Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai Ioniq 5 oficiálně: Pojízdná nabíječka má čtyřkolku, dojezd 480 km a obří rozvor

Hyundai představuje finální podobu čistě elektrického modelu Ioniq 5. Kromě moderních technologií láká i na bohatý vnitřní prostor.
Zpět na článek
Avatar - Ozzman
23. 2. 2021 08:49
Re: Při pohledu do interiéru
Ty poznáš z obrázků renderovaných z nějakého grafického programu, jak tvrdé budou plasty ? Tyjo, klobouk dolů !
23. 2. 2021 08:42
Pekné auto
Zrušte tie nezmyselné šikmé prelisy na bokoch auta a drážky na lemoch blatníkov, a bude to celkom pohľadné auto. Interiér by sa zišlo dopracovať, príde mi to ako dva monitory k PC na rovnej palubke a nič viac.
Avatar - _Karel_
23. 2. 2021 08:49
Ioniq
Vcelku zajímavý auto. Líbí se mi světla - přední i zadní, ale jejich hranatý tvar mi moc nesedí se zbytkem poměrně oblé kastle. Hodně mi vadí uhlopříčná linka na dveřích - ta je absolutně zbytečná.
Výkonový rozpětí motorů stejně jako volba pohonů - výborné.
23. 2. 2021 08:56
Kdyby takhle vypadal nový Golf,
tak má už 6* a je vyprodán do konce století.... ;-)
Avatar - Dinar
23. 2. 2021 09:51
Oproti
tomu tusconu z vedlejšího článku, je tohle příjemný pohled pro oko. Čistý, trochu audinózní design a vnitřek, nad kterým by si měli mnout brady designéři tesly. Pěkné. :yes:
Avatar - Blue Sun
23. 2. 2021 09:50
Re: Při pohledu do interiéru
Při pohledu na fotky nepoznám tvrdé plasty. Ale při pohledu na tvé příspěvky bezpečně poznám, že jsi natvrdlý.
23. 2. 2021 12:03
Re: Kdy ti šašci v EU konečně přiznají, že elektrokrál je na
Choď už s tým Autofórom niekam...
23. 2. 2021 09:20
Technologicky demonstrator
Ako koncept to bolo vyborne. Ako seriovy model je to vyborne tiez.
Hyundai/Kia neustale potvrdzuje svoj technologicky naskok v oblasti EV.

Zial, mozno predpokladat, ze ceny budu stale vysoke, ale je to nadherna ukazka, ze buducnost EV nie je temna.

Mobilita ludi sa zasadne obmedzi - dlhe presuny budu zriedkavejsie a na vyuzitie okolo komina budu EV uplne dostacujuce.

Samozrejme, cena bude vyssia ako pri dnesnych spalovacich motoroch, rovnako ako prevadzka bude drahsia. To vsak je plne v sulade s akualnymi cielmi EU komisie - socialkari budu jazdit sockou, bohati na EV (kratke trasy) resp. lietadlami (dlhe trasy).

Cesty sa uvolnia, bude viac bicyklov.

