Design
lamal
2
na tak velkom aute uz tieto dizajnove fičury z mensich modelov moc nehraju v prospech... z predu je to ako karikatura C4ky vo velkom podani a v zadu nevydareny A6 Avant SPY photo edition.
Zvenku to do jisté míry navazuje na "moji" C5
Na mé oko je to dostatečně usedlé, aby se to líbilo mnoha lidem- a zároveň dostatečně extravagantní, aby se to od ostatních automobilů dokázalo snadno odlišit
Kdyby něco takového po našich silnicích skutečně jezdilo, tak by to vůbec nevypadalo špatně :yes: :yes:
Na mé oko je to dostatečně usedlé, aby se to líbilo mnoha lidem- a zároveň dostatečně extravagantní, aby se to od ostatních automobilů dokázalo snadno odlišit
Kdyby něco takového po našich silnicích skutečně jezdilo, tak by to vůbec nevypadalo špatně :yes: :yes:
Když to srovnám s první C5, která se uměla na dálnici snížit těsně nad vozovku a která měla v kombíku skvěle využitelný kufr, tak nějak nevím, na koho chce cílit tohle wannabe kupé na chůdách.
Jako majitel C5 I a již podruhé v řadě C5 III V6 Hdi mohu potvrdit, že Hydractiv udržuje stálou světlou výšku a v rychlostech tuším nad 110 snižuje kvůli aerodynamice o cca 1cm výšku na přední nápravě. Kufr měla C5 break náramný, to jo.
nechce se mi hledat v manuálu, ale cosik se mi tak matně plete, že v těch +- 110 km/hod se sníží vzadu asi o 1 cm, v předu o o 1,5 - 2 cm ??
ano, znizil sa, ale co to pomohlo, ked mi 407ka s ocelovym podvozkom zrala mozno aj o 2 litre menej 😄 C5 som mal 100 kw euro 4 a 407 103kw euro 5
A vidíš - já měl 407 dokonce 2 (sedan a kombík) - a po nich C5 kombi a mám zkušenosti právě opačné
Všechna 3 auta měla 2.0 HDI / 100 kW, všechna 3 měla 6°automatickou převodovku Aisin
407 sedan - +- 140.000 km á 6,82 l/100 km
407 STW - +- 7.000 km á 7,29 l/100 km
C5 STW - +- 300.000 á 6,49 l/100 km
a ze všech tří aut má hydropneumatické pérování pochopitelně jenom ta C5
Zkrátka, každé auto je jiné
Všechna 3 auta měla 2.0 HDI / 100 kW, všechna 3 měla 6°automatickou převodovku Aisin
407 sedan - +- 140.000 km á 6,82 l/100 km
407 STW - +- 7.000 km á 7,29 l/100 km
C5 STW - +- 300.000 á 6,49 l/100 km
a ze všech tří aut má hydropneumatické pérování pochopitelně jenom ta C5
Zkrátka, každé auto je jiné
Tak to byl spíš nějaký technický problém. Moje C5 3.0 Hdi, tempomat 105 kmh Litoměřice - Hradec Králové, v obcích cca 60kmh, na dojezdu 5,6 podle palubního počítače při skutečném průměru cca 75kmh. Dálnice rovina 130kmh 5,9, 150kmh 6,3. Vím že kecá cca o 0,5litru. Myslím, že skutečná spotřeba u baterkových hybridů je při nižších průměrných rychlostech dokonce vyšší.
Ale ja som nejazdil tempomat 105 😄 Ale zase s oboma autami som jazdil naplno. Obe autá vraj doteraz jazdia a majiteľ je spokojný. 407 bol manuál, C5 automat. 407 bol neuveriteľne úsporný.
Njn - u 407 jsi měl štěstí - a u C5 zase smůlu. Tak to v životě chodí
však to já jsem jen jednou za rok zkusil, za kolik by to bylo kdybych měl jezdit úsporněji. Můj dlouhodobý průměr je 6,8 v létě a 7,2 v zimě podle PC, a to jezdím jak mi situace dovoluje, což je s výkonem cca 210kw opravdu jediný limitující faktor :-! Jinak souhlasím, že C5 je skvělý vůz. Se spolehlivostí nevím co poměřovat, ale nijak si nemohu stěžovat, Citroen mne na cestě nechal jen jednou a to před 20ti lety Xantie resp. její klínový řemen, bez kterého nezatáčelo-nebrzdilo-nepodvozkovalo. Jinak jsem vždy dojel, bez mého auta jsem nebyl nikdy déle než 2 dny.
No ja v tom vidím veľkú inšpiráciu v Allroade. Ak udržia rozumnú cenu, tak ten čo nemá na Audi či Volvo a zároveň netúži po SUV, ten by mohol byť spokojný. Neviem si ale pomôcť, tomuto autu by pasoval Hydractive jak rit na šerbeľ.
