Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toto jsou nejlevnější kompaktní kombíky: Kolik připlatíte za velký kufr?

Čtyřicet, přes padesát tisíc navíc – nebo taky vůbec nic. O kolik jsou kombi dražší než výchozí hatchbacky?
Zpět na článek
7. 3. 2021 16:18
7. 3. 2021 16:33
7. 3. 2021 16:45
7. 3. 2021 16:55
8. 3. 2021 09:37
8. 3. 2021 09:55
8. 3. 2021 10:04
8. 3. 2021 10:29
8. 3. 2021 10:39
8. 3. 2021 11:18
8. 3. 2021 11:26
8. 3. 2021 12:40
8. 3. 2021 12:54
8. 3. 2021 13:32
8. 3. 2021 22:50
9. 3. 2021 07:59
7. 3. 2021 17:14
7. 3. 2021 17:25
7. 3. 2021 17:31
7. 3. 2021 17:33
7. 3. 2021 16:45
7. 3. 2021 17:40
7. 3. 2021 17:41
Avatar - Mikesus
7. 3. 2021 16:18
Megane
Fakt megane už stojí půl mega? Tak to už nedává jediný důvod ho kupovat.
Rozbalit vlákno
19
7. 3. 2021 16:33
Re: Megane
díky bolševizované eu stojí no... a bud rad že mas ten svuj corolla pacific :D protože s EURO 7 si nemuže být jistýho nic kromě EV :D ale to tušim až 2025...
Avatar - Emel
7. 3. 2021 16:45
Re: Megane
1.3TCe je fajn... ale jinak jasně, je to dost peněz.
Avatar - Ozzman
7. 3. 2021 16:55
Re: Megane
No, zdrazilo vše, motor a hezký vzhled včetně interiéru někoho osloví, ale jinak value/money asi vyhrává i30 ideálně s 1.5tgdi, zatím, než taky zdrazi.


Ale po faceliftu prý má mít lepší podvozek a řízení, takže ty největší slabiny by mohli být eliminovány a pak by to nemuselo být marně
8. 3. 2021 09:37
Re: Megane
Pokud nejdeš vyloženě po nejlevnějších verzích, nejvíce smysl mi dával FoFo STline 1.0 mHEV. Vo parník, jediný konkurent byla i30 N-line. Reálně vybíráno na přelomu roku.

Megane po faceliftovém cenovém jemnocitu ekonomicky smysl vůbec, ale vůbec nedává. I po, v mém případě, započtení dvou výrazných bonusů - to auto se mi fakt líbí a veliká spokojenost s dealerem, kde jsem předchozí Megane přes pět let servisoval. Bohužel.
Avatar - Ozzman
8. 3. 2021 09:55
Re: Megane
To je ten 155konovy Ecoboost? To jsem ještě nezkoušel, ale já viz níže, měl bych dilema a záleželo by na konkrétní nabídce. Jezdil jsem 92kw EB, jelo to fajn, auto jinak skvěle ovladatelné a jezdící, ale pořád je to jen litr, mám k tomu trochu možná neodduvodneny výhrady :D Asi bych vybral radši 1.5 88kw TDCi, to je tak akorát.
8. 3. 2021 10:04
Re: Megane
Jo, ten.

Jede skvěle, charakter motoru bych shrnul slovy "nas_aná beruška", parádní. 1.0 tříválec - taky obava, na druhou stranu hodně věcí Ford změnil (např. už má řetěz, ne řemen máčený v oleji) a pak - asi bude za pár let hůř.

Ps. Nakonec rozhodlo srdce, takže žádný kombík C segmentu nevyhrál. V tomhle marastu člověk občas musí na tu kalkulačku v hlavě zapomenout a udělat si prostě radost. Znáš to - někdy se ti prostě stane, že víš, na první pohled (a posez, v tomto případě), že tohle je prostě ono...
Ale FoFo byl blízko.
8. 3. 2021 10:29
Re: Megane
Tak čo to nakoniec bolo ?
Avatar - Ozzman
8. 3. 2021 10:39
Re: Megane
Já se nebojím spolehlivosti, koneckonců narozdíl od větších 1.6EB těch litrů, co se pokazilo není tolik a budou to zřejmě určité série, ale spíše tak nějak do rodinného kombi mi to příjde tak nějak málo, pokud bych měl na to si připlatit.

