...Honda se mlátí ode zdi ke zdi. Buď až komiksová extravagance nebo unylost. Tady vyhrál nedostatek fantazie i citu.
Interiér blíže stylu Ma3 nebo A3 je celkově fajn, plástve bych tam mít nemusel.
Nevypadá to špatně, takový konzervativní design, 90tkovy styl, otázka je jestli to někdo v době suv cupe, a 20palcovych kol a fejkovych výfuku někdo bude chtít.
Výkon je super, možnost atmosférického motoru taky, pro spoustu lidí je zde ale velká nevýhoda, a to absence manuální převodovky pokud článek chápu dobře.
Uvidíme jak to bude vypadat na reálných foto a ne render..
Tak tak... bude to pecka... honda vie co robi .... voci sucasnemu garaztuningu je to zrazu az neskutocny pokrok k elegancii a dostojnosti... razom mame pred sebou krala segmentu...tu nejaky golfik fakt nema narok... honda :yes:
Ako hovorí klasik z Černobylu: not great, not terrible.
Ako celkovo oproti predchodcovi za mňa zlepšenie. Oceňujem, že to vyzerá viac ako sedan (predchodca so svojou dvojpriestorovou karosériou vyzeral ako liftback), najmä zadok je oveľa stráviteľnejší, čistejší. Interiér tiež vnímam na prvý pohľad ako zlepšenie, jednoduchšie, čistejšie, upratanejšie.
Avšak celkový dojem je taký nevýrazný, neurážlivý, ale zase nič, čo by dokázalo nadchnúť a presvedčiť vybrať si práve Civic.
Takže ak by som bol záujemca o kompaktný sedan, notabene japonský sedan, nevidím jediný argument, prečo nedať prednosť dizajnovo takmer dokonalej Ma3: https://performancedrive.com.au/…g-sedan-side.jpg
No a napokon sú tu motory, ak v Eu bude výhradne hybrid, tak to ešte dramaticky zúži ten okruh záujemcov.
Takže celkovo predpokladám, že nový Civic osloví podstatne menej ľudí a na rozdiel od súčasnej generácie nový Civic na cestách uvidíme len veľmi zriedkavo.
No a je to špatně ? Tedy ten aktuální Civic v sedanu (HB nekomentuji, ten je trochu jinej :D) či tento už mi tak extravagantní jako UFO generace nepříjde. Pořád koketuji s myšlenkou, že ještě nejsem tak starý, abych musel mít jen kombíky :D a i aktuální Civic sedan s 1.5T se mi líbí (byť o tom motoru kolují nehezké příběhy ohledně spolehlivosti) a toto vlastně taky. Moc mainstreamových sedanů, které by byly trochu sportovněji střižených není a toto se mi vlastně líbí, pokud nepříjde o zajímavé motorizace. Takže za mne ano, navazuje to trochu na ty "nudné hranaté" 90tkové Accordy, které se mi dodnes líbí, interiér přehledný, moderní, bez zbytečných samoúčelných ***in. Honda :yes:
"otázka je jestli to někdo v době suv cupe, a 20palcovych kol a fejkovych výfuku někdo bude chtít."
Mno čo ja viem? Možno práve preto, že väčšina konkurencia vyprázdnila hraciu plochu sa to predávať bude.
Jedna vec je priaznivec a vec druhá je reálny kupujúci. Však sa pozri na seba do minulosti , si obrovský priaznivec všetkého z Ázie a ako to nakoniec dopadlo keď si dával na stôl svoje peniaze?
Tak já Accord viděl, seděl jsem v něm a hnusný mi nepřijde..to naopak tady ty módní krabice a krabice kupé. Navíc Accord má motor z Type R, jen podladěný a to je paráda.
Je opravdu velmi smutné, že evropský nadšený řidič musí pro cenově dostupné řidičské auto ke Korejcům... :-( Ale díky bohu, že se objevila alespoň tato možnost :-):yes::yes::yes:
P.S. Ano, vím, Ford Focus ST zajím ještě přežívá, a Golf GTI taky. Ale ten je zase znehodnocený svým idiotským dotykovým kokpitem, navíc oba tyto modely postrádají ručku, což je u předokolkových hot-hatchů zcela neodpustitelný nedostatek. :-(:no:
že ty si to ani nečítal, trochu neskôr príde 5dv HB, o motoroch pre Európu len špekulácie ohľadom len hybridu, čo bude naozaj uvidíme. V kontexte EU trhu japoncom všeobecne chýba C kombík.
