Bezpecnost vzdy na prvnim miste. Porad lepsi zimni 205-ky nez galusky na invalidnim voziku. Na druhou stranu, ve starych filmech kazdou automobilovou honicku provazelo kvileni pneumatik v zatackach, kdyz uz ne rovnou smyk. To uz dnes na sirokych kolech moc nezname, takze to opravdu neni jen o vzhledu.
a ta radost kdyz jsem ho nasel pod stromeckem... no jako anglicak, samozrejme 😀. Hned bych ho vymenil za sveho Golfa, sice ma mensi kufr i kola, ale na to bych si rad zvykl 😀
Jj, to je dlouhodobý trend. Je třeba však připomenout, že příliš široká pneumatika nemá jen pozitiva. A konkrétně otázku vzhledu bych dal až na poslední místo, co do důležitosti.
Díky za upozornění. Bohužel jsem zjistil, že při editaci článku před jeho vydáním se neuložily provedené změny, takže tam zůstal mimo jiné i tento nesmysl. Už je to v pořádku opraveno.
Než si to opraví - P400 gumy 205VR15
P400SV gumy přední 215/70R15 CN12
gumy zadní 255/60R15 CN12
Autor pomotal šířku ráfku s jeho průměrem. Šířka ráfku vzadu byla u P400 zvětšena ze 7 na 9 palců, což je jaksi již zřejmé i z rozměrů použitých pneu.
Edit, než jsem to dosmolil, tak už jste to uvedli na pravou míru také a dřív. :-) A chyby autorů zde mě už delší dobu nedokážou překvapit.
Samozřejmě.
Jen kroutím hlavou nad tím, že automobilový novinář si plete šířku ráfku s průměrem.
Ale možná ho zmátlo, že jde o lambo, sedmipalcové ráfky jsou třeba na zahradním traktoru bežný rozměr. :-)
"Ze sedmipalcových kol se vzadu nově staly devítipalcové. Jaká změna proti dnešním, obřím kolům. Třeba dnešní Aventador má vpředu dvacítky a vzadu dokonce 21palcová kola..."