Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai IONIQ 5 zná české ceny. Stylový elektrocrossover nabízí i čtyřkolku

Nový crossover s elektrickým pohonem od Hyundaie nabízí výběr mezi dvěma sadami baterií a pohonem zadních nebo všech kol.
Zpět na článek
Avatar - rohYpnol
15. 4. 2021 16:12
Vize nula
Vize nulové emise (jen na papíře).
Vize nulové řidičské vášně.
Vize nulové řidičské inteligence.
Vize nulové ekonomické smysluplnosti.
...
Vize nulových prodejů bez dotace?

Jestli tohle má být automobilovou budoucností...?!
Avatar - rohYpnol
15. 4. 2021 16:27
Re: Hyu
Obávám se, že pojem socka začíná dostávat zcela jiný význam než dříve. Běžná střední vrstva se nejspíš zařadí hluboko pod novodobé eurosocky... :-O :-!
Avatar - KANKUNEN
15. 4. 2021 16:14
Chlapi EVčkáři, kdy už to lidi začnou
Kupovat masově bez dotací. Světové auto roku nikdo nechce, Fiat 500 nikdo nechce.
Avatar - rohYpnol
15. 4. 2021 16:16
Re: Chlapi EVčkáři, kdy už to lidi začnou
Hlavně se ptám - kde je to zlevnění??? Pořád tu zelenořiťolezové pindají o tom jak ta auta zlevňují a hle, ono už začíná být pro nižší střední s EV i 1,5M hodně těsné... :-O :no: :no: :no:
15. 4. 2021 16:58
Re: Hyu
Socka z pohledu auta na elektrinu. Spalovak za mega, s tim uz se da machrovat, ale elektrika za mega jjsi za socku.
Avatar - twistedTSD
15. 4. 2021 16:20
Hyu
Zamrzí nutnost zvolit vyšší výbavu, pokud chci tepelné čerpadlo a předehřev baterie. Takhle tedy vybavený Ioniq 5 s průměrným dojezdem stojí 1 270 000 Kč, což není málo. Ale dalo se čekat, že si za novou techniku nechají zaplatit. Pro socky mají Konu.
15. 4. 2021 16:56
Re: Chlapi EVčkáři, kdy už to lidi začnou
Uz minimalne rok meli byt EV auta levnejsi nez spalovaci a tahle nakupni taska stoji stejne jako MPV v plne vybave.
Avatar - Jerry.Gunman
15. 4. 2021 19:59
Re: Chlapi EVčkáři, kdy už to lidi začnou
Neboj... Když jsem tu (snad před dvěma lety???) psal, že srovnání cen spalováku a baterkáče bude probíhat tak, že se prostě auta se spalovacím motorm budou zdražovat, tak se tu letka místních elektrok0k0tů mohla uflusat. A jaká je realita?

Elektrovehikldy se dotují (a leckde KURRWA masivně) a automobily se spalovacími motory (protože emisní odpustky a ekolimity a podobné pitchoviny) se zdražují či rovnou mizejí z nabídky.

:-( :-( :-(
15. 4. 2021 19:31
No teda...
Keď porovnávam dizajn s ID3, tak musím bohužiaľ konštatovať, že Hyundai je vpredu o poriadny kus. No, čo, svet sa mení.
15. 4. 2021 17:38
Re: Hyu
Ta Kona stojí skoro mega. Seděl jsem v tom a interiér skoro na úrovni Dacie. Ceny těchto EV jsou děsivé. Etalon nadstandardního ježdění v ČR byl vždycky Superb a ten stojí proti takovým EV pakatel 8-s :no:
Avatar - _GTE_
15. 4. 2021 17:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 4. 2021 18:32
Re: Chlapi EVčkáři, kdy už to lidi začnou
Je to velikost SUV střední třídy, takže srovnávej s Kodiaqem, Enyaqem atd.
Rozvorem je i překonává.
A uvědom si že díky tomu že EV mají motory dole u náprav poskytují při stejné délce oproti spalováku daleko větší prostor.
Avatar - rohYpnol
15. 4. 2021 18:15
Re: Hyu
To je právě blbost. Protože firma si nechává po dobu odpisů. Dýl to nemá význam. Jediný důsledek případné EV diktatury bude - zdražování všeho. Všem se zvýší náklady. To bude veškerý výsledek.

