Design

Zpět na článek

Vlajkový Citroën vykreslen podle špionáží. Ani on extravagancí nešetří

43 komentářů

Avatar - lamal
lamal
na tak velkom aute uz tieto dizajnove fičury z mensich modelov moc nehraju v prospech... z predu je to ako karikatura C4ky vo velkom podani a v zadu nevydareny A6 Avant SPY photo edition.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Zvenku to do jisté míry navazuje na "moji" C5
Na mé oko je to dostatečně usedlé, aby se to líbilo mnoha lidem- a zároveň dostatečně extravagantní, aby se to od ostatních automobilů dokázalo snadno odlišit
Kdyby něco takového po našich silnicích skutečně jezdilo, tak by to vůbec nevypadalo špatně :yes: :yes:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Když to srovnám s první C5, která se uměla na dálnici snížit těsně nad vozovku a která měla v kombíku skvěle využitelný kufr, tak nějak nevím, na koho chce cílit tohle wannabe kupé na chůdách.
12MM
Jako majitel C5 I a již podruhé v řadě C5 III V6 Hdi mohu potvrdit, že Hydractiv udržuje stálou světlou výšku a v rychlostech tuším nad 110 snižuje kvůli aerodynamice o cca 1cm výšku na přední nápravě. Kufr měla C5 break náramný, to jo.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
nechce se mi hledat v manuálu, ale cosik se mi tak matně plete, že v těch +- 110 km/hod se sníží vzadu asi o 1 cm, v předu o o 1,5 - 2 cm ??
Avatar - xxc
xxc
ano, znizil sa, ale co to pomohlo, ked mi 407ka s ocelovym podvozkom zrala mozno aj o 2 litre menej 😄 C5 som mal 100 kw euro 4 a 407 103kw euro 5
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
A vidíš - já měl 407 dokonce 2 (sedan a kombík) - a po nich C5 kombi a mám zkušenosti právě opačné
Všechna 3 auta měla 2.0 HDI / 100 kW, všechna 3 měla 6°automatickou převodovku Aisin
407 sedan - +- 140.000 km á 6,82 l/100 km
407 STW - +- 7.000 km á 7,29 l/100 km
C5 STW - +- 300.000 á 6,49 l/100 km
a ze všech tří aut má hydropneumatické pérování pochopitelně jenom ta C5

Zkrátka, každé auto je jiné
dr.Remorey
Ty ses problemovej typ
12MM
Tak to byl spíš nějaký technický problém. Moje C5 3.0 Hdi, tempomat 105 kmh Litoměřice - Hradec Králové, v obcích cca 60kmh, na dojezdu 5,6 podle palubního počítače při skutečném průměru cca 75kmh. Dálnice rovina 130kmh 5,9, 150kmh 6,3. Vím že kecá cca o 0,5litru. Myslím, že skutečná spotřeba u baterkových hybridů je při nižších průměrných rychlostech dokonce vyšší.
Avatar - xxc
xxc
Ale ja som nejazdil tempomat 105 😄 Ale zase s oboma autami som jazdil naplno. Obe autá vraj doteraz jazdia a majiteľ je spokojný. 407 bol manuál, C5 automat. 407 bol neuveriteľne úsporný.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Njn - u 407 jsi měl štěstí - a u C5 zase smůlu. Tak to v životě chodí
Avatar - xxc
xxc
Ale len na spotrebu, inak považujem C5 za najlepšie auto čo som mal. Len tá spoľahlivosť.
12MM
však to já jsem jen jednou za rok zkusil, za kolik by to bylo kdybych měl jezdit úsporněji. Můj dlouhodobý průměr je 6,8 v létě a 7,2 v zimě podle PC, a to jezdím jak mi situace dovoluje, což je s výkonem cca 210kw opravdu jediný limitující faktor :-! Jinak souhlasím, že C5 je skvělý vůz. Se spolehlivostí nevím co poměřovat, ale nijak si nemohu stěžovat, Citroen mne na cestě nechal jen jednou a to před 20ti lety Xantie resp. její klínový řemen, bez kterého nezatáčelo-nebrzdilo-nepodvozkovalo. Jinak jsem vždy dojel, bez mého auta jsem nebyl nikdy déle než 2 dny.
Avatar - wakantanka
wakantanka
No ja v tom vidím veľkú inšpiráciu v Allroade. Ak udržia rozumnú cenu, tak ten čo nemá na Audi či Volvo a zároveň netúži po SUV, ten by mohol byť spokojný. Neviem si ale pomôcť, tomuto autu by pasoval Hydractive jak rit na šerbeľ.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Njn, jenomže hydroaktivní pérování se již nevyrábí - čert ví proč. Snad bylo málo genderově vyvážené ? 😒 😒 😒
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Sami kupující ho poslali do zapomnění. 😒
traveldrive
To nie je pravda.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Ale je. Když Citroën nabídl klasiku, o to dokonalé Hydractive najednou nikdo nestál.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Odkud to máš?
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Z reality.
Avatar - wakantanka
wakantanka
No neviem ako inde, ale u nás svojho času keď si chcel hydro, tak si musel zobrať len silnejší dvojliter s automatom a len dve najvyššie výbavy.
Ja proste nepochopím, že keď konečne vychytali všetky muchy, tak to čo robilo Citroen Citroenom poslali do kopru.
traveldrive
Dôvod je jediný - šetrenie nákladov. Na jednoduchý podvozok si môžu prihodiť podstatne väčšiu maržu ako na sofistikovaný a tým pádom drahý systém hydroneumatického pruženia. Citroen zarezal Hydractivo z rovnakého dôvodu, z akého sa znižuje počet modelov, počet výbav, obmedzuje sa výbava a zjednodušuje výroba. Holt peniaze sú dnes jediným meradlom a jediným pánom, nech si hovorí kto chce a čo chce.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Či vysoké neviem, vyššie zrejme áno. Ale väčším objemom vieš aj tie stlačiť dole. Veď keby to nebolo výhradne v C5 či C6 začalo by to ekonomicky dávať väčší zmysel. Mali to dať minimálne do Grand Picasso, teraz majú SUV rôzne, k tomu deriváty od DS ... aplikácií by sa našlo.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Doba, o které píšeš, je ale už důsledek toho nezájmu kupujících. A ano, s poklesem zájmu už se ekonomicky nevyplatilo dál vyrábět a vyvíjet další verze hydractive.
traveldrive
O Hydractive nestáli hlavne ekonómovia Citroenu, vysoké výrobné náklady proste stopli. Zákazníci s tým nič nemajú. Len nejden zatlačil v oku slzu.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Bohužel, máš recht. Jakmile fabriku začnu řídit JENOM účetní, je to cesta do pekel 😞
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Ano, jistě, ekonomové přesvědčili všechnu tu masu lidí, že si nemají kupovat ten úžasný, dokonalý Hydractive, ale místo toho radši ocelovou klasiku. Tak určitěěěěě....
K tvé smůle rozhodli lidé sami, svými peněženkami. Ekonomové přišli až po nich.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Ekonómovia alebo marketingoví stratégovia presvedčili ostatných, že to bude exkluzivita a ľudia si za ňu radi zaplatia, ***i. Pritom pri prvej C5 na výber nebolo a predávala sa pekne.
traveldrive
Jasne, to bol dôvod.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
na nějakém učňáku. Vezmu vydařenou C5 kombi, nakopnu to do stylu outback a nasadím na to nejhnusnější styl citroenu všech dob, vředlight.
mirek661
Pane bože to autor zobral Golf 7 variant a pricapil na to predok a zadok? :no: Veď to sa ani siluetou nepodobá na to čo jazdi maskované a okrem toho už unikli aj fotky prednej masky a boku kde je jasne vidno že auto bude bez airbumpov a bude mat tak 20tky kolesa ak nie 21

