Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW M3 už brzy pořídíte se čtyřkolkou. Co prozradilo o své technice?

Nová generace BMW M3 na trh dorazila jako ryzí zadokolka. Už brzy ji však pořídíte i s pohonem všech kol, stejně jako odvozený model M4.
Zpět na článek
Avatar - sorpersa
20. 4. 2021 15:16
Giulia
hej pekné je to , podobá sa to na Giuliu s 2 nosmi :-)
Avatar - honzaHK
21. 4. 2021 09:46
Re: Vaha M4
Technika obou aut asi bude totožná, rozdíl 25kg pak připadá na datový balíček, který ti po stažení z cloudu do RWD MT aktivuje AWD AT. :-[]
21. 4. 2021 09:09
Re: Vaha M4
nejspíš tam bylo i něco navíc, to určitě ano. ale pětilitrová V8 bude určitě vážit víc než přeplňovaný třílitr.
21. 4. 2021 06:27
Re: Vaha M4
To je, tenkrát stál proti F80 a ta byla znatelně lehčí. Nová M3/4 už nutně s ekobalastem.
Avatar - HitmanPB
20. 4. 2021 21:20
Re: M3 xDrive
Citácia "Jo, tuhle jsem si chtěl pořídit. Škoda toho předku a absence tažného zařízení."

Preboha M3 a "absence tažného zařízení" - WTF ???
To vy tu vediete akože reči o čom ? :)
20. 4. 2021 20:37
Re: M3 xDrive
Dneska jsem viděl červené kupé M4, bile kupé obyč a zelené kabrio. M4 opravdu nepěkné auto. Bile obyc kupé o něco lepší. Kabrio něco mezi. Ale reci, ze naživo to není tak hrozné - bohužel je:(
20. 4. 2021 20:34
Re: Vaha M4
Je to cele divne. Rozdíl 25 kg mezi zadokolkou manuál a ctyrkolkou automat ?
https://www.bmwblog.com/…ull-specs-m3-m4/
Avatar - N6600
20. 4. 2021 18:16
Vaha M4
To bylo kecu, ze je Lexus RCF tezky...
Avatar - KANKUNEN
20. 4. 2021 14:42
Re: Bomba čupr modrá a stříbřitá věc!
Cicku jsi osel, bude to jen rychlý sedan. M pro mě znamená mnohem víc.
20. 4. 2021 13:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 4. 2021 14:51
Re: Bomba čupr modrá a stříbřitá věc!
To je plně reverzibilní ;-)
Avatar - iudex
21. 4. 2021 13:11
Re: Vaha M4
Jj, ako píšem, 35 kg automat, 50 kg štvorkolka. Ak sú to správne údaje, potom tá štvorkolka je ľahšia ako v bežných trojkách, kde je to tuším 75 až 80 kg, ale môže byť, že pri Mku použili iné, odľahčené materiály (predsalen tam zdôrazňujú odlišnosť aj označením "M xdrive").
Avatar - iudex
21. 4. 2021 13:08
Re: M3 xDrive
Ja som to naživo videl a teda tá predná časť je celkom v pohode, rozhodne to tak nekričí ako na fotkách. Ako ten bobrí predok žiadna oslnivá krása, ale nič neprijateľné a spolu s vydarenými celkovými líniami 3er je to fajn. Ostatne dizajnovo vždy lepšie než väčšina súčasnej produkcie BMW (1er, 2GC, 2AT/GT, X2, X4, X6, X7...) a v dobrej farbe to je super. Mimochodom Isle of Man green je famózna farba, nenadarmo ju bavorskí vybrali za promo farbu.
Avatar - iudex
21. 4. 2021 13:01
Re: Bomba čupr modrá a stříbřitá věc!
Ja tipujem že zanedbateľné minimum. Zvažovať niečo teoreticky v diskusii je jedna vec a vymieňať originál za pochybnú aftermarket prednú časť (teda vrážať peniaze do faktického zníženia hodnoty auta) je niečo úplne odlišné.
Ja myslím, že proste technika a hlavne jedinečnosť M3 prebijú akékoľvek potenciálne výhrady k dizajnu a kto bude chcieť puristický hotsedan s manuálom a RWD, nemá ani inú možnosť ako BMW, preto to nakoniec kúpi a prípadné výhrady k dizajnu obrúsi čas.
