Elektromobilita
😒] 😒] 😒] 😒] 😒] Otřesné chování Tesly vůči svým zákazníkům je notoricky známé. Fanatici, kteří si ji přesto koupí, si možná ještě libují. Je to podobná úchylka, jako drahé návštěvy sadomasochistického salónu! 😒]
https😐/www.autoforum.cz/…ed-zene-k-soudu/
https😐/www.autoforum.cz/…usk-rekl-kdy-by-***volucni-tahac-tesly-mohl-dostat-do-prodeje/
https😐/www.autoforum.cz/…ezdem-svych-aut/
https😐/www.autoforum.cz/…ohokoli-napadl👋
https😐/www.autoforum.cz/…y-ho-nepotesila/
https😐/www.autoforum.cz/…ed-zene-k-soudu/
https😐/www.autoforum.cz/…usk-rekl-kdy-by-***volucni-tahac-tesly-mohl-dostat-do-prodeje/
https😐/www.autoforum.cz/…ezdem-svych-aut/
https😐/www.autoforum.cz/…ohokoli-napadl👋
https😐/www.autoforum.cz/…y-ho-nepotesila/
Bež s tým Autofórom niekam, ty trúbka.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Á, teslomil se projevil! 😄
Kdybys neco vedel (treba) o technice (a ne jen o velikosti spar...), tak bys Teslu obdivoval taky.
Jenze o technickych a technologickych tematech se toho na autoforu o Tesle moc nedoctes, vid.
https😐/hbr.org/…ch-to-innovation
Regardless of your views of Tesla’s future success, the company has developed a fascinating multi-pronged strategy for fundamentally changing an industry. The core strategy has unique elements at each level of the ecosystem: overturning the core product architecture, positioning themselves in key bottleneck components, and resolving system-level limitations that slow the adoption of the technology. At the same time, they have applied an effective approach to build their innovation capital so they can win the resources and support to execute on their vision. Investors are seeing the potential of Tesla’s future as the company’s market value now exceeds the combined market value of GM, Ford and FiatChrysler. Innovators should take note.
Jenze o technickych a technologickych tematech se toho na autoforu o Tesle moc nedoctes, vid.
https😐/hbr.org/…ch-to-innovation
Regardless of your views of Tesla’s future success, the company has developed a fascinating multi-pronged strategy for fundamentally changing an industry. The core strategy has unique elements at each level of the ecosystem: overturning the core product architecture, positioning themselves in key bottleneck components, and resolving system-level limitations that slow the adoption of the technology. At the same time, they have applied an effective approach to build their innovation capital so they can win the resources and support to execute on their vision. Investors are seeing the potential of Tesla’s future as the company’s market value now exceeds the combined market value of GM, Ford and FiatChrysler. Innovators should take note.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
že fotkou BMW půjde strašit děti... a vida. 😲
Dnes jsem viděl krásně zachovalou E39, a když jsem tento nádherný šestiválcový sedánek s manuálem v duchu porovnal s jejich současnou produkcí, málem mi vyhrkly slzy do očí... 😒 :no: :no: :no:
BMW sa stále drží svojej filozofie. Možno mu to vyjde, a možno nie. Ale už z princípu kombinovaná platforma pre elektromotory a spaľovacie motory nemôže byť lacnejšia na výrobu než špecializovaná, čisto elektrická.
Pri relatívne vysokej cene batérií sa tento rozdiel ešte dá zakamuflovať, ale pri nižších cenách batérií bude dôležité usporiť každé euro nákladov.
Dobre ide na to koncern VW aj koncern Hyundai/Kia. U nových modelov už nemiešajú hrušky s jablkami. Osobitné platformy majú pre spaľováky a hybridy a úplne samostatné pre čisté elektromobily.
Pri relatívne vysokej cene batérií sa tento rozdiel ešte dá zakamuflovať, ale pri nižších cenách batérií bude dôležité usporiť každé euro nákladov.
Dobre ide na to koncern VW aj koncern Hyundai/Kia. U nových modelov už nemiešajú hrušky s jablkami. Osobitné platformy majú pre spaľováky a hybridy a úplne samostatné pre čisté elektromobily.
Uz zas nejaky PR kecy.
Budto delam EV a v podlaze mam baterky, to je zaroven nosna konstrukce a tudiz je vyndat nejde ... anebo delam platformu na spalovak a nekam tam navic narvu ty baterky.
A tudiz je to tezsi, protoze baterky nejsou soucasti nosne konstrukce ... a mam z toho EV ktery je tezky, coz je presne to, co u EV nechci.
Evidentne nedelaji EV plaformu, ale platformu na spalovak, do ktere pridaji baterky.
A ted nejaky PR stunts se to snazi otocit naruby, ze prej je to EV platforma do ktere jde dat spalovaci motor.
Ale to je z podstaty veci uplny nesmysl.
Budto delam EV a v podlaze mam baterky, to je zaroven nosna konstrukce a tudiz je vyndat nejde ... anebo delam platformu na spalovak a nekam tam navic narvu ty baterky.
A tudiz je to tezsi, protoze baterky nejsou soucasti nosne konstrukce ... a mam z toho EV ktery je tezky, coz je presne to, co u EV nechci.
Evidentne nedelaji EV plaformu, ale platformu na spalovak, do ktere pridaji baterky.
A ted nejaky PR stunts se to snazi otocit naruby, ze prej je to EV platforma do ktere jde dat spalovaci motor.
Ale to je z podstaty veci uplny nesmysl.
To je platforma přímo pro elektromobily, navíc z karbonu, takže je i3 na elektromobil nečekaně lehká. Třeba ty nové placaté e-trony váží o tunu víc.
Sebrali zákazníkům z účtů dvojnásobek a vracet zatím moc nechtějí.......