Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Malé vozy mohou brzy stát dvojnásobek, věří šéf Renaultu

Segment malých vozů se spalovacími motory by mohl s nastupující emisní normou zdražit až na dvojnásobek, což by mohlo urychlit nástup srovnatelných elektromobilů.
Zpět na článek
Avatar - twistedTSD
3. 5. 2021 15:09
LOL
To je fakt super, že až spalovací auta zdraží na dvojnásobek, tak se protnou jejich ceny s elektromobily. Hned jsem o něco radši, že máme Evropskou unii.
Avatar - Jerry.Gunman
3. 5. 2021 15:04
Zlevňování elektromobilů v praxi
"Segment malých vozů se spalovacími motory by mohl s nastupující emisní normou zdražit až na dvojnásobek, což by mohlo urychlit nástup srovnatelných elektromobilů"

JJ, uměle zdražíme to, co funguje, abychom mohli lidem vnutit, to, co stojí za howno
;-) ;-) ;-)

Ještě, že my tu naši drahou (anglicky expensive) Evropskou Unii máme :D :D
3. 5. 2021 15:53
Re: Omyl
Kdyby jen lidi nenakupovali nová auta, ale tady jde o uzavření řady továren a prudký nárůst nezaměstnanosti:
- velký pokles příjmů do do státní kasy
- nárůst výdajů do sociální oblasti (podpora v nezaměstnanosti atd.)
- sociální bouře
- lidé kupují ojetá auta a snaží se je udržet v provozu co nejdéle (Kuba náš vzor - i když tam je to většinou jen pro turisty jako zajímavost)
- krach dalších firem (výrobních, služeb), protože lidé šetří
No a krize jak vyšitá. Takže nastupují stávky, demonstrace..........
No a tihle manažeři......půjdou k šípku.
3. 5. 2021 15:28
Omyl
Vždy jsem se za břicho smíchy popadal, když Ti ekoteroristi křičeli do světa, že e-auta budou brzo dostupná za ceny běžných spalovacích aut. Z mé strany to byl velký omyl - bohužel :no: Oni to Ti šmejdi fakt co nevidět dokážou....
Avatar - Jerry.Gunman
3. 5. 2021 16:53
Re: Omyl
Stačila mi návštěva u zákazníka loni v srpnu.
Velká firma (80 nebo více vstřikolisů, kompletační linky, cca 700 lidí)
- Evropské vedení po nich chtělo studii o kompletním přechodu na "zelenou" elektřinu
- Američané (nejvyšší vedení) je jebali za to, že
* ve výrobní hale mají záchody JENOM pro muže a pro ženy - chyběly záchody pro "třetí a další pohlaví"
* ve vrcholovém vedení (cca 12 lidí) není alespoň 40% podíl žen
* ve firmě nepracuje ani jediný "afro-émérican"
Firma sídlí na západním Slovensku, nijak zvlášť daleko od hranic

Co dodat
Avatar - WinDiesel
3. 5. 2021 15:35
Re: Zlevňování elektromobilů v praxi
V Renaultu zešíleli, již to víme delší dobu.
Oni vsadili doslova vše na elektromobilitu a tak si myslí že se swět přizpůsobí jim a ono ejhle ne a to je zlobí.
Přání otcem myšlenky ale takhle to nefunguje, to ale progresivističtí zkrato-manažeři netuší.
A tak prodeje klesají a ztráty rostou ve všech 3 značkách kromě Dacie. V Dacii jsou nuceni swět vidět tak jak je, tedy že je swět plný lidí, kteří horko-těžko seškrabou 100 000 na ojetinu nebo 290 000 na novou Dáčku... s odřenýma ušima.
Avatar - KANKUNEN
3. 5. 2021 16:25
Re: Omyl
Nejsou fabriky, není CO2. Novou generaci auta nezajímají, nová modla je e-sport, pak bude e-dovča a e-dupačka. A ve fabrice stejně polovina lidí falšuje papíry, které nějaký hlupec vymyslel. Ta krize přijde rychle, teď ještě žijeme z poctivé práce našich předků.
Avatar - Jerry.Gunman
3. 5. 2021 15:48
Re: Omyl
Hele, Hitler převzal Německo "jenom" na 12 let - a jak to dopadlo...
Neomarxisti se tam (již teď) drží a udrží nepoměrně déle, takže hospodářské škody budou nepoměrně vyšší
Avatar - WinDiesel
3. 5. 2021 15:40
Re: Omyl
A přece se pleteš.
Za tyto cenu nebudou lidi auta kupovat a automobilky spláčou nad výdělkem. Renault, Nissan, Mitsubishi budou prvními mezi prvními.
Dnes jsou prodeje na úrovni roku 1986 a není to Covidem.
Další propad prodejů nastane v momentě, kdy budou povinné adaptabilní omezovače rychlosti.
Proč si kupovat nové auto které mne omezuje, když mohu mít minimálně 10 let kvalitní levnou ojetinu. Ano, za 10 let budeme muset ale ona ta EU,EP, EK nemusí nutně být sestavena z eurozkratovaných neomarxistů a progresivistů.
Už teď mají v EP poměrně slabou většinu.
3. 5. 2021 18:13
Re: Omyl
Nevím, kde jsi poslední týdny byl, ale teda přiznám se, že mi ty tvoje příspěvky vůbec nechyběly
Avatar - Jerry.Gunman
3. 5. 2021 18:59
Re: Omyl
Když si vezmeš, že ta dotyčná firma vyrábí díly pro Mercedes, Audi, Fiat (mám pocit, že i cosi pro ) Opla a Peugeota, pak je ... mimořádně pozoruhodné, KDE leží priority jejich evropského vedení, o tom americkém ani nemluvě
S výrobním / výkonným ředitelem jsme tam byi nějakých 6 hodin a jeli provozní zkoušky na cca 8 vstřikolisech, kde měli nasazeny obzvláště složité a náročné formy.
Ke každé mašině vede kabel tlustý jak noha od piána... A evropské vedení jim dalo za úkol připravit projekt a studii proveditelnosti pro kompletní přechod na "zelenou" energii :-( :-( :-(

A Američani jim chtěli udělat počítačový kurs (e-learning) na téma "respekt k afroamerickým spolupracovníkům a jejich životním hodnotám"
Avatar - Ja Prvni 123
3. 5. 2021 17:58
Re: Omyl
A vem to z druhé strany: Ty to chápeš?

