Novinky
První jízda s Fordem Mustang Mach-E: Slušné elektro, na které bankovky v matraci nestačí
92 komentářů
Renoo
10
Podle je absence tepelného čerpadla v nejvyšší výbavě docela fail. Nejde ani za příplatek. Přitom je jeho přínos na dojezd neoddiskutovatelný.
SKAY
5
Tak asi chtějí ať to má spotřebu jako americké auto 😁.
LORASI
1
suhlas, je to amerika ... Tesly maju tepelne cerpadla az od modeloveho roku 2021 ... zrejme to coskoro pochopi aj Ford
pošlápání tradic, doslova plivnutí do xichtu slavnému jménu Mustang, legendárnímu pony car - nalepit koníka a jméno Mustang na tuhle obludnou elektrickou jebku, která fakt není ani kupé ani kabriolet a nijak tudíž na Mustang nenavazuje.
Další sranda je naprostá impotence Fordu, generovat zisk na čemkoliv jiném než sou SUV a pikapy 😄 😄
Další sranda je naprostá impotence Fordu, generovat zisk na čemkoliv jiném než sou SUV a pikapy 😄 😄
.... .mezi slovy "zbrojit" a "brojit" je větší rozdíl, než v tom zet ?
......"majitelé mustangů – těch skutečných – zbrojili tisícovkami podpisů na petici"......takže brojili, když šlo o petici a podpisy.
Kdyby zbrojili, tak by si museli chystat samopaly, kulomety, panzerfausty a tanky. 😄
A použije-li autor v textu mustang s malým "m" jde o koně. Pokud myslí auto, jde o název modelu, tedy "M" velké.
......"majitelé mustangů – těch skutečných – zbrojili tisícovkami podpisů na petici"......takže brojili, když šlo o petici a podpisy.
Kdyby zbrojili, tak by si museli chystat samopaly, kulomety, panzerfausty a tanky. 😄
A použije-li autor v textu mustang s malým "m" jde o koně. Pokud myslí auto, jde o název modelu, tedy "M" velké.
Podobne som pred nejakým časom argumentoval k reanutlu z malým "r" a bolo mi vysvetlené, (aj niektorými diskutérmi),že je to podľa pravidiel českého jazyka správne.
Ano i ne. Je to mnohdy těžké rozlišit, jestli jde o název nebo o obecné pojmenování. V našem případě si myslím, že jde o název modelu. Renault tak může být psán s malým r i velkým R, záleží na kontextu.
Takhle o tom píše Ústav pro jazyk český.
"Tyto názvy lze v určitých kontextech chápat i jako obecná pojmenování a pak by se měly psát s malým písmenem. Bohužel určit pevnou hranici, kdy jde o vlastní jméno a kdy o obecné, nelze. Užití velkéh👋malého písmena závisí na typu textu, kontextu atp. Jestliže se např. v odborném časopisu představuje nový model auta, hodnotí se kvalita vín atp., jde bezesporu o vlastní jména, naproti tomu jestliže jsou v povídce věty: Nezvládl řízení a naboural úplně novou fabii."
Někdy sám nevím....
Takhle o tom píše Ústav pro jazyk český.
"Tyto názvy lze v určitých kontextech chápat i jako obecná pojmenování a pak by se měly psát s malým písmenem. Bohužel určit pevnou hranici, kdy jde o vlastní jméno a kdy o obecné, nelze. Užití velkéh👋malého písmena závisí na typu textu, kontextu atp. Jestliže se např. v odborném časopisu představuje nový model auta, hodnotí se kvalita vín atp., jde bezesporu o vlastní jména, naproti tomu jestliže jsou v povídce věty: Nezvládl řízení a naboural úplně novou fabii."
Někdy sám nevím....
Auto hezký... i ta stříbrná mu sluší.
Schovaný kliky... vypadá to zajímavě, ale je otázka, jak se s tím bude žít - ale tak asi proč ne.