Naše společnost prostě na EV mobilitu nemá. Nejsme natolik bohatá země v jakémkoliv významu toho slova. Jestli se tu máme díky EV diktatuře euroekohujerů pohybovat jako rodina Flintstoneových... Tak říkám, ať s tím jdou někam :-!
16. 4. 2021 00:27
Re: Ioniq jede
Tak to byla velmi, velmi slabá reakce! :-) Ale co taky jiného napsat, když má rohYpnol naprostou pravdu, že? :-[]
Avatar - Emel
15. 4. 2021 17:50
Re: Hyu
Etalonem bylo, že Superba kupuje firma na čtyři roky a pak ho pustí dál. Je možný, že se budeme muset v tomhle taky posunout...
- na primárním trhu k tomu, že si budou firmy nechávat EV delší dobu, aby se jim investice vrátila
- s důsledkem toho, že bude méně mladých ojetin...

No, to jsou jen takové spekulace... uvidíme.
15. 4. 2021 20:49
Re: Paráda
Rodiče měli stejné příjmení už před svatbou? :-(
Avatar - rohYpnol
15. 4. 2021 19:09
Re: Hyu
Když budeš odepisovat dýl, budeš odepisovat o to míň.
=ne, tohle je blbost co zvažuješ.

Provozovat auto po odpisové době levnější určitě není. Protože pokud auto po odepsání prodáš, tak z něj máš příjem. A z toho příjmu můžeš pořídit aspoň zčásti další auto, které opět můžeš odepisovat.
=ne, pokud máš příjmy, tak je mnohem výhodnější provozovat nový vůz než ten starý.
15. 4. 2021 17:21
Re: Pozerám
Oni to asi chápou všichni, ale někteří nemají na vývoj dedikovaných platforem pro EV a plácají to na platformách pro spalováky. A protože platformy pro spalováky jsou v mainstreamu FWD, tak i EV na nich postavené jsou FWD. časem se to srovná a RWD/AWD budou všechny EV.
Avatar - MaxL
15. 4. 2021 17:10
Re: Chlapi EVčkáři, kdy už to lidi začnou
Odkdy má nákupní taška 4,6m a 3m rozvor?
15. 4. 2021 16:17
Audi
Takže Audi Q4 teď bude muset se svou horší technikou s cenou pod Hyundai? :-)
15. 4. 2021 20:15
Re: Hyu
moze byt, ale dizajn sa podaril ( podla mna )
15. 4. 2021 17:34
Re: Chlapi EVčkáři, kdy už to lidi začnou
Nákupní taška to sice není, ale stále je to mainstream auto velikosti Octavie za cenu hooodně přes milion. Ta nejvyšší výbava za 1.46M je fakt děsivá.
15. 4. 2021 17:32
Paráda
Cena na Slovensku bude zrejme od 39 990 alebo 40 990. Rázvor dlhší ako Audi A8, parádne EV zrýchlenie, tichúčko, moderné technológie. Spotreba cca "2L/100 km", čiže na 100 000 km úspora orientačne 7500 EUR. Takže to beriem tak, že to stojí od 32 500. Keď si predstavím, čo všetko na ulici vidím za 50, 70, 100 000, tak toto je bomba. Určite lepšie počkať, ako teraz kupovať E Niro, Konu alebo Ioniq. A teraz som si prečítal názor vyššie - maximálny súhlas - Kórejci zaznamenali neskutočný pokrok.
16. 4. 2021 09:49
Re: Chlapi EVčkáři, kdy už to lidi začnou
Asi zatím budou hlavně ty pokuty za překročení emisí. S tím jak je nastavené to další období se výrobcům vyplatí platit velké pokuty teď než enormní v dalších letech.
Takže elektromobilů potřebují prodat co nejmíň a ty co prodají si aspoň nechají řádně zaplatit.
https://www.teslamagazin.sk/…islativa-emisie/

