jeden zapackany cinsky displej a 5milionov moznosti ambientneho podsvietenia ma byt luxus? dufam, ze svetla budu vediet vysvietit logo mercedesu na susedovo okno, aby vedel kde je jeho miesto :-!
dnes čínský výrobce přehnaně velkých obrazovek. Jenom se divím, proč tu hyper televizi kazí fyzickými kolečky klimatizace, vždyť proudění vzduchu by šlo tak krásně namalovat na ten displej. Doufám, že facelift tento hrubý přešlap vyřeší. https://t.cncenter.cz/…igin-6758777.jpg?…
Presne. 5 milionu ruzných barev, to je dnesní svet.Místo rízení se venuj nekonecnemu rozhodovaní, jestli je lepsi mit tento odstín modré anebo ten druhy,treti,ctvrty...................
A to si jako mám na zádel sednout z tabletu????Nevydal nahodou německý soud zákaz ovládání dotykového displeje řidičem za jízdy? V mém autě si ani nemůžu za jízdy spárovat pomocí fyzických tlačítek bluetooth, ale Němci stále ostentativně cpou veškeré ovládání na uplatlanej kus LCD displeje.
Hej, ze pri nastupovani bud ty alebo spolujazdec pripadne nejaky predmet v aute do toho nabura a mozes menit celu pristrojovku. A kedze to bude taketo velke, co spravi aj samotna roztaznost materialov, ako sa to bude pri jazde krutit/nerovnosti atd. Ako jasne, aj tablety do aut maju uplne inu konstrukciu ako tie pre bezne pouzitie a s takymito faktormi sa rata, ale predsa len toto je na 3/4 sirky auta.
Aj tak mi to pride ako ovela lepsie a elegantnejsie riesenie ako tie zbastlene tablety teraz. Obaval by som sa ale zivotnosti - ani tak nie elektrickej ako mechanickej.
Jsem vazne velmi zvedavy jak si Mercedes poradi s poradnym EV.
Soucasne EQC sice vypada dobre, zvlast nazivo je to designove celkem bomba, ale popravde jako EV ma mnoho chybicek.
Velmi doufam, ze tohle auto uz bude poctivy. Jako fanda aut se nemuzu dockat, ikdyz cenove to bude urcite nad me moznosti :-) Ale o to nejde :-)
Úplně v pohodě jdou ty displeje poškodit třeba při čištění, při vysávání, nebo při neopatrném pohybu v rámci aktivit se spolujezdkyní...:-) stačí trochu přitlačit. Při tom čištění, samozřejmě.
Už to není vždycky tak, jak popisuješ. Nemělo Audi nedávno velké centrální displeje na ovládání? Mercedes má taky velký centrální displej u nového S. Musel bys opravdu záměrně chtít ten displej rozbít, sám o sobě rozhodně nebude taková křehotinka.
displeje su ale na urovni budikov a nejaky centralny na ovladanie - ktory je stale relativne maly (ok mozno vynimka tesly) Takze dotyk je takmer vyhradne cieleny. Tu je to pristrojovka od dveri k dveram. Je to neporovnatelne vecsi rozmer a rovnako jeden kus + vaha celku. Myslim si, ze je to dost neporovnatelne. Akoze nemal by som s tym problem pri novom aute vobec, pri jazdenom by som si to uz 2x asi premyslel.
Mechanicky to bude asi OK, různé skleníky jsou v autech už deset let a problém to nebyl. Nebo jsem se aspoň nedočetl o nějakých zásadních problémech s mechanickou odolností. Roztažnost materiálů by mohla teoreticky dělat problém, ale spíš bude skoro neměřitelná.