Zadek je za mě trošku slabší, tam ta implementace Mustang světel přijde trošku na sílu... ale nic hroznýho.
Interiér vypadá taky hezky, vymakaný detaily, zřejmě dost prostoru, fajn... až na ten displej, to je v jinak celkem klasickým interiéru pěst na oko. Nevím jak naživo, ale takhle se mi to hodně hodně nelíbí.
Schovaný kliky... vypadá to zajímavě, ale je otázka, jak se s tím bude žít - ale tak asi proč ne.
Zadek je za mě trošku slabší, tam ta implementace Mustang světel přijde trošku na sílu... ale nic hroznýho.
Interiér vypadá taky hezky, vymakaný detaily, zřejmě dost prostoru, fajn... až na ten displej, to je v jinak celkem klasickým interiéru pěst na oko. Nevím jak naživo, ale takhle se mi to hodně hodně nelíbí.
Máš pravdu, vyzerá to dobre, až na ten displej. Ako keby tam napchali obrovský mobil. O 2-3 palce menšia uhlopriečka a vyzeralo by to celkom inak. Fakt to dosť kričí. Menej by bolo viac.
(Nechápem, za čo máš tie palce dole. Vyjadriť svoj názor je na tomto webe asi niečo zlé...)
(Nechápem, za čo máš tie palce dole. Vyjadriť svoj názor je na tomto webe asi niečo zlé...)
Možná za to, že chválím elektromobil... ještě se svatokrádežným jménem (jako Mustang se to jmenovat nemuselo, to je fakt).
Když je skoro všechno dotykové, tak se hodí velký displej. Fakt, že širokoúhlé kraviny jsou pohledné a to je asi všechno, pochopili u Tesly už dávno. Proto je dotykové ovládání nového Golfu nebo Octy takový prů..er. Sice Teslu nemám, ale pár km jsem s tím jel a na displej jsem si zvykl velmi rychle. A to jsem velkým odpůrcem velkých displejů "na všechno". Takže Ford šel dobrým směrem, pokud to teda není nějaká rychlokvaška. Chce to víc testů.
V USA testech chvali i dojezd.....a celkove velmi kladne cele auto.
Me se libi. Jen proti skodovce, zas budou vsichni resit kufr 😊)) Misto toho, ze ma vetsi baterii, rychlejsi dobijeni atd
Me se libi. Jen proti skodovce, zas budou vsichni resit kufr 😊)) Misto toho, ze ma vetsi baterii, rychlejsi dobijeni atd
Větší baterii má ve verzi ER... což si zřejmě Ford nechá zaplatit... jen zatím nikdo neví jak moc. Až k tomu bude komplet ceník a nejen "indikativní prodejní cena od", tak můžeme hodnotit, co z toho je lepší nabídka. Osobně mi zatím přijde nejlepší nabídka Ioniq 5, ale zatím jsem žádný pořádný srovnávák neviděl.
První věc je to "když". Já doufám, že automobilky pochopí, že to je omyl.
Druhá věc, displej na šířku: potřebuju displej primárně na a) na navigaci b) kameru nebo kamery. Nějaké nastavení ofuku nebo audia po stisknutí tlačítka se tam vejde vždycky. A na navigaci i kameru je podle mě orientace na šířku lepší... na tu kameru určitě. Tady je evidentně v plánu mít jeden obraz nahoře (třeba tu navi) a druhý pod ním (třeba tu klimu)...
Dotyk u Octavie a Golfu je problém ze dvou důvodů - a) ovládání všeho přes dotyk je omyl a b) ten systém má (měl) prostě chyby (zamrzání, pomalý náběh apod. - to nemá s orientací displeje nic společného)
Druhá věc, displej na šířku: potřebuju displej primárně na a) na navigaci b) kameru nebo kamery. Nějaké nastavení ofuku nebo audia po stisknutí tlačítka se tam vejde vždycky. A na navigaci i kameru je podle mě orientace na šířku lepší... na tu kameru určitě. Tady je evidentně v plánu mít jeden obraz nahoře (třeba tu navi) a druhý pod ním (třeba tu klimu)...
