Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeSsangYong Rexton je po faceliftu ještě majestátnější. Nově používá techniku Hyundaie
50 komentářů
Priateľský ľudožrút
sa dizajneri zamerali v poslednom obdobi na volanty. Cim vacsia novinka, tym vacsi pruser. A tento v Rextone je tiez dokonale zmrveny.
jako malej pamatuju obrovsky volanty ve stodesitce, ale my jsme meli krasnej malinkej, protoze to byla e😜ortni verze.
doted nechapu, proc u nas byly volanty velky, ale e😜ort maly. pochybyju, ze by e😜ortni verze mela posilovac a proto by stacil malej
doted nechapu, proc u nas byly volanty velky, ale e😜ort maly. pochybyju, ze by e😜ortni verze mela posilovac a proto by stacil malej
kwak
Volanty byli větší, protože byla potřeba větší síla aby jsi zatočil. Já měl ve stodváce malý sportovní a dřel jsem se jak sviňa. Ono to znát bylo a ne že ne, pokud byl jen o trochu nebylo to významné, ale pokud byl menší bylo hodně citelné 😉
Ale to si mal asi maticove riadenie nie? Ja som mal malý športový a hrebeň, na mieste trošku fitko, ale za jazdy úplne iný pocit z auta. 🙂
Můj osobní (už velmi starý) pocit byl ten, že ve 120 (té poslední - M) byl menší volant než v Žigulíku (VAZ 2101) a daleko příjemnější pocit z řízení + šlo to lehčeji. Myslím, že jsme měli rok výroby 1985 a určitě to mělo hřebenové řízení.
to nevysvetluje, ze e😜ort mel volant malej, ale u nas volant velkej.
ze by komous zamerne na Zapad prodaval auta s malym volantem, aby se tamni chudej proletariat co tenhle bolsevickej sunt mozna obcas koupil s malym volantem udrel k smrti, zatimco u nas komous myslel na blaho "socialistickyho" cloveka udrenyho v komunistickym koncentraku a tak mu nadelil volant velkej ??
ze by komous zamerne na Zapad prodaval auta s malym volantem, aby se tamni chudej proletariat co tenhle bolsevickej sunt mozna obcas koupil s malym volantem udrel k smrti, zatimco u nas komous myslel na blaho "socialistickyho" cloveka udrenyho v komunistickym koncentraku a tak mu nadelil volant velkej ??
Arese
Tedy asi těžko na světě existuje SUV s neforemnějšími a nevyváženějšími proporcemi, než tento Rexton. Vypadá jako nějaká podivná zmenšenina starého amerického autobusu či co. 😒] Tady opravdu nepomůže ani 10 faceliftů! 😄
P.S. Proč má proboha ten volant spláclou spodní třetinu do roviny?! To jako aby se řidič této motorové maringotky cítil sportovně? 😒] 😒] 😒]
P.S. Proč má proboha ten volant spláclou spodní třetinu do roviny?! To jako aby se řidič této motorové maringotky cítil sportovně? 😒] 😒] 😒]
navic ten nazev automobilky, ve me to navozuje dojem, ze to je china.
s tim bych se stydel nekam jet, aby me za volantem nekdo nevidel ...
s tim bych se stydel nekam jet, aby me za volantem nekdo nevidel ...
83 registrovaných v lednu, 400 za celý loňský rok, což extrapolací vychází na 900 letos...
Ne, spousta lidí se opravdu nestydí. :yes:
Ne, spousta lidí se opravdu nestydí. :yes:
Ada je zase tady
je fakt, že to vypadá dívně - ale rozumím tomu správně, že to má primárně manuální převodovku?
SYM se vyrábějí do celého světa.
Pokud je někde požadavek na manuál, proč ho nenabídnout i v EU?
Pokud je někde požadavek na manuál, proč ho nenabídnout i v EU?
A hlavně uvnitř nevládne designová zaostalost a šetření jako ve VW, PSA a dalších automobilkách a důležité ovládací prvky mají ergonomicky výhodnější a samozřejmě dražší mechanické ovládací prvky. Jak je to zvenčí hnusný, tak vnitřek je na úrovni. Až na ten pouťovej volant.
Introš vypadá celkom k svetu ale exterier to je teda niečo. To by malo jazdiť iba v noci aby nestrašilo ľudí.
Tak to by nové produkty koncernu VW nesměly vůbec na silnice...