Tím ta obecná pomýlenost začíná... pohlaví jsou dvě.
Tečka.
Avatar - Jerry.Gunman
3. 5. 2021 18:50
Re: Omyl
No, na výběr jsou dvě možnosti
(1) protože trpí duševní chorobou (Aspergerův syndrom), byl/byla/bylo Ha, muňka, sakra hospitalizován/na/no na uzavřeném oddělení bez přístupu k internetu
nebo
(2) protože si zvolil/zvolila/zvolilo takovouto přezdívku i logo (duhové autíčko), vyskytovala se Ha, muňka, sakra ( veš muňka, lidově též filcka nebo autíčko lásky - viz https://cs.wikipedia.org/…C5%A1_mu%C5%88ka) tam... kde se muňky obvykle vyskytují :D

So elementary, dear Watson :D
Avatar - Jerry.Gunman
3. 5. 2021 17:28
Re: LOL
To víš, "naše" EU je nám drahá... dokonce velmi.
Ta by nám snad byla drahá i zadarmo :D :D
Avatar - Ja Prvni 123
3. 5. 2021 18:02
Ano, malá benzínová auta zdraží.
To už je holý fakt.
Jen předpokládám, že už to automobilkám brzo dojde a na technický pokrok se vykašlou.
Norma se bude zpřísňovat, dokud všichni nebudou platit výpalné.
Čím déle se budou snažit tem moment odkládáat, tím dražší to ve finále bude.

Nechat Euro 6, už 5 podle mě stačila. A platit polatek za CO2.... jednak to snad nevydrží věčně a až to lidi budou muset platit, tak asi začnou volby do europarlamentu dopadat jinak.
A "druhak" už teď náklady na splnění budou stejné nebo vyšší, než ta pokuta.
3. 5. 2021 19:06
Re: Omyl
Ty si taký absolútny pablb, že na to ešte neexistuje adekvátny výraz. To snáď ani nie je fyzicky možné, aby bol niekto tak dokonale vypatlaný. :no: :no: :no:
Avatar - Ja Prvni 123
3. 5. 2021 17:57
Re: Omyl
Akorát, že na to jdou od lesa: EV jsou pořád drahý, ale "normální" auta zdraží na jejich úroveň.

:-(
Avatar - 3_diamanty
3. 5. 2021 15:41
Re: Taky věřím....
Ale aspon to nove clio je vazne fajn.. to sa im zadarilo... :yes:
3. 5. 2021 21:29
Re: Omyl
Mimochodem, pracoval jsem ve skladu Toyoty, kde bylo 6 teplých včetně dvou šéfů a jedna holka předělaná na kluka, a nikdo tyhle rádoby "problémy" neřešil. Každýmu to bylo šumafuk. Zásadně dělím lidi jen na debily a ty ostatní.
3. 5. 2021 20:53
Re: Omyl
Podle nekolika mistnich diskusnich ekologu staci par solaru, vetrna elektrarna a to musi takove fabrice stacit, ne ? A kdyz nebude slunicko ani mlha, pojede se z baterek od odstavenych EV aut.
3. 5. 2021 19:32
Hmmm
Když jsem byl malý, bojovalo se proti mandelince bramborové a šetřily se naše lesy, sbíral starý papír. Chtěl bych se dožít toho, až soudruzi eurosvazáci zjistí, že emise a CO2 mají na změnu klimatu vliv nulový nebo naprosto zanedbatelný a že všechno to šílení s elektromobilitou a emisními normami, byl omyl. Pak se bude dvacet let bojovat zase s něčím jiným ... ;-\
Avatar - Ja Prvni 123
3. 5. 2021 21:01
Re: Debilný nadpis
No, a přitom je to tak jednouché.
Věří tomu, že malé EV, co dneska stojí milion, zlevní až na 800 tisíc.

Dvojnásobné auto s tradičním motorem, co stojí dneska 350 tisíc, bude stát taky 800 tisíc.

No, a to se vyplatí.
3. 5. 2021 17:19
Re: A ten šéf skupiny Renault
Mě by zajímalo spíše jakou jsi studoval školu a co děláš ty, abych mohl posoudit relevanci tvých poznatků k autonomnímu řízení ;-)
Avatar - Jerry.Gunman
3. 5. 2021 19:08
Re: pre nas petrolheadov
Jestliže prý bude vyrobena z "arizovaného" plynu (zemní plyn z Ruska, koupený Německem a v použitý německých plynových elektrárnách) bude výsledná elektřina prohlášena za "zelenou energii" ;-)
Avatar - Mikesus
3. 5. 2021 15:09
Taky věřím....
Že Renault bude brzy vyrábět kvalitní a spolehlivá auta. A už čekám několik desetiletí. :-[]
3. 5. 2021 18:59
pre nas petrolheadov
...sa toto necita dobre, na druhu stranu, male ev auta do mesta maju vacsi vyznam, ako na silu robiť bezpohlavne tesly so zrychlenim svetla a podobne.
Este vyrobiť tu elektrinu ekologicky...z fosílií :-)
Avatar - Jerry.Gunman
3. 5. 2021 20:07
Re: pre nas petrolheadov
A opět jsi - jako tradičně nepochopil :-(
To je snad záměr, či co :D
Avatar - Jerry.Gunman
3. 5. 2021 19:11
Re: Omyl
Jak vstřikolisy, to nevím, ale dílům formy tam prý tradičně říkají samec a samica... ;-)
3. 5. 2021 19:08
Re: Omyl
no to je firma ....zena s penisom sa tam ani nevisci... :-O :-O :-O

