Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobilita

Zpět na článek

BMW prý chystá novou platformu pro elektromobily, zvládne však i spalovací motory

20 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Už se nedá ani posmívatTesle, tohle je ošklivější. Ráno jsem ještě tvrdil, že elektrizace srovnává ceny mezi prémií a mainstreamem a kdo by chtěl Kiu místo BMW. No třeba já, displej na kuřích nožkách se nehodí ani do buchanky.
gil54
Když jsme u té Tesly https😐/www.seznamzpravy.cz/…atim-nema-148923
Sebrali zákazníkům z účtů dvojnásobek a vracet zatím moc nechtějí.......
Avatar - lyon667
lyon667
Aneb jak si vylepšit účetní rozvahu před koncem kvartálu. 😄
Arese
😒] 😒] 😒] 😒] 😒] Otřesné chování Tesly vůči svým zákazníkům je notoricky známé. Fanatici, kteří si ji přesto koupí, si možná ještě libují. Je to podobná úchylka, jako drahé návštěvy sadomasochistického salónu! 😒]
Arese
😒] 😒] 😒] 😒] 😒] Otřesné chování Tesly vůči svým zákazníkům je notoricky známé. Fanatici, kteří si ji přesto koupí, si možná ještě libují. Je to podobná úchylka, jako drahé návštěvy sadomasochistického salónu! 😒]
https😐/www.autoforum.cz/…ed-zene-k-soudu/
https😐/www.autoforum.cz/…usk-rekl-kdy-by-***volucni-tahac-tesly-mohl-dostat-do-prodeje/
https😐/www.autoforum.cz/…ezdem-svych-aut/
https😐/www.autoforum.cz/…ohokoli-napadl👋
https😐/www.autoforum.cz/…y-ho-nepotesila/
traveldrive
Bež s tým Autofórom niekam, ty trúbka.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Arese
Á, teslomil se projevil! 😄
DonVito
Kdybys neco vedel (treba) o technice (a ne jen o velikosti spar...), tak bys Teslu obdivoval taky.

Jenze o technickych a technologickych tematech se toho na autoforu o Tesle moc nedoctes, vid.

https😐/hbr.org/…ch-to-innovation

Regardless of your views of Tesla’s future success, the company has developed a fascinating multi-pronged strategy for fundamentally changing an industry. The core strategy has unique elements at each level of the ecosystem: overturning the core product architecture, positioning themselves in key bottleneck components, and resolving system-level limitations that slow the adoption of the technology. At the same time, they have applied an effective approach to build their innovation capital so they can win the resources and support to execute on their vision. Investors are seeing the potential of Tesla’s future as the company’s market value now exceeds the combined market value of GM, Ford and FiatChrysler. Innovators should take note.
Arese
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Jaros71
Jaros71
design BMW je nyní otřesný..a elektro BMW ??? 😄 VTIP !
To fak nechceme... :no:
Avatar - Dinar
Dinar
že fotkou BMW půjde strašit děti... a vida. 😲
Arese
Dnes jsem viděl krásně zachovalou E39, a když jsem tento nádherný šestiválcový sedánek s manuálem v duchu porovnal s jejich současnou produkcí, málem mi vyhrkly slzy do očí... 😒 :no: :no: :no:
Avatar - Dinar
Dinar
G30 je krasavec, tady jsi mimo, jako obvykle.
Arese
Ano, všechno je relativní. Ze současného portolie BMW, obsahující většinou příšery, je řada 5 opravdu ještě pěkné auto. 😲
Avatar - jozephko
jozephko
BMW sa stále drží svojej filozofie. Možno mu to vyjde, a možno nie. Ale už z princípu kombinovaná platforma pre elektromotory a spaľovacie motory nemôže byť lacnejšia na výrobu než špecializovaná, čisto elektrická.
Pri relatívne vysokej cene batérií sa tento rozdiel ešte dá zakamuflovať, ale pri nižších cenách batérií bude dôležité usporiť každé euro nákladov.
Dobre ide na to koncern VW aj koncern Hyundai/Kia. U nových modelov už nemiešajú hrušky s jablkami. Osobitné platformy majú pre spaľováky a hybridy a úplne samostatné pre čisté elektromobily.
Freddka
Uz zas nejaky PR kecy.

Budto delam EV a v podlaze mam baterky, to je zaroven nosna konstrukce a tudiz je vyndat nejde ... anebo delam platformu na spalovak a nekam tam navic narvu ty baterky.
A tudiz je to tezsi, protoze baterky nejsou soucasti nosne konstrukce ... a mam z toho EV ktery je tezky, coz je presne to, co u EV nechci.

Evidentne nedelaji EV plaformu, ale platformu na spalovak, do ktere pridaji baterky.

A ted nejaky PR stunts se to snazi otocit naruby, ze prej je to EV platforma do ktere jde dat spalovaci motor.

Ale to je z podstaty veci uplny nesmysl.
Arese
Celá násilím prosazovaná elektrodebilita je jeden velký nesmysl! 😲 😒 :no:
megacruiser
To je platforma přímo pro elektromobily, navíc z karbonu, takže je i3 na elektromobil nečekaně lehká. Třeba ty nové placaté e-trony váží o tunu víc.