Turek či Leguán sú oproti tomuto krásavci.
To jo, tlamosauři...
Jééé, nedělej mi to...proč adorant francouského designu (ať je jakýkoliv) tepe do sice nudného, ale obvykle nekonfliktního VW :-! 😉
Protože prostě tak... Mně koncern VW tedy nepřijde nekonfliktní. Specificky pak nechutné ksichty Audin.
lamal
stava v Prahe pred dealerom SSY, to je dielo !
O to nejde. Problém u diskutovaného dealu Apple Hyundai je (dle mého názoru) jiný. Hyundai by vyrobil komplet auto pro Apple a pak by se to prodávalo pod značkou Apple. Předpoklad je samozřejmě takový, že Apple by "dodal" technologii (i pro autonomní řízení) a z Hyundaie by byl dodavatel "železa", tedy obdobný model jako kompletní výroba IPhonů v Šen-Čenu (za pár centů) a prodej/marketing/vývoj za zbytek prodejní ceny pro Apple.
Edit: reagoval jsem na jiný příspěvek dříve než ho lamal změnil, proto to nedává smysl
Edit: reagoval jsem na jiný příspěvek dříve než ho lamal změnil, proto to nedává smysl
Mas pravdu, preto som to zmenil. ´´Kompletní výroba IPhonů v Šen-Čenu (za pár centů)´´ je take trochu hanobne, pretoze Apple tam pouziva vlastne diely, keby to vyrabal v USA moc by sa nezmenilo. Zakladne dosky su osadene Bionic procakmi a chipsetmi od Applu, display a ostatne veci su standartne nakupovane diely. Ludska sila je lacnejsia, nejaka legislativa tiez, ale to robi vacsina aj ceskych vyrobcov, hlavne masovky uzivaju na vyrobu Cinu, tak ako cely svet.
Ci sa nam to paci, alebo nie, vyrabat (kvalitne) v Cine je konkurencna vyhoda, bohuzel ked to zacnu robit tvoji konkutenti a zostane im potom viac na vyvoj a marketing, pripadne vyplaty, tak budu na tom lepsie ako poctivacik v EU...
Ci sa nam to paci, alebo nie, vyrabat (kvalitne) v Cine je konkurencna vyhoda, bohuzel ked to zacnu robit tvoji konkutenti a zostane im potom viac na vyvoj a marketing, pripadne vyplaty, tak budu na tom lepsie ako poctivacik v EU...
Jen jsem chtěl napsat, že se nedivím firmě Hyundai, že se neženou do toho stát se montovnou . 😉
rozhodne to nepotrebuju, ale zeby im zrovna Apple skazil image je diskutabilne
No já si myslím, že to je právě rozdíl mezi automobilkou a výrobcem elektroniky. Výrobci elektroniky jsou v drtivé většině případů montovny a velká část businessu je o tom být subdodavatelem. Automobilky naopak nastavují trendy, které následují dodavatelé.
Spolupráce s Applem by jim image obecně zlepšila, ale určitě pro H nemůže být výhodné rozebrání vývoje a výroby za účelem stát se subdodavatelem za zcela jistě velmi přísných podmínek.
Proto chápu rozhořčení nad jednáním s Applem, které proběhlo médii. V zásadě je to klasický vychcaný přístup "udělejme partnerství", které ale v praxi znamená ohnout si toho druhého přes koleno.
Spolupráce s Applem by jim image obecně zlepšila, ale určitě pro H nemůže být výhodné rozebrání vývoje a výroby za účelem stát se subdodavatelem za zcela jistě velmi přísných podmínek.
Proto chápu rozhořčení nad jednáním s Applem, které proběhlo médii. V zásadě je to klasický vychcaný přístup "udělejme partnerství", které ale v praxi znamená ohnout si toho druhého přes koleno.
Nie je elektronika ako elektronika a pokial sa bavime o vyrobe aut a vyrobe elektroniky vseobecne je to to iste... TPCA je co ? Vyrobca istej znacky elektroniky ma na starosti vyvoj celeho produktu, jeho zaruky, nie len vyrobu/montovnu. To ze automobilka vacsinou vlastni aj vyrobu/montovnu je sice castejsie, ale vzhladom na celkove naklady a roznorodost technologii pochopitelne.