ani nedavaj jej meno...a dufam, ze aspon vstrekolisy maju 40% zenskeho pohlavia
3. 5. 2021 19:14
Debilný nadpis
„Ať už stavíte Clio za 15.000 eur nebo Mercedes třídy S za 120.000 eur, potřebujete filtr pevných částic obsahující platinu, rhodium a další drahé kovy. Jistě, filtr pro S-Class bude o trochu větší, jenže procentuálně bude levnější a zákazník si to bude moci dovolit zaplatit. Automobilkám vyrábějícím malé vozy to však zkomplikuje život,“ měl uvést Luca de Meo.


Jak budou auta se spalovacími motory zdražovat, srovnatelné elektromobily budou naopak zlevňovat,“ věří de Meo.

Takže Luca de Meo si myslí, že malé spaľovacie autá budú zdražovať, ale verí, že práve tak budú malé EV budú zlacňovať.

Z tohto mohol titulok článku "Malé vozy mohou brzy stát dvojnásobek, věří šéf Renaultu" vydedukovať fakt iba poriadny umelec... :no:
Avatar - Jerry.Gunman
3. 5. 2021 19:15
Re: Omyl
Trochu víc na sever - ale ono je to v podstatě vlastně úplně jedno :(
3. 5. 2021 21:13
No pekny plan
Tak to maji v Renaultu pekny chytry plan, tak ted jeste aby jim ty odhady vysly a lidi kupovli maly auta za dvojnasobek. To jim preju hodne uspechu :-[]

PS: to uz jsem se dlouho takhle nezasmal :-!
PPS: Nejaky zpravy o Ghosnovi z Libanonu?
Avatar - Hammunasakra
3. 5. 2021 20:57
Re: Omyl
Ty si to myslel ironicky, ale ono to trochu tak fakt bude :*)

A hlavně si blbě napsal to že to je podle NĚKOLIKA MÍSTNÍCH = to fakt ne = to se DĚJE https://www.osel.cz/…ym-vzduchem.html :-!

Co obráceně = že několik místních diskutujících (jako Jerry.Gunman) nechápe co se to děje. No a vono FAKT nechápe :D
3. 5. 2021 19:47
Renault
Ať zdražujou. 20 let jsem jezdil v různých Renaultech a spokojenost, nikdy mě to auto nikde nenechalo. Naposled jsem chtěl jít do Grand Scenica, ale cena a ten neuvěřitelně hnusnej tablet uprostřed přístrojovky mě srovnal a skončil jsem u konkurence - C4 Grand Picasso, kde byla lepší výbava a za lepší cenu. Když na to koukám dneska, tak už se k Renaultu jen tak nevrátím.
Avatar - lyon667
3. 5. 2021 17:39
Re: A ten šéf skupiny Renault
20 let v IT, část z toho věnována mimo jiné strojovému učení. Jak to souvisí s článkem?
3. 5. 2021 19:27
Re: Omyl
Kuba a autá - nie je iná možnosť, ako držať staré vraky čo najdlhšie nažive - na nové auto tam má málokto. Takže nie zaujímavosť pre turistov, ale chudoba. Hocaké obyčajné auto zahraničnej výroby je na Kube drahšie ako pre teba Rolls.Royce.
Avatar - Hammunasakra
3. 5. 2021 17:27
Re: Zlevňování elektromobilů v praxi
Viz já 17:12 = jen dosaď WinDiesel

Hele UŽ chápeš to dotování nafty? Že bez něj...?
Hele UŽ chápeš že jízdou na naftu spotřebováváš navíc než míň jak sis myslel ale VÍC ropy?
Avatar - Hammunasakra
3. 5. 2021 17:07
Re: LOL
Hele NEKECEJ že přes všechna vysvětlování a odkazy DODNES NEvíš = že to nikdy nebylo není a nebude = o EU :-)
4. 5. 2021 12:26
Re: Omyl
Hochu dotovaná nafta a nedotovaná elektřina ho nepustila. Tyhle bláboly jede furt. :-D
Avatar - Jerry.Gunman
3. 5. 2021 22:48
Re: Ano, malá benzínová auta zdraží.
Njn, nikdo jim halt včas nevysvětlil, že přírodní zákony skutečně nejsou předmětem hlasování :-( Tak to vytrvale zkoušejí
3. 5. 2021 22:09
Re: Ano, malá benzínová auta zdraží.
Proč? Protože šroub taky nemůžeš utahovat do nekonečna. Resp. můžeš, ale pak jednoho dne strhneš závit a šroub se stane nefunkčním. Tak proto. Platí prostě přírodní zákony, které nemůže překročit ani ten nejfanatičtější levičák. :-)
3. 5. 2021 18:06
Re: A ten šéf skupiny Renault
Nijak, ale ptal jsem se už 2 x a nedostal jsem odpověď. Strojové učení v soukromém sektoru nebo akademickém ? Díky :yes:
Avatar - lyon667
3. 5. 2021 17:10
A ten šéf skupiny Renault
studoval jakou školu, že u něj procenta fungují jinak, než ve zbytku světa? Nebo byl původní význam ztracen v překladu?
3. 5. 2021 21:52
Re: Debilný nadpis
Ja o voze, ty o koze. Prečo sa tomu nedivím?
3. 5. 2021 19:17
Re: pre nas petrolheadov
Podobne "zelená" alebo dokonca nie zelená elektrina sa vo veľkom využíva pri ťažbe a výrobe palív - to ti nevadí?
Avatar - Hammunasakra
3. 5. 2021 17:06
Re: Taky věřím....
Opatrně https://elektrickevozy.cz/…y-maji-francouzi ;-)

Sem to teda měl připravený na Ádu, a sorry ale když sis tak.. :-!

