Elektromobily

Zpět na článek

Subaru láká na elektrické SUV. Solterra dorazí v příštím roce

12 komentářů

Arese
"Subaru LÁKÁ na elektrické SUV." Tak tento výraz mě ve spojení s EV fakt pobavil. Lákat možná bude, ale jen elektrofanatiky, nebo vycucávače zločinných zkratowozových dotací! :no:
traveldrive
Tak iste, fanatikov ako si ty, určite neosloví. Ani bez elektromotora a bateriek, lebo nemá poriadnu prevodovku a ručnú brzdu, že? :.-D
Renoo
A ono Subaru snad uvádí koho láká? Láká potenciální zákazníky, toť vše.
jogy
Aspoň konečně zbaví té šílené CVT převodovky 😁
traveldrive
Tá prevodovka je čokoľvek, ale šialená nie. Len si niektorí ľudia potrebujú kopnúť. Pritom s tým nikdy nejazdili.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Co nám chceš vysvětlit, na rozjezd je to hydro a pak bezestupňová převodovka simuluje kvalty a jak známo, CVT má větší ztráty při zátěži. Zbytek světa používá japonský Aisin a Subaru má cosi do skůtru a maskuje to, aby to nebylo úplně pitomé. CVT je na stovku vždy pomalejší i když máš plný výkon motoru, protože tvoří teplo.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Arese
I ty nekorektní šibale! 😒] :yes:
Avatar - AnGeor
AnGeor
podle testu MotorTrend je na 100 o 0.3s pomalejsi WRX s CVT vs manual...
kolik je rozdil mezi manualem a hdm u jinych aut?
Renoo
Ona zase ta jejich CVT není marná. Marné je spíše aktuálně to, co převodovku roztáčí. Jezdil jsem skoro půl roku v Levorgu ještě s tou 1,6 a tak lehké a příjemné rozjezdy jsem nezažil nikdy s ničím. Ani luxusní planetové převodovky se na ten zážitek nechytaly. Jen to není řešení pro Evropu, ale spíš pro USA.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Protože to má na rozjezdy kapalinový měnič.
jogy
Asi jo, každopádně můj výsledný dojem byl, že jakýkoliv pokus o prudší zrychlení auto neskutečně obtěžuje.