Mno, ale ak hlavného konkurenta berú Corollu, vtedy to rozhodnutie s hybridami a designom nemusí byť úplne vedľa. Bude záležať aj od toho ako to nacenia, ona tá Ma3 už tiež pekne podražela. :)
Venek je divná směs "chtěl bych, ale ne moc" a nahrbená silueta, jakoby ho někdo zezadu nakopl. Uvnitř je mi tenhle styl od Hondy po dlouhé době sympatický.
Tak mají jednoho teoretického příznivce, přečti si ostatní názory. EU trh pro Hondu není do počtu, ale ona sama se pro evropský trh výrobcem do počtu stane.
Jo, přesně. CX je hezký díky tomu "agresivnímu transformers" designu. Tahle 11-ka je předek usedlý a nezáživný VW, zboku to vypadá jako BMW, zadek Škodovka?....
Prostě vzhledem hodně lidí odradí. Mne určitě.
jop vypada to tak, ze rok co rok budu tieto konstatovania horsie a horsie... nakoniec tu s manualom a spalovakmi ostanu najdlhsie Korejci... na to by som vzal jed
Som aj za odvážnejší dizajn, ale evolúcia Civicu sa mi páči. Nová generácia mi pripomína staré dobré časy Accordov z 90. rokov. Jednoducho decentný reprezentatívny vzhľad, žiadne psie kusy. Trochu sa obávam toho hybridu, lebo sám o sebe v Honde nie je zlý, ale Civic som mal rád s tou doterajšou 1,5 Turbo. To je krásne jazdiace auto. :yes:
Ťažko možno Hondu hodnotiť podľa stredoeurópskeho vkusu, keďže primárne zaujímavé trhy má Honda inde. Po dizajnovej stránke je to "od mantinelu k mantinelu" ako tu niekto píše, na druhú stranu netreba pochybovať o tom, že Honda má dobre zmapovaný trh aj požiadavky zákazníkov, ktorých má nový Civic osloviť. Že budeme Civicov vídať menej je dosť možné, ale treba to pripočítať na vrub skôr európskej politike ako Honde samotnej.
zvonku silná inšpirácia 90tkovým Accordom čo je za mňa dobre. Som hlavne zvedavý s čímpod kapotou to pošlú do Európy. Hybrid z CR-V by nemusel byť márny pokus.
...od ufoidního rádoby tunerského stylu k větší střízlivosti a návratu ke skutečně stupňovité zádi. Ovšem na druhou stranu si musíme přiznat, že třeba italští designéři by si se sedanem poradili ještě mnohem lépe. Třeba ta boční linie, která v zadní třetině karoserie padá směrem dolů (tzv. mercedesovský banán), to je fakt hnus a prokletí! :-O:-( Bohužel, jestliže se to v Evropě bude prodávat jen jako hybrid a s automatem, je to stejně jedno, protože pro většinu potenciálních zákazníků to bude nekoupitelné (a navíc předražené).... Prostě Mazda 3 sedan bude pro milovníky japonské techniky lepší volba. :-):yes:
Takže Honda opäť nesklamala.Buď vytvorí transformers alebo sa vráti do 90-tych rokov.Pri cenovej politike Hondy a pri ponuke pre Europu v podobe len hybridov alebo čisto elektrickom pohone to bude stáť min od 30 000 € a to pri všetkej úcte k Honde je prakticky nepredajné.Honda pomaly ale isto opúšťa Európsky automobilový trh.Tie tyčky na prístrojovke pri výduchoch klímy je totálny grc a zaujimavé je že nikto z diskutujúcich nekomentuje ten vysunutý tablet ale pri koncernových autách im to vadí.Hondy Civic sa v rámci segmentu v Europe predávajú slabo a táto nová generácia s ich ponukou motorov to v Europe môže rovno zabaliť.To napr.Corolla alebo Mazda 3 sú proti tomuto Civicu iný level.Exteriér Civicu totálna nuda a interiér povedzme za 3.Dobré jazdné vlastnosti na slušné predaje asi stačiť nebudú. :no: Myslím že Honda do 5-7 rokov definitívne opustí Európsky trh.Momentálne modely ako Jazz,Crosstar.HRV alebo Civic jednoducho " CELÉ ZLE " a pritom 15 rokov dozadu robila Honda geniálne autá ako Accord alebo Legend.
je tu... s hybridom only... achch to zamrzi ... hybrid je urcite fajn, no 1.5t s manualom bude velmi chybat tak ako sa v tejto diskusii predpoklada...