A co si vybral ?
8. 3. 2021 11:18
Re: Megane
Málo je to objemově, výkonem fakt nee. BTW - ta elektrika tomu fakt pomáhá.

Zbytek SZ.
8. 3. 2021 11:26
Re: Megane
A čo teda vybral.Ten ma ale naťahuje...Hm
8. 3. 2021 13:32
Re: Megane
To jsou "Soukromé zprávy", najeď vpravo nahoře na svůj nick, vyjede Ti menu kde je tato položka ;-)
8. 3. 2021 22:50
Re: Megane
Gratulujem dobrý výber a taktiež poznám ten pocit pri výbere nového auta že áno toto chcem a o tom to je.Treba si dopriať.Prajem veľa šťastných kilometrov.
7. 3. 2021 17:14
Re: Megane
Je to hodně, na druhou stranu má silnější motor než konkurence, a výbava taky už je víc než dostatečná... Litry v kufru jsou mnohdy jen hrátky s čísly, rozdíly v praktičnosti u těch aut moc nejsou.
Avatar - Ozzman
7. 3. 2021 17:25
Re: Megane
To nejsou, ale před faceliftem byl jen ten motor a výbava vs nic moc odhlučnění, gumové řízení a řazení a na nerovnostech také takový nijaký podvozek, jenže to vše stálo kolem 400 tisíc, takže se mu ledasco dalo odpustit.
7. 3. 2021 17:31
Re: Megane
Já to vím, zrovna mám auto v servisu a projíždím a počítám. Ale nějak se nemůžu dopočítat rozumných čísel. A je to škoda, je to fešný auto.
Avatar - Ozzman
7. 3. 2021 17:33
Re: Megane
Trochu naděje vidím v tom, že kdesi u recenze hybridu psali, že má mít po faceliftu přepracovaný podvozek, takže by se ledasco mohlo zlepšit, ale nevím, jestli se to vztahuje na všechny Megany, nebo jen na hybrid. Ale je smutné, že třeba 2. i 3. generace jsou komfortnější a tišší :/ Jasně, nezatáčí ani jedna moc dobře, pokud to není RS.
Avatar - Roman Horký
7. 3. 2021 16:31
Velký kufr je základ
protože co Čech to kočovník a velký kufr v tomto národě težce boduje. A máte to vždy komplet vytížené doufám. Škoda převážet vzduch.
Rozbalit vlákno
9
7. 3. 2021 16:33
Re: Velký kufr je základ
ha ha ha... bjvavalo... :-[]
Avatar - Roman Horký
7. 3. 2021 16:44
Re: Velký kufr je základ
Máš recht, dneska Best in covid.
7. 3. 2021 16:49
Re: Velký kufr je základ
:-[] :yes: das ist gute 2021 Starter pack = Kostelecké HamaCzech DEZA kaine luft und wind...
Avatar - Ozzman
7. 3. 2021 17:28
Re: Velký kufr je základ
HamaCzech dnes rozehnal pana magistra tělovýchovných sportů, ten si to ještě odskáče od vlastenců! :D
7. 3. 2021 23:11
Re: Velký kufr je základ
HamaCzech je fajn, jen je to socialista... no a pan Mgr je Mě volný, nu což už má tisice kamaradu a kamaradek... :-! FB by meli zakazat je to podhoubí radikalismu :-[] :-[] :-[]
Avatar - Ozzman
8. 3. 2021 08:11
Re: Velký kufr je základ
V našich podmínkách spíš podhoubí ukázky inteligence, tam se část národa odkope :D Ale to vlastně tady někteří taky :D
8. 3. 2021 09:39
Re: Velký kufr je základ
Problém je, že i vylízané pako může být přenašeč - v tomto jsou viry velmi liberální ;-)
Avatar - Ozzman
8. 3. 2021 10:38
Re: Velký kufr je základ
:-[] :yes:
8. 3. 2021 08:50
Re: Velký kufr je základ
nechapem tej narazke. mam kombi, lebo vozim velke veci castejsie ako zriedkavo...a aj keby nie, kde je hranica toho, ze je auto uz vyuzite a kedy nie? vozit vzduch je zakazane? su tie kombiky snad nadrozmerne, ze to tak vadi? mam mondeo kombi a uz rok som v nom nemal kocik. to ho mam preto predat? aby som nevozil 95% casu vzduch? ci preco to tak ludom vadi? niekedy nie je medzi kombi a sedanom rozmerovo ziaden rozdiel v dlzke, sirke ci vyske, tak v com je problem vozit vzduch? ine auta su na 100% vytazene s plnym kufrom? fakt divne veci uz vadia ludom.
Avatar - Emel
7. 3. 2021 16:45
i30
"Model i30 je nejlevnější a nejprodávanější kompakt"
Nejprodávanější kompakt kde, na Litoměřicku? :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - woody-alien
7. 3. 2021 17:40
Re: i30
Zejména na Litoměřicku...to nevylučuje, že je i30 nejprodávanějším kompaktem třeba i v Oslově u Písku. :-[]
Avatar - Ozzman
7. 3. 2021 17:41
Re: i30
A ix25 je nejprodávanější Liftback, to známe :D
Avatar - Ozzman
7. 3. 2021 17:24
Už se nám to prodražuje
Toto je taková má oblíbená třída aut, kdybych kupoval nové, na moc vyšších tříd bych se nedostal.

