Videa
iHoven
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Přejít do diskuze
VDC_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jak to víš, když ford zatím žádný takový EV nemá? A u Eniaqu je jistá možnost srovnání s e-tronem, co se týče toho, jak bude fungovat. Osobně bych nechtěl ani jedno.
vypadá legračně a dost nešikovně, místo jednoduchého zatažení za kliku mačkání samostatného pidi tlačítka a tahání za pahýlek to je klasický "pokrok" za každou cenu. A ty živé neizolované konce baterky za jednoduchou plastovou krytkou mi přijdou vyloženě nebezpečné, při menším nárazu může dojít ke zkratu a požáru nehledě na možnost zneužité různými šprýmaři, kteří vyzkratují baterku a řidiče pobíhajícího nešťastně kolem auta následně okradou. Možná by udělali lépe kdyby nevynalézali kolo a auto spíše vybavili tepelným čerpadlem a postavili konkurenceschopné nabíjení, v testu nabíjení dopadl Mustang jako nejhorší, přes počáteční velký výkon nabíjení postupně zpomaluje a nakonec je nejpomalejší.
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
aneb jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. Příklad diverzních akcí v praxi, těšte se, bude jich přibývat 😄 😄 😄
http😐/cnn.iprima.cz/…etym-masem-25949
http😐/cnn.iprima.cz/…etym-masem-25949
Nejde o hasiče, ale o toho, kdo v případě nehody přijede první a bude se snažit vytáhnout cestující z vozu.
ZORG
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
hóřéla fordka hořelááá
rozfajrovaná dobělááá
hasiči na ni chrst chrst chrst
jeden si přitom spálil prst
😉
hóřéla fordka hořelááá
rozfajrovaná dobělááá
hasiči na ni chrst chrst chrst
jeden si přitom spálil prst
😉
Ikdyz to Sandy okukoval, prohlasil, ze to kvalitou neni moc Ford, ze se ani nedivi, ze tomu nechteli dat znacku Ford.
A jako spravny amik jen prohlasil, ze kdyz uz se to teda musi jmenovat Mustang, nastesti to taky tak zrychluje... :-!
A jako spravny amik jen prohlasil, ze kdyz uz se to teda musi jmenovat Mustang, nastesti to taky tak zrychluje... :-!
_EQS_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Už jsem u podobných situací bohužel nejednou byl a až na totálku Š120 vždy alespoň jedny dveře šly.
Tady bych klidně mechanické odjišťování alternoval, ale nenahazoval.
Tady bych klidně mechanické odjišťování alternoval, ale nenahazoval.
Vybírat mezi těma dvěma, taky tedy radši Mustang než škodovku. Např už jen z toho, ze je větší pravděpodobnost, že to auto bude fungovat jak má.
Já bych vybral mezi něma škodovku, neboť jezdit autem bez homologace zavání kriminálem, auto bez klik nesmí na silnici.
Fajn, že se tu po MT objevil někdo s jeho rozhledem. :yes:
Když končí tvé vědomostní dimenze, zeptej se a vnímej Šimpanze 😉
Když končí tvé vědomostní dimenze, zeptej se a vnímej Šimpanze 😉
Ten SW jim nefunguje ani u Scaly, neustále tam dochází k zásekům a na obrazovce to hlásí Errror 😄 😄
Ty jsi vážně telátko jednoduché...zatímco u některých je opravdu zapotřebí být ironický, tak u Šimpanze to nepřipadá v úvahu.
A jelikož nevíš nic o MT, neumíš si představit jak hluboká poklona vůči názorům Šimpanze to je.
A jelikož nevíš nic o MT, neumíš si představit jak hluboká poklona vůči názorům Šimpanze to je.
Já bych si to potřeboval mixnout.
Mustang má lepší dynamiku ve všech parametrech, v té ER má i větší baterku (ale je s ní dražší).
Enyaq má hlavně lepší interiér - jednak tam nemá tu televizi na výšku, dvak má víc variant (osobně bych bral Sportline s alcantarou, ale těch variant je asi pět nebo kolik, zatímco Mach má jen černou kůži).