Dizajn OK som spokojny, interier je najs retro a neosudena ergonomia k tomu.
TypeR nastastie bude mat manual v EU, ale co z toho ked uz ziaden vytecny hondí manual nebude v beznej verzii... sad storka
Tak tohle je hra hodně na jistotu, ale proč ne, mně jen trochu nepasuje zadek k předku, celkově zvenku slabší dvojka. Vnitřek je u hondy posun, jen ta snaha o moderní design, čistší linie + extra prvek plástve, působí trochu legračně, když tam pak do toho prdnou 12V zásuvku s krytkou na pružinku jak v náklaďáku. :D
Vypadať môže, záleží na tom, či je európsky trh pre Hondu dosť dôležitý, aby doň investovala viac. Zrejme má priority inde, podobne ako mnoho ďalších výrobcov. Tvrdou enviro-líniou sa Európa, čo sa týka áut, sama z pohľadu motoristu odpisuje. Čaká to podľa mňa aj zbytok sveta, no zjednotená Európa je už tak politicky slabá, že proste ťahá za najkratší koniec, takže je prvá na rane. Ide to od deviatich k piatim, nespravíme s tým však nič, aj keď sa proti praktikám EÚ ozývajú aj tí, čo sa do mňa za kritiku EÚ, globalizácie a takzvanej demokracie obúvali. Len je to už prd platné, Európa už nie je sama sebe pánom.
Pre väčšinu sveta už nie sme lukratívny zákazník. Vedie Ázia a šéfuje Amerika. My sme mimo. Keď nebudeme poslúchať, chcípneme hladom.
jj, ako hovoria Amíci "money talks", darmo od klávesnice niečomu fandím, rozhoduje to, kam svoje peniaze reálne dám.
Najneskôr od kúpy Pola sa Topper nedá brať vážne (niežeby to predtým bolo lepšie, ale bola šanca, že keď zarobí, splní to, čo hlásal; realitu ale poznáme).
To súhlasím, čo viem, tak majitelia CtR riešia často seknutú gumu, je to proste už strašne málo gumy na disku a nejaký ostrejší obrubník už potom narobí paseku.
Tiež by som na HH ideálne bral 18", napr. ten Focus ST by mi úplne stačil na základných 18kach, detto GTI. Keďže HH má byť univerzál, tak treba aspoň nejakú mieru komfortu a praktickosti. Niekde ale nemáš na výber, buď sú už v základe 19ky (ako CtR či i30N), alebo tie menšie disky majú otrasný dizajn a tým ťa nepriamo nútia kúpiť si väčšie disky (napr. na Megane základné 18", notabene základné 17" na GTI nevyzerajú dobre a kazia celkový dojem, kdežto 19ky sú o ligu krajšie).
1. Civic vynikal velice nízkou plochou přídí a předními lichoběžníkovými závěsy s patentovanou vysokou těhlicí. Závěsy však byly vzdálené od přepážky motor-kabina a předek byl tak měkký a kroutil se. Karoserie jako celek byla nízká - malá čelní plocha pro odpor vzduchu.
2. Civic opustil patentované přední zavěšení a přešel k tradičnímu McPhersonovi. Nastartoval ale karoserii "monobox", která byla na tehdejší dobu sice vyšší (1500 mm), protože stoupající příď musela od nízkého čela překlenout horní body zavěšení, ale vytvářela aerodynamicky a prostorově vzor, jak má os.auto vypadat. Činitel tvaru Cx byla ale malý, v přídi byla realizována a vypiplána maska motoru s vodorovnými křidélky" pro regulaci množství chladicího vzduchu do chladiče; prostor v kabině byl velký. Přední závěsy byly ukotveny u přepážky motor-kabina, což přineslo dobrou tuhost. Vadou byl nevycizelovaný sedák zadních sedadel: nízko posazený a moc vodorovný - nepodpíral stehna.