To máš za toho Ceasara Brute :D

Sorry ještě jednou VÍM že tam si měl pravdu :-)
3. 5. 2021 16:55
Dostupná EV
Ona dostupná jsou, jen ne u nás. V Číně stojí Wuling Mini EV 90 tisíc Kč, v EU ho Litevci prodávají za 260 tisíc Kč (vylepšený o airbagy, ESP a možná ještě něco navíc). EU podle mého názoru brání konkurenci ze strany mimoevropských zemí a tím umožňují kartelové ceny automobilkám, které jsou etablovány na evropském trhu (zaplatily všechny kontroly byl jim dán propustek na vyspělý trh).
3. 5. 2021 19:10
Re: LOL
A není to spíš špatné pochopení textu a souvislostí?
Jde o to, že dražší auta už budou spíše EV a vývoj nových spalovacích motorů pouze malá auta nezaplatí.
Tedy přesně to co se s Ev říká už dlouho.

"zatím ceny baterií padají v průměru o 10 procent ročně."
Avatar - Hammunasakra
3. 5. 2021 17:12
Re: Omyl
Hele co kdybys jednotně psal = JÁ JERRY.G svět NECHÁPU (že nefunguje podle MĚ :-!

Co? Nebylo by to snazší?
4. 5. 2021 18:05
Re: Omyl
Tak ono to má fungovat trochu jinak. Chceš to vědět a nebo jde jen o kritiku?
4. 5. 2021 12:18
Re: Omyl
Tak to už je v zásadě jedno jestli máš velkou formu 1 násobnou nebo stejně velkou a v tom 16 malých dílů. Topit formu musíš stejně a objem vstřikovaného materiálu bude plus mínus podobný v závislosti na zavírací síle mašiny a velikosti šneku. To už ti s tou spotřebou proudu moc nehne. Prostě to sežere pár desítek kilowatů jedna mašina jen to hvízdne. A žere ti ten proud na 3 směny. Ne že v noci když ti nejede solár holt vypneš a že by si dokázal živit takový průmyslový podnik z nějakých baterek. To si může myslet jen nevzdělaný zelený dutohlavec úrovně Hamuna.

Úroveň vzdělanosti na vysokých pozicích dost klesá. Je to jako za komoušů, kdy na vysokých postech seděli idioti. Doba se vrací.
Avatar - pradeda777
4. 5. 2021 07:53
Co bude dál.....?
Zlevňování baterií je jedna věc. Druhá věc bude cena elektřiny. A ta jakoukoliv slevu u baterií rychle. vynuluje..... :-[] A bude hůř.... :-[]
Avatar - Jerry.Gunman
3. 5. 2021 22:51
Re: pre nas petrolheadov
Vždyť to říkám :D
Nepochopil, stále jsi nic nepochopil ;-)
Avatar - Ronault.
3. 5. 2021 22:29
Re: Taky věřím....
Taky se vydělávalo méně, to je zase hodně velký vliv inflace
4. 5. 2021 12:18
Re: Omyl
ano to jsi trefil. Ty jsi na úrovni vedení EU. To máš pravdu :D :D :yes:
Avatar - Hammunasakra
3. 5. 2021 22:49
Re: Omyl
Spíš místní diskuzní NEekologové = to je partička :-!

Prostě část diskutérů CHÁPE = co se to proč se to na světě už desítky let děje. Ty patříš do skupiny která NE

a PROTO svět a všechno nad sebou KRITIZUJE (je přece jasný že mimo musej bejt všichni vostatní NE ty :-!
Avatar - Jerry.Gunman
3. 5. 2021 22:46
Re: Omyl
Tak bych nějak řekl, že "asi" nejsi sám ;-) ;-) ;-)
Avatar - Jerry.Gunman
3. 5. 2021 22:44
Re: Omyl
Njn, zdejší diskusní ekologové... to je taky partička :D
3. 5. 2021 21:24
Re: Omyl
Mám ho už půl roku zablokovaného, a upřímně bez jeho keců se zvedla aspoň pro mě úroveň diskuzí o 100%. Číst jeho bláboly už bylo nad mé síly a ztráta času.
Avatar - xxc
3. 5. 2021 20:33
Re: Renault
To ste mali velke stastie, ked som kupoval ja, bol Grand Scenic lacnejsi a lepsie vybavenejsi. Ale bol to omyl. To je presne ta spokojnost s Renaultom, staci cloveku, ze ho nikde nenecha a clovek je spokojny :-) Inak mam aj kratke Picasso, horsia vybava za mensiu cenu, ale ovela lepsie auto.
Avatar - petr petrumr
3. 5. 2021 19:09
Re: pre nas petrolheadov
ano, dává to smysl, ale moc výrobců tych EV miniaut není.
Avatar - _EQS_
4. 5. 2021 20:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
3. 5. 2021 20:58
Re: Taky věřím....
Trefa. :-[]
Ale dost lidi to nepochopilo
3. 5. 2021 19:22
Re: pre nas petrolheadov
Nemusíš to hneď hrotiť - malé autá si len tak spakruky predefinoval na miniautá. Malé autá môžu byť docela dobre autá veľkosti Corsy, Fabie alebo toho Clia. A to je celkom iný svet, aj čo sa výrobcov týka. i20, Rio, C3, P208, Corsa, Polo, Fabia, Ibiza, Clio, Swift, Yaris... Nestačí? ;-)
Avatar - Hammunasakra
3. 5. 2021 21:01
Re: Omyl
POZOR za fakta a pravdu se tu sbíraj :no: :-)
3. 5. 2021 19:47
Politické žvatlání
Tak zde jsou přeborníci na politické žvatlání, jak urazit ekohujery.