21. 4. 2021 12:14
Re: Vaha M4
rozdíl 25 kg je mezi obyčejnou verzí a competition - a je to tedy na vrub automatu...
Avatar - iudex
21. 4. 2021 11:14
Re: M3 xDrive
Ako ti už písal dinar, to sú reči reálnych kupujcúcich, ktorí s tými autami budú žiť a dennodenne jazdiť.
Naopak pohľad, že M3 je len víkendovka na okruhy je pohľad teoretika (nechcem povedať pubertiaka), ktorý si od stola predstavuje, že M3 je alternatíva k superšportu a tak sa aj používa a pohoršuje ho, že niekto by napr. M3 kombi mohol používať ako bežné auto.
Avatar - iudex
21. 4. 2021 11:09
Re: Vaha M4
Tie údaje tam sú blbosť, 25 kíl medzi RWD manuálom a AWD automatom nemôže byť.
Tu v článku uvádzajú rozdiel základ (RWD manuál) vs. štvorkolka s A/T 75 kíl a to je reálnejšie.
Podľa nemeckého webu BMW 25 kíl je rozdiel medzi manuálom a automatom, takže na xdrive to vychádza + 50 kíl, ako to píšu aj v článku. To by mohlo byť.
Avatar - Dinar
21. 4. 2021 08:54
Re: M3 xDrive
No, to právě vedou řeči reální kupci takových aut, a jak vidíš, chybí jim třeba tažné. Dlouho chyběl emtrojce kombík, teď ho dostane a bude zcela jistě prodejně úspěšný. M3 je daily car, není to primárně okruhový nástroj. ;-)
Avatar - N6600
21. 4. 2021 08:46
Re: Vaha M4
Asi mas pravdu, ja v tom borec rozhodne nejsem. Nicmene, ze by se rozdil mezi V6 a V8 postaral az o takovy rozdil?
21. 4. 2021 08:20
Re: Bomba čupr modrá a stříbřitá věc!
Aneb jak se nechal slyšet uražený designér BMW, že tomu zákazníci nerozumí. Já bych řekl, že čísla ukážou... Jestli tenhle kontroverzní design zabije techniku nebo si lidi prostě zvyknou.. Taky jsem zvědavý, kolik lidí si koupí nějaký aftermarket set na výměnu nárazníku ;-) .
21. 4. 2021 08:14
Re: Vaha M4
osmiválec je hlavní příčina. osmiválcová M3 byla taky o něco těžší, C63AMG dtto.
Avatar - N6600
21. 4. 2021 07:56
Re: Vaha M4
Je dost mozne, ze BMW udelalo nakonec to same co Lexus pred nim. Lexus je tezky proto, ze pouzili upravenou karoserii z IS a udelali ji pevnejsi. Takze patrne asi vic ocele. A jelikoz plany na IS/RCF v kabrio verzi se zrusili, nebyla potreba redukce hmotnosti.
Ale kdo vi, kde je nakonec pravda.
Avatar - N6600
21. 4. 2021 07:42
Re: Vaha M4
Jednoznacne souhlasim. Nerozumim sam, proc tomu tak je.
21. 4. 2021 06:28
Re: M3 xDrive
Určitě si zaslouží výraznou, asi bych čekal na aftermarketovou masku.
20. 4. 2021 23:18
Re: M3 xDrive
Mě to tam chybí taky, M3 není žádnej supersport speciál, je to sedan s kufrem:-) A třeba já bych si tím chtěl taky občas převézt kola, chci mít prostě nosič na kouli. Samořejmě zatahovací:-)
20. 4. 2021 22:38
Re: M3 xDrive
Ja som asi divny ale na mna to nazivo funguje. Motoricky a jazdne to bude skvele a bobor je ta povestna peha na tvari. Uz len rozhodnut, ktoru farbu. :*)
20. 4. 2021 20:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 4. 2021 15:14
M3 xDrive
Jo, tuhle jsem si chtěl pořídit. Škoda toho předku a absence tažného zařízení. Teď to vypadá spíš na Alpinu B3, která má normální předek a tažné. Zvláštní je ta hmotnost - M3 ve čtyřkolce a B3 váží úplně stejně. Pryč jsou ty doby, kdy Mka byla nejlehčí top verze. :'-(