Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
WinDiesel
0
Toho bych rád potkal. 1,8/1,9 by mělo být minimem pro OA.
webpaja
9
Co je špatně na 1,4T s 95kw a 235Nm?
Ozzman
4
Něco ve Winově hlavě je špatně... :)
okoloidúci
0
V podstate slušné hodnoty. Ale čo sa mňa týka, radšej by som v tom videl atmosféru s nepriamym vstrekovaním, napr. 2,4 R4, ktorá sa svojho času dávala do Grand Vitary.
_Karel_
V Suzuki se někdo evidentně zbláznil. Garážový tuning par excellence.
Souhlas, z celkem normálního auta udělali jakousi barevnou taškařici.
Zas tak zlé to nie je. O "barevné taškařici" by som hovoril, keby tam pridali ešte jednu farbu alebo to skombinovali s chrómom, na toto sa pozerať dá. Červená tú fádnu šedo-čiernu dosť rozbila, pritom to ešte nevyzerá ako kolotoč, skôr hravo a tak trochu "divoko". Použiť by mohli vpodstate akúkoľvek farbu, výsledok bude rovnaký. Aspoň to trochu oživí cesty. ;-)
Takové barevné pakety měl má Juke a řada dalších .Dnes měděná a červená jsou v módě. Suzuki měla bílou a černou...
Cesty to zaty peníze moc neoživí
Cesty to zaty peníze moc neoživí
Jak som písal, viem si to predstaviť aj s inými farbami. Celkovo pestré farby idú trošku do módy (konečne), z toho pretlaku šedých a strieborných ma už bolia oči - každá farebná zmena je vítaná. Pokiaľ to nevyzerá takto:
https://dam.nmhmedia.sk/…1nz.jpg/1200/630
https://www.volkswagenpoloclub.cz/…e/foto/foto4.jpg
https://dam.nmhmedia.sk/…1nz.jpg/1200/630
https://www.volkswagenpoloclub.cz/…e/foto/foto4.jpg
Mig_35
Vypadá to jako kdyby někdo označil zvyraznovacem chybná místa:)
Podla mna to ma blizko k oslavam 1. maja - alegoricke vozy a na strechu napis: Ulohy patrocnice splnime na 110 percent.
SKAY
Možná s černým lakem byto ladilo víc tahle červená.
Jinak fajn auto :yes:
Jinak fajn auto :yes:
Roman Horký
protože toho prasete co mě tady každý den ve stejném místě oslňuje mám už po krk. Jezdí pravidelně ráno proti mě, pravděpodobně s automatickými dálkovými světly. Ani neví, že já ještě 2 minuty potom nevidím. Ku.wa jak může někdo něco takového HOMOLOGOVAT??!!
Když tak čtu tvé příspěvky, skoro bych ti doporučoval, aby si vůbec za volant nelezl, protože tě ohrožuje každý, jak tady tak postupně píšeš, Subaru, Suzuki a mnoho dalších.... Co si pamatuji, lidi oslnovali dálkovými i bez automatiky a to bývalo horší...
Dřív ty bludicky nebyly tak hrozné . Člověk stejne nic neviděl i když ho nikdo neoslnoval.
Dnes naopak si kazdej myslí, že se svetla musí na horizontu hned sklopit, aby neoslnovala a perou okamžitě dálkové. Tak těm s radosti ty dalkove taky pustím. A I přes ty jejich dalkove, vidím lepe ( kdyz jim dalkove vrátím) nez dříve kdyz se jelo jen na potkavacky.
Dnes naopak si kazdej myslí, že se svetla musí na horizontu hned sklopit, aby neoslnovala a perou okamžitě dálkové. Tak těm s radosti ty dalkove taky pustím. A I přes ty jejich dalkove, vidím lepe ( kdyz jim dalkove vrátím) nez dříve kdyz se jelo jen na potkavacky.
To ale mluvíš o něčem jiném, než Romca, na tebe pálí Románove, kteří čekají že jim stáhneš dálkové :D
U Suzuki co stretavam na cestach tento problem nie je.
Mozno ich ma len nespravne nastavene, stava sa.