Přitom si nejste schopni připustit, že EV se vyvíjejí a dnešní nazory na EV se budou měnit.
19. 5. 2021 13:31
Re: Zlevňování elektromobilů v praxi
Vláda chce, aby Renault dělal jen EV.
Avatar - Jerry.Gunman
4. 5. 2021 18:54
Re: LOL
Hendly, proč zase lžeš?
Já vím, ty to ani jinak neumíš, viď?
4. 5. 2021 18:08
Re: Ano, malá benzínová auta zdraží.
Jojo, nechat EURO5, vykašlat se na vývoj a čekat na konec.)
Ono se stačí podívat na náš trh a prodeje motorek. Tam vede stagnace.
4. 5. 2021 18:02
Re: LOL
Ne, tady je jasně vidět, jak v případě kdy se rozpadne vývojový a dodavateský řetězec pro spalovací auta jde takřka okamžitě cena nahoru. Spalovací auta se tedy dostávají do bodu EV kdy se náklady na vývoj musí rozpustit v menším množství výrobků.
Proti tomu jde vývoj EV kde je naopak teprve dodavateský řetězec budován. V momentě kdy se tohle zlomí bude EV jednoznačně levnější.
4. 5. 2021 17:58
Re: Taky věřím....
Kdy stálo Clio 200 tis?
Avatar - Hammunasakra
4. 5. 2021 16:23
Re: Co bude dál.....?
Tvůj DĚS z informací a reality = je OPRÁÁÁÁVNĚNÝÝÝÝ :D

Tohle fakt je realita BOJ se :-)
Avatar - Hammunasakra
4. 5. 2021 16:03
Re: Omyl
Na vysokých postech za komoušů seděli idioti? Ty procházíš VÝVOJEM :yes: :-)

Vždy si tu dobu bránil a i po revoluci je volil = fakt respekt :yes: :yes:

Jsem RÁD že to je další věc = kdy přecházíš ze svého (původního) pohledu na věc na můj (původní i současný) pohled na věc. POZDĚ ale PŘECE

Zbytek textu = je ale starej (blbe) ryccardo = furt jen dokola AROGANTNĚ MACHRUJÍCÍ jak ON je mozek a jak ON hápe jak svět lidí nad ním dělá všechno blbě
Ten proud sebechvály ti teda DOST narušil test IQ kterej SI SE prezentoval = asi nadšením že si sehnal někoho kdo udělal číslo 109 ;-)
S reálným IQ109 nemáš mozek na průměrnou vysokou školu = tak sakra JAK TO že SEBE furt prezentuješ jako NADekonoma a NADklimatologa = a to NAD eště ve víc oborech? :-O

No a tobě přijde jako dutohlav i https://archiv.ihned.cz/…va-lidstvu-sanci takže JSEM v poho :*)
4. 5. 2021 14:41
Re: Taky věřím....
Já bych se zase bál koupit Toyotu. Každý to má jinak.
4. 5. 2021 14:08
Re: Taky věřím....
Neboj se, já to četl a pochopil jsem to moc dobře.
Avatar - Mikesus
4. 5. 2021 13:39
Re: Taky věřím....
Pro mne ne. O kvalitě jejich motorů nemám pochyb.
Avatar - Mikesus
4. 5. 2021 13:36
Re: Taky věřím....
Zkus si aspon přečíst strom. Pak nbudes reagovat a něco, co jsi nepochopil.
Avatar - Jerry.Gunman
4. 5. 2021 12:41
Re: Ano, malá benzínová auta zdraží.
Jsou ovšem jedinci, které bys mohl ukopat xmrti... a furt nic ;-) ;-)
Avatar - Jerry.Gunman
4. 5. 2021 12:40
Re: Omyl
á formy:
Beru to tak, že tam mají relativně malé formy. Tlačítka, čajčlíky, čurapáče - to všechno jsou vícenásobné formy (dejme tomu) do 60 x 60 x 50 cm
Dodávám i do firmy, kde lisují dveřní díly a kryty motorů, samotný díl se sotva tak vejde do boxu cca 80 x 60 x 25 cm a váží nějakého 1/2 - 3/4 kila?
Tam by to byl teprve záhul :D :D :D
Avatar - Hammunasakra
4. 5. 2021 10:49
Re: Co bude dál.....?
Furt dokola to samý = největší spotřeba elektřiny je na dopravu a všechno okolo ROPY = od začátku do konce kdy benzín/naftu posíláš pistolí do nádrže

Takže jen mírně zjednodušeně:

a) auto jede na ELEKTŘINU (efektivnější levnější jednodušší)
b) auto jede na ROPU plus ELEKTŘINU (dražší složitější)

Zdražení elektřiny = má stejnej vliv ať jedeš autem na to nebo ono (asi jako zdražení ropy má stejnej vliv ať jedeš na naftu nebo benzín ;)
Avatar - Hammunasakra
4. 5. 2021 10:39
Re: Ano, malá benzínová auta zdraží.
No vidíš jak to máš pomotaný = píšeš o MÝCH demagogiích a dokonce lžíš???? CO konkrétně je z toho LEŽ plácale žvanile = no vlastně LHÁŘI :-O :-!