Další problém spíš do budoucna bude nedostatek výrobních kapacit na baterie. Sem docela zvědav jak se s tím výrobci poperou, ale asi to taky bude mít vliv na rychlost poklesu cen EV.

Ono už se to oboje evidentně děje, což ukazuje zaříznutí výroby e-UPu a Citiga, které se celkem slušně prodávaly a velmi pomalý naběh prodeje EV nové generace (ID3, ID4,Enyaq atd.), který se jistě naplno a ve všech verzích rozjede až někdy před koncem roku.
Ty ceny baterry packu VW jsou pochopitelné, kdybych si pořídil jakékoli auto po dílech tak zaplatím mnohem víc než za smontované. A u EV je počet dílu u kterých hrozí během životnosti výměna výrazně menší. Tak je potřeba řádně napálit cenu aspoň u baterek. Sice půjde opravovat battery packy výrazně levněji po jednotlivých článcích nebo min. jednotlivých modulech, ale už třeba jen kvůli výměnám komplet bateríí po nehodách na pojišťovnu je potřeba cenu celého battery packu napálit.
Automobilový průmysl se s elektromobilitou prostě bude muset změnit, protože teď výrobci vydělávají hodně na údržbě a to u EV nebude. Takže vše směřuje k tomu "auto jako služba" a zvrácených pronájmům jednotlivých funkcí vozu. Prostě jako u SW, který přechodem na tento model pekelně zdražil a spousta uživatelů si to ze začátku chválila, aniž by si to uvědomila.
Třeba výměnu oleje nahradí výměna kapaliny v chladícím okruhu bateríí a jelikož nebude tak častá, tak si výrobci nastaví/nastavily extrémní marže. Což vydrží min. do doby něž přijde nová EV generace "garážových menchaniků".
16. 4. 2021 08:54
Re: Chlapi EVčkáři, kdy už to lidi začnou
https://www.teslamagazin.sk/…cena-vyvoj-2019/

Pokud vyjdu z cen v článku, tak v r. 2013 stál 24kWh Leaf v CZ cca 700k Kč (z toho baterie cca 16k USD), dnes stojí 40kwH cca milion Kč (z toho baterie 6,2k USD).
Po odečtení ceny baterie byl byl LEAF 2013 bez baterky za cca 350k a současný za nějakých 870k.
Elektromobil je konstrukčně znatelně jednodušší a drahá je na něm v podstatě jen baterie. Z toho jasně vyplývá, že v ceně bateríí to nebude a ta auta jsou předražená.

Což určitě jsou, protože automobilky nechtějí do r. 2022 moc elektromobilů prodat, aby si nesnížili flotilové emise pro další období. Takže je dávají za hodně vysoké ceny, aby si snížili náklady na vývoj, když už je nemůžou prodávat ve velkém.
Uvidíme příští rok, ale dá se očekávat, že ceny začnou padat a za 2-3 roky už budou stát stejně jako spalováky.
Na tom zdražení Leafu je ale vidět, že emisní limity nebudou hlavním a jediným důvodem zdražovaní u spalováků. Krom ceny práce, materiálu a energii na výrobu, které rozhodně tak nevzrostly, mne napadají hlavně náklady na vývoj a výrobu související s požadavky na bezpečnost.


