Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeToto jsou nejlevnější kompaktní kombíky: Kolik připlatíte za velký kufr?
44 komentářů
Roman Horký
protože co Čech to kočovník a velký kufr v tomto národě težce boduje. A máte to vždy komplet vytížené doufám. Škoda převážet vzduch.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Máš recht, dneska Best in covid.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
HamaCzech dnes rozehnal pana magistra tělovýchovných sportů, ten si to ještě odskáče od vlastenců! :D
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
nechapem tej narazke. mam kombi, lebo vozim velke veci castejsie ako zriedkavo...a aj keby nie, kde je hranica toho, ze je auto uz vyuzite a kedy nie? vozit vzduch je zakazane? su tie kombiky snad nadrozmerne, ze to tak vadi? mam mondeo kombi a uz rok som v nom nemal kocik. to ho mam preto predat? aby som nevozil 95% casu vzduch? ci preco to tak ludom vadi? niekedy nie je medzi kombi a sedanom rozmerovo ziaden rozdiel v dlzke, sirke ci vyske, tak v com je problem vozit vzduch? ine auta su na 100% vytazene s plnym kufrom? fakt divne veci uz vadia ludom.
Emel
"Model i30 je nejlevnější a nejprodávanější kompakt"
Nejprodávanější kompakt kde, na Litoměřicku? :-)
Nejprodávanější kompakt kde, na Litoměřicku? :-)
Ozzman
Toto je taková má oblíbená třída aut, kdybych kupoval nové, na moc vyšších tříd bych se nedostal.
Z nabízených bych měl obrovské dilema mezi dvěma vozy. KDYBY to bylo ideální, vezmu Fokuse 1.5EB kombi, ale ten stojí i v akčním ceníku asi 589 tisíc a už má povinně automat.
Což o to, touhle verzí jsem jel a bral bych ji, Aisin řadí fajn, ale ta cena..
Takže by to bylo dilema mezi Méganem se skvělým 1.33TCe a kompromisem v jízdních vlastnostech auta (které se prý zlepšily po faceliftu), či Fokusem s 92kw Ecoboostem, který jezdí skvěle, ale je to litrový tříválec. Za 450 tisíc jako Trend Edition, není to žádná paráda, ale to auto fakt dobře jezdí.
Pak je tu ještě 1.5EcoBlue, ale to už je přes 500, takže by záleželo na konkrétní nabídce.
Vím, že value/money vyhrává i30, jen jich začíná jezdit fakt hodně a já mam větší sympatie k Renaultu či Fordu.
edit: Teď jsem se podíval n neakční ceník Fokuse a klobouk dolu za tolik verzí a motorizací, benzín od 74 do 134kw potažmo 206kw ST a nafta od 70 do 110kw, to si myslím, že jde, jen nějak postrádám ST TDCI 140kw, to se podělo kam ?
Z nabízených bych měl obrovské dilema mezi dvěma vozy. KDYBY to bylo ideální, vezmu Fokuse 1.5EB kombi, ale ten stojí i v akčním ceníku asi 589 tisíc a už má povinně automat.
Což o to, touhle verzí jsem jel a bral bych ji, Aisin řadí fajn, ale ta cena..
Takže by to bylo dilema mezi Méganem se skvělým 1.33TCe a kompromisem v jízdních vlastnostech auta (které se prý zlepšily po faceliftu), či Fokusem s 92kw Ecoboostem, který jezdí skvěle, ale je to litrový tříválec. Za 450 tisíc jako Trend Edition, není to žádná paráda, ale to auto fakt dobře jezdí.
Pak je tu ještě 1.5EcoBlue, ale to už je přes 500, takže by záleželo na konkrétní nabídce.
Vím, že value/money vyhrává i30, jen jich začíná jezdit fakt hodně a já mam větší sympatie k Renaultu či Fordu.
edit: Teď jsem se podíval n neakční ceník Fokuse a klobouk dolu za tolik verzí a motorizací, benzín od 74 do 134kw potažmo 206kw ST a nafta od 70 do 110kw, to si myslím, že jde, jen nějak postrádám ST TDCI 140kw, to se podělo kam ?
Kompaktní kombík je rodinný ideál, klidně bych se do kompaktu taky vrátil.
Ještě je tady pořád Ceed, na který se trošku zapomnělo... za 450 je kombík s 1.4TGDI...
Pro mě teda asi ten Focus ST Combi.
Ještě je tady pořád Ceed, na který se trošku zapomnělo... za 450 je kombík s 1.4TGDI...
Pro mě teda asi ten Focus ST Combi.
Já vím, Ceed je ale pro mne jako i30 i když možná asi trochu sympatičtější, ten bych bral asi spíš jen jako ProCeed. Ale stejně jako Procced i Fokus ST kombi je taktéž jinde a pro mne kombíkový ideál C segmentu, tady se shodneme :).
Já zjištuji, že ten kompaktní kombík je naprosto dostatečný a i když ho mám jen jako druhé auto, nenašel sem problém v přepravní kapacitě vůči Dsegmentu, naopak má ještě staré ližiny, na které dám svou starou zahrádku a nosiče na kola, tak v létě asi bude i nějaká dovča :D
Já zjištuji, že ten kompaktní kombík je naprosto dostatečný a i když ho mám jen jako druhé auto, nenašel sem problém v přepravní kapacitě vůči Dsegmentu, naopak má ještě staré ližiny, na které dám svou starou zahrádku a nosiče na kola, tak v létě asi bude i nějaká dovča :D
No tak i30 jak píšeš je prostě král ve value for money... ale jestli ti vadí image a to že jich je hodně, tak těch Ceedů zdaleka tolik nejezdí a je to i hezčí auto... klidně i jako klasickej kombík, já na ty banány úplně nejsem.