Dotyk u Octavie a Golfu je problém ze dvou důvodů - a) ovládání všeho přes dotyk je omyl a b) ten systém má (měl) prostě chyby (zamrzání, pomalý náběh apod. - to nemá s orientací displeje nic společného)
Kdo pochválí jakékoliv bateriové auto (nebo dokonce něco na elektriku vlastní) je odměněn po zásluze. Chudák pan Diess (šéf VW) : "V dopravě zvítězila elektrifikace. Falešné debaty jsou ztrátou času. Poslouchejte prosím vědu!“ (Překlad - Google Translate, zdroj: Automotive News Europe).
Souhlas, přijde mi to celkem fajn. Jako první auto si EV stále neumím představit, ale obecně se mi tahle elektrická verze s možností odvézt 5 lidí na cca 300km výlet líbí.
Jen nechápu, proč stále není konfigurátor.
Jen nechápu, proč stále není konfigurátor.
No, ale proč bys to dělal? Proš bys chtěl auto, které odveze 5 lidí jen 300 km a dal za něj tolik, co za jiné auto, co zvládne 1000 km a nabiješ ho za 5 minut do plné a jedeš dál ?
jen tady v diskuzích je valná většina těch co EV chtějí ochotna přísahat, že větší štreky nejezdí, nebo si počkají až bude místo na nabíječce s celou rodinou. 😉
Pro mě jako jediné auto ne, ale na to co najezdí třeba manželka by to bylo ok 😄
Pro mě jako jediné auto ne, ale na to co najezdí třeba manželka by to bylo ok 😄
Valná většina zdejších nadšenců do EV ho má akorát doma na plakátu.
Ale v reálu je jim bud 15 a nemaj papíry, nebo na tu vysněnou Tesličku nemaj děngy, nebo to nemaj kde nabíjet bo bydlej někde v podnájmu v panelu či litobetonáku a museli by tahat 30 metrů prodlužku 😄 😄
Prodejní čísla Tesly v ČR hovoří zcela jasně 😄
Ale v reálu je jim bud 15 a nemaj papíry, nebo na tu vysněnou Tesličku nemaj děngy, nebo to nemaj kde nabíjet bo bydlej někde v podnájmu v panelu či litobetonáku a museli by tahat 30 metrů prodlužku 😄 😄
Prodejní čísla Tesly v ČR hovoří zcela jasně 😄
Ty jsi nadšenec do Rolls-Royce. Akorát, že sis ho pořídil po dvaceti letech od nového. takže jsi na tom prakticky stejně, nebo se mýlím?
Já ale vždycky chtěl tohohle a když se ho vlastně začal chtít, poprvé, tak už se 2 roky nevyráběl....
Ale aspon si si to koupil jak ojetinu, oni si nekoupí ani tu ojetinu. Maj jen ten plakát.
A vooooo tooom to jeee, zelený bratře 😄
Ale aspon si si to koupil jak ojetinu, oni si nekoupí ani tu ojetinu. Maj jen ten plakát.
