Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Video: Mustang Mach-E nemá kliky, ale tlačítka. Co dělat, když mu dojde šťáva?

52 komentářů

Avatar - iHoven
iHoven
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Radši Mustang, než Škodovku...
VDC_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Jak to víš, když ford zatím žádný takový EV nemá? A u Eniaqu je jistá možnost srovnání s e-tronem, co se týče toho, jak bude fungovat. Osobně bych nechtěl ani jedno.
Šimpanz
vypadá legračně a dost nešikovně, místo jednoduchého zatažení za kliku mačkání samostatného pidi tlačítka a tahání za pahýlek to je klasický "pokrok" za každou cenu. A ty živé neizolované konce baterky za jednoduchou plastovou krytkou mi přijdou vyloženě nebezpečné, při menším nárazu může dojít ke zkratu a požáru nehledě na možnost zneužité různými šprýmaři, kteří vyzkratují baterku a řidiče pobíhajícího nešťastně kolem auta následně okradou. Možná by udělali lépe kdyby nevynalézali kolo a auto spíše vybavili tepelným čerpadlem a postavili konkurenceschopné nabíjení, v testu nabíjení dopadl Mustang jako nejhorší, přes počáteční velký výkon nabíjení postupně zpomaluje a nakonec je nejpomalejší.
https😐/www.youtube.com/watch?…
traveldrive
Súhlas.
Tom Pro
Radsi tohle nez enyaq
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
vrať se na salaš wole
Avatar - Anonym
Anonym
Má pravdu. Vadí ti to?
Avatar - Anonym
Anonym
aneb jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. Příklad diverzních akcí v praxi, těšte se, bude jich přibývat 😄 😄 😄
http😐/cnn.iprima.cz/…etym-masem-25949
webpaja
Nejde o hasiče, ale o toho, kdo v případě nehody přijede první a bude se snažit vytáhnout cestující z vozu.
Avatar - ZORG
ZORG
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
hóřéla fordka hořelááá
rozfajrovaná dobělááá
hasiči na ni chrst chrst chrst
jeden si přitom spálil prst
😉
webpaja
Neumím si vysvětlit, co tě vedlo k negativní reakci.
Freddka
Ikdyz to Sandy okukoval, prohlasil, ze to kvalitou neni moc Ford, ze se ani nedivi, ze tomu nechteli dat znacku Ford.
A jako spravny amik jen prohlasil, ze kdyz uz se to teda musi jmenovat Mustang, nastesti to taky tak zrychluje... :-!
Avatar - Mikesus
Mikesus
A jak dlouho už to řeší? jen pro připomenutí, nesleduju kdy uvedli ten infotainment
Avatar - _EQS_
_EQS_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
webpaja
Už jsem u podobných situací bohužel nejednou byl a až na totálku Š120 vždy alespoň jedny dveře šly.

Tady bych klidně mechanické odjišťování alternoval, ale nenahazoval.
webpaja
Můžeš vysvětlit, jak se na vůz dostaly německé RZ? Že by je Ford vytiskl na 3D tiskárně?
Avatar - Mikesus
Mikesus
Myslis třeba infotainment jako v celém koncernu? Včetně jejich "funkčních" asistentů?
Avatar - Mikesus
Mikesus
Vybírat mezi těma dvěma, taky tedy radši Mustang než škodovku. Např už jen z toho, ze je větší pravděpodobnost, že to auto bude fungovat jak má.
webpaja
Zklidni to, všichni jsme tu podle tebe Gogo. Co říkáš na ty (ne)kliky?
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
Já bych vybral mezi něma škodovku, neboť jezdit autem bez homologace zavání kriminálem, auto bez klik nesmí na silnici.
webpaja
Fajn, že se tu po MT objevil někdo s jeho rozhledem. :yes:

Když končí tvé vědomostní dimenze, zeptej se a vnímej Šimpanze 😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Která auta se neodemknou při bouračce?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
To přece není důvod to ještě zhoršit.
Avatar - Anonym
Anonym
Ten SW jim nefunguje ani u Scaly, neustále tam dochází k zásekům a na obrazovce to hlásí Errror 😄 😄
webpaja
Ty jsi vážně telátko jednoduché...zatímco u některých je opravdu zapotřebí být ironický, tak u Šimpanze to nepřipadá v úvahu.