Nemusi o tom vediet, taky je zivot.
Suzuki fandim, sympaticke vytvory.
Mozno ich ma len nespravne nastavene, stava sa.
Nemusi o tom vediet, taky je zivot.
Suzuki fandim, sympaticke vytvory.
moan78
Kupil som zene do mesta s cross s tymto pohonom.
1. Teraz to ma 900 km spotreba 6,8 (jazdi to len mesto a dialnicu)
2. Aj ked je to v zabehu pohon ma velmi svizny prejav.
3. Brzdi to motorom fakt intenzivne treba sa zvyknut.
4. Motor paradne odhlucneny, podvozok uz menej, ale to zavisi od povrchu nie je to ziadna tragedia.
5. Na com mohli suzuki viac zapracovat je aerodynamicke odhlucnenie kabiny. Nad 120 km/h je ten svist uz dost pocut.
6. Interier v porovnani s dnesnou tabletovou konkurenciou je fakt jednoduchy. Materialy sa v konkurencii daju najst lepsie. ALE popravde to auto je tak sympaticke a ma taky prijemny prejav, ze to vlastne nicomu nevadi.
7. Podvozok maksi, komfortny, ale podrzi a nebucha.
8. Brzdy by mohli byt ostrejsie, ale zena si ich pochvaluje.
9. Tie niektore japonske vychytavky: vypnes motor- nezavres okna, palubny pocitac ovladas kolickom, auto sa nezamkne po rozjazde, v roku 2021 je automaticke len okno vodica, nadrz otvaras jak na primere z roku 1994, a pod.
10. Full Led su paradne. Jedine, co mi vadi je ten ostry prechod od svitu do tmy.
Ked ten hybrid pohon vydrzi 10 roko, co je na to zaruka ide o value for money par excellence.
1. Teraz to ma 900 km spotreba 6,8 (jazdi to len mesto a dialnicu)
2. Aj ked je to v zabehu pohon ma velmi svizny prejav.
3. Brzdi to motorom fakt intenzivne treba sa zvyknut.
4. Motor paradne odhlucneny, podvozok uz menej, ale to zavisi od povrchu nie je to ziadna tragedia.
5. Na com mohli suzuki viac zapracovat je aerodynamicke odhlucnenie kabiny. Nad 120 km/h je ten svist uz dost pocut.
6. Interier v porovnani s dnesnou tabletovou konkurenciou je fakt jednoduchy. Materialy sa v konkurencii daju najst lepsie. ALE popravde to auto je tak sympaticke a ma taky prijemny prejav, ze to vlastne nicomu nevadi.
7. Podvozok maksi, komfortny, ale podrzi a nebucha.
8. Brzdy by mohli byt ostrejsie, ale zena si ich pochvaluje.
9. Tie niektore japonske vychytavky: vypnes motor- nezavres okna, palubny pocitac ovladas kolickom, auto sa nezamkne po rozjazde, v roku 2021 je automaticke len okno vodica, nadrz otvaras jak na primere z roku 1994, a pod.
10. Full Led su paradne. Jedine, co mi vadi je ten ostry prechod od svitu do tmy.
Ked ten hybrid pohon vydrzi 10 roko, co je na to zaruka ide o value for money par excellence.
Adikes
Na sedemnástkach je to naozaj kostitras, ale ľahké zimné plechové disky obuté do 215/60/R16 si s tlmičmi a pružinami výborne rozumejú.
Pohon 1.6 benzín 88 kW + automat + 4x4 je dokonalý na ceste aj mimo nej.
Pohon 1.6 benzín 88 kW + automat + 4x4 je dokonalý na ceste aj mimo nej.
Presne tak. Mozem len potvrdit. Plechove 16tky tomu svedsia ovela viac ako 17 elektrony. Je to nebe a dudy.
to mne nenapadlo... máme to doma jako druhé auto s ní jezdí manželka, kola jsme nabušil na 50% zátěž a v pohodě. Ale je fakt, že zimáky máme 16" ale hlinikáče, ty zase foukám do plných 100% zátěže.