3. a 4. Civic rozvíjel pokrokový koncept 2. generace a přinesl a zapracování odtrhových hran v zádi společně s koncovými světly. Aerodynamika Výška vozu díky řešení 2. byla stále oněch 1500 mm.
5. a 6. Civic opustil zdárně pokračující výjimečný vývoj Civiců předchozích. Vrátil A sloupky zpět a tak zvětšil mrtvé úhly ve výhledu, prodloužil kapotu a maska chladiče nabyla svislé(!) polohy. Omluva za čistotu tvarového řešení? Kdepak. Slovo "stylovka" dnes ztratilo svůj skutečný obsah a pojem.
Tak honda byla pro mě vždy zajímavá skvělými jízdními vlastnostmi, vyspělým podvozekm. Mazda je taky moc pěkná, ale na podvozku má hodně kompromisů. Tak jako ty se obávám, jak budou vypadat motorizace v Evropě..asi to bude zklamání.
Tak v Honde sami usúdili, že ponúkať kompaktný hotheč len na 20kach s minimom gumy (len 30%!) https://www.driving.co.uk/s3/st-driving-prod/uploads/2020/09/Honda-4.jpg do reálneho sveta nie je a začali ponúkať verziu sport na 19kach s 35". Ale do komfortu 55% to aj tak bude hodne ďaleko.
Interiér dobrý, exteriér tak nudný,ze i Octavka je proti tomu designovy úlet. Jsem zvedav na HB, pevně doufam, ze změní koncepci čumáku. Stejně počítají,ze v Evropě si zákazník bude kupovat HRV A CRV. Civic je v sedanu pro zbytek světa, kde se bude prodavat zas jak housky na krámě. Tech par prodanych kusu HB v Evropě Hondu nevytrhne. Ostatne americky Accord je stejně hnusnej, přesto si na nedostatek zákazníků stěžovat nemuze.
Pokiaľ sa bude jednať o ľudí, čo berú techniku Hondy, tak určite. Pokiaľ ide o dizajn, nemusí osloviť tých istých ľudí, alebo rovnaké množstvo ľudí, Po tejto stránke sú súčasný a nový Civic diametrálne odlišné a nemusí sa stať, že pôvodná klientela pri výmene svojho Ufa automaticky siahne po novej konzerve.
veru budu, aj ten ´´blby´´ liter s manualom mal nejaku klientelu, ale hybrid + ´´sport´´ este stale v EU nefunguje... Honde je EU ukradnuta, na druhej strane pre tych par stastlivcov aspon usetri emisie na TypeR... s 1.5T a manualom by to asi nešlo tu mat aj tajpára
Za mna prave najnovsi jazz crv hrv aj civic su najlepsie v historii... jazz mega... hrv dokonale... civic fantazia... honda v eu nema ziaden dovod koncit... aj ked je jasne ze eu je pre nu nadalej len trh do poctu... ale aj tak je fajn ze tu hondu stale mame.... :yes:
Chyby v rôznych detailoch človek nájde na každom aute. Ako celok to na mňa zatiaľ z fotiek pôsobí celkom dobre. O úspechu či neúspechu v európe rozhodne skôr ponuka motorizácií a nacenenie.
No ja neviem, práve dnes som sa schválne sústredil na transformerov v premávke a nový Civic mi príde len o čosi viac uhladená, učesaná súčastná generácia. Osobne si myslím, že s designom problém nebude.
mam 45ky na Cliu RS a nikdy sa nebortili, na rovnakom profile sa vozim aj soferujem na ATR a tiez sa nikdy nebortili a na Primere GT som mal 50tkovy profil a tiez sa nebortil... to je viac menej zalezitost tlaku pneumatik a pevnosti bocnic pneumatiky... videl si niekedy 90kove hot hatche ? vacsina jazdila na 60kovych advanoch :D
Dlhšie ma zaujíma. Tie tvoje tri bodky, to ma aj nejaký význam, či sa ti len trúsia myšlienky tak ledabolo? Lebo na mňa to pôsobí veľmi rušivo. A pubescentne.
Tak ja som osobne type R neskúšal, ale väčšina recenzií sa zhoduje v tom, že je to stále dosť tvrdé a uskákané (viď video od 5th Gear čo som postol lamalovi). A v Honde si toho zjavne boli vedomí, keď v rámci faceliftu spravili tú umiernenejšiu verziu Sport na 19kach. Tie už by mali byť OK.