Z nabízených bych měl obrovské dilema mezi dvěma vozy. KDYBY to bylo ideální, vezmu Fokuse 1.5EB kombi, ale ten stojí i v akčním ceníku asi 589 tisíc a už má povinně automat.

Což o to, touhle verzí jsem jel a bral bych ji, Aisin řadí fajn, ale ta cena..

Takže by to bylo dilema mezi Méganem se skvělým 1.33TCe a kompromisem v jízdních vlastnostech auta (které se prý zlepšily po faceliftu), či Fokusem s 92kw Ecoboostem, který jezdí skvěle, ale je to litrový tříválec. Za 450 tisíc jako Trend Edition, není to žádná paráda, ale to auto fakt dobře jezdí.

Pak je tu ještě 1.5EcoBlue, ale to už je přes 500, takže by záleželo na konkrétní nabídce.

Vím, že value/money vyhrává i30, jen jich začíná jezdit fakt hodně a já mam větší sympatie k Renaultu či Fordu.

edit: Teď jsem se podíval n neakční ceník Fokuse a klobouk dolu za tolik verzí a motorizací, benzín od 74 do 134kw potažmo 206kw ST a nafta od 70 do 110kw, to si myslím, že jde, jen nějak postrádám ST TDCI 140kw, to se podělo kam ?
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Emel
8. 3. 2021 10:17
Re: Už se nám to prodražuje
Kompaktní kombík je rodinný ideál, klidně bych se do kompaktu taky vrátil.
Ještě je tady pořád Ceed, na který se trošku zapomnělo... za 450 je kombík s 1.4TGDI...
Pro mě teda asi ten Focus ST Combi.
Avatar - Ozzman
8. 3. 2021 10:36
Re: Už se nám to prodražuje
Já vím, Ceed je ale pro mne jako i30 i když možná asi trochu sympatičtější, ten bych bral asi spíš jen jako ProCeed. Ale stejně jako Procced i Fokus ST kombi je taktéž jinde a pro mne kombíkový ideál C segmentu, tady se shodneme :).

