantru elektrofilů?
- Velká Pravda je to, co elektromobilitu podporuje -i kdyby to byl sebevětší žvást
- naopak cokoli, co elektromobilitu vokazuje v reálném světle, je fejk, podvod, špatně přeložené, nepochopené... prostě fuj ;-) ;-) ;-)
Vždyť si přečti sputa ( https://cs.wikipedia.org/wiki/Sputum) zdejších nejzarputilejších elektrofilů- teoretiků. Co elektrofil, to pachatel všeobecného dobra za cizí peníze a majitel té jedné, jediné (správně rudo-zelené) Velké Pravdy
;-) ;-) ;-)
- Velká Pravda je to, co elektromobilitu podporuje -i kdyby to byl sebevětší žvást
- naopak cokoli, co elektromobilitu vokazuje v reálném světle, je fejk, podvod, špatně přeložené, nepochopené... prostě fuj ;-) ;-) ;-)
Vždyť si přečti sputa ( https://cs.wikipedia.org/wiki/Sputum) zdejších nejzarputilejších elektrofilů- teoretiků. Co elektrofil, to pachatel všeobecného dobra za cizí peníze a majitel té jedné, jediné (správně rudo-zelené) Velké Pravdy
;-) ;-) ;-)
3_diamanty
Presne tak... dat tam 1.5tgdi tak yo nakoniec mohlo byt aj zaujimavy pocin... za mna to ale stejne ma divne proporcie.. vyska... razvor... cele je to kusok divocina... tak mozno nakoniec aj fajn ze to je len v elektrike taketo cudo... som zvedavy na cenovku... ale za mega to fakt zmysel nedava aj keby malo volant zo zlata... uvidime... zatial taketo elektra sa podla mnabeznemu motoristovi nijak nevyplatia...
topten
6 valec pod kapotou + manual :yes: :yes: :yes:
nadhera :D:D:D
az na ty televize pres celej obejvak ..
nadhera :D:D:D
az na ty televize pres celej obejvak ..
Zkorumpovanaredakceasekta
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
kari.laz
Z venku se mi to líbí, konečně něco, co nemá tvar jak lesní slimák. Až na ten dle mne až moc velký šikmý prolis na boku to vypadá parádně.
Ale tím to asi tak končí. Interier se je celkem otřesný a auta kterým darovala orgány aku vrtačka u mě na milost nepřijdou. S 1,5-2.0 T-GDI by to bylo zajímavé (až na ten ošklivý interier).
Ale tím to asi tak končí. Interier se je celkem otřesný a auta kterým darovala orgány aku vrtačka u mě na milost nepřijdou. S 1,5-2.0 T-GDI by to bylo zajímavé (až na ten ošklivý interier).
Jerry.Gunman
A teď si představ, že by se svět skládal výlučně a jenom z tak "yntelygentňých" jedinců, jak jsi ty...
Taky se ti z představy takového světa zvedá žaludek a dělá mdlo? ;-)
Taky se ti z představy takového světa zvedá žaludek a dělá mdlo? ;-)
xxc
To je mozno specifikum Renaultu, Citigo na 16kach az take problemy nema. A to ma menej gumy. Tam su ine veci neprijemne u cestovneho auta, podvozok asi vadi najmenej. Zase diery tak necitit.
xxc
Lebo nemam kam pripojit autosedacku? Ano, autobusom budem po meste a sidlisku chodit :-) Keby takym autam davali max 2* ncap, hned by sa prebrali. Ked uz su povinne ostatne blbosti.
Flajzi
Jak jsem psal, je to o vzájemném nepochopení významu slovního spojení "neomezená jízda". :-) Protože při neomezené jízdě, kdy si užíváš akcelerace, jezdíš na limity nebo mírně přes, tak nemůžeš jezdit za 12 kWh/100 km.