A vooooo tooom to jeee, zelený bratře 😄
E-mobily jsou na trhu reálně pár let. Chce to nasytit trh s ojetými…
Tesel je tu v nabídce bambilion, nesmaž se dělat výmluvy, navíc kdokoliv si to může dovézt z usa, jako si sem petroheadi vozí ty Chargery, Challengery, RAMky, Camara, Raptory atd
https😐/www.sauto.cz/…model-3/19129630?…
A nejsou jen Tesly, můžete si koupit Leaf za 200 litrů
https😐/www.sauto.cz/…an/leaf/19164386?…
Takže každý kdo sní o elektromobilu ho může dneska mít, otázka je proč ho plakátoví olyzovači nemaj 😄 😄 😄
https😐/www.sauto.cz/…model-3/19129630?…
A nejsou jen Tesly, můžete si koupit Leaf za 200 litrů
https😐/www.sauto.cz/…an/leaf/19164386?…
Takže každý kdo sní o elektromobilu ho může dneska mít, otázka je proč ho plakátoví olyzovači nemaj 😄 😄 😄
Jenže na to co najezdí manželka by asi bohatě stačilo něco o velikosti Fokusu ne? Tedy nechápej to zle, někdo má rád velká auta a chce je protože dobře vypadají (či máš 5 dětí a potřebuješ 5 isofixů na rozvoz do školy, zdravím XXCho), ale chci tím říct, že EV vidím jako skvělou volbu pro ten denní provoz po městě a okolí (i ty výhody v parkování), nýbrž auto velikosti Mustangu Emach či Enyaqu, která se, alespoň v tom druhém případě, snaží plnit roli rodinného auta, moc nevidím.
Ok, ten Mustang bych u té manželky chápal, ten asi bude stylovější a lednici v něm neodvezeš na chatu 😁
Ok, ten Mustang bych u té manželky chápal, ten asi bude stylovější a lednici v něm neodvezeš na chatu 😁
V principu to beru, problém je s cenou.
Nedávno testovaný Fiat 500e je se třema dveřma a 36kWh baterkou stojí 800t.
Kolik by stál Enyaq 50 těžko říct... třeba 950? Jasně, je to pořád +150-200t, ale v procentech je to třeba +20%... to není zase takový rozdíl.
Prostě mám pocit, že jak cena Enyaqu spadla +- na cenu, za kterou se auta dané třídy běžně kupujou, tak městský auta jsou pořád na dvojnásobku spalováků a teprve se čeká na někoho, kdo do toho praští s autem za 450.
Jo, já vím, je tu Dacia... no, tam je těch kompromisů na můj vkus trošku víc... ale tak třeba to půjde.
Nedávno testovaný Fiat 500e je se třema dveřma a 36kWh baterkou stojí 800t.
Kolik by stál Enyaq 50 těžko říct... třeba 950? Jasně, je to pořád +150-200t, ale v procentech je to třeba +20%... to není zase takový rozdíl.
Prostě mám pocit, že jak cena Enyaqu spadla +- na cenu, za kterou se auta dané třídy běžně kupujou, tak městský auta jsou pořád na dvojnásobku spalováků a teprve se čeká na někoho, kdo do toho praští s autem za 450.
Jo, já vím, je tu Dacia... no, tam je těch kompromisů na můj vkus trošku víc... ale tak třeba to půjde.
Ale základ te petistovky je někde na 650 ne ? Jo, je to pořád dost , ale mně tak nějak nesedí ten rozpor mezi rodinným autem a pohonem zatím dost omezeným na okruh 200 km od baráku
V tom základu ale nejde koupit ta 3+1 karoserie.
Jinak jo, 630 je základ... ale právě tam je horší výbava, slabší motor, menší baterka. Což mi přijde jako dost kompromisů na to, že ta cena je pořád celkem vysoká.
Jinak jo, 630 je základ... ale právě tam je horší výbava, slabší motor, menší baterka. Což mi přijde jako dost kompromisů na to, že ta cena je pořád celkem vysoká.
otazkou je, ci si niekto normalny kupi holatko EV od Fiatu za 650k ...
A co když proto, že s tim EV máš takovou dynamiku, že u spalováku budeš muset řešit úplně jinou ligu. A to jak cenovou, tak následně v provozních nákladech.
Mi osobně se líbí i to, že ráno je "natankováno" do plna a auto vytopeno nebo vychlazeno.
To u klasického spalováku čekáš než se ohřeješ/vuychladíš a ještě se ti po práci nechce jet na benzinku (to porad resim ja)
Mi osobně se líbí i to, že ráno je "natankováno" do plna a auto vytopeno nebo vychlazeno.