Inak ono dosť záleží od modelu, nedá sa paušalizovať, že 18" je OK a 19" je hardcore, tiež záleží, aké sú tlmiče (obyč va adaptívne), gumy, atp.
Napr. ten i30N mi na 19kach prišiel tvrdý v N režime, ale v comforte to bolo už prijateľné.
Nefunguje, pozri si tento test CtR na okruhu (kde by mali tie nízkoprofiláče vadiť najmenej) to poskakuje ako koza a redaktor sa na to sťažuje: https://youtu.be/t3Q7fjTGc-w?t=316
Btw. inak ten test stojí celý za pozretie, NSX je legenda, aj keď jej Civic naloží 3 sekundy.
verim, ze na nich funguje OK, testy sledujem aj ja, kazdopadne mam ten isty nazor, chcel by som vyssi profil a max 18ky... zivotnost gumy/diskov ako pises, podvozok detto, cele auto schytava zbytocne razy, ze to podvozok a karoseria zvladnu utlmit je fajn, to neznaci ze to netrpi...
Jasně jsem si vědom toho, že shodna kola budou na ruznych autach fungovat rozdilně a v některych připadech až diametralně.
Jenže jak jsem psal jedna věc je jak auto na ruznych velikostech kol funguje a pak taky ta větši či velka obezřetnost diky nějakym loukotim. Takže je sice fajn, že je auto funkčni i na loukotich, ale pokud nebudeš obezřetny a vlastně se vic hlidat tak mužeš častěji řešit naklady na tom autě. S vyššim profilem pneu maš prostě svobodnějši ruce. A jasně každy muže mit ty hranice jinde, ale osobně u kary na každy den jsou pro mě max ty 18" v nižši středni nebo přesněji vyška gumy minimalně 9cm.
Ja na nějake testy Type-R koukal a pravě docela neshoda co do kultivovanosti.
Ale zkušenosti nejen majitelu se narozdil od těch testu shoduji pravě na tom a taky to povětšinou bylo nečekane, že ten Type-R je překvapivě kultivovany až až a určitě vice než i30N P. A upřimně vic budu věřit těm zkušenostem vzlašť pokud se jedna o lidi, kteři dlouhe roky funguji pravě s HH. Jasně značka ideal by byla osobni zkušenost, kdy si mužeš pohrat i s tlaky v pneu, ktere mužou byt alfou a omegou fungovani auta. Naopak dost negativnich zkušenosti je pravě s tou i30N P, kdy sice jsou i nějake testy, ktere o nich docela dost negativně hovoři hlavně co do samotne jizdy a taky kompletni kultivovanosti, ale nejde o žadne komerčni testy takže nejsou zrovna vidět. Jako možny duvod se často zmiňuji pneu, ktere jsou s i30 dodavany, ale nenarazil jsem na mnoho zkušenosti jak je to s jinym obutim. Vim, že jeden majitel i30 psal, že dal jine pneu zřejmě obligo mišeliny, jen hadam, už si nevzpomenu a ke zlepšeni sice celkově došlo, ale předevšim za zhoršenych adheznich podminek je to i tak bida mezi předokolkama.
video poznam, vzdy ma pobavi ako reaguje na to hopsanie... akoze takto, bral by som NSX vsetkymi 10timi, na 3s Civica by som rad zabudol... Civic je lahsi a ma o 40k navyse, nehovoriac o krutiaku, ale ok je to zrovnanie, cas ma vyrazne lepsi...
tie dojmy na podvozok sa lisia, nenajdes zhodu medzi testermi... mne vsak staci fakt na akych povrchoch u nas auta jazdia a tam by ani sam vyrobca nedal nizsi nez 45profil, oni totiz auta pre EU ladia do inych krajin nez SK, CZ, alebo Rumunsko :D Takze, je jasne ze u nas to je vzdy o velky kus horsie... to plati uz od cias runflatov v BMW, vsetci normal uzivatelia a testeri odporucaju zahodit u nas runflaty. Urcite je rozdiel medzi autami, niektore to zvladaju lepsie ine horsie, ale vzdy to auto a podvozok trpi... potom trpim aj ja :-)
Ja mam v hlavě přesně ty same zaležitosti co se profiloveho čisla u pneu tyče. Prostě nejde jen o fungovani samotneho auta, ale jde i o to s tim autem realně žit a platin jeho provoz. Prolezl jsem hodně zahraničnich for ohledně HH, kde je řada zkušenosti včetně srovnani ruzne konkurence a Type-R podle všeho prostě prkno neni jen jsou tam jina ale.