Ostatně lecos napoví i aktuální doporučené ceny náhradních dílů kompletních baterií vozů koncernu VW. Hezky to ukazuje, že se platí za baterii bez ohledu na její kapacitu.:
e-UP!- 18,7 kWh - 11 470 Eur bez DPH
e-UP!- 36 kWh - 13 100 Eur bez DPH
e-Golf - 36 kWh - 19 790 Eur bez DPH
ID.3 - 62 kWh - 14 450 Eur bez DPH
ID.3 - 82 kWh - 16 405 Eur bez DPH
e-tron - 95 kWh - 24 961 Eur bez DPH
Taycan - 94 kWh - 36 370 Eur bez DPH
15. 4. 2021 22:38
Re: Hyu
Ano, EV sice můžu provozovat jako firma déle, ale pak se také přibližuje bod, kdy se takové auto stává neprodejné, a to ze dvou důvodů:

1) Je obecný názor, že EV auta půjdou ve svém technickém vývoji i cenách rychle dopředu, tzn. budou technicky lepší a levnější. Vůči tomu musí být stále starší EV logicky hůře prodejné a to s razantně klesající cenou.

2) U EV klesá kapacita baterií a její reálná životnost je časově omezená (kolik to bude let, nechci spekulovat, ukáže statistika v budoucnosti), ale jednou nastane čas, kdy ji bude potřeba vyměnit. A to bude náklad zřejmě větší, než zůstatková, možná i původní kupní cena takové ojetiny.

Oba faktory už dnes je vidět u Leafu, i3 nebo 500e, které jsou prodejné za zlomek původních cen.
15. 4. 2021 21:04
:-(
Proč, když už se objeví nové auto, které je pro mé oko zajímavé svým designem, nemůže mít normální pohon?

Tyhle předražené elektrozvěrstva jsou opravdu cesta do pekel!
15. 4. 2021 21:33
Ioniq jede
Napsal člověk, co zná jen status quo.
Resp. zije minulosti...
:D
15. 4. 2021 16:23
Nutnost.
Vývoj jde rychle vpřed

Je ostuda VW, že nemají to nabíjení na 80% za 18 minut. To je pro mě nutnost.
Snad příští rok.
16. 4. 2021 08:25
Re: Chlapi EVčkáři, kdy už to lidi začnou
Přesně tak, když si otevřu zdejší test Kodiaqu RS, tak vidím cena testovaného vozu 1,43M. https://www.auto.cz/…kompromis-126962
Takže stejně a to je Kodiaq vevnitř menší a výkonově slabší. Výbava je dost podobná.
Avatar - R32
15. 4. 2021 23:51
Re: Hyu
Ako tak rozumné to je iba s "mastnou" dotáciou ktorá vykryje alebo aspoň zjemní ten prepad ceny...
Avatar - _Karel_
15. 4. 2021 21:40
Re: Paráda
průměrně chytrej pes - tomu bych věřil.
Avatar - Emel
15. 4. 2021 20:07
Re: Hyu
To sice jo, je to zvýhodnění... ale pořád je to auto velkej náklad. Příjem z prodeje zdaníš celej v okamžiku prodeje, nákup novýho opět rozložíš do čtyř let... navíc musíš počítat i náklady na financování.
Počítat příklad se mi nechce, ale jsem si dost jistej, že jestli za dvanáct let otočíš tři auta nebo dvě je finančně dost ve prospěch těch dvou.
Avatar - twistedTSD
15. 4. 2021 19:52
Re: Hyu
Myslím, že hodnota EV bude po čtyřech letech rapidně klesat, takže mi to nepřijde rozumné.
15. 4. 2021 17:59
Re: Paráda
nezaznamenali. tohle je úplně nová disciplína, něco jiného než spalovací motory, takže byli víceméně všichni na stejné startovní čáře s výjimkou Tesly, která běžela o něco dřív...
15. 4. 2021 21:42
Re: Paráda
Hyundai sel do elektromobility zrejme nejvic ze vsech koncernu.

Jen Nissan s Renaultem zacal podobne.
Ale dnes je H/K skutecne na spici.

