Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mazda Xedos 9 2,3i

Xedos 9 zastupuje na českém trhu vyšší třídu a snaží se zařadit mezi tvrdou evropskou konkurenci Mercedesu E, BMW 5 či Audi A6. Je samozřejmě jasné, že výrobce, který vyrábí zároveň vyloženě spotřební produkci (121, 323), nikdy nemůže dosáhnout image prémiového výrobce.
Zpět na článek
Avatar - WinDieseI
9. 5. 2021 09:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDieseI
9. 5. 2021 11:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
9. 5. 2021 09:22
Re: Tyhle Mazdy měly krásný lak.
I poslední kusy už mají 20 let první skoro 30 :-)

Auto tak do českého PRŮMĚRu = ca 15 let pak už..
Avatar - Hammunasakra
9. 5. 2021 09:58
Re: A po tomto impozantním díle
Tvoje chybovost dosahuje v poslední době fascinujících rozměrů

I v době XEDOSů se vyráběly mazdy 6(26) = auto o kategorii níž (než Xedos 9)!

4. generace https://cs.wikipedia.org/wiki/Mazda_626#…

5. generace https://cs.wikipedia.org/wiki/Mazda_626#…

KDYŽ skončil Xedos (6 i 9) přišla https://cs.wikipedia.org/wiki/Mazda6#…
Avatar - Hammunasakra
9. 5. 2021 13:03
Re: Xedos 9...
Kdybys napsal JEN to POTVRZUJI = bylo by to lepší ;-)
Avatar - KANKUNEN
9. 5. 2021 11:08
Re: A po tomto impozantním díle
Nereaguje na mě svýma pitomostma. Ta hezká 626 GE je od roku 91, Xedos9 od roku 93 a ta odpornost 626 GF je od roku 97. Co máš popletené 1, 3 nebo 7. Zákazníci Mazdy GF nechtěli, počkali si na 6ku. To ti řeknou přímo v Mazdě, že díky tomu nepodaru málem zkrachovali.
Avatar - KANKUNEN
9. 5. 2021 09:52
A po tomto impozantním díle
Uplácali poslední 626, která vypadala, jak z roku 85. To byl sešup dolů.
Avatar - WinDiesel
9. 5. 2021 10:43
Re: Xedos 9...
Jasně nemilý náhradníku.
A nauč se psát česky ty jeden "neekzistující" chytráku. :-! :-! :-!
Škody v dieselu samozřejmě snáším :-)
V květnu Mazda nové šestiválce předvede, dočkáš se, nemilý náhradníku. Předvede samozřejmě i benzín. Potom budeš čubrnět wole. :-! :-! :-!
9. 5. 2021 14:34
Re: A po tomto impozantním díle
Je to žvatla a díky své neschopnosti chápat cizí myšlenky ještě i nedobrovolný dezinformátor.
Nechtěně jsem nebyl přihlášen a když jsem viděl jak AWS interpretuje Xsarou, která měla pružné uložení zadní nápravy, takže nesofistikovaná žvýkačka...bylo mi mdlo.

Tlačí Vaculíka, ale nerozumí mu, snad nějaká sympatie, možná dělá novinařinu jako on. Nevím a je mi to jedno. ;-)

Funguje mi HL a víc nepotřebuji. :-)
9. 5. 2021 08:29
Xedos 9...
..měl, co se nepletu natáčecí zadní nápravu. V té době to byla špica!
Avatar - Hammunasakra
9. 5. 2021 13:43
Re: A po tomto impozantním díle
Viz já 13.31 = už to je fakt TRAPNÝ

E vs D a subrémie vs mainstream = fakt ti to hlava nezpracovává?

