Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Vlajkový Citroën vykreslen podle špionáží. Ani on extravagancí nešetří

Francouzská automobilka se léta vyznačuje nezaměnitelným vzhledem. A ani její poslední chystanou novinku nepůjde na silnici jen tak přehlédnout.
Zpět na článek
23. 2. 2021 22:42
Re: Keby vezerala takto
Co je kycovyho na Talismanu? Prodeje zazdil pohon, za 40litru už chce kazdej 2.0 a 4x4, ale Design, prostor, materiály v kabině úplně v suchým triku. Mám pár tisíc ve verzi initiale. A svoje prachy bych za to nedal jen kvůli pohonu. Což ale stačí, jak se ukázalo.
A silnější motory přišly s křížkem po funuse...
24. 2. 2021 09:35
Kdyby raději udělali...
...pořádný reprezentační liftback ala XM, ten by Citroënu skutečně slušel! Stavět miliontý prvků crossover na trhu se mi u této značky nezdá to pravé ořechové... :-( :-( :-(
Avatar - Blue Sun
24. 2. 2021 06:10
Re: Keby vezerala takto
Co čekáš od Toppera, pro kterého je vrcholem představ pravěké ASX?
23. 2. 2021 13:31
wtf
Pane bože to autor zobral Golf 7 variant a pricapil na to predok a zadok? :no: Veď to sa ani siluetou nepodobá na to čo jazdi maskované a okrem toho už unikli aj fotky prednej masky a boku kde je jasne vidno že auto bude bez airbumpov a bude mat tak 20tky kolesa ak nie 21

Tu prikladám link na uniknuté fotky a autor si môže skúsiť ilustráciu znova
https://www.cochespias.net/GENERAL/topic/2021-citroen-c5-iii-e53/page/11/#post-210522
Avatar - lamal
23. 2. 2021 13:06
Snád nie...
na tak velkom aute uz tieto dizajnove fičury z mensich modelov moc nehraju v prospech... z predu je to ako karikatura C4ky vo velkom podani a v zadu nevydareny A6 Avant SPY photo edition.
Avatar - KANKUNEN
23. 2. 2021 13:27
Za tohle by designér mohl dostat tak 3 mínus
na nějakém učňáku. Vezmu vydařenou C5 kombi, nakopnu to do stylu outback a nasadím na to nejhnusnější styl citroenu všech dob, vředlight.
Avatar - wakantanka
24. 2. 2021 15:00
Re: Re: Re: Nope
Či vysoké neviem, vyššie zrejme áno. Ale väčším objemom vieš aj tie stlačiť dole. Veď keby to nebolo výhradne v C5 či C6 začalo by to ekonomicky dávať väčší zmysel. Mali to dať minimálne do Grand Picasso, teraz majú SUV rôzne, k tomu deriváty od DS ... aplikácií by sa našlo.
Avatar - Dinar
24. 2. 2021 12:38
To je opravdu
neskutečná extravagance. Z malé fotky na stránce jsem měl dojem, že se dívám na nějaké kombi od audi nebo vw, kliknu a ejhle, on je to extravagantní citroen. Jenom nevím, co tou extravagancí myslí, tu neskutečně hnusnou gumu na vrchní části palubní desky nebo extravagantní plexisklový hud? Vím, že jsou to fotky z vnitřku C4, ale bude-li to mít nová C5/C6 jinak, nemají to k článku dávat.
24. 2. 2021 12:22
Re: Kdyby raději udělali...
Tak zas mám dnes sviatok, keď môžem s tvojím názorom súhlasiť. :-) :yes:
23. 2. 2021 22:01
Re: Citróny
Rozhodne to dopadne lepšie ako tento hnusne-divný zlepenec pána "nezávislého grafika".
Avatar - wakantanka
23. 2. 2021 15:03
Re: Nope
No ja v tom vidím veľkú inšpiráciu v Allroade. Ak udržia rozumnú cenu, tak ten čo nemá na Audi či Volvo a zároveň netúži po SUV, ten by mohol byť spokojný. Neviem si ale pomôcť, tomuto autu by pasoval Hydractive jak rit na šerbeľ.
23. 2. 2021 15:00
Re: Nope
Jako majitel C5 I a již podruhé v řadě C5 III V6 Hdi mohu potvrdit, že Hydractiv udržuje stálou světlou výšku a v rychlostech tuším nad 110 snižuje kvůli aerodynamice o cca 1cm výšku na přední nápravě. Kufr měla C5 break náramný, to jo.