Samozrejme, my, obycajne socky, co nemame 40k€ na poriadne EV, budeme nejaku dobu nadavat, ale casom si zvykneme. :yes:
Avatar - JirkaVejrazka
23. 2. 2021 10:09
Re: připojení k nabíječce o výkonu 350 kW
Je dobre, ze to auto umi ne? U jinych aut jsou casto komentare o tom, ze nezvladne nabijet na nejrychlejsich nabijeckat. A kdyz se najde auto, ktere predbehlo nabijecky, tak ....
23. 2. 2021 11:28
Re: Jo, to bude mít úspěch
Jestliže někde nejde elektřina a tudíž nejde ani čerpací stanice, tak se v té lokalitě nedá ani nabíjet, takže by sis vybral prd. A tam kde elektřina jde, jdou i čerpačky a jde i nabíjet. Ovšem za cca 20 tisíc czk jedna "plná" do Tesly S a za cca 1 tisíc. jedna plná do RAM 1500.
23. 2. 2021 09:17
Design
Ak by chcel Stellantis urobiť novodobú Lanciu Delta vypadala by presne takto, stačí zmeniť logá.
Avatar - iudex
23. 2. 2021 09:33
Re: Rozmery
Tak s rázvorom 3 metre asi parkovanie nebude nič príjemné, to číslo naznačuje hodne veľký polomer otáčania. Počkáme, uvidíme.
23. 2. 2021 12:12
Re: Kdy ti šašci v EU konečně přiznají, že elektrokrál je na
Copak, "nekorektní" pravda o EV ti nevoní? :-[] Myslíš, že nejvyšší šéfové Toyoty či PSA jsou hlupáci? :-[]
23. 2. 2021 09:56
Re: Technologicky demonstrator
Nie, nemyslim si, ze je to spravne.
V skutocnosti si myslim, ze je to zle.
Lenze mozem si o tom mysliet cokolvek, mozem s tym nesuhlasit - je to skratka fakt.
Avatar - Jerry.Gunman
23. 2. 2021 09:44
Re: Technologicky demonstrator
Jestli ti přijde správné, že EU chce snižovat úroveň svobody lidí... :no: :no: :no: :no: :no:
Avatar - _GTE_
23. 2. 2021 12:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 2. 2021 11:57
Re: Bláboly redakce zkorumpované
Skôr jemu ukradli mozog... Nechali len pár buniek.
23. 2. 2021 10:43
Re: připojení k nabíječce o výkonu 350 kW
Jak to, že nejsou. 3x Ionity Beroun, Modletice, Jihlava a další dvě (Brno, Lovosice) se staví. Na západ od nás jich je ještě daleko víc. Mrkněte na ionity.eu
23. 2. 2021 10:22
Re: ionic 5 vs. ID 4
Úplne iná cieľovka podľa mňa.
Avatar - Ozzman
23. 2. 2021 09:46
Re: Při pohledu do interiéru
Tiguan třeba výplně dveří minimálně MY2019 fakt nic moc, ale Tarraco bylo horší.
23. 2. 2021 09:44
Re: Při pohledu do interiéru
Hele, mám "EKO" vůz, výrobce se chlubí použitím od použitých pet flašek, až po holubí lejna, recyklovatelnost celého auta přes 90% a přesto mám měkké plasty a kůži.
Prius má tvrdé plasty (měl jsem ho, takže ti rozumím), protože je to japonec a tam jsou tvrdé plasty naprosto běžné. Měl jsem tvrdé plasty v Priusu, RAVce i takovém Lexusu. To není o ekologii, ale o původu. Nevím proč, asijci do svých aut tyto plasty preferují. A Grétou to nebude...
23. 2. 2021 09:03
Re: Při pohledu do interiéru
Myslíš ako má Tiguan a T-Rock?
23. 2. 2021 11:18
Re: Rozmery
Jj. Mam 64kW. V lete jezdim za cca 12 a v zime kolem 15 az 16kW. Vcelku normalne s topenim a klimou. Je ale pravda, ze dalnice je tam tak max 10% a jedu tam 120. Mimo mesto jedu beznou rychlosti, ale.vic predjizdim, protoze se s tim predjizdi vyborne. Zkousel jsem v lete dojezd na max a dal jsem pres 500 v pohode docela. Hyundai jako jeden z mala udava vyuzitelnou kapacitu baterie.
23. 2. 2021 08:42
Re: Rozmery
Je to crossover. Prečo by to mal byt hatch? Prečo do toho miesas benzínové motory? Pochopil si vôbec budúcu líniu modelov Ioniq? Asi nie... A o dojazd sa neboj. Ak je podľa normy WLTP tak bude veľmi blízko realu.
23. 2. 2021 08:42
Re: Rozmery
Poloměr otáčení určitě problém nebude, protože to nemá mezi předními koly strčený napříč motor s převodovkou.
Avatar - Jerry.Gunman
23. 2. 2021 10:40
Re: Technologicky demonstrator
Ještě pořád je slušná šance tomu zabránit...
Avatar - Doupik
23. 2. 2021 09:31
Re: Rozmery
480 km dojezd dle WLTP je u Hyundaie 480 km dojezd v reálu, viz Kona Electric. 400-450 km při naprosto neomezené jízdě.
23. 2. 2021 12:05
Re: Kdy ti šašci v EU konečně přiznají, že elektrokrál je na
No jasně Autoforum.Vydavatel je vysazen proti elektromobilům a titulky článků jsou jak u Řetězových mailů... :no:
Avatar - Blue Sun
23. 2. 2021 13:13
Re: Při pohledu do interiéru
Ano, ano, práskači Romčo, správně děláš, co tě v mládí naučili. :-D :-D
23. 2. 2021 12:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - kari.laz
23. 2. 2021 12:10
Re: Bláboly redakce zkorumpované
Kde nic není, ani zloděj nebere, tam neměli co ukrást, už se tak nejspíše vyskytl :D
23. 2. 2021 10:21
Fakt pekný dizajn
Je zaujímavé, ako dizajnovo odlišné začal robiť Hyundai svoje autá. Kubistický Tucson, škaredá i20 a teraz tento skvost, ktorému tlieskam. Súhlasím, že nijaký, ale to nevadí, zvonku je to super.
Avatar - iudex
23. 2. 2021 09:31
Re: Při pohledu do interiéru
Čiže inak povedané strieľaš naslepo do vetra. Možno to vyjde, možno nie.
Avatar - iudex
23. 2. 2021 09:15
Re: Při pohledu do interiéru
Taký zrak závidí aj Superman. :-[]
Avatar - pradeda777
23. 2. 2021 09:11
Hezký
...ale do města až moc dlouhý (4635 mm) ..... ;-\
Avatar - Stejsn
23. 2. 2021 09:05
Zevnitř se mi to nelíbí,
ale zvenčí je to hezké auto.
23. 2. 2021 13:19
Re: Kdy ti šašci v EU konečně přiznají, že elektrokrál je na
:D :D :D :D :D :D :D
Nemáš tam ještě něco třeba ze sputnik.cz Zrovna web, kde najdeš nejvíce článků o super ruských tancích a jejich poslední skutečný test je z roku 2017. :D Poklopec a jeho elita. :D
23. 2. 2021 13:18
Re: Technologicky demonstrator
Hromadna doprava je trendy.