Mi se třeba libi, že GTI začina na 17" byť u něj bych volil zřejmě 18", focus ST byl u nas v nabidce na 18", ale ta možnost je pryč. Sice řešitelne, ale o starost navic.
Ale to neni uplně o komfortě či kultivovanosti. Pravě, že od uživatelu překvapivě zni, že Type-R je na 20" až překvapivě kultivovany, o nekultivovanosti to bylo u 9G. A třeba i30N P na menšich 19", ktere bych osobně u nižši středni nechtěl max ty 18" je vyrazněji meně kultivovana a navic ma vuči konkurenčnim HH i jasne rezervy co se jizdy samotne tyče.
Problem je spiš s těma šlupkama vubec fungovat tzn davat si značny pozor tak aby je majitel nerozbil hned při prvni větši diře a nebo si davat pozor na sebemenši obrubnik apod. A taky je to jak se řika opice a banany, takove lepšejši 20" pneu, už nebude žadna lace.
to je des, verim ze su krajiny kde je to OK, ale znas jak.. vypada, ze by to znieslo aj 18ky to by som si predstavoval asi ako minimum na nase cesty... osobne mi 45 profil pride taky ideal pre ostre nerovnosti a tankodromy v rychlejsom aute... komfortne auto mi vyhovuje na 50-55 profile, bez hanby...
myslim ze by sa to dalo zniest aj s tym 2.0Vtecom pre pamatnikov... sily by mal tak akurat a točky by pobavili tych, ktory by vedeli spavat aj napriek tomu, ze ich nejaka nudna 1.5TSi vyplieska s vodicom, ktoremu trci ruka z wokna...
Not great not terrible :*) Cernobyl bol terrible... Sedany mam rad tak davam :yes:
V Civicu som naposledy sedel v roku 1991 valili sme pre vytuzene visa za cestou do Kanady a vtedy som bol vyvaleny ako ta mala papucka valila nej 180 km/h po panelovej dialnici. :*)
Honda je nej stratena bludicka , neviem kto to tam kresli myslim ze ked da flasu ryzovej dobroty tak nakresli aj krajsie auta...
Re: Civic již ustoupil od své progresivity - škoda
a prokracovanie nebude ?
7. vyrastlo ako MPV s radickou na palubke a konecne dosiahlo na solidnu pasivnu bezpecnost = tuhost karoserie.. prinieslo elektricky posilnovac, zbavila sa kubatury 1.5, ale na niektorych trhoch boli 1.7i v sedane... do TypeR sa nastahovala kultova K20
8. dizajnova zmena identity, vyborna pasivna bezpecnost, vlecna zadna naprava, oproti 6g este vacsie setrenie na materialoch v interieri a pred FL velmi uskakany tvrdy a hlucny podvozok... TypeR bol zhodnoteny horsi ako 7g a to nie len v TopGeari (vyborna bola verzia od Mugena), motor K20 bol vsak vytecny...
9. akoby facelift 8cky s lepsim interierom, tusim 1x kombi v EU, hydraulickymi ulozeniami na zadnej vlecnej naprave = vyrazne vylepsenie komfortu a odhlucnenia aj vdaka inym upravam a oturbeny TypeR prvy krat
10. Transformer, v EU cisto oturbene beniznaky a prvy trojvalec, priniesol naspat multilink do zadu, vyborny TypeR, o dost lepsi ako mk8 a 9... vylepseny interier a pozicia na sedenie, koniec dieslov
Když vynecham fadni až nehezky vzhled, ten zadek s těmi lampami to je tedy něco tak prostě mi nema civic co nabidnout. Vybydleny interier bez napaditosti je dnes snad standard. V 10G přišel civic s pěknym odvažně dynamickym HB a pod kapotou nabidl 1.5T s manualem. Teď přijde pouze v sedanu, ktery krom prodlouženeho rozvoru ještě vic narostl a kompaktnějši HB nikde. Velka škoda jednoho z mala zastupcu v nižši středni, ktery dokazal nabidnout opravdu auto.