Avatar - twistedTSD
23. 2. 2021 13:14
Nope
Když to srovnám s první C5, která se uměla na dálnici snížit těsně nad vozovku a která měla v kombíku skvěle využitelný kufr, tak nějak nevím, na koho chce cílit tohle wannabe kupé na chůdách.
Avatar - Jerry.Gunman
23. 2. 2021 13:07
Vlajková loď Citroënu
Zvenku to do jisté míry navazuje na "moji" C5
Na mé oko je to dostatečně usedlé, aby se to líbilo mnoha lidem- a zároveň dostatečně extravagantní, aby se to od ostatních automobilů dokázalo snadno odlišit
Kdyby něco takového po našich silnicích skutečně jezdilo, tak by to vůbec nevypadalo špatně :yes: :yes:
Avatar - Blue Sun
23. 2. 2021 17:52
Re: Nope
Sami kupující ho poslali do zapomnění. :-(
28. 2. 2021 15:53
Re: Nope
však to já jsem jen jednou za rok zkusil, za kolik by to bylo kdybych měl jezdit úsporněji. Můj dlouhodobý průměr je 6,8 v létě a 7,2 v zimě podle PC, a to jezdím jak mi situace dovoluje, což je s výkonem cca 210kw opravdu jediný limitující faktor :-! Jinak souhlasím, že C5 je skvělý vůz. Se spolehlivostí nevím co poměřovat, ale nijak si nemohu stěžovat, Citroen mne na cestě nechal jen jednou a to před 20ti lety Xantie resp. její klínový řemen, bez kterého nezatáčelo-nebrzdilo-nepodvozkovalo. Jinak jsem vždy dojel, bez mého auta jsem nebyl nikdy déle než 2 dny.
Avatar - emkejx
25. 2. 2021 09:44
co ja viem
z vonku si to najde fanusikov, nie je to take tuctove, ale zvnutra ta pristrojovka ako T613 darmo tam nalepia kadejake tvary ked doska je v podstate kolma a rovna. a ten pidi displejik pred volantom, a co ze to moze mat headup... ach jaj
Avatar - wakantanka
24. 2. 2021 21:04
Re: Re: Nope
Ekonómovia alebo marketingoví stratégovia presvedčili ostatných, že to bude exkluzivita a ľudia si za ňu radi zaplatia, ***i. Pritom pri prvej C5 na výber nebolo a predávala sa pekne.
Avatar - xxc
24. 2. 2021 20:27
Re: Nope
Ale len na spotrebu, inak považujem C5 za najlepšie auto čo som mal. Len tá spoľahlivosť.
Avatar - Blue Sun
24. 2. 2021 18:47
Re: Kdyby raději udělali...
Kdyby udělali liftback, tak dopadne stejně jako C6. Bez zájmu a úspěchu. Pokud je momentálně v kurzu vlna SUV a crossoverů, pak liftback opravdu nebude mít úspěch.
Avatar - Blue Sun
24. 2. 2021 18:46
Re: Re: Nope
Doba, o které píšeš, je ale už důsledek toho nezájmu kupujících. A ano, s poklesem zájmu už se ekonomicky nevyplatilo dál vyrábět a vyvíjet další verze hydractive.
Avatar - Blue Sun
24. 2. 2021 18:42
Re: Nope
Ano, jistě, ekonomové přesvědčili všechnu tu masu lidí, že si nemají kupovat ten úžasný, dokonalý Hydractive, ale místo toho radši ocelovou klasiku. Tak určitěěěěě....
K tvé smůle rozhodli lidé sami, svými peněženkami. Ekonomové přišli až po nich.
Avatar - Jerry.Gunman
24. 2. 2021 16:48
Re: Nope
Njn - u 407 jsi měl štěstí - a u C5 zase smůlu. Tak to v životě chodí
Avatar - xxc
24. 2. 2021 16:38
Re: Nope
Ale ja som nejazdil tempomat 105 :-) Ale zase s oboma autami som jazdil naplno. Obe autá vraj doteraz jazdia a majiteľ je spokojný. 407 bol manuál, C5 automat. 407 bol neuveriteľne úsporný.