Co na tom, ze je draha, nepohodlna, v dobe covidu a j nebezpecna a navyse aj neekologicka (posielat autobus so soferom, aby previezol 5 ludi..)

EU komisia rozhodla, ze je to spravne, tak je to spravne. :yes:

To, ze komisari nikdy nezili na samote a nikdy nemuseli chodit do prace, ani si zarabat na chleba rukami ich nijako nediskavalifikuje. :yes:
23. 2. 2021 10:16
Re: Rozmery
Se 64 kW baterkou? Takže pokud jezdíte třeba do 10%, tak běžně jezdíte za cca 12 kWh/100km?
Mám taky EV, také umím jezdit za 10-12 kWh/100km, ale normálním ježděním bych to nenazval...
23. 2. 2021 10:08
Re: Rozmery
Pokud nejedu dalnici, tak dam bezne 480 km, v zime 420. Normalne topim a najel jsem s tou "tramvaji" uz 70 tisic km.
Mimochodem degradace baterie zmerena pred mesicem a stale 0%. Nabijim vetsinou doma pomalou nabijeckou. Nekomu ten elektromobil smysl muze davat. Zalezi na konkretnim pouzivani a moznostech domaciho nabijeni.
23. 2. 2021 09:52
Re: Rozmery
Tak to určitě. Pokud tedy tou neomezenou jízdou myslíš jízdu po městě do padesátky a ještě bys fakt musel jet do nuly, což nikdo nedělá.
23. 2. 2021 08:56
Cena
Jsem hodne zvedavy na cenu. Soucasny Ioniq nebyl spatny, ale cena vzhledem k malemu dojezdu byla moc vysoka.
Avatar - Roman Horký
23. 2. 2021 08:14
Chtěl bych vědět, proč výrobce záměrně zesměšňuje EV
vynalézáním již vynalezených nesmyslů, jako např. Lebensraum či palubní nabíječka.
Avatar - Blue Sun
23. 2. 2021 19:15
Re: Kdy ti šašci v EU konečně přiznají, že elektrokrál je na
Jen si je, stejně jako ty, vhodně interpretovali a přizpůsobili.Jestli něco umí opravdu skvěle, tak vytrhávání z kontextu nebo upravené překlady a formulace. AF je odpad odpadu novinařiny.
23. 2. 2021 14:22
Re: Kdy ti šašci v EU konečně přiznají, že elektrokrál je na
Cheš snad tvrdit, že ta vyjádření šéfů Toyoty a PSA si vymysleli?! :-!
Avatar - JirkaVejrazka
23. 2. 2021 11:20
Re: Jo, to bude mít úspěch
Nechsi se o tom zbytecne hadat, davam to sem jen jako priklad toho, ze v pripade nejake nestandardni situace najdes problem s temer cimkoli. I kdyz za sebe bych si mozna vybral drazsi nabijeni EV, nez kompletni nemoznost natankovat.

On je Texas docela velky, vis? V pohode by se do nej vesla mesta jako Pariz, Amsterdam, Milan a Praha a jeste by zbyla spousta mista okolo. Takze informace, ze tam zbylo cca 3300 otevrenych benzinek muze byt dost k nicemu, kdyz k nim nedojedes...
Avatar - JirkaVejrazka
23. 2. 2021 10:57
Re: Jo, to bude mít úspěch
Jojo, se spalovakem bys na tom byl o mnoho lepe ;-)

https://www.bloomberg.com/…-from-big-freeze
23. 2. 2021 09:59
připojení k nabíječce o výkonu 350 kW
Kde se takové nacházejí? V ČR ještě ani nejsou a na západ od nás jich taky nebude hodně.
Avatar - Jerry.Gunman
23. 2. 2021 09:42
Re: Rozmery
Bude-li v podbězích dostatek místa a budou-li zadní kola samonatáčecí, ten rozvor nemusí být nutně na překážku.
Ale jak pravíš (píšeš) - počkáme a udivíme
Avatar - Jerry.Gunman
23. 2. 2021 09:29
Re: Rozmery
Na to, že se to auto "na první dobrou" tváří jako vcelku běžný hatchback, jsou ty rozměry vstkutku gargantuovské.
465 x 189 x 160,5 cm, to jsou rozměry prakticky srovnatelné Kodiaqem, rozvor 3 metry by měl být sto poskytnout posádce více než dostatečný komfort.
Pokud pominu
- šikmou linku prolisu na bočních dveřích, která mi smysl úplně nedává
- relativně zvláštní 2 displeje, na které by si asi člověk musel nějakou dobu zvykat
- a to podivné "cosi", umístěné na místě středové konzole mezi sedadly
Tak bych si dokázal dobře představit, že auta s tímto designem budou za 2-3 roky u nás jezdit

