Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Avantime
Mal som možnosť spraviť 1000 km s 508-kou a rád na to auto spomínam. Bol to naftový dvojliter BlueHDI s výkonom 180 koní (už medzičasom R.I.P.) a jazdilo sa s tým nádherne. Neviem, kedy naposledy vás nejaké auto dizajnom chytilo za srdce, ale u mňa to bola práva 508. Nádherné, vodič obklopený interiérom ako vo vesmírnej lodi, bezrámové okná, perfektný malý volant... a vždy, keď som na pumpe išiel naspäť k autu, jednoducho som sa kochal.
Tieto plug-iny sú cenovo mimo, ešte som pozeral, koľko chcú za tú nadupanú 360-koňovú štvorkolku PSE...65-tisíc eur. :D:D:D Ach, ľudia, nežijeme dobré časy čo sa týka áut.
Peugeot 508 je krásna rozlúčka s klasickou strednou triedou. Som veľmi rád, že toto auto vzniklo. :yes:
Tu ho máte nový, trochu odležaný a so zľavou takmer 11-tis. €, berte kým sú posledné kusy.
http://www.finalcd.sk/…llure_180k_eat8/
Tieto plug-iny sú cenovo mimo, ešte som pozeral, koľko chcú za tú nadupanú 360-koňovú štvorkolku PSE...65-tisíc eur. :D:D:D Ach, ľudia, nežijeme dobré časy čo sa týka áut.
Peugeot 508 je krásna rozlúčka s klasickou strednou triedou. Som veľmi rád, že toto auto vzniklo. :yes:
Tu ho máte nový, trochu odležaný a so zľavou takmer 11-tis. €, berte kým sú posledné kusy.
http://www.finalcd.sk/…llure_180k_eat8/
webpaja
...u šestiválcové M3 bylo rozčilování jak je auto těžké, tady u 1,6 hybridu je klid po pěšině :-!
A přitom je rozdíl jedno balení vody v pet lahvích ;-)
A přitom je rozdíl jedno balení vody v pet lahvích ;-)
Nebude to tím, že tohle není sportovní náčiní?
.... jo, ambicí M3 je rozdávat emoce, ambicí tohodle Pažouta je jezdit dlouhodobě pod 4 litry.... to je myslím celkem rozdíl.... ;-)
Jistě, o co méně techniky, o to více baterek. 1,8t prostě není málo ani na jedno auto ;-)
Jasně, pod tlakem emisí... nicméně co jsem viděl tak třeba vyhýbací manévr zvládá líp, než koncern s baterkama.
Já jsem k losím testům trochu rezervovaný. Oba víme co dokáže správné obutí. Ale tím vůbec nezpochybňuji výsledky P508. ;-)
Může to být i gumama... ale spíš myslím že ne.
Ale i pokud by to gumama bylo - tak je to prostě auto tak jak si ho koupíš a jak na něm fůra lidí bude prvních pár let jezdit.
Ale i pokud by to gumama bylo - tak je to prostě auto tak jak si ho koupíš a jak na něm fůra lidí bude prvních pár let jezdit.
Vím, že to není úplně relevantní srovnání pro losí test, ale to auto má fakt slušný podvozek, hlavně v kontextu starších Peugeotů. Neznám předchozí 508, ale 407 byla tragická a 406 francouzsky plavná.
Náhodou... jak předchozí 508, tak ale i ta 407 byly slušně jezdící auta.
Pokud se nepletu, měla 407 ještě dvojité lichoběžníky, s možností adaptivního podvozku... u další 508 to myslím zůstalo jen pro GT.
Pokud se nepletu, měla 407 ještě dvojité lichoběžníky, s možností adaptivního podvozku... u další 508 to myslím zůstalo jen pro GT.
Tak jest. 508 měla lichoběžníky u verze GT. Svého času jsem to napřímo srovnával se svým Mondeem.
Někde jsem četl srovnávací test 508 a ostatních aut a právě podvozek byl označován jako nijaký. Ani extra komfortní, ani agilní. Ale asi to nebylo GT. No a když si to srovnával s MK4 (která dle pravověrných fanoušků jezdila prý nejlépe), jak to dopadlo? :D
Ani mi nemluv. Posledně když jsem jel s MKIV do Krkonoš, jsem si všiml že Superb co mě předjel, jede rychle hlavně rovně, ale do zatáček se to nějak vleče. Mám z té výměny co mě čeká, vážně obavy.
To ale dělají všechny Das Auta. Já třeba přes dlouhou vesnici do kopce jedu s Priusem pořád 50 zatáčka nezatáčka. Das Auta za mnou projíždí stejné zatáčky 30 a na rovině mě doženou. Jakpak že to dělají, aniž by porušovali Zákon? Fakt nevím. Nicméně dělají to i tam, kde je měření rychlosti. Pro mě nepochopitelná věc na palici.
jestli to nebude tim, ze Toyoty jeste do nedavna ukazovali o cca 7km vic nez jely.
No tak je to proto, že Prius daleko lépe zatáčí, než jakékoliv jiné DasAuto, třeba i než Golf R, takže je jasné, že zatímco ty drtíš zatáčku v 50ti, oni musí 30 a bojí se...Proč myslíš, že na ostřejší jízdu má koncern divizi Porsche ? Ti prý dokážou do zatáčky vletět i pětačtyřicítkou
Třeba za to nemohl Superb, ale jen vezl dorty, nebo chlebíčky :-[]
Pokud jezdím někam s rodinou, což je často, zejména do hor... tak je priorita (a zároveň limitující faktor) komfort posádky... a ani pokud jedu sám tak nemám pokaždý chuť to drtit na limitu (ne, ani na limitu Superbu ne).
I tak jsou gumy po 30t na odpis... ale je mi jasný, že třeba Fred je za tu dobu vyměnil 2-3x :-)
I tak jsou gumy po 30t na odpis... ale je mi jasný, že třeba Fred je za tu dobu vyměnil 2-3x :-)
Ne, ne, na limitu se přece nejezdí v běžném provozu. Něco jiného je, když tě někdo na rychlostním limitu předjede a pak když se to začne kroutit, tak zdržuje. Zvláště když vezu rodinu, tak dbám na komfort posádky, kdo by to taky pořád poslouchal ;-)
No dobře, pak je ale úplně zbytečný z toho něco usuzovat o schopnostech auta, ne? Protože ani ten co tě předjel a pak zdržuje se velmi pravděpodobně ani neblíží limitům...
A výsledek?
Tenkrát jsem si pro sebe konstatoval, že P508 měla o něco lépe vyladěné (pro Ozzmana ještě jednou - VYLADĚNÉ, žádné vylazené neexistuje :-[] ) spojení motoru s automatem, přestože se jedná prakticky o tentýž motor i převodovku. Opravte mě, jestli se mýlím.
Na druhou stranu P508 GT jezdila sice dobře, ale Mondeo ještě o něco líp. Co si tak pamatuju (je to devět let), P508 působila o něco těžkopádněji a taky se u ní dřív projevovala nedotáčivost. Ale nechci tady vršit novinářská klišé....zkrátka pro mě bylo Mondeo z těch dvou lépe jezdícím autem.
Na druhou stranu P508 GT jezdila sice dobře, ale Mondeo ještě o něco líp. Co si tak pamatuju (je to devět let), P508 působila o něco těžkopádněji a taky se u ní dřív projevovala nedotáčivost. Ale nechci tady vršit novinářská klišé....zkrátka pro mě bylo Mondeo z těch dvou lépe jezdícím autem.
No, já jezdil se sedanem 407 1.8atmo a to bylo prkenné auto. Osobně mi to připomíná Renaulty z té doby, ústup od plavných podvozků, tak je naladily tak, aby působily na první dojem pevněji, ale ve výsledku to tak divně odskakovalo.
Ta 508 (tato generace) jezdila víc jako Ford či Insi, fakt se mi to líbilo.
Ta 508 (tato generace) jezdila víc jako Ford či Insi, fakt se mi to líbilo.
" Hybrid je mimochodem o 300 kg těžší než varianty se spalovacím motorem. "
A pak se dozvíš, že vlastně to jede pěkně, protože "dle hamunovy poučky" má baterky dole a že vlastně nezrychluje nijak závratně (ostatně 225koní a 0-100 za 8,1 dost napovídají) , ale protože to tlačí elektromotor, tak to klame tělem a pak se dozvíš, že sice můžeš jet rychle, ale ne tak moc, protože pak tu hmotnost nezamaskuješ, ale to dle autora už se"stejně" nesmí, respektive dle jeho slov "to se už opravdu nebavíme o rozumné jízdě".
Takže se dozvíme, že to je úsporné auto, co zase tak úsporné vlastně není, že má 225 koní, co ale tak nějak zase nejedou jako 225 koní a že jezdí pěkně, protože má nízké těžiště s dobrým rozložením váhy, ale vlastn jen do určitých rychlostí, které definoval autor, protože sice to má těžisště proklatě nízko, ale těch 300 kilo navíc neokaceš.
Tohle je auto na max 3* a to jsem ještě přidal půl hvězdy za design, který se mi líbí.
A pak se dozvíš, že vlastně to jede pěkně, protože "dle hamunovy poučky" má baterky dole a že vlastně nezrychluje nijak závratně (ostatně 225koní a 0-100 za 8,1 dost napovídají) , ale protože to tlačí elektromotor, tak to klame tělem a pak se dozvíš, že sice můžeš jet rychle, ale ne tak moc, protože pak tu hmotnost nezamaskuješ, ale to dle autora už se"stejně" nesmí, respektive dle jeho slov "to se už opravdu nebavíme o rozumné jízdě".
Takže se dozvíme, že to je úsporné auto, co zase tak úsporné vlastně není, že má 225 koní, co ale tak nějak zase nejedou jako 225 koní a že jezdí pěkně, protože má nízké těžiště s dobrým rozložením váhy, ale vlastn jen do určitých rychlostí, které definoval autor, protože sice to má těžisště proklatě nízko, ale těch 300 kilo navíc neokaceš.
Tohle je auto na max 3* a to jsem ještě přidal půl hvězdy za design, který se mi líbí.
WinDieseI
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ať už jsi kdo jsi, hrát si na někoho jinýho je ubohost.
To mi hlava nebere, jak tu mohou být dva stejné nicky ? Mužu se zeptat Machiho, právě mi vyreklamoval můj špatný Nick a už jsem zase Ozzman bez čísla :D
edit: falešného Wina už řeší...
edit: falešného Wina už řeší...
Jednoduše, třeba použil místo malého elka velké íčko, v tom fontu vypadají totožně.
To by možná mohli i zjistit, z které IP adresy a tím pádem který stávající ubohý diskutér?
Těžko říct... většina lidí nemá pevnou IP, často zjistíš jen něco jako "UPC"... i pokud se ten člověk nesnaží ji zamaskovat. Ještě tak z firemních sítí bys něco zjistil... když ne konkrétní PCčko, tak aspoň tu firmu.
ono se da zjistit spoustu, je to jen o ochote a penezich.
Nekdy je jednodusi to proste bloknout
Nekdy je jednodusi to proste bloknout
Můžou, ale GDPR.... :no:
WinDieseI
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tak VPN mne tolik netrapi. To na to moc vliv nema. spis si mel na mysli proxy, co? Ale i to se da "prostouchnout". Parkrat uz jsme to pro zakazniky delali.
Mám takový vtíravý pocit, že kdybych se připojil například přes veřejnou VPN se servery v Japonsku, tak to nedohledáš. Ledaže bys měl úplatné známé Japonce :-)
to by ses divil, co se technicky da. Ale ekonomicky takove malichernosti nemaji smysl resit.
Pořád je jednodušší zůstat v anonymitě než tu anonymitu prolomit.
Když si koupím datovou předplacenku s hotspotem za pár stovek, tak maximálně zjistíš, kde jsem se pohyboval (pokud ti operátor půjde na ruku, tj. jsi Policie apod.).
Když si koupím datovou předplacenku s hotspotem za pár stovek, tak maximálně zjistíš, kde jsem se pohyboval (pokud ti operátor půjde na ruku, tj. jsi Policie apod.).
Samozřejmě. Je to časově a finančně náročné. Zákony jsou navíc nakloněné anonymit a označují za osobní údaje i to, co není. Ale to už zachazime jinam.
To je jeden z odpadů z Autorevue, tam to dělali běžně a tohle bude ten odpad největší, kvůli kterému do předlání zrušli na AR diskuze.
Centralni-Mozek-Lidstva
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
je na nic. :no:
Rasto
Z auta na dlhé trasy a diaľnice odstrániť motor najúspornejší na dlhé trasy a diaľnice kvôli ekológii :D. Keby to nebola pravda bolo by to vtipné. Teraz nejaký chudák francúzsky obchoďák to dostane namiesto dieselu, spotreba mu porastie o 2 litre, ale EU spokojná, lebo on jazdí papierovo pod dva....
KANKUNEN
strašně jednoduše. Onehdy si kupovali 1,4 TDI a teď už nechtějí ani 2,0 HDI. Motor, který pod zátěží nenýtuje, jen slyšíš svist turba.