Blue Sun
Odpověděl sis sám. A bouchá to víc, než mi je u cestovního auta příjemné, ani netlumí nerovnosti tak kvalitně, jak by zvládaly třeba šestnáctky s vhodně navrženým zavěšením a odpružením.
xxc
Co bolo na Scenicu nevhodne? Trosku to bucha, ale inak su tie kolesa v pohode.
martin_MPS
To těžko říct. Auto to samo nesleduje, tak mohu jen odhadovat. Řekl bych 20%. Ale hádám. Ve městě logicky víc.
martin_MPS
Já už moc nespěchám :-) ... Navíc šetřím tín baterii. Rychlé nabíjení je prakticky stejné, jako rychlé vybíjení. Takže jezdit delší dobu na max výkon tomu moc nepřidá.
twistedTSD
Mně se Santa Fe nelíbí, i20 zase zklamala interiérem, ale jo, držím jim palce.
twistedTSD
Tak je normální se ptát, kde to proklamované nabíjení o extrémním výkonu využiju, když se běžně staví 50kW nabíječky, a když některé EV bez ohledu na papírové údaje v zimě ani na 50 kW nedosáhnou. To, že to auto umí, je hezký, ale mě zajímá spíš praxe.
twistedTSD
Já svou mobilitu omezovat nehodlám. A létat dlouhé trasy letadlem je vyloženě ekologie sama.
šofér
jako my na dědině zase budeme celý rok sedět na zadku a "do města" jen 2x za rok, ano? Protože úroveň veřejné dopravy je na českých vesnicích mírně řečeno na dvě věci! Dosaďte si ty slova sám!
šofér
měl bych dotaz- o kolik vám dojezd na klasických silnicích prodlouží rekuperace? Chápu, že na dálnici se moc rekuperovat nedá.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ozzman
Měkčenou palubku se už naučili :) Horší je, že se od nich učí zase zpětně evropské automobilky a tvrdý plast je vlastně dobrý, jak občas v testu zazní :D
_Teddy_
Pokial nema motory integrovane v kolesach, tak este vzdy bude limitom vychylenie homokinetickeho klbu...
Zkorumpovanaredakceasekta
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Zkorumpovanaredakceasekta
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
3_diamanty
Je to uz taky polocrossover za mna... ved je to este o centi vyssie ako novy juke... a to je pritom uz fajny masivny voz a vedla i30 je to v podstate suv akurat s bruchom na zemi...
Zasebludy
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Yazaman
Opravdu zajímavý design přední části - to auto v podstatě nemá přední blatník.
Jerry.Gunman
Dalo by se říci, že v EU dneska vládne institucionalizovaná blbost
Nad lidskou blbostí se taky nedá zvítězit.
Ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat....
J. Werich
Nad lidskou blbostí se taky nedá zvítězit.
Ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat....
J. Werich
Blue Sun
Bude to dost velká hmota, a i přes tenhle profil to zkrátka nebude úplně ideální. Bylo to vidět třeba u Scénicu, že to na tuhle velikostní kategorii opravdu nejsou vhodné rozměry.
LORASI
takto mal vyzerat G8 ... na tomto aute by som kludne ocakaval logo VW a nebol by som prekvapeny. pekna praca. sivy interier nic moc, ale ciernom by mohol byt velmi fajn
Jerry.Gunman
Ono přijde na to, z jakého materiálu ten který díl je - ale všeobecně změkčovadla na plasty nejsou žádná velká "eko-bio-vege" hitparáda... Musíš pak dělat výluhové a senzometrické testy, nakládat to do fyziologických roztoků a měřit, zda, co a jak rychle se z toho uvolňuje... atd.
Zkorumpovanaredakceasekta
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Zkorumpovanaredakceasekta
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Zasebludy
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Meky
Nemyslim si.
EU komisia je nevoleny vykonnny organ EU.
Clenov si kooptuju sucasni clenovia - nikto ich nevoli.
Zvycajne je mozne vymenit vladu v demokratickych volbach.
Avsak EU komisia nie je nijako volena äani sprostredkovane).
