Autofun
Pouhým sestavením dvou čtyřstupňových převodovek nemůže vzniknout pětistupňová. Tady jen vzali sériový čtyřkvalt, prodloužili hřídele a na ně z vnější strany nasadili ještě jeden pár kol.
Nemohla být použita "pětistupňová manuální převodovka z Wartburgu 353", jak se mylně tvrdí v článku. Taková neexistovala, Wartburg 353 měl výhradně čtyřkvalty
https😐/www.facebook.com/…709282712437197/
Nemohla být použita "pětistupňová manuální převodovka z Wartburgu 353", jak se mylně tvrdí v článku. Taková neexistovala, Wartburg 353 měl výhradně čtyřkvalty
https😐/www.facebook.com/…709282712437197/
Opravuji na: Mi se nikdy nepoštěstilo tyhle nádherné Škodulky vidět na dráze. Na silnici jsem je ale už potkal.
Cena je samozřejmě šílená, ale za orginalitu se platí. Kdybych si mohl vybrat mezi Melkusem a Tatrou MTX, tak bych samozřejmě hrábl na oba vozy současně. :😉
Nic krásnějšího východní Evropa nenabídla.
Nic krásnějšího východní Evropa nenabídla.
...a co třeba https😐/automix.denik.cz/…oda-1100-gt.html?… ? Možná proporčně i technikou lepší než Melkus.
......s panty na kapotě z embéčka, litrovým dvoutaktem a interiérem, že aerovka 30 má hezčí, za 4 míče, to už musí být PAN sběratel a fanoušek. Aby takový vůbec existoval.
Za čtyřku s dají sehnat třeba 3 pěkné Jaguary E, tak nevím......
Za čtyřku s dají sehnat třeba 3 pěkné Jaguary E, tak nevím......
zdroj: https😐/decs.qaz.wiki/wiki/Melkus_RS_1000