Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Michelin propaguje úsporu paliva zelenými měřiči ve světových metropolích

8 komentářů

Hmm, pěkný. Ale co jízdní vlastnosti? Pokud to správně chápu, tak nedošlo k žádným významným změnám v konstrukci (jako byl přechod na radiální pneu), takže nejspíš dochází k použití dvrdší směsi (siliku už mají skoro všichni). Takže co to dělá s jízdníma vlastnostma a brzdnou dráhou???
Asi jsi jeste na Michelinech nejezdil, co? 😄 o jejich jizdnich vlastnostech nepochybuj.
No, bohužel mám negativní zkušenost, koupil jsem na auto právě Eco pneu, a jízdní vlastnosti jsou katastrofální! Při rychlostech nad 120kmh nesedí a plavou. Jinak v zatáčce pískají velmi brzy. Pavdou je, že od Eco gumy asi nic jiného čekat nelze a je třeba jí přizpůsobit i jízdu. Jo a předtím tam byly nazuty Bridgestone Potenza Re720.
Právě že jezdil. Ale na neekonomických, takže by mě zajímalo co s tím udělá tohle...
Nepochopil jsem, jak pocitaji uspory paliva. Copak oni vedi, jestli moje auto s jejich pneumatikama jezdi, a kolik toho najede?? Nebo to je takove mile marketingove cislo , neco jako "prodlouzi řasy o 74.5%".
Jo, přesně tak bych to viděl 😉
Když znáš celosvětové prodeje, průměrný valivý odpor pneumatik (v článku jej zmínili, tak předpokládám, že ho mají) a další čísla, tak to pomocí balkánské konstanty vcelku přesně vypočítáš! 😄
Tak to je jina. Na balkanskou konstantu jsem zapomel jako na smrt.