Okrem toho, siroka podpora narodnych vlad a organizacii napojenych na penazovody z EU znemoznuje masivnejsi odpor.
Bod navratu sme uz presli, navrat nie je viac mozny demokratickym sposobom.
EU komisia je nevoleny vykonnny organ EU.
Clenov si kooptuju sucasni clenovia - nikto ich nevoli.
Zvycajne je mozne vymenit vladu v demokratickych volbach.
Avsak EU komisia nie je nijako volena äani sprostredkovane).
Okrem toho, siroka podpora narodnych vlad a organizacii napojenych na penazovody z EU znemoznuje masivnejsi odpor.
Bod navratu sme uz presli, navrat nie je viac mozny demokratickym sposobom.
Jerry.Gunman
Pokud odhlédneš od toho pohonu (já bych osobně hlasoval pro 2.0 - 2.5 naftu s turbem a automatem, protože rozměrově tohle fakt není auto do městských center) tak to vypadá docela obstojně :yes:
chytrak1
Myslím, že srovnávačka s ID 4 první skutečně zajímavý elektroduel. Ta auta jsou si dost blízko. Nícméně vítěz je mi jasný.
Tadáá vše bere enyaq. :-)
Tadáá vše bere enyaq. :-)
Flajzi
Souhlasím. Je to asijský auto, takže si také myslím, že tam budou tvrdý plasty.
Roman Horký
Ano, to bude asi neblíže pravdě. Každopádně bych se moc moc divil, kdyby v tomto Ioniq byly měkké plasty. Můžou tam být, ale není to pravděpodobné.
Roman Horký
Mýlíš se. Já jsem si naprosto jistý, že ty plasty jsou tvrdé. Dokaž mi, že nemám pravdu a omluvím se ti. Jaké myslíš, že mám plasty v Priusu? Přesně takové, šedé, z recyklátů. Tvrdé. A proč je tam mám? Protože je to móda. Pro tzv. eko auta tím víc. Protože to Gréta chce tak to všichni dělají.
Roman Horký
Mluvil jsem s ním, říkal to taky.
Jinak iudexi, toto není o zraku. To je o indiciích, Otec Fura ti napoví: Levný, recyklát, EV, Asie, šedá.
Jinak iudexi, toto není o zraku. To je o indiciích, Otec Fura ti napoví: Levný, recyklát, EV, Asie, šedá.
WinDiesel
Recykláty jsou tvrdé. Ale levné. Z recyklátů měkčené plasty nevyrobíš :-O
Zasebludy
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Roman Horký
Kde vidíš chybu v matrixu? Chrastítka na baterky musí vyrábět ti výrobci, kteří se na světovém trhu mimo EU nedokážou prosadit. Stranou nechme to, jak bezostyšně drancují zdroje na planetě všem.
Allo
Ostřejší tvary by nešly? Třeba abych se při nastupování pořezal o dveře, to by byl bylo fajn...
Kdy už konečně automobilky pochopí že lidé si raději koupí klasiký dizajn, než tento futuristický paskvil...
Klasické budíky by šli i u ev...
Místo výmýšlení futu dizajnů ať raději zvýší dojezd...
Ještě že to nemá Digi zpětné zrcátka....
Kdy už konečně automobilky pochopí že lidé si raději koupí klasiký dizajn, než tento futuristický paskvil...
Klasické budíky by šli i u ev...
Místo výmýšlení futu dizajnů ať raději zvýší dojezd...
Ještě že to nemá Digi zpětné zrcátka....
Zkorumpovanaredakceasekta
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Roman Horký
Když zahlédnu tvůj nick tak vím, že bude následovat osobní útok. Prosím redakci, zda by to mohla nějak řešit. Prosím, diskutuj, ale slušně a korektně. Děkuji.
Edit: Nahlásil jsem tě. Jen abys to věděl, že hraju fér hru.
Edit: Nahlásil jsem tě. Jen abys to věděl, že hraju fér hru.