Spolupraca s Apple nemusi zvysit image kazdemu, pre Koreu je blizsie Rusko a image znacky je podstatnejsi v tychto regionoch, kde zrovna americky Apple nema sympatie. To, ze by to zvysilo sympatie dajme tomu v EU/USA je mozne, ale Hyundai to nepotrebuje, jeho pomer ceny a kvality sa o to postara momentalne.
Spolupraca s Apple nemusi zvysit image kazdemu, pre Koreu je blizsie Rusko a image znacky je podstatnejsi v tychto regionoch, kde zrovna americky Apple nema sympatie. To, ze by to zvysilo sympatie dajme tomu v EU/USA je mozne, ale Hyundai to nepotrebuje, jeho pomer ceny a kvality sa o to postara momentalne.
TPCA je joint venture projekt vyrábějící produkty (původně) tří automobilek tak jak si oni představují a domluvili se. A ano, vzhledem právě ke složitosti automotive jsou tam výrobci elektroniky dodavatelé určitých řešení a ne že si nadiktují jak vybrakovat celej výrobní řetězec, který má mít na kapotě jejich logo.
Mimochodem Apple má v Rusku silnější image než u nás 😁
Mimochodem Apple má v Rusku silnější image než u nás 😁
TPCA bola montovacia linka/vyroba, pre 3 automobilky, tak ako je ina firma, ktora osadza tistaky s elektronikou pre ostatnych trebars 3 vyrobcov, kde je rozdiel ?
´´nadiktují jak vybrakovat celej výrobní řetězec, který má mít na kapotě jejich logo´´ odkial mas tu istotu, ze to bol tento pripad ? Apple je spolocnost, ktora kazdeho len zneuziva a nedokaze kooperovat, alebo co tym myslis ?
Ci ma Apple silnejsi image v Rusku nez v USA, pripadne celej EU tym by som si nebol isty.
´´nadiktují jak vybrakovat celej výrobní řetězec, který má mít na kapotě jejich logo´´ odkial mas tu istotu, ze to bol tento pripad ? Apple je spolocnost, ktora kazdeho len zneuziva a nedokaze kooperovat, alebo co tym myslis ?
Ci ma Apple silnejsi image v Rusku nez v USA, pripadne celej EU tym by som si nebol isty.
Jestli chceš slovíčkařit tak jsem měl na mysli automobilky s vlastní značkou a marketingem. Takové třeba právě výrobce elektroniky mají jako dodavatele dílčích systémů/komponent.
Apple/Hyundai - v médiích proběhli informace proč H nemá zájem a sedí to na to co popisuju.
USA jako domovský trh Applu je samozřejmě nejsilnější, ale z to co jsem viděl u lidí i firem v západním Rusku, tak je tam Apple možná víc v kurzu než v EU. iPhone tam má každý včetně dětí na základní škole.
Apple/Hyundai - v médiích proběhli informace proč H nemá zájem a sedí to na to co popisuju.
USA jako domovský trh Applu je samozřejmě nejsilnější, ale z to co jsem viděl u lidí i firem v západním Rusku, tak je tam Apple možná víc v kurzu než v EU. iPhone tam má každý včetně dětí na základní škole.
neslovickarim, ale cakal som, ze vysvetlis ´´´´nadiktují jak vybrakovat celej výrobní řetězec, který má mít na kapotě jejich logo´´´´
Nejde o image, ale prodávat vlastní výrobek pod cizí značkou a hlavně jaký peníze za to dostávat. Stejně se divím, že u dávno Apple nevybuduje jako Tesla nějakou gigaplnourobotů factory někde v USA a nenechá ty své krabičky bouchat na robotizované lince Made in USA.
Dizajn by mal z velkej casti na starosti Apple, je otazka co beries ´´prodávat vlastní výrobek pod cizí značkou´´, v tomto pripade neslo o re-brand. Poskytnutie platformy a vyrobnej kapacity este nie je cely vyrobok.
JFK
Tenhle opakovaně zkrachovalý korejsko japonsko-německo-čínsko nyní indický v nucené správě přežívající podnik ještě furt existuje? Neuvěřitelné 😁
Neuvěřitelné se děje i v Česku, takový vysávač dotací Agrofert společně s Babišem stále okrádá stát a nic se neděje. Nebýt dotací, tak zkrachuje asi 70% firem v koncernu Agrofert. To je neuvěřitelné! Rexton vypadá jako kříženec Volva s Mitsubishi. 😲
🙂