"Subaru LÁKÁ na elektrické SUV." Tak tento výraz mě ve spojení s EV fakt pobavil. Lákat možná bude, ale jen elektrofanatiky, nebo vycucávače zločinných zkratowozových dotací! :no:
Co nám chceš vysvětlit, na rozjezd je to hydro a pak bezestupňová převodovka simuluje kvalty a jak známo, CVT má větší ztráty při zátěži. Zbytek světa používá japonský Aisin a Subaru má cosi do skůtru a maskuje to, aby to nebylo úplně pitomé. CVT je na stovku vždy pomalejší i když máš plný výkon motoru, protože tvoří teplo.
Ona zase ta jejich CVT není marná. Marné je spíše aktuálně to, co převodovku roztáčí. Jezdil jsem skoro půl roku v Levorgu ještě s tou 1,6 a tak lehké a příjemné rozjezdy jsem nezažil nikdy s ničím. Ani luxusní planetové převodovky se na ten zážitek nechytaly. Jen to není řešení pro Evropu, ale spíš pro USA.