To u klasického spalováku čekáš než se ohřeješ/vuychladíš a ještě se ti po práci nechce jet na benzinku (to porad resim ja)
No jak se znam, ja bych mel prohlem jet do garaze alna zasuvku 😁 Proste necham auto pred barakem. Topeni lze resit nezavislym a dynamiku treba PhEV ? Jako male auto ano, jinak EV za mne jeste dlouho ne
Ja mam auto v garazi a v zime je rano kuze studena...to me stve. V garazi si nezavislaka nepustim.
A ktere PhEv ma zrychleni okolo 5 sekund? 😊
Moc ne...
A ktere PhEv ma zrychleni okolo 5 sekund? 😊
Moc ne...
No, já teď nedávno zkoušel Ravku a ta má za 6s stovku, vlastně jak nemám rád SUV, tak tohle bylo fakt dobrý auto 😁
Já mám v garáži uloženku (Mondeo 😁 😁 😁 ), na denní jízdu mam auto venku (na benzin, to se zahřeje rychle) a obojí má vyhřívání sedaček, Mondeo i volantu, ale to v zimě nejezdí 😁
Já mám v garáži uloženku (Mondeo 😁 😁 😁 ), na denní jízdu mam auto venku (na benzin, to se zahřeje rychle) a obojí má vyhřívání sedaček, Mondeo i volantu, ale to v zimě nejezdí 😁
No a ta Rafka stoji stejne jak MAch E....1,6 mil plus neci dovybavit...Mach e je 1,69 a uz tam neni temer co dokoupit.
Samzorejme porovnavam dva ruzne svety, ale cenove je to hodne blizko uz....Toyota 306 koni versus 351 koni Machu.....zrychleni 6 versus 5,1 ...
Ja mel kdysi jen Mondea....az pka me Ford nemel co nabidnout tak jsem presedlal na x5 a ted pozoruju co bude za par let dal na vyber.
A jak jsem psal...nez se zahrejou sedacky..tak to trva..a pak zas sundavat kabat nebo bundu za jizdy...neni uplne ono.
Samzorejme porovnavam dva ruzne svety, ale cenove je to hodne blizko uz....Toyota 306 koni versus 351 koni Machu.....zrychleni 6 versus 5,1 ...
Ja mel kdysi jen Mondea....az pka me Ford nemel co nabidnout tak jsem presedlal na x5 a ted pozoruju co bude za par let dal na vyber.
A jak jsem psal...nez se zahrejou sedacky..tak to trva..a pak zas sundavat kabat nebo bundu za jizdy...neni uplne ono.
Ty máš komplet ceník toho Machu?
U EV je pořád hlavní limitací dojezd+nabíjení. Pokud ti tohle nevadí, tak souhlas že v těch cenových relacích od 1M s odřenýma ušima a od 1,3M s troškou manévrovacího prostoru už to cenově taková trága není, vzhledem k dynamice, prostoru a výbavě těch aut.
U EV je pořád hlavní limitací dojezd+nabíjení. Pokud ti tohle nevadí, tak souhlas že v těch cenových relacích od 1M s odřenýma ušima a od 1,3M s troškou manévrovacího prostoru už to cenově taková trága není, vzhledem k dynamice, prostoru a výbavě těch aut.
Jen ten co je na webu fordu.
Jasně, pořád je tam spoustu limitu, ja uvidím až za 3 roky....me skonci leasing na tu X5 a uvidim co dal.
Jasně, pořád je tam spoustu limitu, ja uvidím až za 3 roky....me skonci leasing na tu X5 a uvidim co dal.
Jo vidíš, už tam je normální pdf... takže příplatek za ER je jasný - 200t.
Výbava není asi špatná, jen teda flexibilita je nula - sedačky pouze černá kůže atd.
A že by to bylo nějak úplně hvězdně vybavený, to taky není... chybí třeba třízóna, ventilace sedaček, výhřev zadních, masáž, Hud, mlhovky... což jsou věci, který v autě taky nemám, ale jinak je střední mainstream nabídnout umí.