Tak psalo se...ze s CVT je to bida s nouzi a tuto kombinaci nebrat (brat manual). Lec to psali novinari. Neni nad vlastni zkusenost.
Othello
to je těch 0,38 kWh ??
Nehorší na tom je, že podle prodejců Suzuki tato verze nesmí být odstavená déle než 2 měsíce, (raději méně), jinak se nadlimitním vybitím nevratně poškodí ta absurdní pomocná baterka pod sedačkou řidiče a ta prý stojí cca 20 000 Kč! :-O :no: :no: :no:
Asi záleží jak moc je vybitá v momentě odstavení auta. Nabitá li-ionka by to měla v pohodě přežít, pokud ji něco průběžně necucá. Vybitá to ale přežít nemusí
On ten system to pri normalnom jazdeni nenecha nabit na viac nez 50%, hned jak je ta baterka trochu nabita tlaci to do akceleracie. Vynimna ke ked ides z kopca. pezinska baba to nabije do plna, ale hned to potom tlaci do motora, pokym nepadne kapacita na tych 50%. Potom sa s tym zasa snazi nejak hospodarit. Takze mysliet si, ze to doma uskladnis s full baterkou je nerealne. Ono ale aj tak sa hovori, ze Lionku je najlepsie skladovat nabitu na 50% kapacity. Inak aj ked ten system je asi jeden z tych jednoduchsis, ta pomoc elektromotoru v nizkych otackach je velmi prijemna. Na dvojku a trojku to auto bez reptania a svizne zrychli uz od 1000 - 1100 otacok. Pre zenu do mesta idealne. Len neviem, ako maju vyrieseny u toho priamovstreku karbon - uvidime.
Já dokonce někde četl, že odstavené maximálně měsíc a cena dokonce 70 000. No tak si potom vyber. :-)
Predajca mi presnu dobu, ktoru by to nemalo stat nevedel povedat (od pasa strelil pol roku). Ale ked si zoberies, ze im tam skladovky stoja aj par mesiacov zasa taky strasiak to snad nebude. V zarucnych podmienkach nie je cas definovany, ALE ked sa ta baterka vymlati statim, nevztahuje sa na to zaruka. Cvakas si novu sam. Ale necital som na forach, ze by sa to niekomu stalo. Inak vdaka tomu Lion akumulatoru to ma iba 35 Ah baterku, takze ked sa vymlati ta, vydavok tak za pol nadrze.
šofér
máme ji doma už tři roky, jako nové. Potvrzuji, že občas jsem z těch japonských "vychatávek" -nastavení hodin například, pěkně zjančený, ale jinak to auto je fakt fajn. Máme ještě poslední atmosféru 1,6 88kW a díky tomu, že je to lehoučké 1150 kg, tak je s tím zábava jezdit. Rádo to zatáčí, motor jde hezky do otáček, do 140 vnější hluk dobrý, pak už to stojí za prd, ale jede to stále více až do tachometrových 180. Kufr je rozměrově široký, skladný, takže ten objem je celkem OK, Jasně že v Oktávce je to jiná, ale ta je o půl metru delší. A jezdíme za 6,2l, což je na to, že se jedná o vzdálenosti " kolem komína" slušná spotřeba. Co bych ale chtěl vyzdvihnout je ostřikovače, jak já se vždycky naseru, když pak sednu do Oktávky! Jinak jsem si oblíbil parkovací kameru, je to super :yes:
Mne sa paci viacej detailov. Napriklad, ze u automatickych sieracov si mozes nastavit citlivost toho senzora. Co ma trochu stve, ze “vzduchotechnika” funguje v auto rezime, len ked mas full auto. Ked nechas auto-rezim a vypnes klimu, stoji to za prd, co je skoda. Zbytocne podla mna jazdit cely rok so zapnutou klimou. Inak, co hovoris na ten prekolizny system? Jeho logiku som celkom nepochopil. Ako keby nemal prioritu vzdialenost od vozidla, ale rozdiel v hodnotach zrychlenia. V kazdom pripade, ked to zacne pistat, kavu uz to rano nepotrebujem a najradsej by som to vytrhol z palubovky :)
×
Sdílení komentáře
×