Pája zrovna včera BLBĚ VYHODNOTIL subaru jako subprémii https://www.auto.cz/diskuse/80352/1#… a dneska to domastil s Xedosem = 2 ze 2 pokusů blbě ;-)

Xedos BYL subrémie = navíc o třídu jinde

626 byla poměrně kontinuálně = ošklivá :D
Vyřešila to až ukončení řady Xedos a 626tek = a M6 = to co pája vtipně píše že nepochoPIL :)
A ty ho v tom podporuješ :-!
Avatar - Hammunasakra
9. 5. 2021 13:31
Re: A po tomto impozantním díle
No ano = viz co napsal KANKUNEN a co já = opravdu necháPEŠ psaný text
Jen sem upozornil že Xedos 9 a 626 sou nesrovnatelná auta = třídou (E vs D) i kategorií (subprémie vs manistrema) = vtipný jak s tak neokecatelnou věcí = máš PROBLÉM

Fakt smutná reakce :-(

už SIS v hlavě vyřešil svý pomlouvání Vaculíka = protože SI nepochopil nedošlo TI co to říká?
Tak ho od tý doby urážíš = a striktně odmítáš i snahY ti to vysvětli :-O :D :-!
Avatar - Hammunasakra
9. 5. 2021 13:02
Re: Xedos 9...
Ne nechápu TĚ :-)
ZAČALO to kvůli nesmyslnému tvrzení právě WinDiesla (originál :D co ty s tím máš?
Prostě nafta je zvýhodněná = proto to absurdní nesmyslný rozšíření v Evropě = viz Vaculík a Kotecký v televizi po Dieselgate. Nejen že emise ale taky absurdní ekonomickej nesmysl. S bonusem že to je v reálu VĚTŠÍ SPOTŘEBA = prostě (doslova) VŠECHNO ŠPATNĚ :-!

Popravdě DRTIVOU ABSOLUTNÍ VĚTŠINU něco jako konečná bilance nejen nezajímá ale ani je to VŮBEC NENAPADNE :D

Ten zlomek co jo = to téma dotování nafty musí přestat = řešil už před lééty (dával sem i sem odkazy)

A v totální bilanci je to SAKRA jednoznačný ;-)
Avatar - Hammunasakra
9. 5. 2021 08:20
Proč tam není cena?
Proč neuvádíte cenu?? V Německu 37.000€

Asi k tomu patří i http://www.autodufek.cz/…iles/xedos_1.pdf
Avatar - Hammunasakra
9. 5. 2021 11:21
Re: A po tomto impozantním díle
Ano měl SI to popletené = zdá se že už víš kde
Avatar - Hammunasakra
9. 5. 2021 11:10
Re: Xedos 9...
Takže TY ses přes dotování nafty a vyšší spotřebu ropy když diesel motor = teda už DOSTAL? :-O :D

Jestli fakt jo = tak :yes: :*)

POTVRĎ = jestli mezi váma je rozdíl :D :-!
Avatar - twistedTSD
9. 5. 2021 13:51
Re: Xedos 9...
Honem to pověz těm milionům lidí a firem, které mají diesely, že si ti hlupáci pořídili auta s vyšší spotřebou, a západním vládám a evropské komisi, které je zvýhodňovaly, že mají vyšší emise.
Avatar - Hammunasakra
9. 5. 2021 09:19
Re: Xedos 9...
už chápu proč nechápeš dotování nafty ani že vznětový motor spotřebuje víc ropy než zážehový

https://cs.wiktionary.org/wiki/existovat#… + https://slovnik-cizich-slov.abz.cz/…/slovo/existovat :-)
Avatar - Hammunasakra
9. 5. 2021 08:49
Re: Xedos 9...
V té době už až tak úplně ne https://www.novinky.cz/…mobilky-40033611

Od roku 1997 už jí měl i dostupný https://vdmagazine.files.wordpress.com/…ts-coupc3a9.jpeg

A zrovna tenhle 2.3 motor byl technická zajímavost = ale šílená poruchovost
Avatar - WinDiesel
9. 5. 2021 10:39
Re: Xedos 9...
Ty wole tys mu to sežral. :D :D :D :D :D
Vždyť je to jiný borec než su já :-) Jen se do mého přístupu naboural a teď zesměšňuje takowé woly jako jsi ty. :-! :-! :-! :-! :-!
Kdyby ses namáhal, uvidíš u mých příspěvků zelenou tečku a u jeho příspěvků šedou.
9. 5. 2021 13:16
Re: A po tomto impozantním díle
Že se zahazuješ, kecá nesmysly, tapetuje pořád to samé a nechápe psaný text.