A jelikož nevíš nic o MT, neumíš si představit jak hluboká poklona vůči názorům Šimpanze to je.
Avatar - Emel
Emel
Já bych si to potřeboval mixnout.
Mustang má lepší dynamiku ve všech parametrech, v té ER má i větší baterku (ale je s ní dražší).
Enyaq má hlavně lepší interiér - jednak tam nemá tu televizi na výšku, dvak má víc variant (osobně bych bral Sportline s alcantarou, ale těch variant je asi pět nebo kolik, zatímco Mach má jen černou kůži).
Karoserie mi víc sedí klasika v podobě Enyaqu než CrossLift u Mustangu (nebo Enyaqu GT, to je asi nejhorší varianta)... ale zase se mi moc nelíbí ta plastová maska u Enyaqu... a ta svítící je zase trošku kolotoč.
Freddka
To mi pripomina novodobe SLS a "odhozeni dveri" pri prevraceni :-!
https😐/www.youtube.com/watch?…
Avatar - wakantanka
wakantanka
Rozbiť niektoré bočné okno nebude hádam až taký veľký problém či?
Avatar - Mikesus
Mikesus
Souhlasím. Není nic jednoduššího než zatáhnout za kliku. Obzvlast v tom stresu u nehody. Tohle může být dobre, kdyz by se nehody nestavaly. Ale bohužel k tomu máme ještě hodně daleko.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Na to přeci nepotřebuje ani tiskárnu, stačí zajít na nějaké parkoviště 😒]
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
...... šak proto mají ty ostré sekerky. 😄
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Spíš co se týče pohonu a techniky, výdrže baterek.
Avatar - Anonym
Anonym
Ne tohle není Mustang, je to plastová jebka na baterky od Fordu, kterej v oblasti kvality zrovna moc nevyniká, viz hulící TDCi, slavé litrové ecoboosty a miliony reklamací a žalob atd atd.

Fordem tam a vlakem zpátky znáš vid 😄
webpaja
Vážně chceš mít v otevřených ranách, očích, uších, ústech či nose sklo po rozbití okna? 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Duplicitni
gil54
Hodně lidí však jezdí zamknutých a jen málo aut se samo odemkne při bouračce.
Avatar - Mikesus
Mikesus
O tom těžko hodnotit u obou dvou zmíněných. Na to tu jsou příliš krátce. Ale infotainment a obecně elektronickou vybavh už mají obě automobilky ve všech svých modelech. Takze o jejich SW fungovani si clovek obrázek udělá snadno.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Ale ten opravdový
Avatar - Anonym
Anonym
Stačilo vysvětlit bez urážky.
IPace
asi dobre na rovnem povrchu, horsi to bude nekde v poli kde bude treba sutr nebo neco do ceho budou dvere treba kousnute, a ac budou pootevrene, nepujdou dat pric od auta

mam dojem ze pri nejake nehode Lamba v CR takto uhorela spolujezdkyne, z prevraceneho Lamba proste neslo diky terenu odstranit dvere
gil54
Když už se povede rozbít to okno, tak otevřít dveře vnitřní klikou také snad nebude, tuším, až takový velký problém, ne ? 😄

No a když první přijede znalec - tedy pozorný čtenář auto.cz - vyndá krytku v předním nárazníku, připojí kabely, zmáčkne knoflík a voilà...... 😄 😄 😄
Avatar - ZORG
ZORG
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Že jim hapruje sw je známá věc, to nezpochybňuji. To ale určitě vyřeší, mě by spíš zajímalo jak to celé jezdí, dojezd a tak. A v tom je ford úplně čistá voda.
gil54
Hasič kliku hledat nebude. Vezme nůžky, udělá cvak, cvak, cvak a je z toho kabrio raz dva.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Výjimečně musím s tebou souhlasit 😒] , I když se to týká Fordu. I když tohle vlastně není Ford, ale Mustang
Ford Auto web
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
gil54
Ano, může se doopravdy stát, že první u nehody otevře havarované vozidlo pomocí kliky.

Většinou však dveře otevřít zpravidla nejdou z důvodu, že je kastle poškozená a zkřížená, jsou zamknuté, auto na nich třeba leží, je ve škarpě, je dveřmi omotané kolem stromu nebo............je x variant, kde ani klika nepomůže.
Avatar - ZORG
ZORG
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
traveldrive
A ty zas máš mindrák voči nemu šašo.