No, image, to někdo, kdo jezdí mainstreamem jako já moc neřeší :D to si nemůže dovolit :D , ale prostě jsou mi výše uvedené značky sympatičtější, pro mne je Hyundai jako koncern, takový slušný, ale nijak nezajímavý.
Proceed - mne se fakt líbila ta GT verze jak jezdí a funguje, přitom tehdy byla kolem 600 tisíc, což bylo hodně zajímavé, asi jako kombi bych tomu dal přednost, ale taková verze neexistuje :/, takže bych ten banán vzal na milost. Tady u nás jezdí cca 2 kusy a fakt se ohlédneš :).
Ale nevím, jak je na tom s praktičností, to jsem za tu krátkou dobu moc nezkoušel, jestli to ten kufr stačí a jak je použitelný.
Proceed - mne se fakt líbila ta GT verze jak jezdí a funguje, přitom tehdy byla kolem 600 tisíc, což bylo hodně zajímavé, asi jako kombi bych tomu dal přednost, ale taková verze neexistuje :/, takže bych ten banán vzal na milost. Tady u nás jezdí cca 2 kusy a fakt se ohlédneš :).
Ale nevím, jak je na tom s praktičností, to jsem za tu krátkou dobu moc nezkoušel, jestli to ten kufr stačí a jak je použitelný.
Tak ak ide o cenu, i30 je lacnejší ako Ceed, svoje robí aj fakt, že i30 má tú atmosféru 1,5 ako základ, kdežto Ceed začína na 1,0TGDi (ktorú má i30 ako druhý motor). Ak by som ale hľadal o chlp vyššie ako základ, tak zase radšej Ceed, vyzerá o niečo lepšie vnútri ako základná i30 a dá sa zohnať 1,4TGDi za fajn cenu. Naopak ešte vyššie zase boduje i30, s motorom 1,5TGDi je to zase najlacnejšie z podobných konkurentov (Focus 1,5EB a spol.). Ale ako som zaregistroval, aj Ceed aktuálne dostal tento nový motor 1,5TGDi. Medzi tými dvoma by fakt záležalo na cene.
Focus ST... u nás akosi nie je, na stránke figuruje, ale nie je konfigurátor ani cenník, človek fakt netuší, či sa dá vlastne kúpiť. Mimochodom vraj od MY 2021 stratil zvuk (ako mnohé autá, nejak to súvisí s EU reguláciami hluku).
Focus ST... u nás akosi nie je, na stránke figuruje, ale nie je konfigurátor ani cenník, človek fakt netuší, či sa dá vlastne kúpiť. Mimochodom vraj od MY 2021 stratil zvuk (ako mnohé autá, nejak to súvisí s EU reguláciami hluku).
Njn... tak si holt budu ještě trošku opečovávat Insi... a vyčkám na správnej moment, až Freda omrzí kvedlání v Giu, a vezmu to od něj jako víkendovku :-)
Focus BY bol jasná voľba v porovnaní s i30/Ceedom, keby... nebol ten značný cenový rozdiel.
Ceed s 1,5TGDi (štvorvalec 160k) sa dá zohnať za 440t, o tom nemôže Focus 1,5EB (trojvalec 150k) ani snívať: https://www.sauto.cz/…d/focus/18923591?…
Ceed s 1,5TGDi (štvorvalec 160k) sa dá zohnať za 440t, o tom nemôže Focus 1,5EB (trojvalec 150k) ani snívať: https://www.sauto.cz/…d/focus/18923591?…
To naftové ST, nebude to nějaká dočasná šaráda dovozce s registracema kvůli emisím ? Německý i rakouský konfiurátor to 140 kW TDCI s manuálem normálně nabízí.
edit - i když to je blbost, že by naftová 2.0 vycházela emisně hůř než benzinová 2.3, tak nic
edit - i když to je blbost, že by naftová 2.0 vycházela emisně hůř než benzinová 2.3, tak nic
×
Sdílení komentáře
×
Ale po faceliftu prý má mít lepší podvozek a řízení, takže ty největší slabiny by mohli být eliminovány a pak by to nemuselo být marně
Megane po faceliftovém cenovém jemnocitu ekonomicky smysl vůbec, ale vůbec nedává. I po, v mém případě, započtení dvou výrazných bonusů - to auto se mi fakt líbí a veliká spokojenost s dealerem, kde jsem předchozí Megane přes pět let servisoval. Bohužel.
Jede skvěle, charakter motoru bych shrnul slovy "nas_aná beruška", parádní. 1.0 tříválec - taky obava, na druhou stranu hodně věcí Ford změnil (např. už má řetěz, ne řemen máčený v oleji) a pak - asi bude za pár let hůř.
Ps. Nakonec rozhodlo srdce, takže žádný kombík C segmentu nevyhrál. V tomhle marastu člověk občas musí na tu kalkulačku v hlavě zapomenout a udělat si prostě radost. Znáš to - někdy se ti prostě stane, že víš, na první pohled (a posez, v tomto případě), že tohle je prostě ono...
Ale FoFo byl blízko.
A co si vybral ?
Zbytek SZ.