Novinky
To by ma zaujímalo, ako je to myslené s tou identifikáciou majiteľa. Však keď napr. stratí kartu a niekto ju nájde, tak si príde k VW, ktorý sa mu otvorí a on si na ňom kľudne odfrčí preč. Alebo je tam nejaká minikamera, ktorá zosníma, či sa jedná o majiteľa, prípadne iné osoby, ktoré môžu s týmto autom jazdiť?
Prosím o vysvetlenie. Ďakujem.
Prosím o vysvetlenie. Ďakujem.
jozefe, tenhle dotaz jsi nemyslel vážně, že ne? :😉 Pokud ano, pak věz, že v klice je zabudována minikamera, která přicházejícímu sejme obraz sítnice, to vše navíc podpořeno čidlem reagujícím na typický pach majitelových ponožek, i když tohle zatím trochu hapruje, VW v manuálu doporučuje výměnu ponožek max. dvakrát do týdne, čistotnějším by se mohlo stát, že se svého auta prostě nedostanou. 😉
Ja to myslím smrteľne vážne. My máme na našom aute tiež bezkľúčový systém, ale na otvorenie auta musím na kľučke stlačiť gombík. Alebo taktiež mám na karte tlačítka na otvorenie a zatvorenie auta. Proste auto si kartu zosníma, ale automaticky sa neotvorí, len po vzdialení od auta sa automaticky zamkne. Tak mi prosím Ťa vysvetli, čím je ten systém Passatu taký výnimočný(a aj proti odcudzeniu auta nepovolenou osobou bezpečný), že si dokáže identifikovať tú správnu osobu. Inak je celý ten článok zavádzajúci, lebo auto neidentifikuje osobu, ale len prítomnosť karty bez ohľadu na to, či ju má pri sebe majiteľ alebo potencionálny zlodej. To je asi tak všetko. Pekný večer.
Několik řešení "bezklíčového vstupu" už jsem viděl, tak mi dovolte můj názor. Dle mě vůz nepozná majitele, ale kartu/klíč. Případný zloděj nebo neoprávněný uživatel s kartou/klíčem se do vozidla pohodlně dostane. Druhá věc je, zda má VW Passat ošetřeno startování pouze pro majitele, ale jako v A8 (otisk prstu) to asi nebude (p.s. ani u A8 mě to nijak neoslovilo a navíc jsem viděl dvě auta a obě měly tuto funkci vypnutou – proč asi?).
Jestli máte někdo více konkrétních info, sem s nimi! Samotného mě to zajímá.
Myslím, že ocenění nebylo za "dokonalou ochranu vozidla", ale za technické/technologické řešení s použitím plastu. Ono duté pouzdro kliky nacpané elektronikou je asi dost nezvyklé.
P.S. 2GTI: zapálení pro věc je jistě krásná věc, ale při Tvých jistě velkých znalostech VW bys měl být soudný a Tvůj opět jistě značný rozhled by měl být více aplikován do reakcí. A žádné z mých slov nemá ani nádech ironie! Osobně si myslím, že fóra o autech jsou zajímavá, pokud jsou věcná a férová. Slepé nadšení je záviděníhodná věc, ale většinou s konstruktivním posunem v diskutovaných tématech nemá co dělat.
Jestli máte někdo více konkrétních info, sem s nimi! Samotného mě to zajímá.
Myslím, že ocenění nebylo za "dokonalou ochranu vozidla", ale za technické/technologické řešení s použitím plastu. Ono duté pouzdro kliky nacpané elektronikou je asi dost nezvyklé.
P.S. 2GTI: zapálení pro věc je jistě krásná věc, ale při Tvých jistě velkých znalostech VW bys měl být soudný a Tvůj opět jistě značný rozhled by měl být více aplikován do reakcí. A žádné z mých slov nemá ani nádech ironie! Osobně si myslím, že fóra o autech jsou zajímavá, pokud jsou věcná a férová. Slepé nadšení je záviděníhodná věc, ale většinou s konstruktivním posunem v diskutovaných tématech nemá co dělat.
Mondeo, budoucí vítěz prestižní volby Car of the year 2008, gratuluje Passatu k nejplastovějším klikám. >😒] Má to holt někdo kliku-klik. :yes:
Thank you very much.I would like to thank to all my friends and family and to my producer and wife and dog and my girlfriends tits...So happy thank you thank you beeeeeeeeeee.....
A jak jistě víš, chceš li vyhrát desetiboj, nestačí stovku zaběhnout pod 10 s. 😉