Já zjištuji, že ten kompaktní kombík je naprosto dostatečný a i když ho mám jen jako druhé auto, nenašel sem problém v přepravní kapacitě vůči Dsegmentu, naopak má ještě staré ližiny, na které dám svou starou zahrádku a nosiče na kola, tak v létě asi bude i nějaká dovča :D
Avatar - Emel
8. 3. 2021 10:55
Re: Už se nám to prodražuje
No tak i30 jak píšeš je prostě král ve value for money... ale jestli ti vadí image a to že jich je hodně, tak těch Ceedů zdaleka tolik nejezdí a je to i hezčí auto... klidně i jako klasickej kombík, já na ty banány úplně nejsem.
Avatar - Ozzman
8. 3. 2021 11:11
Re: Už se nám to prodražuje
No, image, to někdo, kdo jezdí mainstreamem jako já moc neřeší :D to si nemůže dovolit :D , ale prostě jsou mi výše uvedené značky sympatičtější, pro mne je Hyundai jako koncern, takový slušný, ale nijak nezajímavý.

Proceed - mne se fakt líbila ta GT verze jak jezdí a funguje, přitom tehdy byla kolem 600 tisíc, což bylo hodně zajímavé, asi jako kombi bych tomu dal přednost, ale taková verze neexistuje :/, takže bych ten banán vzal na milost. Tady u nás jezdí cca 2 kusy a fakt se ohlédneš :).

Ale nevím, jak je na tom s praktičností, to jsem za tu krátkou dobu moc nezkoušel, jestli to ten kufr stačí a jak je použitelný.
Avatar - iudex
8. 3. 2021 15:59
Re: Už se nám to prodražuje
Tak ak ide o cenu, i30 je lacnejší ako Ceed, svoje robí aj fakt, že i30 má tú atmosféru 1,5 ako základ, kdežto Ceed začína na 1,0TGDi (ktorú má i30 ako druhý motor). Ak by som ale hľadal o chlp vyššie ako základ, tak zase radšej Ceed, vyzerá o niečo lepšie vnútri ako základná i30 a dá sa zohnať 1,4TGDi za fajn cenu. Naopak ešte vyššie zase boduje i30, s motorom 1,5TGDi je to zase najlacnejšie z podobných konkurentov (Focus 1,5EB a spol.). Ale ako som zaregistroval, aj Ceed aktuálne dostal tento nový motor 1,5TGDi. Medzi tými dvoma by fakt záležalo na cene.
Focus ST... u nás akosi nie je, na stránke figuruje, ale nie je konfigurátor ani cenník, človek fakt netuší, či sa dá vlastne kúpiť. Mimochodom vraj od MY 2021 stratil zvuk (ako mnohé autá, nejak to súvisí s EU reguláciami hluku).
Avatar - Emel
8. 3. 2021 16:57
Re: Už se nám to prodražuje
Njn... tak si holt budu ještě trošku opečovávat Insi... a vyčkám na správnej moment, až Freda omrzí kvedlání v Giu, a vezmu to od něj jako víkendovku :-)
Avatar - iudex
8. 3. 2021 16:04
Re: Už se nám to prodražuje
Focus BY bol jasná voľba v porovnaní s i30/Ceedom, keby... nebol ten značný cenový rozdiel.
Ceed s 1,5TGDi (štvorvalec 160k) sa dá zohnať za 440t, o tom nemôže Focus 1,5EB (trojvalec 150k) ani snívať: https://www.sauto.cz/…d/focus/18923591?…
Avatar - Ozzman
9. 3. 2021 07:57
Re: Už se nám to prodražuje
:yes: Pravda pravda...
8. 3. 2021 18:57
Re: Už se nám to prodražuje
To naftové ST, nebude to nějaká dočasná šaráda dovozce s registracema kvůli emisím ? Německý i rakouský konfiurátor to 140 kW TDCI s manuálem normálně nabízí.

edit - i když to je blbost, že by naftová 2.0 vycházela emisně hůř než benzinová 2.3, tak nic
Avatar - Ozzman
9. 3. 2021 07:57
Re: Už se nám to prodražuje
Taky jsem koukal, že v Německu to je.. nevím :/

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku