Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Uniklá tabulka odhaluje motorizace nové Toyoty Land Cruiser, V8 v ní chybí

31 komentářů

Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Důležité je, že zůstal diesel, protože to je nejlepší a zároveň nejekologičtější motorizace obecně! :yes:
Freddka
Land Cruiser bez V8 benzinu v zadnem pripade nepripada v uvahu ani okrajove. Sestivalec to nenahradi. Diesel ani nahodou.
Tak nastesti V8 pocitam zustane v Lexusu co je proste Land Cruiser s kvalitnim interierem.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Myslíš že diesel nenahradí benzín když se v Evropě a Austrálii, v jižní Africe prodává 97% v dieselu ty komiku?
Probuď se fretko.
adamzprahy
Podívej se kde se to auto prodává a v jakých motorizacích. U nás LC200 oficiálně není a nevím zda někde jinde v evropě. Austrálie budiž, všude jinde to jezdí v benzínu.
Freddka
Co ja jsem po svete videl - a ze jsem neco procestoval - 3 z 5 jsou V8 benzin.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Dnes jsem někde pochytil že 3,3 diesel bude sdílet Toyta s Mazdou.
3,3 diesel přijde s novou, větší Mazdou, možná CX-8 která se prodává v Austrálii a v Japonsku, možná s CX-9, která se prodává v USA.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
po benzínu ani pes neštěkne

diesel V8 byl slepencem 2 nepříliš podařených motorů 2,2 😒
nový diesel 6-válec je zcela nový, nevychází ze 2 3-válců jako je to v případě GMC 😄
Avatar - ZORG
ZORG
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Nemusíš wole a nick mám jen jeden dutá hlavo.
Avatar - ZORG
ZORG
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
JanFrk
úctyhodný objem? Kolik to auto váží? 2,5 tuny? To je ekvivalent, jako když má auto těžké 1250 kg nějakou 1,6 ku.
Mig_35
Hlavní je asi spíš výkon, než objem?
Avatar - Anonym
Anonym
Výkon je jedna věc, ale projev motoru v nízkých otáčkách a předchodových režimech je věc druhá. Ale je tam automat, ten asi bude umět ty negativní projevy zahladit.
Mig_35
Takže bývalý šestiválec 4,2 z modelu LC 100 bude lepší? Měl tuším okolo 180 koní😊
Avatar - speedfred
speedfred
Mám 2 dodávky 3l 130kw vs 2l 120kw výkon podobný ale prejav akoby bol ten 2l o polovicu slabší. Takže aj na objeme záléží.
Avatar - Mikesus
Mikesus
A je o polovinu slabší, nebo to je jen subjektivní pocit a reálně oba jedou podobně?
Avatar - speedfred
speedfred
To je iba pocit, na brzde som ich nemal.
Mig_35
větší motor má vyšší točivý moment - tzn. stejný výkon dosahuje v nižších otáčkách. průběh výkonu je jiný - subjektivně dole víc zatahuje. když ten dvoulitr "načipuješ" o 20 kw víc, než třílitr, bude rychlejší.
točivý moment "vysvětluje", jak se motor chová, ale výkon rozhoduje o všem.

edit: ale turbodiesel umí oklamat pocitově hezky. pamatuju si, jak si koupil kolega po dvanáctiválcovém Phaetonu desetiválcový dieselový a tvrdil, že to pojede stokrát líp, protože krouťák... smál jsem se, vzaly se do ruky stopky... a bylo po nadšení😊
Avatar - speedfred
speedfred
A moc to cítiš keď to auto naložíš. 3l už ale skončili čo je škoda.
Mig_35
Polsko země neomezených možností😊
https😐/www.otomoto.pl/oferta/ford-transit-automat-3-7-benzyna-280-km-ID6DutbV.html#8beeeb787c
Avatar - speedfred
speedfred
Tak ten je dobrý😳. Čo potom náklady na palivo, keď 3l dizel berie 10 skôr 11-12.
Mig_35
Nutně musíš provozovat na LPG. Dodge zase používá Pentastar 3,6. Spíš by mě zajímalo, jak to má s brzdama apod. Přece jen to je o dost živější😊
Avatar - speedfred
speedfred
LPG je riešenie. Toto v benzíne ma fakt zaujíma.
Mig_35
sleduj otomoto bývají tam celkem pravidelně, Dodge Promaster Pentastar nebo Transit s motorem z Mustangu. Celkově Poláci umí neuvěřitelné věci, když budeš chtít, dokážou přivézt a přihlásit i funglovku😊
Avatar - speedfred
speedfred
Občas tam pozerám na autá, ale dodávky som ešte nepozeral.
JanFrk
Tenkrát si můj známý pořídil zánovní Kodiaqa 4x4 TDI 140kW v plné palbě, černé barvě, jezdil s tím ostře a arogantně (tak jak majitelé velkých SUV často jezdí). Pak se strašně vztekal, když jsem na dálnici na výjezdu z tunelu do stoupání u mé obyčejné prastaré jedničkové Oktávky 1.8T 110kW vrazil trojku a on se vzdaloval. Rozdíl v hmotnosti mezi námi byl totiž přes 400kg.

Edit: Ten rozdíl byl možná ještě větší. Jezdíval jsem se šéfovo Kodiaqem 4x4 TDI 110kW v manuálu a nižší výbavě a ten měl v techničáku 1750Kg, tak je možné, že ten vrcholný model byl těžší. Ta Oktávka měla 1350Kg (kombík, skoro plná výbava)...
Mig_35
Land Cruiser není SUV. A nějaké závodění je to poslední, co se s tím autem dela. Ale vezmi tu svoji Oktavku na polnacku a jed kilo.
Avatar - Mikesus
Mikesus
O LC nepsal. Ten kodiaq by nedopadl na takové cestě o moc lepe.
Mig_35
Celkově, řešit u auta s rámovou konstrukcí nějaké výkony... výkon je udržet to na cestě. Neexistují tretry, ve kterých se chodí do divadla i do práce.
A zrovna tak je představa, že ta V8, co v tom byla, z toho udělá závodníka... je mylná.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak obecne ty SUV tlačí na dalnici kopu vzduchu pred sebou kromě i ty jejich hmotnosti. Ono dost "výkonných" SUV se na dalnici nechytá na slabší C kombíky
Avatar - JirkaV8
JirkaV8
To je úplně jedno, zde v Babišstánu jsou stejně lidé nemocní jen z chrochtající neodpružené Škodovky. Nedejbože z hnijícího tupého Hjundaje popřípadě vylevněné Dacie. 😁 😁 😁 Babišstán je pro Toyotu tak okrajovou a nezajímavou zemí, že zde dokonce normální řadu 200 vůůůůbec nenabízí. Tak proč řešit její motorizaci? V jiných zemích, kde žijí lidé si to budou muset pořešit. Vyhrála ekonomika, kdy čísla budou nepatrně lépe vycházet pro V6 na úkor jízdních zážitků s V8. Osobně by mi počet válců tolik nevadil, alespoň to bude mechanicky jednodušší. Ale objem dolů mě mrzí.