Přitom i TY VÍŠ že to dělá CELEJ SVĚT = těch 30 a 60 let = takže CO TO KECÁŠ? :-)

Viz je Euro7 (a to samý CELEJ SVĚT) žádnej konec a limit není = ani to si nepochopil? Je to eště DLOOOOUHÁ cesta = neskončí do konce tvýho života! To jen ty (no a pár dalších ;-) ) to furt NECHÁPEŠ (a protože co nechápeš = to je blbost = tak tyhle plácaniny :-)

Současný stav je naprosto NEdostačující (dokonce z VÍCE důvodů). Proč se furt je hádáš se světem (nad tebou)? Už ses dostal přes úroveň dotování nafty? Když chceš machrovat a poučovat o 50 levelů výš?
Avatar - Hammunasakra
4. 5. 2021 10:23
Re: Omyl
CHÁPU = že vy své úrovni chápání JÁ JSEM NAD všemi = asi fakt věříte
Hele furt používáš tu metodu Co JÁ nechápu a KDYŽ nechápu = znamená to že to je BLBOST?

Takže kontrolní otázka: Už si překonal úroveň chápání dotování nafty?

Takže kontrola kontrolní otázky: Už si pochopil tu https://www.idnes.cz/…est-oxidy-dusiku tabulku?

Kdysi ses HÁDAL za zemana a babiše a pitomia = a taky si OTOČIL
Třeba to přijde = i jinde? :-)
Avatar - Hammunasakra
4. 5. 2021 10:19
Re: Omyl
Ano = ten ROZDÍL v mentální úrovní = tu OPRAVDU JE = vidíš vidíme něco STEJNĚ :-!

Já sem na úrovni vedení EU a https://www.csfd.cz/…anete/komentare/ (už si to konečně viděl?) = a ty na úrovni Jerry.Gunmana :-O :D

Jsem RÁD že jsme si to ujasnili a SHODLI se :*)
Avatar - Hammunasakra
4. 5. 2021 10:17
Re: Taky věřím....
I tak je to PĚKNÝ RÝPANEC RÁNA pro ádu :*)

A trochu překvapení = asi pro všechny
Avatar - xxc
4. 5. 2021 09:54
Re: Renault
Citigo je stara skola, nema ecall :-) Ale suhlasim, zivot sa zlepsuje aj v tejto oblasti.
Avatar - Jerry.Gunman
4. 5. 2021 09:45
Re: Omyl
Riku,
Ha, muňce, sakra fakt nepíšu nic :D

Tohleto duhové autíčko lásky mám už cca 1,5 roku na shit listu, takže se mi příspěvky téhleté existence nezobrazují. Loni, nějak v listopadu (???) jsem to asi na 10 minut odblokoval, přečetl si 2-3 příspěvky o dotované naftě a hlody typu "fakt jsi takový dement, že nechápeš, ze Ha, muňka, sakra má ve všem pravdu?!" - a zase tohleto... stvoření do hit-listu uložil
Ona se tím ta diskuse tak nějak zpřehlední :D
A tobě, smím-li, doporučuji totéž.

Život je krátký na to, abychom ztráceli čas konverzací s psychicky nemocnými jedinci
Avatar - Jerry.Gunman
4. 5. 2021 09:11
Re: Omyl
Tam se dělají relativně malé díly ( těch pár větších do vnější velikosti 2 dm3 max), ale ty formy jsou minimálně 4, ale většinou 16 násobné. A jak píšeš, horké vtoky...
Navíc, PA6 vstřikuješ při nějakých +- 220, PA 66 při 260°C - a když tam máš plnění skleněným vláknem okolo 40-50-60%... A to tam jedou i PPS se 60% skla - to máš melting point 280°C, čili vstřiky na nějakých 290-300°C, aby byl hladký povrch výlisku