Tu prikladám link na uniknuté fotky a autor si môže skúsiť ilustráciu znova
https😐/www.cochespias.net/GENERAL/topic/2021-citroen-c5-iii-e53/page/11/#post-210522
Avatar - del42sa
del42sa
takhle určitě vypadat nebude 😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Tak by to bolo este fajn... v reale sa ale obavam podstatne zaoblenejsej vajcoidnejsej kasne s vyssim predkom ... uvidime... kazdopadne v tomto segmente sa vystrelky yz moc netoleruju... vid gycovy talisman ktory tiez toho moc nenamutil.
dr.Remorey
Co je kycovyho na Talismanu? Prodeje zazdil pohon, za 40litru už chce kazdej 2.0 a 4x4, ale Design, prostor, materiály v kabině úplně v suchým triku. Mám pár tisíc ve verzi initiale. A svoje prachy bych za to nedal jen kvůli pohonu. Což ale stačí, jak se ukázalo.
A silnější motory přišly s křížkem po funuse...
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Co čekáš od Toppera, pro kterého je vrcholem představ pravěké ASX?
Avatar - _Karel_
_Karel_
Stejně jako u C4 - design Citroenů se mi doteď líbil, tohle je hrozný.Snad to dopadne líp.
traveldrive
Rozhodne to dopadne lepšie ako tento hnusne-divný zlepenec pána "nezávislého grafika".
p1234
hodne hnusna fotomontaz 😁 8-s 😒] 😲 :no:
Arese
...pořádný reprezentační liftback ala XM, ten by Citroënu skutečně slušel! Stavět miliontý prvků crossover na trhu se mi u této značky nezdá to pravé ořechové... 😒 😒 😒
traveldrive
Tak zas mám dnes sviatok, keď môžem s tvojím názorom súhlasiť. 😄 :yes:
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Kdyby udělali liftback, tak dopadne stejně jako C6. Bez zájmu a úspěchu. Pokud je momentálně v kurzu vlna SUV a crossoverů, pak liftback opravdu nebude mít úspěch.
Avatar - Dinar
Dinar
neskutečná extravagance. Z malé fotky na stránce jsem měl dojem, že se dívám na nějaké kombi od audi nebo vw, kliknu a ejhle, on je to extravagantní citroen. Jenom nevím, co tou extravagancí myslí, tu neskutečně hnusnou gumu na vrchní části palubní desky nebo extravagantní plexisklový hud? Vím, že jsou to fotky z vnitřku C4, ale bude-li to mít nová C5/C6 jinak, nemají to k článku dávat.
Avatar - emkejx
emkejx
z vonku si to najde fanusikov, nie je to take tuctove, ale zvnutra ta pristrojovka ako T613 darmo tam nalepia kadejake tvary ked doska je v podstate kolma a rovna. a ten pidi displejik pred volantom, a co ze to moze mat headup... ach jaj