Výbava není asi špatná, jen teda flexibilita je nula - sedačky pouze černá kůže atd.
A že by to bylo nějak úplně hvězdně vybavený, to taky není... chybí třeba třízóna, ventilace sedaček, výhřev zadních, masáž, Hud, mlhovky... což jsou věci, který v autě taky nemám, ale jinak je střední mainstream nabídnout umí.
Absence klik asi nebude nějaký problém, pokud se neporouchá tlačítko nebo ta dotyková klávesnice na sloupku. První Uno vlastně kliku nemělo také a nikomu to moc nevadilo. Byla tam jen zapuštěná páčka na odjištění zámku, za ní se otevřít dveře nedaly.
Jako... ergonomicky mi to nepřijde optimální. "Chytnu za kliku a zatáhnu k sobě, dveře se odjistí a otevřou" je jednodušší, než "stisknu tlačítko, dveře se odjistí, chytnu to za rám nebo tu malou kličku a otevřu". Nevím, jak to bude v zimě, jestli to půjde v rukavicích, nebo naopak jestli si ty dveře omylem neotevřeš třeba při škrábání auta (nebo při dešti - zdravíme Mercedes a webpaju 😉 ). Ale takhle, taky si nemyslím, že by to měl bejt nějakej velkej problém...
Nejvíc mi absence klik vadí v případě nehody. Pokud budu potřebovat někoho dostat ven a budou dveře zajištěny, nemám páku a musím robot okno, tedy i zhoršit stav člověka uvnitř.
Nebo je to řešeno jinak?
Nebo je to řešeno jinak?
Na první pohled mi to připomíná cokoli jen ne Mustang.
Hanba !!!!
Hanba !!!!
tady zorg 44, WINE reaguj.
Můžete mi vysvětlit, co tahle kašpárna má znamenat ? Už s tím spamujete diskuzi delší dobu..
no jestli spamuje win, nebo někdo hned za ním, už je celkem jedno. Sice to taky nechápu, ale jestli jeden spam nebo 2 za sebou, už je fuk.
Tak Win je sice dost specifický, ale zase není úplný troll a tady ho někdo pronásleduje, tak mne zajímalo co to má být 😁
Už asi toho nechal (Zorg). On asi Zorg (Viktor Čistič, Jerry Fuckman) nebyl taky úplný troll, jelikož když psal, tak docela rozumně. Zorg sem dával odkazy na Facebook a Seznam na profil jakéhosi Petra Čížka o kterém tvrdí, že je WinDiesel a ještě několik místních diskutérů - Ada je zase tady, Oskar Romero, Tom Proch(y), PeePee a ještě několik dalších. Je docela zajímavé, že WinDiesel mu odpověděl asi jen jednou a to nadávkou. Když se Jerry objevil, tak se WinDiesel naopak ztratil tak na 3-4 dny a když se vrátil byl velmi aktivní a velmi milý. Včera označil Zorg diskutéra moan78 za WinDiesela a to se mi trochu nezdálo, takže jsem se ho ptal, jak to poznal (viz diskuze u Fokuse 2,0i). K Čížkovi prezentoval jeho adresu - Na Roudné 699/169, 301 00, Plzeň, asi jeho mobil 731 535 891, datum narození (myslím, že rok 1979).
A ten pan Cizek vis co je zac ? To zni skoro jako stalker 😁
To nevím, ale Zorg tvrdil, že chodí prudit všude - novinky, autoforum a dokonce i audio web, který propagoval Hamuna - třeba jsou kamarádi, tak se ho zeptej. Druhá možnost je zavolat na číslo nebo mu napsat, protože prodává nějaké foťáky - viz https😐/www.paladix.cz/bazar/index.php?… .
