Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeUniklá tabulka odhaluje motorizace nové Toyoty Land Cruiser, V8 v ní chybí
31 komentářů
WinDiesel
po benzínu ani pes neštěkne
diesel V8 byl slepencem 2 nepříliš podařených motorů 2,2 😒
nový diesel 6-válec je zcela nový, nevychází ze 2 3-válců jako je to v případě GMC 😄
diesel V8 byl slepencem 2 nepříliš podařených motorů 2,2 😒
nový diesel 6-válec je zcela nový, nevychází ze 2 3-válců jako je to v případě GMC 😄
ZORG
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nemusíš wole a nick mám jen jeden dutá hlavo.
ZORG
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
úctyhodný objem? Kolik to auto váží? 2,5 tuny? To je ekvivalent, jako když má auto těžké 1250 kg nějakou 1,6 ku.
Hlavní je asi spíš výkon, než objem?
Výkon je jedna věc, ale projev motoru v nízkých otáčkách a předchodových režimech je věc druhá. Ale je tam automat, ten asi bude umět ty negativní projevy zahladit.
Mám 2 dodávky 3l 130kw vs 2l 120kw výkon podobný ale prejav akoby bol ten 2l o polovicu slabší. Takže aj na objeme záléží.
A je o polovinu slabší, nebo to je jen subjektivní pocit a reálně oba jedou podobně?
větší motor má vyšší točivý moment - tzn. stejný výkon dosahuje v nižších otáčkách. průběh výkonu je jiný - subjektivně dole víc zatahuje. když ten dvoulitr "načipuješ" o 20 kw víc, než třílitr, bude rychlejší.
točivý moment "vysvětluje", jak se motor chová, ale výkon rozhoduje o všem.
edit: ale turbodiesel umí oklamat pocitově hezky. pamatuju si, jak si koupil kolega po dvanáctiválcovém Phaetonu desetiválcový dieselový a tvrdil, že to pojede stokrát líp, protože krouťák... smál jsem se, vzaly se do ruky stopky... a bylo po nadšení😊
točivý moment "vysvětluje", jak se motor chová, ale výkon rozhoduje o všem.
edit: ale turbodiesel umí oklamat pocitově hezky. pamatuju si, jak si koupil kolega po dvanáctiválcovém Phaetonu desetiválcový dieselový a tvrdil, že to pojede stokrát líp, protože krouťák... smál jsem se, vzaly se do ruky stopky... a bylo po nadšení😊
A moc to cítiš keď to auto naložíš. 3l už ale skončili čo je škoda.
Polsko země neomezených možností😊
https😐/www.otomoto.pl/oferta/ford-transit-automat-3-7-benzyna-280-km-ID6DutbV.html#8beeeb787c
https😐/www.otomoto.pl/oferta/ford-transit-automat-3-7-benzyna-280-km-ID6DutbV.html#8beeeb787c
Tak ten je dobrý😳. Čo potom náklady na palivo, keď 3l dizel berie 10 skôr 11-12.
Nutně musíš provozovat na LPG. Dodge zase používá Pentastar 3,6. Spíš by mě zajímalo, jak to má s brzdama apod. Přece jen to je o dost živější😊
LPG je riešenie. Toto v benzíne ma fakt zaujíma.
Tenkrát si můj známý pořídil zánovní Kodiaqa 4x4 TDI 140kW v plné palbě, černé barvě, jezdil s tím ostře a arogantně (tak jak majitelé velkých SUV často jezdí). Pak se strašně vztekal, když jsem na dálnici na výjezdu z tunelu do stoupání u mé obyčejné prastaré jedničkové Oktávky 1.8T 110kW vrazil trojku a on se vzdaloval. Rozdíl v hmotnosti mezi námi byl totiž přes 400kg.
Edit: Ten rozdíl byl možná ještě větší. Jezdíval jsem se šéfovo Kodiaqem 4x4 TDI 110kW v manuálu a nižší výbavě a ten měl v techničáku 1750Kg, tak je možné, že ten vrcholný model byl těžší. Ta Oktávka měla 1350Kg (kombík, skoro plná výbava)...
Edit: Ten rozdíl byl možná ještě větší. Jezdíval jsem se šéfovo Kodiaqem 4x4 TDI 110kW v manuálu a nižší výbavě a ten měl v techničáku 1750Kg, tak je možné, že ten vrcholný model byl těžší. Ta Oktávka měla 1350Kg (kombík, skoro plná výbava)...
Land Cruiser není SUV. A nějaké závodění je to poslední, co se s tím autem dela. Ale vezmi tu svoji Oktavku na polnacku a jed kilo.
O LC nepsal. Ten kodiaq by nedopadl na takové cestě o moc lepe.
Celkově, řešit u auta s rámovou konstrukcí nějaké výkony... výkon je udržet to na cestě. Neexistují tretry, ve kterých se chodí do divadla i do práce.
A zrovna tak je představa, že ta V8, co v tom byla, z toho udělá závodníka... je mylná.
A zrovna tak je představa, že ta V8, co v tom byla, z toho udělá závodníka... je mylná.
Tak obecne ty SUV tlačí na dalnici kopu vzduchu pred sebou kromě i ty jejich hmotnosti. Ono dost "výkonných" SUV se na dalnici nechytá na slabší C kombíky
JirkaV8
To je úplně jedno, zde v Babišstánu jsou stejně lidé nemocní jen z chrochtající neodpružené Škodovky. Nedejbože z hnijícího tupého Hjundaje popřípadě vylevněné Dacie. 😁 😁 😁 Babišstán je pro Toyotu tak okrajovou a nezajímavou zemí, že zde dokonce normální řadu 200 vůůůůbec nenabízí. Tak proč řešit její motorizaci? V jiných zemích, kde žijí lidé si to budou muset pořešit. Vyhrála ekonomika, kdy čísla budou nepatrně lépe vycházet pro V6 na úkor jízdních zážitků s V8. Osobně by mi počet válců tolik nevadil, alespoň to bude mechanicky jednodušší. Ale objem dolů mě mrzí.
Tak nastesti V8 pocitam zustane v Lexusu co je proste Land Cruiser s kvalitnim interierem.
Probuď se fretko.
3,3 diesel přijde s novou, větší Mazdou, možná CX-8 která se prodává v Austrálii a v Japonsku, možná s CX-9, která se prodává v USA.