24. 2. 2021 11:22
Re: Nope
Tak to byl spíš nějaký technický problém. Moje C5 3.0 Hdi, tempomat 105 kmh Litoměřice - Hradec Králové, v obcích cca 60kmh, na dojezdu 5,6 podle palubního počítače při skutečném průměru cca 75kmh. Dálnice rovina 130kmh 5,9, 150kmh 6,3. Vím že kecá cca o 0,5litru. Myslím, že skutečná spotřeba u baterkových hybridů je při nižších průměrných rychlostech dokonce vyšší.
Avatar - wakantanka
24. 2. 2021 08:15
Re: Re: Nope
No neviem ako inde, ale u nás svojho času keď si chcel hydro, tak si musel zobrať len silnejší dvojliter s automatom a len dve najvyššie výbavy.
Ja proste nepochopím, že keď konečne vychytali všetky muchy, tak to čo robilo Citroen Citroenom poslali do kopru.
Avatar - Jerry.Gunman
23. 2. 2021 21:50
Re: Nope
A vidíš - já měl 407 dokonce 2 (sedan a kombík) - a po nich C5 kombi a mám zkušenosti právě opačné
Všechna 3 auta měla 2.0 HDI / 100 kW, všechna 3 měla 6°automatickou převodovku Aisin
407 sedan - +- 140.000 km á 6,82 l/100 km
407 STW - +- 7.000 km á 7,29 l/100 km
C5 STW - +- 300.000 á 6,49 l/100 km
a ze všech tří aut má hydropneumatické pérování pochopitelně jenom ta C5

Zkrátka, každé auto je jiné
23. 2. 2021 21:50
.,-,.-
hodne hnusna fotomontaz :D 8-s :-[] :-O :no:
Avatar - _Karel_
23. 2. 2021 19:38
Citróny
Stejně jako u C4 - design Citroenů se mi doteď líbil, tohle je hrozný.Snad to dopadne líp.
Avatar - Jerry.Gunman
23. 2. 2021 15:11
Re: Nope
nechce se mi hledat v manuálu, ale cosik se mi tak matně plete, že v těch +- 110 km/hod se sníží vzadu asi o 1 cm, v předu o o 1,5 - 2 cm ??
Avatar - Jerry.Gunman
24. 2. 2021 16:50
Re: Nope
Bohužel, máš recht. Jakmile fabriku začnu řídit JENOM účetní, je to cesta do pekel :(
24. 2. 2021 12:20
Re: Nope
O Hydractive nestáli hlavne ekonómovia Citroenu, vysoké výrobné náklady proste stopli. Zákazníci s tým nič nemajú. Len nejden zatlačil v oku slzu.
24. 2. 2021 12:19
Re: Re: Nope
Dôvod je jediný - šetrenie nákladov. Na jednoduchý podvozok si môžu prihodiť podstatne väčšiu maržu ako na sofistikovaný a tým pádom drahý systém hydroneumatického pruženia. Citroen zarezal Hydractivo z rovnakého dôvodu, z akého sa znižuje počet modelov, počet výbav, obmedzuje sa výbava a zjednodušuje výroba. Holt peniaze sú dnes jediným meradlom a jediným pánom, nech si hovorí kto chce a čo chce.
Avatar - xxc
23. 2. 2021 20:54
Re: Nope
ano, znizil sa, ale co to pomohlo, ked mi 407ka s ocelovym podvozkom zrala mozno aj o 2 litre menej :-) C5 som mal 100 kw euro 4 a 407 103kw euro 5
Avatar - Blue Sun
24. 2. 2021 06:08
Re: Nope
Ale je. Když Citroën nabídl klasiku, o to dokonalé Hydractive najednou nikdo nestál.
Avatar - Jerry.Gunman
23. 2. 2021 15:08
Re: Nope
Njn, jenomže hydroaktivní pérování se již nevyrábí - čert ví proč. Snad bylo málo genderově vyvážené ? :-( :-( :-(
Avatar - 3_diamanty
23. 2. 2021 18:43
Keby vezerala takto
Tak by to bolo este fajn... v reale sa ale obavam podstatne zaoblenejsej vajcoidnejsej kasne s vyssim predkom ... uvidime... kazdopadne v tomto segmente sa vystrelky yz moc netoleruju... vid gycovy talisman ktory tiez toho moc nenamutil.