Kia EV6 je ve sve vrcholne verzi neskutecna a myslim, ze ma mnoho parametru lepsich nez EQS.
Avatar - iudex
16. 4. 2021 10:18
Re: Chlapi EVčkáři, kdy už to lidi začnou
Jo, s tým servisom to vidím podobne. Dnes v nemalej miere automobilky/predajcovia zarábajú na servise. Ak je pravda, že EV budú z dôvodu jednoduchšej mechaniky vyžadovať podstatne menej servisu (čo ako jednu z výhod EV deklarujú ich fanúšikovia), bude to znamenať podstatný prepad príjmov výrobcov/predajcov. A tie príjmy budú chcieť nejak nahradiť. Takže buď sa podstatne zdraží servis EV, alebo sa vymyslí iný mechanizmus, ako budú majitelia EV prinútení platiť aj po kúpe auta. Nehovoriac o tom, že pri podstatne vyššom dopyte po elektrine táto pôjde cenovo hore; to je nabetón.
Takže som osobne dosť skeptický k tvrdeniam, že prevádzka EV bude podstatne lacnejšia ako pri spaľovákoch.
Avatar - R32
15. 4. 2021 23:45
Re: Hyu
Niesom si celkom istý nakoľko keď máš auto napr. za 40.000,- € tak pri kúpe ide dole DPH a každý rok odpíšeš 10.000,-. Piaty, šiesty rok neodpíšeš nič. Desať litrov nieje zase tak málo, hľadať iné "náklady" v tejto sume je náročné, ak nemáš zbytočne si navýšiš odvody (dane) štátu... Takže je lepšie mať "istotu" tých 10 dole, čo znamená zobrať nové a odpisovať. ;-)
15. 4. 2021 17:03
Re: Pozerám
FWD elektro má zásadní problémy s trakcí, kvůli absenci těžkého agregátu vpředu.
Docela se divím že jsou ještě výrobci EV kteří to doteď nepochopili
Avatar - Emel
15. 4. 2021 18:34
Re: Hyu
To se právě fixuješ na něco, co je dneska. Když ale v pátém roce bude auto v pohodě, tak je samozřejmě pořád mnohem levnější ho provozovat další rok (dva, tři) než koupit nové (i dneska)... a pokud se EV ukážou jako méně servisně náročné... nakonec odpisovat dýl můžeš.
Avatar - _GTE_
16. 4. 2021 01:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 4. 2021 21:39
Re: ICONIC
Tak Hyundai m.j. neinvestoval do Rimacu pro nic za nic.
Avatar - _GTE_
15. 4. 2021 21:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _GTE_
15. 4. 2021 18:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - speedfred
16. 4. 2021 18:33
Re: Pozerám
To mi je jasné, nejaký heker z ABC tuningu to ale napraví :-!
Avatar - twistedTSD
16. 4. 2021 17:15
Re: Hyu
Nejotravnější mi na EV přijde to, že automobilky v základních specifikacích šetří na pohonu. Takže máš sice za milion krásné EV, ale baterii 50 kWh, žádné rychlodobíjení nebo omezeně, chybí čerpadlo, předehřev, rychlejší dobíjení z wallboxu, atd. Zkrátka ve výsledku je to základní id.4 poskakovadlo do města, takže je nezbytné si přečíst ceník položku po položce. Překvapivě Renault Zoe dostal čerpadlo a solidní baterii do základu, ale zase pokud vím, tak ani vrcholná specifikace nemá kapalinou chlazenou baterii.
Avatar - iudex
16. 4. 2021 14:32
Re: Hyu
Tu máš cenník iD4: https://www.vw.sk/…nniky-a-katalogy
Základ síce za (na prvý pohľad) pekných 31.990 eur (u vás 991t Kč), ale je to tá najmenšia 52 kWh baterka, najslabší motor 148k a hlavne holobyt výbava (pritom výbavových stupňov je 8, takže už len z toho ti musí byť jasné, že v tom základe nič nebude).
Takže v základe dostaneš auto na 18" plecháčoch (tie sú mimochodom v každom z 8 stupňov a alu disky sú vždy len za príplatok) a iba so 7,2 kWh nabíjačkou; pre dvoj- či trojzónovú klímu,vyhrievané sedadlá atp. musíš do vyššej výbavy; tepelné čerpadlo máš len v 8. výbave s najsilnejším motorom a baterkou, atď.
A hlavne kvôli na rozdiel od doterajšej nemeckej praxe si moc auto individualizovať nemôžeš, všetko máš prednastavené v tých 8 výbavách a priplatiť samostatne si môžeš z zásade len disky a wallboxy.
Ioniq5 má v základe 58 kWh, 170 k, už v základnej výbave 19" alu disky, vyhrievané sedadlá či autoklímu.
16. 4. 2021 13:52
Re: No teda...
V čem? Vždyť to https://www.auto.cz/…bizi-i-ctyrkolku?… vypadá úplně podobně oholeně jako ID3. To jsem zvědavý co realita, ten render vypadá strašně.
16. 4. 2021 13:49
Re: Chlapi EVčkáři, kdy už to lidi začnou
No je fakt, že ta vrcholná verze má vysoký výkon. Ale stále to nebude strop dle článku. Kodiaq RS bez příplatků stál snad 1.17M nebo tak nějak.
16. 4. 2021 12:02
Kde to chcete nabíjať?
Hyundai IONIQ5 i KIA EV6 sú prvé elektro autá ktoré sa mi naozaj páčia.