Facebook je https😐/cs-cz.facebook.com/zorg43x , profil na seznamu je asi už smazán. Můžeš zapátrat a taky se zeptat v redakci proč Zorga mažou každé dva dny za dlouhodobé porušování pravidel diskuze 😉 .
Facebook je https😐/cs-cz.facebook.com/zorg43x , profil na seznamu je asi už smazán. Můžeš zapátrat a taky se zeptat v redakci proč Zorga mažou každé dva dny za dlouhodobé porušování pravidel diskuze 😉 .
Tak tuto do nebe volající marketingovou megaprasárnu fanoušci opravdového Mustangu Fordu nikdy neodpustí! 😲 😲 😲 :no:
Jak kteří..já jsem fanousek klasickeho Msutangu....a vubec me to neprijde spatne.
Pak jsou zas nekteri.......co to neumi vydychat.....sto lidi sto nazoru a chutí
Pak jsou zas nekteri.......co to neumi vydychat.....sto lidi sto nazoru a chutí
to nema smysl psat. Arese vydava sve nazory z a obecna fakta bez jakychkoliv argumentu. On nazory ostatnich nebere, protoze dle nej neexistuji.
To se placaji s Barikem navzajem 😊))
Hlavně že zdejší ekobolševická zelená klika se po zádech neplácá a vzájemně se vůbec nepodporuje 😄 😄 😄
Aj ja si myslím si, že mali ísť viac k tradícii a v úcte menu Mustang, možno aj trochu viac retro. Aj keď amíci a retro - to väčšinou nedopadá dobre. S Broncom ale šli správnou cestou, toto podľa mňa veľké nie. Som zvedavý na úspech alebo neúspech. Uvidíme.
_EQS_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ale tu ide o to, že auto s menom Mustang by vyžarovať nejakú emóciu. A toto sa (u mňa) nedeje. Je to prosto nejaký ďalší elektromobil. Možno sa budem mýliť (v skutočnosti si to prajem) ale ako píšem vyššie, za mňa nevyužitá príležitosť. Aby bolo jasné, netvrdím, že Mustang nemá byť (aj) elektromobil, ale toto vidím, ako to nazvať, na "samoparazitivanie" (to je výraz... 😊 )
Za mě Mach E emoce vyjadruje....oproti klasickemu Mustangu zase jinym stylem.....a navic...ve verzi GT z 0 na 100 za 3,8? To je snad vypovidajici.......
Tak potom je to u teba v poriaku. U mna az tak nie 😊 Problém (u mňa) bude v tom, že dom mal väčšie očakávania.
A kolikrát po sobě bude moci tech Mach E takovou plnou akceleraci předvádět? A jaký přitom bude výdávat zvuk? 😒] 😒] 😒] :no:
já jsem řídil poměrné výkonné vozy a faktem je, že maximální zrychlení jsem zkoušel jednou za čas s někým, kdo to chtěl předvést, v běžném provozu takové věci téměř nedělám. dávám přednost plynulé, svižné jízdě.
tak moc nerozumím tomu, proč bych to měl dělat s elektromobilem😊
tak moc nerozumím tomu, proč bych to měl dělat s elektromobilem😊
Není myšleno zavodit na semaforech z nula na 60 ..ale kdyz chces slapnes a dramaticky to zrychluje. At predjizdis do kopce nebo kde koli, kdyz se chces prosmyknout zatackama a udelat si radost.
Ja to tak z vykonnyma autama delam..... kazdy to ma jinak.
Kamarad ma rok E trona a je to zajimave svezeni...kdyz po tichu bez nejakeho razeni famozne zrychluje.
Jinak jsem "petrolhead", ale davam prostor novym vecem...nic vic nic min
Ja to tak z vykonnyma autama delam..... kazdy to ma jinak.
Kamarad ma rok E trona a je to zajimave svezeni...kdyz po tichu bez nejakeho razeni famozne zrychluje.