Ano, po krásných 626 a Xedosech přišel na pár let u Mazdy útlum. S nástupem Ma6 to byla ovšem paráda.
Avatar - twistedTSD
9. 5. 2021 12:13
Re: Xedos 9...
A chápeš, že nikoho nezajímá, kolik spotřebuje ropy nebo elektřiny, ale jediné, na čem záleží, je konečná bilance spotřeby a emisí?
9. 5. 2021 10:30
Re: Tyhle Mazdy měly krásný lak.
Takže je velký problém vůbec nějaký zachovalý kus najít. Xedos 6 a 9 byl na CZ silnicích docela rarita. A rez jim nebyla vůbec cizí. Kdysi jsem se vezl Xedosem jen nevím zda to byla 6 nebo 9, majitel si stěžoval na drahé díly a jejich dostupnost. Auto kupoval nové M+B Zlín a po drobné kolizi musel delší dobu čekat než mu jej opravili. No i v dnešní době si občas člověk taky počká.
9. 5. 2021 08:40
Technické detaily
Myslel jsem že je to jen móda dneška, ale koukám že už v dávných předdisplejových dobách se testy vůbec nezabývaly takovými malichernostmi jako je například počet válců nebo poháněná náprava.
Šest válců je lehce zmíněno pouze v technických datech, a o RWD ani slovo
Avatar - Hammunasakra
9. 5. 2021 14:20
Re: Xedos 9...
Hele určitě to budou šestivál-CE?

Nebude to spíš R6 benzín a R4 nafta? Snad dokonce ne nafta ale R4 hybrid?????????? :-O :-!
9. 5. 2021 09:17
Tyhle Mazdy měly krásný lak.
Tyhle Mazdy měly krásný lak. Ne pomerančovou kůru jako dnes. Chtěl bych zkouknout zachovalý kousek, abych se přesvědčil zda mě paměť neklame. Bohužel pár kousků co jsem viděl, tak jim docela dost rezivěly lemy.
Avatar - Jerry.Gunman
9. 5. 2021 14:14
Re: Xedos 9...
Chceš říci, že je ještě nestihnul/la/lo informovat?
Vždyť už se zde snaží nějakých 7, ne-li více let :D
Avatar - Hammunasakra
9. 5. 2021 08:51
Re: Technické detaily
Prostě test stál za...

a správná připomínka že mnohé za to stojí dodnes. Za technikou (když v češtině tak) do https://www.automobilrevue.cz/
Avatar - KANKUNEN
9. 5. 2021 13:26
Re: A po tomto impozantním díle
Prostě mi nefunguje hatelist. Ale magor to je řádný.
9. 5. 2021 20:55
Re: Tyhle Mazdy měly krásný lak.
Diely boli drahé a servisný interval na 6 valci 10.000km... Bolo to drahé auto na prevádzku. Ale na svoju dobu výborné.
9. 5. 2021 20:53
Re: Tyhle Mazdy měly krásný lak.
Celkom ma zamrzelo, že to autor článku nespomenul - xedos 9 mal špeciálne lakovanie, tuším 6 vrstiev + 2x clearcote.
9. 5. 2021 15:55
Re: Xedos 9...
"na čem záleží, je konečná bilance spotřeby a emisí".

Souhlasim a jeste bych dodal ze zalezi i na tom kde se ty emise produkuji.

Kdyz mas 10 milionove mesto, je dost podstatne, jestli se produkuji uprostred mesta nebo mimo mesto.
Uprostred mesta maji samozrejme vyrazne horsi dopad na zdravi lidi, kteri tam zijou.
Avatar - Hammunasakra
9. 5. 2021 14:52
Re: Tyhle Mazdy měly krásný lak.
To už tu padlo = 2,3 Miller byl technicky zajímavej originál ale bohužel spíš etalon nespolehlivosti
Avatar - WinDieseI
9. 5. 2021 13:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
9. 5. 2021 14:50
Re: A po tomto impozantním díle
Tady máš pravdu = opravdu mi VADÍ jak Vaculíka nesmyslně debilně urážíš. FAkt věříš že když máte ZCELA OPAČNÝ závěr = pomotal to on?