Ale stále je tu otvorená otázka, kde chce EU na to brať energiu? Zelené technológie sú až príliš závislé na okoľných podmienkach a el. sieť je nepripravená na takú záťaž.

3.5 roku do EU7, 14 rokov do zákazu spaľovacích motorov ale stále nevidím plán ako chcú dosiahnuť výsledku.
Avatar - twistedTSD
16. 4. 2021 11:08
Re: Hyu
Neviděl, pouze Enyaq. Ten se myslím dá rozumně poskládat, a taky je to SUV, takže vyšší cena nepřekvapí.
Avatar - twistedTSD
16. 4. 2021 11:05
Re: Hyu
Jaj, to se omlouvám. V konfigurátoru jsem se neproklikal k příplatkům a z nějakého důvodu jsem byl přesvědčený, že to tak bylo u staršího Ioniqu. Beru to tedy zpět, nicméně nechápu, proč se za tyto věci připlácí.
Avatar - iudex
16. 4. 2021 09:16
Re: Chlapi EVčkáři, kdy už to lidi začnou
To sú zaujímavé zistenia, díky. :yes:
Ja som tiež práve pozeral test prvého Leafu tu na ACZ a prekvapilo ma, že stál len cca. 700t, vychádzajúc z dnešných cien som očakával v tej dobe (praveku elektromobilov) nejakú šialenú cenovku (keď tunajší apoštoli elektromobility neustále masírujú, ako baterky zlacňujú), ale ukazuje sa, že tie ceny nových EV rozhodne neklesajú. Naopak čo dramaticky klesá je cena ojazdených. A Tebou uvedené ceny bateriek jasne vysvetľujú, prečo. ;-\
Avatar - iudex
16. 4. 2021 09:10
Re: Hyu
Jj, pozrel som ceny jazdených Leafov či Zoe a ten pokles ceny je tam neskutočný. Ja síce nekupujem autá so špekuláciou, ako a za koľko ich predám, ale pri EV a brutálnej každoročnej strate by som to už musel brať do úvahy.
Avatar - iudex
16. 4. 2021 08:55
Re: Hyu
A videl si Ty vôbec cenník iD4? To auto je holé bosé, tam máš v základe plecháče či manuálnu klímu, o rýchlejšom nabíjaní či tepelnom čerpadle nehovoriac. Tam máš 8 výbav, kde si to naviac ani nemôžeš personalizovať, takže pri predstave o vybavení pár prvkami komfortu musíš ísť do tých najvyšších výbav.
Avatar - R32
16. 4. 2021 08:29
Re: Interiér
Áno, nieje to pravidlo ale stáva sa... Preto kupujem kombi s dvojitým dnom aby po sklopení zadných sedadiel vznikla rovná podlaha. Na sedadle zdriemnem len ak ide o "krátku" pauzu. Ak si narážal na displeje tie ma rušia pri jazde, je to svetelný zdroj vo vnútri čo zhoršuje viditeľnosť smerom von nakoľko tvoj zrak periferne to svetlo eviduje. ;-)
Avatar - _GTE_
16. 4. 2021 02:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - R32