Jinak jsem "petrolhead", ale davam prostor novym vecem...nic vic nic min
"Ano, už to není Muscle car, takový Mistr Olympia, ne, je to Fitness Car, takový moderní mladý, atletický a úspěšný mladý muž, který splňuje všechny moderní trendy dnešní doby."
To si vystihl vlastně přesně, ale splňuje to hlavně tím, jak se prezentuje. Na Facebooku a instagramu fotky strašně zajímavé a realita už tak dobrá není a jeho použitelnost a efektivita je hlavně na oko... to mi dost koresponduje s tou použitelností EV auta ... dnes musím říct poprvé BraVWo _EQS_ !
To si vystihl vlastně přesně, ale splňuje to hlavně tím, jak se prezentuje. Na Facebooku a instagramu fotky strašně zajímavé a realita už tak dobrá není a jeho použitelnost a efektivita je hlavně na oko... to mi dost koresponduje s tou použitelností EV auta ... dnes musím říct poprvé BraVWo _EQS_ !
Blá... to jsou kecy, sorry.
Nejlepší elektromobil ve 117leté historii zní pompézně, ale vzhledem k tomu, že je to elektromobil jediný, tak je to dost prázdná fráze.
Cayenne jistě není skutečné Porsche a také mu to spousta fanoušků vyčítá. Nicméně si představ ten poprask, že by se to jmenovalo 911. Hlavně... proč by někdo takovou pitomost dělal? Je sportovní 911 a je SUV Cayenne.
Nejlepší elektromobil ve 117leté historii zní pompézně, ale vzhledem k tomu, že je to elektromobil jediný, tak je to dost prázdná fráze.
Cayenne jistě není skutečné Porsche a také mu to spousta fanoušků vyčítá. Nicméně si představ ten poprask, že by se to jmenovalo 911. Hlavně... proč by někdo takovou pitomost dělal? Je sportovní 911 a je SUV Cayenne.
Protože vím, jaký je to opruz. Když se mi v Priusu v zimě vybije baterka a zrovna ty 5. dveře, za kterými ona je, nejdou zvenku otevřít. Protože je baterka kaput.
Tohle auto má aspoň zvenku slot na nabíječku, to ty asi nemáš.
Jeden známý měl tuningové auto se zavařenejma klikama a v garáži se mu vybila baterka. Nakonec se mu to povedlo vyřešit tak, že vzadu vyloupl žárovku u SPZ a přes ní připojil nabíječku... ale prej to bylo taky veselý.
Jeden známý měl tuningové auto se zavařenejma klikama a v garáži se mu vybila baterka. Nakonec se mu to povedlo vyřešit tak, že vzadu vyloupl žárovku u SPZ a přes ní připojil nabíječku... ale prej to bylo taky veselý.
Mne jednou auto nechalo v garáži čumákem ke zdi a nešlo s ním hnout, tak musel kamarád přivézt startovač stavebních storjů, 4x jsme vyhodili pojistky, ale pak to chytlo a vyjel jsem 😁
Tak můžu manuálně otevřít dveře u řidiče a pak kapotu. Potom je to o klasickém Jump-Startu. Stejně je to opruz. Tvůj známý se asi ničeho nebojí 😄
To ze mustos znamena spatne riditelne auto, proto taky ten nazev Mustang, jakoze nezkrotnej kun. Čert to vem. Tady uz jsme jinde a radsi tohle nez enyaq
_EQS_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Kdyz preskocime komentare, ktere mluvi to tom, ze je to EV (blabla) a ze se to jmenuje Mustang (taky z toho nemam radost), tak je to fajn auto.
A zbyva poznamka o tepelnem cerpadlu - ano, melo tam byt. I tak ma podle realnych testu delsi dojezd nez VW ID4 s cerpadlem (asi proto, ze je lehci).
A zbyva poznamka o tepelnem cerpadlu - ano, melo tam byt. I tak ma podle realnych testu delsi dojezd nez VW ID4 s cerpadlem (asi proto, ze je lehci).