A bohužel, to zadání jsem viděl "na vlastní wočíčka"
Jsou prostě věci, které normální člověk nepochopí.
4. 5. 2021 09:10
Re: Zlevňování elektromobilů v praxi
Co všechno vsadili na elektromobilitu? Já teda vidím pouze jedno masově nasazené elektro - Zoe, které jde na dračku. O dalších se jen mluví. Taky maj díky němu docela nízké flotilové emise. Za rok 2021 bude třeba VW cálovat pokutu 4,59 mld eur (limit CO2 překročí asi o 12,7 g) a "zblázněný" Rencek (+Mitsubishi + Nissan) zacáluje 1,06 mld eur (limit překročí o 4,9 g).
4. 5. 2021 08:57
Re: Omyl
Tak samozřejmě, že pohlaví jsou jen dvě.
4. 5. 2021 08:29
Re: Renault
Dnes i bez mobilu zmáčkneš tlačítko eCall a je to. Aspoň k něčemu je užitečné :)
4. 5. 2021 08:27
Re: Omyl
To jsem nevěděl, že jde. Díky za tip, hotovo
3. 5. 2021 22:16
Re: No pekny plan
A co udělal tak hrozného (kromě toho, že Nissan zachránil před jistým krachem a Renault za něj taky prosperoval)? :-)
Avatar - xxc
3. 5. 2021 21:23
Re: Renault
Zenu nechala Skoda stat. A este si zabudla mobil doma. Aspon ma zazitok s poucenie, ze mobil sa doma nenechava. Neskor pichla pneumatiku na Skode a zase prisla odtahovka a este sofer pamatal auto, ze nedavno sme ho tahali :-) Ale tak auto je to lepsie, a podla mna jedno z najlepsich, co som mal. Na druhej strane, Renault, vsetko super, zaruka 5 rokov, vzdy to do servisu doslo, vzdy to aj opravili. Az doteraz, ked uz nevedia, co tomu autu je a dali mi radu jazdit, kym sa to nieco, co je zle, nerozpadne. To je podla mna vacsia nocna mora, ako ked sa auto pokazi, odtiahnu a opravia. Take tie male neustale chybicky a malicke nepodstatne poruchy.
Avatar - Ja Prvni 123
3. 5. 2021 20:59
Re: Renault
No, ale to je základní měřítko... já mám dodnes škytavku z toho, jak mě novej Passat nechal stát na silnici.
Neřadilo dsg.
:-(
3. 5. 2021 19:51
Re: Taky věřím....
akorát dřív stávalo clio nad 200 tis, teď je to o 100 tis. jinde
4. 5. 2021 14:46
Re: LOL
Tohle bylo jasné už dávno. Už hodně dlouho nám automobilky tvrdí, že spalováky budou stát stejně jako EV. Každému muselo být jasné, že to půjde jen díky zdražení spalováků.
4. 5. 2021 12:27
Re: Ano, malá benzínová auta zdraží.
Chytrému napověz. Hloupého kopni ;-)
4. 5. 2021 09:11
Re: Taky věřím....
Tak to jsi zaspal takových 10 let, ne?
4. 5. 2021 08:56
Re: Omyl
Chápeš, že na základě toho co ti píše Jerry je naprosto jasné, že západní svět začíná totálně zaostávat? Což by mohlo být dobře pro nás, protože když se nenecháme strhnout do té samé žumpy a pojedeme si svoji lajnu, tak bychom se rychle mohli dostat daleko před ně ;-)
4. 5. 2021 08:49
Re: Omyl
Fabrika o 80 lisech a přechod na zelenou energii :-D No to řvu smíchy. To je výplod dementních chorých mozků mentální úrovně Hamuna :D Nějakou 350-500 tunu na tom pověšenou 5 tun těžkou formu s horkejma kanálama, temperovanou na 90 stupňů a krmit to armádou solárů a na 3 směnu to odstavíš, protože aby ti jeden blbej lis uživila baterka, tak by musela být velká jako půlka fabriky :D To je přesně nápad ala mentálně zaostalý vedení EU :-D
4. 5. 2021 08:38
Re: Ano, malá benzínová auta zdraží.
Víš proč? Protože to narazilo na hranice fyzikálních zákonů a už to není kam zlepšovat. Moderní benzínový motor EURO6 nevypouští prakticky nic. Tudíž si můžeme užívat toho kam jsme spalovací motory vyvinuli a prostě je vyrábět.

Pro názornost ti dám příklad. před 30 lety zářily PC monitory, že ti z toho po pár hodinách práce svítila hlava. Postupem času výrobci zlepšovali vlastnosti monitorů a celých PC a snižovali jejich záření a emise až jsme se dostali do stavu, kdy už nebylo co zlepšovat a od té doby se takto zdokonalené produkty vyrábějí.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Norma_TCO

Stejné je to s EURO6 motorem. Není to kam zlepšovat. Současný stav je dostačující. Jako vhodná alternativa je EV a PHEV pro zákazníky, kteří o to mají zájem a bude to pro ně vhodné, takže typicky do města a okolí. Netřeba násilím lidi nutit do nákupu nijak ekologických EV.

Mínus jsem ti za ty tvoje demagogický lži a bláboly dal samozřejmě mimo jiný já. Klidně se za to přiznám.
4. 5. 2021 00:57
Re: No pekny plan
Co ja vim, ale jedna a jedna jsou dve takze v Japonsku nekoho hodne hodne moc rozzlobil, to je bez debat :-!
Avatar - Hammunasakra
3. 5. 2021 22:53
Re: Ano, malá benzínová auta zdraží.
OPRAVDU jsi takhle extrémně SEBE namyšlený? :-O

FAKT tomu věříš? :D

Že celej svět je 60 let s emisema a 30 let s CO2 úplně naprosto mimo? Protože TY si to dodnes nepochopil = co proč to vo co vlastně go? :*)
Avatar - Hammunasakra
3. 5. 2021 22:51
Re: Omyl
ANO lidi (jako ty) nesnáší realitu = rádi (nerušeně) PLÁCAJ ;-)

Hele PLÁCALe = už víš co to je ta hybridní válka?
Hele už víš že emise aut se snižují kontinuálně CELÝ TVŮJ ŽIVOT?
3. 5. 2021 22:41
Re: No pekny plan
Za jeho vlády mal xxc problém s vŕzganím a pri daždi mu stále tiekla voda na okno. Ten Ghosn bol strašný tyran...
Avatar - Hammunasakra
3. 5. 2021 22:16
Re: Renault
Nesmysl = už toho zaostání nech. Manuál dneska https://www.youtube.com/watch?… nebo v Toybaru = jinak není nad kvalitní automat = aktualizuj si na 21. století
3. 5. 2021 22:14
Re: Renault
Kdyby sis koupil pořádný manuál, tak se ti to nestalo! :-)
Avatar - Hammunasakra
3. 5. 2021 22:12
Re: Ano, malá benzínová auta zdraží.
hele CO místo vymejšlení šroubů = přestat tvrdit že TY si MOZEK co tomu rozumí = a vidí jak se celej svět mýlí?