Njn, jenomže hydroaktivní pérování se již nevyrábí - čert ví proč. Snad bylo málo genderově vyvážené ? 😒 😒 😒
Sami kupující ho poslali do zapomnění. 😒
To nie je pravda.
Ale je. Když Citroën nabídl klasiku, o to dokonalé Hydractive najednou nikdo nestál.
No neviem ako inde, ale u nás svojho času keď si chcel hydro, tak si musel zobrať len silnejší dvojliter s automatom a len dve najvyššie výbavy.
Ja proste nepochopím, že keď konečne vychytali všetky muchy, tak to čo robilo Citroen Citroenom poslali do kopru.
Ja proste nepochopím, že keď konečne vychytali všetky muchy, tak to čo robilo Citroen Citroenom poslali do kopru.
Dôvod je jediný - šetrenie nákladov. Na jednoduchý podvozok si môžu prihodiť podstatne väčšiu maržu ako na sofistikovaný a tým pádom drahý systém hydroneumatického pruženia. Citroen zarezal Hydractivo z rovnakého dôvodu, z akého sa znižuje počet modelov, počet výbav, obmedzuje sa výbava a zjednodušuje výroba. Holt peniaze sú dnes jediným meradlom a jediným pánom, nech si hovorí kto chce a čo chce.
O Hydractive nestáli hlavne ekonómovia Citroenu, vysoké výrobné náklady proste stopli. Zákazníci s tým nič nemajú. Len nejden zatlačil v oku slzu.
Ano, jistě, ekonomové přesvědčili všechnu tu masu lidí, že si nemají kupovat ten úžasný, dokonalý Hydractive, ale místo toho radši ocelovou klasiku. Tak určitěěěěě....
K tvé smůle rozhodli lidé sami, svými peněženkami. Ekonomové přišli až po nich.
K tvé smůle rozhodli lidé sami, svými peněženkami. Ekonomové přišli až po nich.
na nějakém učňáku. Vezmu vydařenou C5 kombi, nakopnu to do stylu outback a nasadím na to nejhnusnější styl citroenu všech dob, vředlight.
Pane bože to autor zobral Golf 7 variant a pricapil na to predok a zadok? :no: Veď to sa ani siluetou nepodobá na to čo jazdi maskované a okrem toho už unikli aj fotky prednej masky a boku kde je jasne vidno že auto bude bez airbumpov a bude mat tak 20tky kolesa ak nie 21
Tu prikladám link na uniknuté fotky a autor si môže skúsiť ilustráciu znova
https😐/www.cochespias.net/GENERAL/topic/2021-citroen-c5-iii-e53/page/11/#post-210522
Tu prikladám link na uniknuté fotky a autor si môže skúsiť ilustráciu znova
https😐/www.cochespias.net/GENERAL/topic/2021-citroen-c5-iii-e53/page/11/#post-210522
Tak by to bolo este fajn... v reale sa ale obavam podstatne zaoblenejsej vajcoidnejsej kasne s vyssim predkom ... uvidime... kazdopadne v tomto segmente sa vystrelky yz moc netoleruju... vid gycovy talisman ktory tiez toho moc nenamutil.
Co je kycovyho na Talismanu? Prodeje zazdil pohon, za 40litru už chce kazdej 2.0 a 4x4, ale Design, prostor, materiály v kabině úplně v suchým triku. Mám pár tisíc ve verzi initiale. A svoje prachy bych za to nedal jen kvůli pohonu. Což ale stačí, jak se ukázalo.
A silnější motory přišly s křížkem po funuse...
A silnější motory přišly s křížkem po funuse...
Stejně jako u C4 - design Citroenů se mi doteď líbil, tohle je hrozný.Snad to dopadne líp.
...pořádný reprezentační liftback ala XM, ten by Citroënu skutečně slušel! Stavět miliontý prvků crossover na trhu se mi u této značky nezdá to pravé ořechové... 😒 😒 😒
neskutečná extravagance. Z malé fotky na stránce jsem měl dojem, že se dívám na nějaké kombi od audi nebo vw, kliknu a ejhle, on je to extravagantní citroen. Jenom nevím, co tou extravagancí myslí, tu neskutečně hnusnou gumu na vrchní části palubní desky nebo extravagantní plexisklový hud? Vím, že jsou to fotky z vnitřku C4, ale bude-li to mít nová C5/C6 jinak, nemají to k článku dávat.
z vonku si to najde fanusikov, nie je to take tuctove, ale zvnutra ta pristrojovka ako T613 darmo tam nalepia kadejake tvary ked doska je v podstate kolma a rovna. a ten pidi displejik pred volantom, a co ze to moze mat headup... ach jaj