Ono se to změní až si nabijou držku. Čímž nemyslím že dojde k nějakému meganávratu dieselů. Prostě dojde k jakési rovnováze, kterou budou čas od času porušovat výstřely aktivistů a potom se to zase ustálí.
Ve starších sci-fi vidíme jak si autoři představovali ujetý swět budoucnosti a naši politici dělají vše proto, aby byl ještě ujetější.
Třeba ta mánie s roboty - dovedete si představit jak současní roboti a robotky "jedou" jako T800 nebo T1000? A ještě k tomu pálí z plazové zbraně? :-[] :-[] :-[] :-[] :-[]
Ve starších sci-fi vidíme jak si autoři představovali ujetý swět budoucnosti a naši politici dělají vše proto, aby byl ještě ujetější.
Třeba ta mánie s roboty - dovedete si představit jak současní roboti a robotky "jedou" jako T800 nebo T1000? A ještě k tomu pálí z plazové zbraně? :-[] :-[] :-[] :-[] :-[]
Emel
508 je fakt hezká.
I když fandím jiným autům (Insi, Ma6, Superb), tak připouštím, že asi nejhezčí.
Tak hezká, že bych snad šel i zkusit ten pitomej iCockpit.
Je to trošku slim-fit, ale i kombík je pěknej a to by se asi i s rodinou dalo.
I když fandím jiným autům (Insi, Ma6, Superb), tak připouštím, že asi nejhezčí.
Tak hezká, že bych snad šel i zkusit ten pitomej iCockpit.
Je to trošku slim-fit, ale i kombík je pěknej a to by se asi i s rodinou dalo.
Tvarově je to špička. :yes:
Nemyslím si, Superb se mi líbí ještě víc a on k tomu pěknému designu dovede nabídnout i obrovskou užitnou hodnotu a (na dnešní šílenou dobu) pěkné motorizace! :-) :yes: :yes: :yes:
Mi se to líbí více než MZD6, taky Mazda už má 8 let. Ale ten prostor, to 508ku limituje.
Mazda má svoje roky, ale zase poslední facelift byl docela výrazný (a povedený)... hlavně sedan je i dneska jedno z nejhezčích aut.
Souhlasím. 508 je tak hezká, že se za ní i otočím. To už se mi u té Insi, Supa nebo Magdy nestává. Ale...ten iCockpit je pro mě prostě zásadní problém. Člověk si sice zvykne i na smrt, ale já nechci. K čemu mi bude kochat se pohledem na auto zvenku, když mě to uvnitř bude s.rát ?
Zkoušel jste ten iCocpit v 508? To měříte přes 2 metry nebo naopak 150 cm? U tohohle auta se to díky nízkému posazu chová úplně jinak jako u SUV Peugeot. Já jsem si na iCocpit ani nemusel zvykat, připadá mi to jako opravdu dobré řešení a teď když přesednu do auta s klasickým zobrazením budíků, tak musím říct, že je to vyloženě proti bezpečnosti. S iCocpit je pořád vše v zorném poli.
Tak to jistě..... V zorném poli jo pokud si prohlížíte vlastní .... pupek....? Ale jinak opravdu ne. Budíky utopené pod volantem, jako ve všech obyčejných autech.
To bude spíš tím, že jich jezdí málo, a tak není okoukaná, jako Superb. Jinak za Superbem III ve sportline a v barvě dragon skin se taky otočím :-)
jo, je hezká, ale na Arteon nemá :-!
Já mám 508sw, tak můžu určitě referovat o Icocpitu více než řada kecálků tady, co v tom nikdy neseděla. Icocpit v 508 funguje úplně jinak než v jiných modelech. Nastavení sedačky a volantu mi trvalo tak 3 minuty abych viděl všechno a řízení bylo pohodlné (výška 183 cm). Stejně tak žena (160 cm) nemá s viditelností ukazatelů žádné problémy. Praktičnost toho auta je slušná, kufr je dost objemný. Dle alternativního měření se ukázalo, že Peugeot u svých kufrů nekecá, mezítím co Ford nebo VW group má neskutečně nadhodnocené měřené objemy. Určitě doporučuji tomu autu dát šanci. Škoda že už se nedělá 2.0 HDi, ale puretech 180 je za dobré peníze a je to solidní motorizace do tohohle auta.
Pro mě to teď není aktuální... a nakonec píšu, že bych tomu šanci dal - kvůli designu. Favorit by to ale nebyl... holt už jsme "staří psi" :-)
Zase jeden chytrolín, co ví všechno nejlíp. Oni si to všichni kritizující o ergonomii i-cockpitu jen vymýšlí od počítače?