Ale konečně ti možná došlo = jak je to s tou 626 a XEDOSem 9 :D

aws jak MOC DOBŘE VÍŠ sem dal správnej odkaz na Hondu = a takhle blbě si pochopil i toho Vaculíka. A než uznat svou chybu = radši si zvolil roky ho urážet. Si na sebe pyšnej? ;-)

Už ti došlo že Subaru nikdy nebyla subpremie = zatímco Xedos 9 jo?

A popravdě to použití levnějších dražších komponent podvozku není jediný kdy sebe povyšuješ nad Vaculíka. Kterýmu dle všeho FAKT NErozumíš

To kolikrát si zřejmě nejkvalitnějšího českýho automobilovýho novináře urazil = mi není jedno

Jo a viz já 14:21 = to je o o tobě :-)
Avatar - Jerry.Gunman
9. 5. 2021 14:11
Re: Xedos 9...
Koukám, že hovňous se začal lepit na další přispěvatele.
Doporučuji pravidelně aktualizovat shit-listy :D :D

No schválně, jak dlouho mu bude trvat, nežli začne kydat srance i pod značkou fuckman :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
10. 5. 2021 12:33
Re: A po tomto impozantním díle
Nojo to je BOHUŽEL česká realita = podívej se na to co tu jezdí

To si můžeš dovolit v hifi recenzi něčeho totálně okrajového co si koupí pár lidí

Navíc to co říká v závěru že takhle staré takhle drahé takhle ojeté = že z toho hrůza Scala vychází fakt dobře = MŮŽE BÝT to mě jednak nezajímá a popravdě neumím objektivně posoudit

Letmým pohledem na tipcars = myslím že tam je víc škodovek, než VŠEHO ostatního DOHROMADY :D

Že ten text je správně = to si troufám říct JE (včetně té dálniční rakety = když je to v souvislosti slov těsně před a po :-!

Pája zrovna tady píše že nechápe proč já a Vaculík = no to je přesně ono = protože to vnímám jako on a vím proč je s ním naopak třeba zrovna pája FURT dokola v rozporu. A nešlo mu vysvětlit ani tak jednoznačnou věc jako lepší horší STEJNÝ díl = jen OBRÁCENĚ než by to mělo být = u škodovky a BMW

To je něco jako když si koupím něco od PRADA a byla by použitá levnější nit = než u masovky z C&A :-O :-)

Mimochodem já drobeček https://www.hifi-voice.com/…udrzet-v-kondici skoro výhradně https://www.uncs.eu/ :*)
Avatar - Ozzman
10. 5. 2021 12:08
Re: A po tomto impozantním díle
Viz co jsem ti psal do SZ, je skvělé, že takto rozebere auto a upozorní na jeho chyby, na to on je fakt machr, jen z toho videa mam chuť si jít Rapida koupit, protože lepší ojetiny není a i to rýpnutí do BMW si tam neodpustil, jestli si dával pozor :D

Kdyby takto popsal Rapida + 3 jeho konkurenty, neřeknu ani popel, ale po retrotestu Skodovky, Favorita, pak 3válcového TDI je tu tenhle Rapid.. no už to trochu zavání jednostranným zaměřením a jeden Landcruiser to nezachrání :D
Avatar - Hammunasakra
10. 5. 2021 12:01
Re: A po tomto impozantním díle
Intonace = pauza v hudbě (tak něco :-)
Avatar - Hammunasakra
10. 5. 2021 11:59
Re: Tyhle Mazdy měly krásný lak.
Jo klidně souhlas
Avatar - Hammunasakra
10. 5. 2021 11:15
Re: A po tomto impozantním díle
Teda zatím sem viděl 7 a půl minuty a je to NAPROSTO SPRÁVNĚ = sorry jako

K dálničnímu predátorovi jsem se zatím nedostal ale jinak = jo TAKHLE se to má dělat. BOHUŽEL pro nemalé skupiny lidí je lepší text = no třeba tady

TAk jsem na 14té minutě a TAKHLE má vypadat psaní o autech = o leveLY vyšší úroveň = než místní plácání