Jenom si fakt neumím představit, jak se zopár takovýchto aut "nasardinkuje" na do parkovacích míst v podzemních garážích či v parkovacích domech někde u metra, které jsou svou šířkou původně projektovány snad ještě pro Škodu 105 :D

Edit: Jo, je fakt, že přední blatník tam vlastně není. Ale divná věc, ono to vlastně ani nijak zvlášť nevadí :yes:
23. 2. 2021 08:50
Re: Bláboly redakce zkorumpované
Ukradnuté technológie? 😀 Podaj trestné oznámenie 😀
23. 2. 2021 14:23
Re: Kdy ti šašci v EU konečně přiznají, že elektrokrál je na
Ale tak já chápu, že elektrohujeři musí tento "politicky nekorektní" web nenávidět! :-[] :-[] :-[]
23. 2. 2021 11:27
Tak po designové stránce ...
...je to opravdu pecka (i když ten šikmý boční prolis bych asi vypustil), ale co z toho, když to má nesmyslný elektropohon? :-O :-O :-O :no: Pokud by v tomto stylu udělali normální spalovací hatchbback nižší střední třídy, šel bych do něj! :-) :yes:
Avatar - Blue Sun
23. 2. 2021 13:26
Re: Kdy ti šašci v EU konečně přiznají, že elektrokrál je na
Pravda nikomu nevadí. Vadí neustálá lživá manipulace, kterou tu předvádíš. A ten tebou vytrvale propagovaný lžiserver má k pravdě opravdu hodně daleko.
Avatar - 3_diamanty
23. 2. 2021 08:26
Rozmery
Teda ten 3m razvor by som fakt z fotiek netipoval... bude to asi riadny megahatch... akurat vyska mi pride uz kusok moc... ved je to o 15cm vyssie ako i30.. v podstate je to vyskou uz na urovni nejedneho crossoveru.... divny hatch... ale teda aspon ten samotny hranaty dizajn sa mi paci... len za mna auto mohlo byt mensie a podstatne nizsie a stihlejsie.... takto je to defakto megakvader sice ziadne vajce ako id3 ale zase vysoky prerasteny kvader.... inak pasoval by mi tu ten novy 1,5tgdi z i30 ako zaklad a potom este nieco silnejsie povedzme zo stingeru... co uz... tych 480km dojazd bude predpokladam papierovy udaj... real bude kolko... 350? ... no ale hlavne ze to ma razvor jak S klada.... aj do mesta pri manevrovani s polomerom otacania na urovni dodavky to bude fakt idealny spotrebic ... a cena urcite byde aspon melon dvesto.... zlaty golfik ci astra...
23. 2. 2021 21:35
Re: 4kolka, velky vnutorny priestor,
Tak já tam vidím 5 míst, 3 vzadu, tak jako běžné auto, tak proč by neodvezlo?
Avatar - Blue Sun
23. 2. 2021 21:18
Re: 4kolka, velky vnutorny priestor,
Tak si na tři děti kup autobus a nevynucuj si to pořád u všech aut.
Avatar - twistedTSD
23. 2. 2021 13:44
Re: ionic 5 vs. ID 4
Mně se strašně líbí první Ioniq díky tomu, že je to ekovehikl, který vypadá jako ekovehikl a nemá nepraktickou zvýšenou kastli. Enyaq je hezký, ale nechtěl bych ho.
Avatar - Blue Sun
23. 2. 2021 13:17
Re: Jo, to bude mít úspěch
Třeba se konečně i v Texasu naučí stavět elektrárny tak, aby vydržely trochu chladnější počasí. Zajímavé, že v Evropě máme mrazy naprosto běžně a nic podobného se tu neděje, čím to asi bude, že?
23. 2. 2021 12:52
Re: Rozmery
OK. Asi máme každý jinou představu o neomezené jízdě. Po dálnici si to svištím běžně 140 km/h na tempomat a když spěchám, tak jedu na omezovači cca 153 km/h.
Avatar - iudex
23. 2. 2021 11:51
Re: Oproti
Súhlas. Jednoduché, dizajnovo čisté zvonku i zvnútra, možno nie každý detail sedí, ale ako celok veľmi fajn. Ja oceňujem dve veci: jednak že Kórejci sa neboja posúvať hranice a hľadať si nový dizajnový jazyk, keď ich rozhodne nemožno viniť z kopírovania Európy. Niekedy to nevyjde ako pri Tucsone, tu to ale vyšlo. No a tiež cením, že ako elektro to nejde len po čo najaerodynamickejších tvaroch ako niektoré európske EV (typicky id3 a id4), čo vedie k výzoru ocucaného cukríka.
Avatar - iudex
23. 2. 2021 11:45
Re: Dvacetipalcová
Nemôžeš vyvodzovať závery z jediného čísla. Keby to boli 20" disky na kompakte s gumami 225/35 R20, máš pravdu, to je strašne málo gumy a komfort bude nulový. Ale tu na pohľad je tá bočnica pneumatiky celkom vysoká: https://t.cncenter.cz/…igin-6842304.jpg?…
takže profil bude možno 50% a to je úplne komfortné.
Avatar - 3_diamanty
23. 2. 2021 11:38
Re: Moc pěkné!!!
Zrovna tucson s tym plochym radiatorovym faceom s plochymi skrytymi dole posadenymi svetlami je uz rovno zrely na facelift.... v reale hruza za mna .... ale tak nove santa fe je fakt mega paradne .... aj i20 ... ale ano... hyundai celkovo slape moc pekne teraz :yes:
Avatar - Stejsn
23. 2. 2021 11:19
Vzhledem k pohonu
velikosti a rozvoru bych to viděl jako vhodného adepta ná náhradu za (nejen) londýnské taxíky.
23. 2. 2021 10:45
Moc pěkné!!!
Nejprve Tucson 4, teď Ioniq 5, vypadá to, že Hyundai je k nezastavení :yes:
Avatar - Blue Sun
23. 2. 2021 10:16
Dvacetipalcová
kola budou na našich silnicích trošku problém...
23. 2. 2021 10:00
Re: Při pohledu do interiéru
Mě třeba na tvrdých plastech vadilo, že do roka tam byly čáry a rýhy od nehtů, když jsi šahal na ovládací knoflíky. Něco podobného jako máš pod venkovní klikou na laku.
A také pocitově mi měkčené plasty přijdou lepší na dotek, nejsou (aspoň pro mně) pocitově studené.
Avatar - Ozzman
23. 2. 2021 09:47
Re: Při pohledu do interiéru
Jezdil jsem v Kie Soul EV, ta vypadala na fotkách obdobně a uvnitř jsem si připadal jak v asijské mikrovlnce z 90tek, takže ty indicie tomu napovídají, ale soudit z obrázků.... no taky bych to chtěl umět :D
23. 2. 2021 21:03
Re: Kdy ti šašci v EU konečně přiznají, že elektrokrál je na
http://www.autoforum.cz/…-dobre-myslenky/
http://www.autoforum.cz/…ava-leta-stejna/
http://www.autoforum.cz/…uje-nova-studie/
Tak a přemýšlím co tedy v příštích letech vybrat, když dobrých atmosfér už moc není a i podle odkazů si novým ICE nepolepším . :-!
Denní jízdy většinou cca 12km a zpět, občas 1x-2x měsíčně do 25km. 4x ročně do 300km a 2x ročně do 1200km. Tak už mi to BEV dává smysl (s nabíjením v garáži). Ale přiznám že cena není ještě příjemná.
Technika Ioniqu 5 je proti konkurenci špičková, už 800V architektura je v koncernu vyčleněna pouze pro prémiové Porsche a to o něčem svědčí. Celkem jsem zvědavý, jak se poprali s efektivitou pohonu, zda je stejně vynikající jako u stávajícího Ioniqu a Kony.
Avatar - Blue Sun
23. 2. 2021 19:16
Re: Kdy ti šašci v EU konečně přiznají, že elektrokrál je na
Pro tebe nekorektní, pro lidi s mozkem hloupě manipulativní.
Avatar - Jerry.Gunman
23. 2. 2021 15:28
Re: Technologicky demonstrator
EU soudruzi vždycky rozhodují správně :D
A kdyby ne, tak taky :D
Avatar - twistedTSD
23. 2. 2021 13:53
Re: Amazing Topper’s Hyundai/Kia World
Toyota/Lexus má výborné hybridy, které mě zajímají pořád víc než EV za mega a víc.
23. 2. 2021 11:55
Re: Rozmery
Čo je na tom podľa teba crossoverové? Na pohľad je to obyčajný hatchback ako vyšitý. Ani svetlá výška nič také neevokuje. Ani ja tým naznačeným rozmerom veľmi neverím. Proporcie naznačujú klasický hatchback rozmerov kompaktnej triedy. Keby toto malo mať výšku 1,6 m a 3 m rázvor, vieš si predstaviť aké mohutné by boli bočné dvere? Pár dverí ktorý siaha od predného kolesa a vylieza na zadné pri trojmetrovom rázvore, to sú dvere jak z mikrobusu...
23. 2. 2021 11:41
Re: ionic 5 vs. ID 4
Neřekl bych, že úplně jiná cílová skupina. Naopak. U Ioniqu vidím ale jednu zásadní výhodu, a to 800V technologii.
23. 2. 2021 11:14
Re: Jo, to bude mít úspěch
1 700 čerpaček mimo provoz v Texasu, kde jich je kolem 5 000? Katastrofa.
Avatar - Jerry.Gunman
23. 2. 2021 10:46
Re: Při pohledu do interiéru
Ale vyrobíš - jenom tam musíš narvat více změkčovadel a stabilizátorů - a celý fiannční efekt recyklátu je v péééérdeli :D
Avatar - Roman Horký
23. 2. 2021 09:56
Re: Při pohledu do interiéru
Ač mám 2 auta, jedno s tzv. tvrdými plasty a druhé s tzv. měkkými plasty, stále ještě se mi nepodařilo pochopit, v čem jsou ty které lepší nebo horší. Pro mne jsou prostě takové. Rohlík chutná jako rohlík a chleba jako chleba.
23. 2. 2021 08:54
Re: Rozmery
Tak nekam se ten batterypack musi to dat, pokud to ma mit nejaky dojezd tak to musi byt vzdy o neco vyssi nez klasika. Navic soucasna moda CUV/SUV tomu nahrava a teziste je nize, takze to zas tolik nevadi.
Avatar - Jerry.Gunman
23. 2. 2021 20:44
Re: Kdy ti šašci v EU konečně přiznají, že elektrokrál je na
Aresi, copak neznáš základní mantru elektrofilů?
- Velká Pravda je to, co elektromobilitu podporuje -i kdyby to byl sebevětší žvást
- naopak cokoli, co elektromobilitu vokazuje v reálném světle, je fejk, podvod, špatně přeložené, nepochopené... prostě fuj ;-) ;-) ;-)

