Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Kia Motors prohloubila ztrátu, zlepšení v nedohlednu (výsledky za 3. čtvrtletí)

88 komentářů

Ty a nesmrděli ti trenky ?Takovou blbost může napsat jen traktor nechci být sprostý.Zajímalo v čem si si do těd vozil *?
Správně napsaný.Měl jsem Audi,Škodu,Fabii,Seata apod.Ted když jsem se rozhodl pro nové vybíral jsem.A nešlo ani o peníze.Ale svezl jsem se v KII a byl jsem rozhodnut.Zašel jsem do škodovky a když jsem dal s prodejcem dohromady to co chci a srovnal jsem výbavu oproti KII tak cena byla o 170tis větší.A to bylo to cop rozhodlo.Ju jediné v čem má škoda výhodu že v každém městě je servis a je fůra nahradních dílů ale to je vše.A pak ještě jedna věc.Měl jsem Fabii 1,9TDI ju jezdila super.ted jsem se zajímal o novou a když mi spočítal cenu na krátkou 490tis ,tak jsem ho poslal do háje.A navíc u Fabie TDI trpěli přední nápravy,sjížděla se dříve kola přední apod.Důvod těžký motor PD z Octavie 4x4.A světe div se!!!Myslel jsem že aspon zpevnili přední nápravu u nové Fabie apod.Ale nic,podvozek stejný takže stejné závady a budeš pořád něco dělat na předku a měnit pneu.Takže Škodovkáři už se proberte ze sna.
Správně napsaný.Měl jsem Audi,Škodu,Fabii,Seata apod.Ted když jsem se rozhodl pro nové vybíral jsem.A nešlo ani o peníze.Ale svezl jsem se v KII a byl jsem rozhodnut.Zašel jsem do škodovky a když jsem dal s prodejcem dohromady to co chci a srovnal jsem výbavu oproti KII tak cena byla o 170tis větší.A to bylo to cop rozhodlo.Ju jediné v čem má škoda výhodu že v každém městě je servis a je fůra nahradních dílů ale to je vše.A pak ještě jedna věc.Měl jsem Fabii 1,9TDI ju jezdila super.ted jsem se zajímal o novou a když mi spočítal cenu na krátkou 490tis ,tak jsem ho poslal do háje.A navíc u Fabie TDI trpěli přední nápravy,sjížděla se dříve kola přední apod.Důvod těžký motor PD z Octavie 4x4.A světe div se!!!Myslel jsem že aspon zpevnili přední nápravu u nové Fabie apod.Ale nic,podvozek stejný takže stejné závady a budeš pořád něco dělat na předku a měnit pneu.Takže Škodovkáři už se proberte ze sna.
Správně napsaný.Měl jsem Audi,Škodu,Fabii,Seata apod.Ted když jsem se rozhodl pro nové vybíral jsem.A nešlo ani o peníze.Ale svezl jsem se v KII a byl jsem rozhodnut.Zašel jsem do škodovky a když jsem dal s prodejcem dohromady to co chci a srovnal jsem výbavu oproti KII tak cena byla o 170tis větší.A to bylo to cop rozhodlo.Ju jediné v čem má škoda výhodu že v každém městě je servis a je fůra nahradních dílů ale to je vše.A pak ještě jedna věc.Měl jsem Fabii 1,9TDI ju jezdila super.ted jsem se zajímal o novou a když mi spočítal cenu na krátkou 490tis ,tak jsem ho poslal do háje.A navíc u Fabie TDI trpěli přední nápravy,sjížděla se dříve kola přední apod.Důvod těžký motor PD z Octavie 4x4.A světe div se!!!Myslel jsem že aspon zpevnili přední nápravu u nové Fabie apod.Ale nic,podvozek stejný takže stejné závady a budeš pořád něco dělat na předku a měnit pneu.Takže Škodovkáři už se proberte ze sna.
No chtěl bych vědět s čím si vozíš s prominutím * ty.Vsadím se,že o proti tobě mám zkušeností víc a najeto taky hodně.Takže jedna věc ,mám najeto dost a dost na různých autech.Kiu nezatracuji naopak libí se mi tvar a vnitřek,samozřejmě se nějaké nedstatky najdou ale jen minimálně.Ale je už na čase ,aby přišel i jiný hráč na tato pole jelikož např,Vw a škoda mají nehorázné ceny,aspon co se týče u nás.Stačí se podívat ven za hranice a tam se panečku škodovka prodává ale taky má jinou cenu a to podstatně nižží než u nás.Navíc kolega si koupil novou Sportage a nemůže si jí vynáchválit a tak se dá pokračovat.Ano, Kia teprve ukáže co v sobě má a jak si bude dále na trhu stát,ale musíme si uvědomit že začíná a prodejní výsledky mluví za vše.Takže osobně bych nekritizoval ale bral bych jí jako nové auto na trhu,které se povedlo.A pokud se tu kritizuje,tak maličkost at mám Audi,BMW,Mercedes je už dnes jasné že tyto auta mají dost svých much a jsou neustálů v servisu.Záleží prostě i na tom na jaký kus kápneš.Osobně nekritizuji ale přemýšlím.A o těch co jen Škoda ,Subaru o těch si myslím své,jelikož nic jiného neznají a myslí si že když se vezou VW apod.tak jsou něco víc.Ale opak je pravdou.Přeji úspěch v debatě.