Karoserie mi víc sedí klasika v podobě Enyaqu než CrossLift u Mustangu (nebo Enyaqu GT, to je asi nejhorší varianta)... ale zase se mi moc nelíbí ta plastová maska u Enyaqu... a ta svítící je zase trošku kolotoč.
Mustang má lepší dynamiku ve všech parametrech, v té ER má i větší baterku (ale je s ní dražší).
Enyaq má hlavně lepší interiér - jednak tam nemá tu televizi na výšku, dvak má víc variant (osobně bych bral Sportline s alcantarou, ale těch variant je asi pět nebo kolik, zatímco Mach má jen černou kůži).
Karoserie mi víc sedí klasika v podobě Enyaqu než CrossLift u Mustangu (nebo Enyaqu GT, to je asi nejhorší varianta)... ale zase se mi moc nelíbí ta plastová maska u Enyaqu... a ta svítící je zase trošku kolotoč.
To mi pripomina novodobe SLS a "odhozeni dveri" pri prevraceni :-!
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
Souhlasím. Není nic jednoduššího než zatáhnout za kliku. Obzvlast v tom stresu u nehody. Tohle může být dobre, kdyz by se nehody nestavaly. Ale bohužel k tomu máme ještě hodně daleko.
Ne tohle není Mustang, je to plastová jebka na baterky od Fordu, kterej v oblasti kvality zrovna moc nevyniká, viz hulící TDCi, slavé litrové ecoboosty a miliony reklamací a žalob atd atd.
Fordem tam a vlakem zpátky znáš vid 😄
Fordem tam a vlakem zpátky znáš vid 😄
O tom těžko hodnotit u obou dvou zmíněných. Na to tu jsou příliš krátce. Ale infotainment a obecně elektronickou vybavh už mají obě automobilky ve všech svých modelech. Takze o jejich SW fungovani si clovek obrázek udělá snadno.
asi dobre na rovnem povrchu, horsi to bude nekde v poli kde bude treba sutr nebo neco do ceho budou dvere treba kousnute, a ac budou pootevrene, nepujdou dat pric od auta
mam dojem ze pri nejake nehode Lamba v CR takto uhorela spolujezdkyne, z prevraceneho Lamba proste neslo diky terenu odstranit dvere
mam dojem ze pri nejake nehode Lamba v CR takto uhorela spolujezdkyne, z prevraceneho Lamba proste neslo diky terenu odstranit dvere
Když už se povede rozbít to okno, tak otevřít dveře vnitřní klikou také snad nebude, tuším, až takový velký problém, ne ? 😄
No a když první přijede znalec - tedy pozorný čtenář auto.cz - vyndá krytku v předním nárazníku, připojí kabely, zmáčkne knoflík a voilà...... 😄 😄 😄
No a když první přijede znalec - tedy pozorný čtenář auto.cz - vyndá krytku v předním nárazníku, připojí kabely, zmáčkne knoflík a voilà...... 😄 😄 😄
ZORG
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Že jim hapruje sw je známá věc, to nezpochybňuji. To ale určitě vyřeší, mě by spíš zajímalo jak to celé jezdí, dojezd a tak. A v tom je ford úplně čistá voda.
Výjimečně musím s tebou souhlasit 😒] , I když se to týká Fordu. I když tohle vlastně není Ford, ale Mustang
Ford Auto web
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ano, může se doopravdy stát, že první u nehody otevře havarované vozidlo pomocí kliky.
Většinou však dveře otevřít zpravidla nejdou z důvodu, že je kastle poškozená a zkřížená, jsou zamknuté, auto na nich třeba leží, je ve škarpě, je dveřmi omotané kolem stromu nebo............je x variant, kde ani klika nepomůže.
Většinou však dveře otevřít zpravidla nejdou z důvodu, že je kastle poškozená a zkřížená, jsou zamknuté, auto na nich třeba leží, je ve škarpě, je dveřmi omotané kolem stromu nebo............je x variant, kde ani klika nepomůže.
ZORG
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.