Novinky
Důležité je, že zůstal diesel, protože to je nejlepší a zároveň nejekologičtější motorizace obecně! :yes:
po benzínu ani pes neštěkne
diesel V8 byl slepencem 2 nepříliš podařených motorů 2,2 😒
nový diesel 6-válec je zcela nový, nevychází ze 2 3-válců jako je to v případě GMC 😄
diesel V8 byl slepencem 2 nepříliš podařených motorů 2,2 😒
nový diesel 6-válec je zcela nový, nevychází ze 2 3-válců jako je to v případě GMC 😄
Myslíš že diesel nenahradí benzín když se v Evropě a Austrálii, v jižní Africe prodává 97% v dieselu ty komiku?
Probuď se fretko.
Probuď se fretko.
Nutně musíš provozovat na LPG. Dodge zase používá Pentastar 3,6. Spíš by mě zajímalo, jak to má s brzdama apod. Přece jen to je o dost živější😊
Polsko země neomezených možností😊
https😐/www.otomoto.pl/oferta/ford-transit-automat-3-7-benzyna-280-km-ID6DutbV.html#8beeeb787c
https😐/www.otomoto.pl/oferta/ford-transit-automat-3-7-benzyna-280-km-ID6DutbV.html#8beeeb787c
Celkově, řešit u auta s rámovou konstrukcí nějaké výkony... výkon je udržet to na cestě. Neexistují tretry, ve kterých se chodí do divadla i do práce.
A zrovna tak je představa, že ta V8, co v tom byla, z toho udělá závodníka... je mylná.
A zrovna tak je představa, že ta V8, co v tom byla, z toho udělá závodníka... je mylná.
větší motor má vyšší točivý moment - tzn. stejný výkon dosahuje v nižších otáčkách. průběh výkonu je jiný - subjektivně dole víc zatahuje. když ten dvoulitr "načipuješ" o 20 kw víc, než třílitr, bude rychlejší.
točivý moment "vysvětluje", jak se motor chová, ale výkon rozhoduje o všem.
edit: ale turbodiesel umí oklamat pocitově hezky. pamatuju si, jak si koupil kolega po dvanáctiválcovém Phaetonu desetiválcový dieselový a tvrdil, že to pojede stokrát líp, protože krouťák... smál jsem se, vzaly se do ruky stopky... a bylo po nadšení😊
točivý moment "vysvětluje", jak se motor chová, ale výkon rozhoduje o všem.
edit: ale turbodiesel umí oklamat pocitově hezky. pamatuju si, jak si koupil kolega po dvanáctiválcovém Phaetonu desetiválcový dieselový a tvrdil, že to pojede stokrát líp, protože krouťák... smál jsem se, vzaly se do ruky stopky... a bylo po nadšení😊
Mám 2 dodávky 3l 130kw vs 2l 120kw výkon podobný ale prejav akoby bol ten 2l o polovicu slabší. Takže aj na objeme záléží.
Land Cruiser není SUV. A nějaké závodění je to poslední, co se s tím autem dela. Ale vezmi tu svoji Oktavku na polnacku a jed kilo.
Tenkrát si můj známý pořídil zánovní Kodiaqa 4x4 TDI 140kW v plné palbě, černé barvě, jezdil s tím ostře a arogantně (tak jak majitelé velkých SUV často jezdí). Pak se strašně vztekal, když jsem na dálnici na výjezdu z tunelu do stoupání u mé obyčejné prastaré jedničkové Oktávky 1.8T 110kW vrazil trojku a on se vzdaloval. Rozdíl v hmotnosti mezi námi byl totiž přes 400kg.
Edit: Ten rozdíl byl možná ještě větší. Jezdíval jsem se šéfovo Kodiaqem 4x4 TDI 110kW v manuálu a nižší výbavě a ten měl v techničáku 1750Kg, tak je možné, že ten vrcholný model byl těžší. Ta Oktávka měla 1350Kg (kombík, skoro plná výbava)...
Edit: Ten rozdíl byl možná ještě větší. Jezdíval jsem se šéfovo Kodiaqem 4x4 TDI 110kW v manuálu a nižší výbavě a ten měl v techničáku 1750Kg, tak je možné, že ten vrcholný model byl těžší. Ta Oktávka měla 1350Kg (kombík, skoro plná výbava)...
Výkon je jedna věc, ale projev motoru v nízkých otáčkách a předchodových režimech je věc druhá. Ale je tam automat, ten asi bude umět ty negativní projevy zahladit.
úctyhodný objem? Kolik to auto váží? 2,5 tuny? To je ekvivalent, jako když má auto těžké 1250 kg nějakou 1,6 ku.
Land Cruiser bez V8 benzinu v zadnem pripade nepripada v uvahu ani okrajove. Sestivalec to nenahradi. Diesel ani nahodou.
Tak nastesti V8 pocitam zustane v Lexusu co je proste Land Cruiser s kvalitnim interierem.
Tak nastesti V8 pocitam zustane v Lexusu co je proste Land Cruiser s kvalitnim interierem.
To je úplně jedno, zde v Babišstánu jsou stejně lidé nemocní jen z chrochtající neodpružené Škodovky. Nedejbože z hnijícího tupého Hjundaje popřípadě vylevněné Dacie. 😁 😁 😁 Babišstán je pro Toyotu tak okrajovou a nezajímavou zemí, že zde dokonce normální řadu 200 vůůůůbec nenabízí. Tak proč řešit její motorizaci? V jiných zemích, kde žijí lidé si to budou muset pořešit. Vyhrála ekonomika, kdy čísla budou nepatrně lépe vycházet pro V6 na úkor jízdních zážitků s V8. Osobně by mi počet válců tolik nevadil, alespoň to bude mechanicky jednodušší. Ale objem dolů mě mrzí.
sleduj otomoto bývají tam celkem pravidelně, Dodge Promaster Pentastar nebo Transit s motorem z Mustangu. Celkově Poláci umí neuvěřitelné věci, když budeš chtít, dokážou přivézt a přihlásit i funglovku😊
Tak obecne ty SUV tlačí na dalnici kopu vzduchu pred sebou kromě i ty jejich hmotnosti. Ono dost "výkonných" SUV se na dalnici nechytá na slabší C kombíky
Podívej se kde se to auto prodává a v jakých motorizacích. U nás LC200 oficiálně není a nevím zda někde jinde v evropě. Austrálie budiž, všude jinde to jezdí v benzínu.
ZORG
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
3,3 diesel přijde s novou, větší Mazdou, možná CX-8 která se prodává v Austrálii a v Japonsku, možná s CX-9, která se prodává v USA.