Seděl jsem na saloně ve všech pažoutech, a mám s volantem problém napříč portfoliem, včetně 508. Samozřejmě jde nastavit tak, abych přes něj viděl. Ale pak nesedím tak jak mi vyhovuje - sedadlo dole, volant nahoře. A neměřím ani 150cm, ani přes dva metry.
Tak vem zkrátka jako holý fakt, že někomu to vyhovuje a někomu ne.
Seděl jsem na saloně ve všech pažoutech, a mám s volantem problém napříč portfoliem, včetně 508. Samozřejmě jde nastavit tak, abych přes něj viděl. Ale pak nesedím tak jak mi vyhovuje - sedadlo dole, volant nahoře. A neměřím ani 150cm, ani přes dva metry.
Tak vem zkrátka jako holý fakt, že někomu to vyhovuje a někomu ne.
myslím, že naprostá většina lidí tady si spoustu aut, aspoň staticky, zkusí. Seděl jsem v 208, 308 a projížděl 2008 a 508. Měřím neextrémních 186cm a ano, člověk by si zvyknul, ale do ideálu to mělo fakt daleko. Třeba 508 mělo pro mně super sedačky, ale právě u icockpitu jsem si u ní všimnul, že jsem rychlost už ani nekontroloval, protože jsem ji přes volant pořádně neviděl. Je mi vcelku jedno, jestli bude budík nad volantem nebo pod volantem, ale chci ho vidět.
Mne BY sa celkom pozdával ten avizovaný 300PS plug in hybrid, ale s tou cenou to tak prestrelili že to slušne nejde ani vyjadriť.
Arese
508 mě nikdy příliš nenadchla. Ano, vnější design je pěkný, ale co je to platné, když pracoviště řidiče je naprosto nepřijatelné? A teď ještě zrušili dvoulitrový díesel, to je neuvěřitelná blbost! Navíc by mi hodně vadila i slabá nabídka prostoru na zadním sedadle i v kufru. Prostě, pokud bych si dnes šel koupit auto střední třídy, tak jako srdcovku bych volil Giulii 2.0 a jako srdcovku s racionálním podtextem nádherný Superb s 2.0 TDI nebo 2.0 TSI! :-) :yes: :yes: :yes:
×
Sdílení komentáře
×
- že zabil hezké logo
- že zavraždil modelové řady 40x a 60x (ne, na 508 fakt nejsem zvědavěj)
- že neumí dosud udělat promítačku na čelní sklo (ne, na tu parodii nejsem zvědavej)
- že zamrznul u označení x08, to je faux pas
Takže asi tak, tohle je můj názor na současný Peugeot.
a ještě: ta hnusná klaviatura pod tabletem, to je moc. A jestli něco designově nestárne, tak 406ky a 605ky a možná 607ky.
Za mne pět lvíčků z pěti :yes:
Takže mi to na volnoběh trošku vrní a v tahu dole trošku duní, ale zase jezdím za 5,5/100 a rozhodně ne pomalu.
Vždy něco za něco...
Jediný lék pořád ho trestat, vytáčet a furt plný plyn (což vlastně ani nejde a ani to nechceš), měnit olej v 5000 km, důsledně aditiva do benzínu, ale i tak......jen oddálení.
Pro ilustraci:
https://g.denik.cz/…nik-630-16x9.jpg sací ventily https://storage.bgcentrumliberec.cz/…8c8f1ecb145b.jpg vstřikovače
Výrobci vozidel (např. koncern VW vydal k tomuto problému TPI (technická produktová informace)), tvrdí že problém vzniká používáním nekvalitních paliv a olejů a tento problém není kryt zárukou (!!!). Kvalitu paliv samozřejmě nikdo z nás neovlivní. A těžko se i dokazuje, že nebylo použito nekvalitní palivo nebo olej.
U motorů TDI a FSI dochází ke známému problému znehybnění swirl klapek, který se řeší výměnou sacího potrubí za cca 18 000 Kč (3.0TDI). U motoru 4.2FSI s magneziovým sacím potrubím je cena70 000 Kč. Prostě se k problému snaží otočit ....zády. U Peugeotů mám podobné zkušenosti s uplatněním záručních oprav, byť jiného charakteru.
Tak snad u Suzuki budou hodnější a třeba tě vůbec problém nepotká, no, přál bych ti to..... :-|