Vždyť si přečti sputa ( https://cs.wikipedia.org/wiki/Sputum) zdejších nejzarputilejších elektrofilů- teoretiků. Co elektrofil, to pachatel všeobecného dobra za cizí peníze a majitel té jedné, jediné (správně rudo-zelené) Velké Pravdy
;-) ;-) ;-)
Avatar - robertPLUS
23. 2. 2021 12:46
Krasa, VW ma problem..
Tym uz nepomoze ani model IDDQD :D
Avatar - 3_diamanty
23. 2. 2021 11:44
Re: Tak po designové stránce ...
Presne tak... dat tam 1.5tgdi tak yo nakoniec mohlo byt aj zaujimavy pocin... za mna to ale stejne ma divne proporcie.. vyska... razvor... cele je to kusok divocina... tak mozno nakoniec aj fajn ze to je len v elektrike taketo cudo... som zvedavy na cenovku... ale za mega to fakt zmysel nedava aj keby malo volant zo zlata... uvidime... zatial taketo elektra sa podla mnabeznemu motoristovi nijak nevyplatia...
23. 2. 2021 09:50
nadhera
6 valec pod kapotou + manual :yes: :yes: :yes:
nadhera :D :D :D
az na ty televize pres celej obejvak ..
23. 2. 2021 09:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - kari.laz
23. 2. 2021 09:33
Hranaté tvary
Z venku se mi to líbí, konečně něco, co nemá tvar jak lesní slimák. Až na ten dle mne až moc velký šikmý prolis na boku to vypadá parádně.
Ale tím to asi tak končí. Interier se je celkem otřesný a auta kterým darovala orgány aku vrtačka u mě na milost nepřijdou. S 1,5-2.0 T-GDI by to bylo zajímavé (až na ten ošklivý interier).
Avatar - Jerry.Gunman
24. 2. 2021 18:24
Re: Při pohledu do interiéru
A teď si představ, že by se svět skládal výlučně a jenom z tak "yntelygentňých" jedinců, jak jsi ty...
Taky se ti z představy takového světa zvedá žaludek a dělá mdlo? ;-)
Avatar - xxc
24. 2. 2021 10:58
Re: Dvacetipalcová
To je mozno specifikum Renaultu, Citigo na 16kach az take problemy nema. A to ma menej gumy. Tam su ine veci neprijemne u cestovneho auta, podvozok asi vadi najmenej. Zase diery tak necitit.
Avatar - xxc
24. 2. 2021 10:55
Re: 4kolka, velky vnutorny priestor,
Lebo nemam kam pripojit autosedacku? Ano, autobusom budem po meste a sidlisku chodit :-) Keby takym autam davali max 2* ncap, hned by sa prebrali. Ked uz su povinne ostatne blbosti.
24. 2. 2021 00:43
Re: Jo, to bude mít úspěch
Tim, ze je Texas na rovnobezce jako Egypt?
23. 2. 2021 22:53
Re: Rozmery
Jak jsem psal, je to o vzájemném nepochopení významu slovního spojení "neomezená jízda". :-) Protože při neomezené jízdě, kdy si užíváš akcelerace, jezdíš na limity nebo mírně přes, tak nemůžeš jezdit za 12 kWh/100 km.
Avatar - Blue Sun
23. 2. 2021 21:17
Re: Dvacetipalcová
Odpověděl sis sám. A bouchá to víc, než mi je u cestovního auta příjemné, ani netlumí nerovnosti tak kvalitně, jak by zvládaly třeba šestnáctky s vhodně navrženým zavěšením a odpružením.
Avatar - xxc
23. 2. 2021 20:51
Re: Tak po designové stránce ...
treba si skusit a tak pisat :-) praveze na bezne jazdy to dava velky zmysel
Avatar - xxc
23. 2. 2021 20:43
Re: Dvacetipalcová
Co bolo na Scenicu nevhodne? Trosku to bucha, ale inak su tie kolesa v pohode.
23. 2. 2021 14:36
Re: Rozmery
To těžko říct. Auto to samo nesleduje, tak mohu jen odhadovat. Řekl bych 20%. Ale hádám. Ve městě logicky víc.
23. 2. 2021 14:34
Re: Rozmery
Já už moc nespěchám :-) ... Navíc šetřím tín baterii. Rychlé nabíjení je prakticky stejné, jako rychlé vybíjení. Takže jezdit delší dobu na max výkon tomu moc nepřidá.
Avatar - twistedTSD
23. 2. 2021 13:45
Re: Moc pěkné!!!
Mně se Santa Fe nelíbí, i20 zase zklamala interiérem, ale jo, držím jim palce.
Avatar - twistedTSD
23. 2. 2021 13:40
Re: připojení k nabíječce o výkonu 350 kW
Tak je normální se ptát, kde to proklamované nabíjení o extrémním výkonu využiju, když se běžně staví 50kW nabíječky, a když některé EV bez ohledu na papírové údaje v zimě ani na 50 kW nedosáhnou. To, že to auto umí, je hezký, ale mě zajímá spíš praxe.
Avatar - twistedTSD
23. 2. 2021 13:33
Re: Technologicky demonstrator
Já svou mobilitu omezovat nehodlám. A létat dlouhé trasy letadlem je vyloženě ekologie sama.
Avatar - twistedTSD
23. 2. 2021 13:29
Re: Rozmery
Těžiště dobrý, ale aerodynamiku tím zákonitě zhoršíš.
Avatar - twistedTSD
23. 2. 2021 13:23
Re: Při pohledu do interiéru
Nemyslím si. Kompaktní Hyu mívají měkké plasty.
23. 2. 2021 12:40
Re: Technologicky demonstrator
jako my na dědině zase budeme celý rok sedět na zadku a "do města" jen 2x za rok, ano? Protože úroveň veřejné dopravy je na českých vesnicích mírně řečeno na dvě věci! Dosaďte si ty slova sám!
23. 2. 2021 12:36
Re: Rozmery
měl bych dotaz- o kolik vám dojezd na klasických silnicích prodlouží rekuperace? Chápu, že na dálnici se moc rekuperovat nedá.
23. 2. 2021 12:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 2. 2021 12:31
Re: Při pohledu do interiéru
Tak my máme doma Corollu 2020 a ta má plasty měkčené..
23. 2. 2021 12:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 2. 2021 10:14
Re: Rozmery
Ten tvoj terminus-technicus ,,kúsok" ťa odhalí pod každým nickom ;-)
23. 2. 2021 10:12
Re: Při pohledu do interiéru
No jasné - ešte tam pridali titán, aby boli ako pancier! ;-)
Avatar - Ozzman
23. 2. 2021 09:54
Re: Při pohledu do interiéru
Měkčenou palubku se už naučili :) Horší je, že se od nich učí zase zpětně evropské automobilky a tvrdý plast je vlastně dobrý, jak občas v testu zazní :D
23. 2. 2021 09:46
Re: Rozmery
Pokial nema motory integrovane v kolesach, tak este vzdy bude limitom vychylenie homokinetickeho klbu...
Avatar - WinDiesel
23. 2. 2021 09:17
Re: Zevnitř se mi to nelíbí,
Ty šikmé ostré prolisy se na Octavii rychle okoukaly.
23. 2. 2021 09:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 2. 2021 09:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
23. 2. 2021 09:11
Re: Zevnitř se mi to nelíbí,
Je to uz taky polocrossover za mna... ved je to este o centi vyssie ako novy juke... a to je pritom uz fajny masivny voz a vedla i30 je to v podstate suv akurat s bruchom na zemi...
23. 2. 2021 08:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 2. 2021 08:25
Blatník
Opravdu zajímavý design přední části - to auto v podstatě nemá přední blatník.
24. 2. 2021 16:22
Re: Při pohledu do interiéru
Je sranda, keď blb radí blbovi aby ignoroval blbov...
Avatar - Jerry.Gunman
23. 2. 2021 15:27
Re: Technologicky demonstrator
Dalo by se říci, že v EU dneska vládne institucionalizovaná blbost