16. 4. 2021 00:35
Re: Interiér
Veď je to retro Pony, tak možno aj tie plasty majú navodiť retro dojem... :-[] :-[] :-[] Mne príde interiér v pohode, akurát nemusím tie displeje. Vadí mi to hlavne v noci, vypínam ho a to mám v Corolle len 8" , fakt si neviem predstaviť, že mi bude "žiariť" celá palubovka ;-\
Avatar - R32
15. 4. 2021 23:59
Re: Paráda
Ani nie, Hyundai/Kia predstavujú druhú - tretiu generáciu EV prípadne hybridov oproti konkurencii (hlavne európskej) majú slušný náskok spolu s Toyotou (hybridy 20 rokov), Nissanom, Mitsubishi, BYD...
15. 4. 2021 23:09
Re: Hyu
Já si nemyslím, že v tom bude nějaký rozdíl a u firem už vůbec ne. Kvůli bateriím a tomu že EV je dnes spíš trendy věc si myslím, že naopak doba vlastnictví bude spíš kratší. Ale o to mi nejde, ceny v poměru k tomu co ta auta nabízí jsou strašně vysoké.
Avatar - JFK
15. 4. 2021 22:39
Re: Paráda
Nejvíc Hyundai? a jak jsi na to přišel? :-)
Avatar - Mikesus
15. 4. 2021 22:16
Re: Interiér
Jo, tam interiér vypadá slibně, ale zase exteriér je v duchu tohoto interiéru :-(
Avatar - Doupik
15. 4. 2021 21:49
Re: Hyu
Teď vám nerozumím. Čerpadlo je právě dostupné i pro základ ECO Smart, stojí 40 000 Kč, takže nejlevnější IONIQ 5 s čerpadlem je za 1 139 990 Kč.
Avatar - Mikesus
15. 4. 2021 21:04
Interiér
Exteriér dobrý, interiér tedy nic podle mých představ. Přijde mi to jako poskládané z nejhorších plastů, které našli na skládce z osmdesátek.
Avatar - speedfred
15. 4. 2021 16:56
Pozerám
že hodne EV a povedal by som väčšina pokial není 4x4 (=16) tak maj poháňanú tú správnu nápravu. Toť ale otázka či na RWD EV ide úplne vypnúť stabilizácia a podobné elektronické nezmysly.
Avatar - iudex
16. 4. 2021 08:57
Re: Pozerám
Zabudni na to, že jazda bude čo i len náznakom zábavná s nejakým prejavom rozšafného zadku. Dám krk na to, že nielen tieto EV, ale asi žiadne iné nebudú mať plne vypínateľné ESP (možno ešte Taycan), to sa proste bije so základnými princípmi EV (byť úsporný a rozumný za každú cenu).
Avatar - _GTE_
16. 4. 2021 02:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 4. 2021 21:43
Re: Interiér
V tom pripade tu je pro tebe EV6. ;-)
Avatar - _GTE_
16. 4. 2021 02:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 4. 2021 17:59
Už na Tvém linku visím
Už na Tvém linku visím