To v česku dělával a dodnes jakžtakž dělá jen https://www.automobilrevue.cz/ s odkazy na jejich závěry = sem to tady TAK už schytal :D

U mě je to možná to motání se 2. desetiletí kolem techniky = což fakt není totéž jako cukrář nebo co si to kdysi vymyslel :-)

Jsem zrovna u dálničního predátora :-! no tak v souvislosti jak proč je to použito TAKY SPRÁVNĚ = nehledej chybu ve Vaculíkovi
To je to jak MI tolik lidí furt dokola říká že JÁ nechápu (v jejich úrovni rsp. TAK jak něco pochopili ONI = viz tady třeba to PO XEDOSU (pája 13:16) ošklivá 626 a MÉ vysvětlení ;)
No já nechápu JE(jich pohled) naopak snadno toho Vaculíka = Vo TOM to JE

Vaculík i tu JAKOBY blbost o dálničním predátorovi = je o NĚČEM JINÉM = ne že je to dálniční predátor = ve srovnání s 911 :-)
Ale o tom co říká těsně PŘED tím predátorem a těsně PO tom = ale vytrženo samo o sobě SCALA DÁLNIČNÍ PREDÁTOR = zní fakt nesmyslně (ostatně správně zmiňuje i MRZKÝ PODVOZEK = je to o.. no o tom před a po

Tak sorry = tohle je chyba jinde = než si třeba roky představuje pája. Tam to je úpně absurdní = tam je to prostě lepší kvalitnější dražší díl v mainstreamové Oktě a horší levnější v prémiovém BMW 3 = naprosto NENÍ O ČEM

Ale pro někoho to prostě je jen BMW vs Škodovka (a konec :)

Mimochodem průběžně správně říká co všechno je na Scale nebo koncernoVWé technice blbě = to si ani místní testy nedovolí
Avatar - Hammunasakra
10. 5. 2021 10:47
Re: A po tomto impozantním díle
Nojo to mě taky vždycky zamrzí když něco takovýho vidím, ale je to těch 20 let od posledního kusu a skoro 30 původní = to už je prostě moc

EDIT jo a s tímhle https://www.mall.tv/auta-martina-vaculika/toyota-land-cruiser-posledni-nove-auto-ktere-vam-vydrzi-cely-zivot samozřejmě SOUHLAS :-!
Na tu Scalu se du podívat :-)
Avatar - Enthusiastic.driver
10. 5. 2021 09:54
Re: Tyhle Mazdy měly krásný lak.
2.3 Miller nebyl ani tak etalon nespolehlivosti, jako spíš servisní past. Nikdo pořádně nevěděl, jak to funguje a i triviální porucha mohla znamenat velké komplikace.
10. 5. 2021 05:35
Re: A po tomto impozantním díle
V akom vyzname pouzivas to “=“?
Avatar - Ozzman
9. 5. 2021 23:25
Re: A po tomto impozantním díle
Tady u nás vedle v ulici parkuje zhýralá Xedos 6, občas k tomu někdo příjde, a hrabe se v tom, ale má vypuštěná kola, Škoda, takové pěkné auto, třeba jí jednou rozjezdí :D
Avatar - Ozzman
9. 5. 2021 23:08
Re: A po tomto impozantním díle
Níže jsem ti dal odkaz... sorry, ale to je fakt vtipny :D I když Rapid asi není špatný co se týká ojetin, tak takové P.R od někoho jako je Vaculík, to snad není potřeba... Když doporučí nejhorší benzinový motor koncernu co do spolehlivosti.
Avatar - Ozzman
9. 5. 2021 23:07
Re: A po tomto impozantním díle
Podívej se na Rapida

http://www.mall.tv/auta-martina-vaculika/martin-vaculik-a-poradne-ojeta-skoda-rapid-jak-obstal-motor-1-2-tsi

Dálniční Predátor? Když s tím zahýbeš, natankuješ 60 litrů? Ne to fakt ne :D :D SorryJako, to je jako P.R. Čau lidi ...
Avatar - Hammunasakra
9. 5. 2021 22:55
Re: A po tomto impozantním díle
No jasně že ne = v tý době to byl BRUTAL NADstandard = ale viz já 9:58 proti XEDOSu 9 prostě normální dobový zahraniční mainstream