Nad lidskou blbostí se taky nedá zvítězit.
Ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat....
J. Werich
23. 2. 2021 14:58
Re: Amazing Topper’s Hyundai/Kia World
Lepsi ako predchodca neznamena dobry.
Avatar - Blue Sun
23. 2. 2021 13:15
Re: Dvacetipalcová
Bude to dost velká hmota, a i přes tenhle profil to zkrátka nebude úplně ideální. Bylo to vidět třeba u Scénicu, že to na tuhle velikostní kategorii opravdu nejsou vhodné rozměry.
23. 2. 2021 13:15
Re: Oproti
takto mal vyzerat G8 ... na tomto aute by som kludne ocakaval logo VW a nebol by som prekvapeny. pekna praca. sivy interier nic moc, ale ciernom by mohol byt velmi fajn
Avatar - Jerry.Gunman
23. 2. 2021 10:32
Re: Při pohledu do interiéru
Ono přijde na to, z jakého materiálu ten který díl je - ale všeobecně změkčovadla na plasty nejsou žádná velká "eko-bio-vege" hitparáda... Musíš pak dělat výluhové a senzometrické testy, nakládat to do fyziologických roztoků a měřit, zda, co a jak rychle se z toho uvolňuje... atd.
23. 2. 2021 09:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 2. 2021 09:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 2. 2021 08:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 2. 2021 21:07
Re: Kdy ti šašci v EU konečně přiznají, že elektrokrál je na
Krásně vystiženo!
:-)
23. 2. 2021 11:32
Re: Technologicky demonstrator
Nemyslim si.