Prostě 190 států světa celá vědecká obec = vs ty

No tak tomu NEROZUMÍŠ nemáš ani páro o tom co CELEJ TVŮJ ŽIVOT tyhle procesy a celosvětové běží

výmluvný je KOLIK lidí co o tom ví NULA furt dokola mluví = o (zlý) EU :*)
Avatar - Hammunasakra
3. 5. 2021 21:39
Re: Renault
Statistika určitě není na nic = ale i při 99% spolehlivosti = se TI (nebo mě) může stát..

Já se učil řídit na (ne)tetiným novým Subaru 2,5 litru = motor šel na výměnu v prvním roce = drobná trhlinka uvnitř válce = to se prostě stane i Rolls Royce
Avatar - Hammunasakra
3. 5. 2021 21:28
Re: Omyl
Teď právě žijeme dodnes z NIC MOC práce našich komunisty řízených předků ;-)

Ostatně PROTO máš nižší plat (než třeba rakušák na podobnym místě) a PROTO budeš mít i nižší důchod (než ten třeba zase rakušák, kterej na tom byl po 2. SV dokonce vo fous hůř

Takže BOHUŽEL fakt dodnes (a eště to bude chvíli trvat) ŽIJEME bohužel přesně naopak z NEefektivní PRÁCE NAŠICH PŘEDKŮ
Avatar - Mikesus
4. 5. 2021 01:08
Re: Taky věřím....
Proto jsem tam zkusil aspoň toho smajlika hodit. Ale výsledkem jsem čekal.
Avatar - Mikesus
4. 5. 2021 01:07
Re: Taky věřím....
O této statistice vím. A když budou mít nejspolehlivější motory, ale ostatní součástí nefungují, je to pořád nejspolehlivější?
Avatar - Hammunasakra
3. 5. 2021 21:56
Re: Hmmm
Jóó EUrosvazáci = od roku 1992 celej svět = dohoda v Riu. Stvrzená pak 1997 v Japonsku

Emisní normy pro auta = už přes 60 let v EU přes 50 let

A ty FURT NIC = ty si vymýšlíš EUrosvazáky :-O :*) :D :-!
Avatar - xxc
3. 5. 2021 21:44
Re: Renault
Lenze treba rozlisovat, maju spolahlive 0,9 tce, ktore sa fakt vraj nekazia a preda sa ich vela a maju kazive 1,2 tce a trosku lepsie 1,3 tce. Aj diesle vraj boli dobre. Ja im verim a dufam, ze chyba bude len nejaka banalita :-)
Avatar - xxc
3. 5. 2021 21:29
Re: Renault
Statistika je nanic, mne sa rozpadol bud motor, alebo prevodovka na Renaulte po 39 000 km. Na ziadnom inom aute som tieto problemy neriesil. To by az tak nevadilo, keby to vedeli opravit, kedze auto je este v zaruke. Tiez som to kupoval, ze to ma dobre a spolahlive motory. Ale spolahlivost nie je vsetko.
Avatar - Hammunasakra
3. 5. 2021 20:59
Re: Omyl
Spíš to bude jen jedna možnost = viz nejen tenhle tvůj příspěvek JSI poněkud magor

To je celý tak je to jednoduchý (ne)milý Jerry.Gunmane :-)
Avatar - xxc
3. 5. 2021 21:25
Re: No pekny plan
Ghosn to dobre zasial, teraz di Meo zne urodu. Ludom neprajem vacsinou nic zle, ale toto co spravil s Renaultom, snad ho spravodlivost stihne uz na tomto svete. Aj ked unika.
Avatar - Hammunasakra
3. 5. 2021 21:07
Re: pre nas petrolheadov
ano ZJEVNĚ si celek přes svý nekončící machrování a urážení = dodnes nepochopil

Tak holt dál a dál a dál říkej = že je svět (proti tobě) blbej :-!

Už aspoň VÍŠ CO to je ta hybridní válka?
Už aspoň VÍŠ CO to je ekonomi-e a co ekonomi-ka?

EDIT nemyslím že to je záměr = myslim že prostě JSI blbej (a pěkně ti muňkuje = když uděláš chybu a někdo tě opraví :)
Avatar - xxc
3. 5. 2021 20:35
Re: Taky věřím....
Ale podla obrazku sa vraj zadarilo :-) Ludom je to vsak jedno, ked uz nestoji 9 590 €.
3. 5. 2021 19:24
Re: Omyl
Takže asi SAM... (mínusujúci by sa mohli zamyslieť, čo tá skratka môže znamenať)
3. 5. 2021 19:08
Re: Omyl
Mám tušáka, že si bol v niektorej forme v Lozorne...
3. 5. 2021 18:58
Re: Taky věřím....
Ak je to narážka na súdruha xxc, tak povedzme že ok.
Avatar - Hammunasakra
3. 5. 2021 21:04
Re: Ano, malá benzínová auta zdraží.
Nic ve zlým ale dohoda o CO2 je celosvětová = od roku 1992

Emisní omezení aut sou už přes 60 let v EU přes 50 let = proč by to celoživotní kontinuální úsilí mělo NAJEDNOU přestat, když to stejným směrem jde celej tvůj život

EDIT ZA 9 MINUT hele KDO dal (za známý ověřitelný FAKTa) :no: ??
Přizná se HRDINA? :-)
Avatar - Hammunasakra
3. 5. 2021 21:00
Re: Omyl
No to snad CHÁPEŠ že to možný JE = já JEN chápu co to ten SVĚT dělá = takže nás bude asi (mnohem MNOHEM) víc ne? ;-)
3. 5. 2021 19:49
Bude z Tebe Ekohujer
Rád se dožiji toho, jak buděš za 2 3 roky chválit EV
Avatar - Hammunasakra
3. 5. 2021 17:33
Re: LOL
To máš blbý (a my dobrý) viz já 17:07 = abys začal pakovat = a odstěhoval se na jinou planetu :*)