Proti tomu co tu bylo běžný = byla ale i Mazda 626 (super)bomba = vo tom ŽÁDNÁ :-)
Avatar - Hammunasakra
9. 5. 2021 22:52
Re: A po tomto impozantním díle
Konkretizuj = přesně tohle tvrdí léta pája = když sem na to mrknul co konkrétně = tak se ukázalo že to FATÁLNĚ NEpochopil

A mě nasral když sem mu nabídl že to slovo od slova projdeme KDE je to co blbě chápe = ne radší dál urážel (a místy fest)

Těch míst kdy za ty roky došel K PŘESNÉMU OPAKU než vaculík je dost = to samý má s MIGem = myslím že se opakovaně krutě mýlí = ne 2 ale furt jen jeden ;-)
Avatar - Hammunasakra
9. 5. 2021 22:43
Re: A po tomto impozantním díle
No zrovna tu Toyotu viděl = a naprosto souhlasím :-)

Co KONKRÉTNĚ se ti nezdá?

Mě to dávný srovnání použitých dílů podvozku Okta vs 3er = co pája nepochopil a tak zvolil cestu BUDU URÁŽET budu POMLOUVAT

KDO měl pravdu není o čem = úroveň MT sem už nechodí ale technicky in bejvá MIG = a neni náhoda že jsou v trvalým rozporu zrovna s pájou (kdo se OPAKOVANĚ (!) často HRUBĚ MÝLÍ a naopak jsem asi naznačil dostatečně :-!
Avatar - Ozzman
9. 5. 2021 21:38
Re: A po tomto impozantním díle
Viděl si jeho nová videa na mall.tv ? Normálně ještě pár takových a koupim si ojetou Škodovku :D To je jako sekta...
Avatar - Ozzman
9. 5. 2021 21:29
Re: A po tomto impozantním díle
Vaculík, kterej nepochybně má talent a znalosti se zaprodal, viděl si jeho poslední videa?! Nově bych mu říkal Martin PRojetinyŠkoda Vaculík.... mrkni na Mall.tv
Avatar - Ozzman
9. 5. 2021 21:27
Re: A po tomto impozantním díle
No, nevím, když si ji soused tenkrát jako novinku přivezl, nepřišlo nám to v době Favoritů takový průser :D Ale ta z jednadevadesátého je parádní, tu má můj kamarád (jeho syn, po dědovi zděděnou a kupovanou novou) doteď a čeká na veteránská SPZ, to je opravdu "limuzína střední třídy" i dnes. Jen už jí po těch letech sžírá koroze s kterou bojuje.
Avatar - idam.i
9. 5. 2021 14:28
Re: Tyhle Mazdy měly krásný lak.
Ani ten motor 2,3 nebol etalón spoľahlivosti.
Naproti tomu tú 2,5 V6 som jazdil vo 626ke GE a to bolo super.Aj keď to už bolo hodne dávno pekné spomienky zostaly.
Avatar - Hammunasakra
9. 5. 2021 14:21
Re: Xedos 9...
odolnost nemalé části lidí k realitě je VELKÁ

a místní odpůrci mají VELKÝ vzor = dokonce AKTIVNĚ ODPORUJÍCÍ = tebe :*)
Avatar - Hammunasakra
9. 5. 2021 13:59
Re: Xedos 9...
To zvýhodňuje i naše východní vláda = a nově ještě víc = jak jistě víš ;-)

No jestli TI v hlavě vychází že je celkově lepší motor co má větší spotřebu ropy, je (nej)poruchovější, je taky těžší a palivo do něj je v reálu dražší = tak jo no :-!

Viz ten Vaculík (fanda nafty) a Kotecký = prostě bez pokřivování (který stojí multi-miliardy ročně = v německu asi 9,5 mld. € ročně) dává smysl nafta až někde od https://www.youtube.com/watch?… spíš ještě o fous těžší

Ale přes místní HLUBOKÉ NEpochopení o čem je řeč = doba kdy jsme jezdili za víc ropy i peněz a horší emise https://www.idnes.cz/…856_automoto_fdv asi pomalu končí