EU komisia je nevoleny vykonnny organ EU.

Clenov si kooptuju sucasni clenovia - nikto ich nevoli.

Zvycajne je mozne vymenit vladu v demokratickych volbach.
Avsak EU komisia nie je nijako volena äani sprostredkovane).

Okrem toho, siroka podpora narodnych vlad a organizacii napojenych na penazovody z EU znemoznuje masivnejsi odpor.

Bod navratu sme uz presli, navrat nie je viac mozny demokratickym sposobom.
Avatar - Jerry.Gunman
23. 2. 2021 10:38
Re: Hranaté tvary
Pokud odhlédneš od toho pohonu (já bych osobně hlasoval pro 2.0 - 2.5 naftu s turbem a automatem, protože rozměrově tohle fakt není auto do městských center) tak to vypadá docela obstojně :yes:
Avatar - Jerry.Gunman
23. 2. 2021 10:33
Re: Při pohledu do interiéru
Romane, stačí si daného pabIba uložit na shit-list - a máš pokoj
23. 2. 2021 10:05
ionic 5 vs. ID 4
Myslím, že srovnávačka s ID 4 první skutečně zajímavý elektroduel. Ta auta jsou si dost blízko. Nícméně vítěz je mi jasný.
Tadáá vše bere enyaq. :-)
23. 2. 2021 09:57
Re: Při pohledu do interiéru
Souhlasím. Je to asijský auto, takže si také myslím, že tam budou tvrdý plasty.
Avatar - Roman Horký
23. 2. 2021 09:52
Re: Při pohledu do interiéru
Ano, to bude asi neblíže pravdě. Každopádně bych se moc moc divil, kdyby v tomto Ioniq byly měkké plasty. Můžou tam být, ale není to pravděpodobné.
Avatar - Roman Horký
23. 2. 2021 09:35
Re: Při pohledu do interiéru
Mýlíš se. Já jsem si naprosto jistý, že ty plasty jsou tvrdé. Dokaž mi, že nemám pravdu a omluvím se ti. Jaké myslíš, že mám plasty v Priusu? Přesně takové, šedé, z recyklátů. Tvrdé. A proč je tam mám? Protože je to móda. Pro tzv. eko auta tím víc. Protože to Gréta chce tak to všichni dělají.
Avatar - Roman Horký
23. 2. 2021 09:17
Re: Při pohledu do interiéru
Mluvil jsem s ním, říkal to taky.
Jinak iudexi, toto není o zraku. To je o indiciích, Otec Fura ti napoví: Levný, recyklát, EV, Asie, šedá.
Avatar - WinDiesel
23. 2. 2021 09:15
Re: Při pohledu do interiéru
Recykláty jsou tvrdé. Ale levné. Z recyklátů měkčené plasty nevyrobíš :-O
23. 2. 2021 08:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - xxc
23. 2. 2021 20:56
4kolka, velky vnutorny priestor,
ale 3 deti to neodvezie do skoly
Avatar - Roman Horký
23. 2. 2021 13:57
Re: Amazing Topper’s Hyundai/Kia World
Kde vidíš chybu v matrixu? Chrastítka na baterky musí vyrábět ti výrobci, kteří se na světovém trhu mimo EU nedokážou prosadit. Stranou nechme to, jak bezostyšně drancují zdroje na planetě všem.
Avatar - Allo
23. 2. 2021 10:50
Chjo
Ostřejší tvary by nešly? Třeba abych se při nastupování pořezal o dveře, to by byl bylo fajn...
Kdy už konečně automobilky pochopí že lidé si raději koupí klasiký dizajn, než tento futuristický paskvil...
Klasické budíky by šli i u ev...
Místo výmýšlení futu dizajnů ať raději zvýší dojezd...
Ještě že to nemá Digi zpětné zrcátka....
Avatar - WinDiesel
23. 2. 2021 09:16
Re: Rozmery
Jasně, bezpohlavní zkratobzučák.
23. 2. 2021 09:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Roman Horký
23. 2. 2021 08:54
Re: Při pohledu do interiéru
Určitě, tyto plasty jsou 100 procent tvrdé. Možná ještě víc.
Avatar - Roman Horký
23. 2. 2021 10:14
Re: Při pohledu do interiéru
Když zahlédnu tvůj nick tak vím, že bude následovat osobní útok. Prosím redakci, zda by to mohla nějak řešit. Prosím, diskutuj, ale slušně a korektně. Děkuji.
Edit: Nahlásil jsem tě. Jen abys to věděl, že hraju fér hru.
Avatar - Roman Horký
23. 2. 2021 08:22
Při pohledu do interiéru
čekám také hodnotnou a dlouhou diskusi o tvrdých plastech.