Elektromobily
jogy
8
Aspoň konečně zbaví té šílené CVT převodovky 😁
Přejít do diskuze
KANKUNEN
Co nám chceš vysvětlit, na rozjezd je to hydro a pak bezestupňová převodovka simuluje kvalty a jak známo, CVT má větší ztráty při zátěži. Zbytek světa používá japonský Aisin a Subaru má cosi do skůtru a maskuje to, aby to nebylo úplně pitomé. CVT je na stovku vždy pomalejší i když máš plný výkon motoru, protože tvoří teplo.
Arese
"Subaru LÁKÁ na elektrické SUV." Tak tento výraz mě ve spojení s EV fakt pobavil. Lákat možná bude, ale jen elektrofanatiky, nebo vycucávače zločinných zkratowozových dotací! :no:
traveldrive
Tak iste, fanatikov ako si ty, určite neosloví. Ani bez elektromotora a bateriek, lebo nemá poriadnu prevodovku a ručnú brzdu, že? :.-D
Renoo
Ona zase ta jejich CVT není marná. Marné je spíše aktuálně to, co převodovku roztáčí. Jezdil jsem skoro půl roku v Levorgu ještě s tou 1,6 a tak lehké a příjemné rozjezdy jsem nezažil nikdy s ničím. Ani luxusní planetové převodovky se na ten zážitek nechytaly. Jen to není řešení pro Evropu, ale spíš pro USA.
traveldrive
Tá prevodovka je čokoľvek, ale šialená nie. Len si niektorí ľudia potrebujú kopnúť. Pritom s tým nikdy nejazdili.
AnGeor
podle testu MotorTrend je na 100 o 0.3s pomalejsi WRX s CVT vs manual...
kolik je rozdil mezi manualem a hdm u jinych aut?
kolik je rozdil mezi manualem a hdm u jinych aut?
jogy
Asi jo, každopádně můj výsledný dojem byl, že jakýkoliv pokus o prudší zrychlení auto neskutečně obtěžuje.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.