Klaudius
Pokiaľ viem, Kia a Hyundai sú z Kórey. Ukáž mi veľkú českú firmu, ktorú kúpila iná veľká česká firma a zachránila ju od krachu. Kia šla dolu vodou kvôli zlým rozhodnutiam vedenia a nie preto, že by bola vyhladovaným chudákom z dôb socializmu. To je rozdiel. Situácia Škody bola úplne iná, v niektorých ohľadoch aj horšia.
:yes:
Je dobré ked bude viac automobiliek
trh sa u nás rozvojov krajinách ako je Slovensko
aj Cesko Polsko Madarsko naplní vela ludí si kupuje
použité autá a ked tak pozerám pomaly v kažej dedine v každom kroku autá použité na predaj a real
zachovalé,no neviem čo čaká aj Volkwagen vačšia automobilka vie dokaáže s vačším treskotom spadnút
Aj ked sa mi páči a aj ked teoreticky by som si mohol kupit auto,ale ho nepotrebujem!!!!!!!!!!!!
lebo na používanie mne je skoda také auto radšej si kupim maximalne Getz alebo menšie auto-čiže si myslím,že bude postupne narastař takáto skupina ludí,ktorí si nebudú "budovat" imidž na aute aké vlastnia
Mladí zase chcú mat"zatial" vačšie auto s aspon 120-150 konmi etca tak dalej by sa dalo diskutovat
Rád by som čítal nejakú študiu o zvyklostiach v postkomunistických krajinách v kupovaní aut,raz som aj čítal-kde napr pre čechov ale aj madarojv je to akt prestíže,aké vlastní auto je odráža "honorabilitu" toho ktorého človeka preto si kupujú povedzme oktavku a nie fabiu alebo SUV etc ,hoci pre denné používanie by im stačilo aj iné auto.. :-!
Hm, a co to takhle otočit? Kde by byla ztrátová Kia nebýt pod ochrannými křídly Hyundaie? :-! Třeba by auta prodávala za reálné ceny a měla menší ztrátu? Třeba...
>😁 😉 :yes:
VW je super kvalita tak naco takove reci?! 😒
>😁 :yes:
:yes:
Jo promin......ale já jsem reagoval jen na část článku...a co bych řekl o Kii...myslím si že Kia s modelem Ceed udělala terno, protože dělá velice přijatelný desing...nikoho neurazí ale samo taky neosloví a cenová politika je supr....ale to je všechno co tady všichni ví...
Klaudius
Kto by si chcel takú firmu udržať? Ja by som sa spýtal, kto ju svojimi rozhodnutiami do takého stavu dostal?
Klaudius
Trošku omyl - tí, čo sa tu najviac naparujú, si už lady, embéčky a wartburgy nepamätajú, pretože vtedy ešte neboli na svete, alebo boli primalí, aby niečo do takých detailov vnímali... Veď ľudia s dátumom narodenia 1980 si ťažko budú z tej doby niečo reálne pamätať, a tí dnes majú 27 rokov...
Klaudius
Načo sa nám predstavuješ? Nikto o to nestojí. ;-\ :no:
Klaudius
Zabudol si dopísať niečo o automobilke KIA. O nej to tu je, nie o Škode a Seate. 😄
ladlen
Celá táto diskusia o tom, či KIA, Škoda, SEAT, či iné auto je také, alebo onaké, keď si predstavím, že ešte pred 15-timi rokmi sme tu všetci jazdili na škodovkách, Trabantoch a Žigulákoch, tak sa musím aj z týchto debát pousmiať. Veď Favorit, vtedajšie super auto malo 40 KW motor, žiadnu klímu, airbagy, ABS, ESP, o crash testoch radšej ani nehovorím, to by tie naše škodovky dopadli. A zrazu, po pár rokoch, už sme majstri, a aj Kia c´eed, Sportage, Octavia či iné, vcelku vydarené autá sú podla niektorých z nás tu vraj "šmejdy". Ako v tom prísloví" Vôl zabudol, že bol kedysi teľaťom" a tým sme boli všetci, čo sme zažili socialistický "motorizmus".
šak jak se v počátcích devadesátých let VW zmocnil Škodovky, tak když se to veme celkově, tak ji zachránil a nebyt této investice tak bude škode kdoví kde v propadlištích, ale to jsou samé kdyby....bilance prostě ukazují že Škoda je na tom hodně dobře a hold Seat má tu smůlu...protože někdo musí být vždycky na tom hůř
I když si myslím, že ten kohout Seat je na tom hůř a je slabší. Tak kdo by si chtěl dneska držet ztrátovou firmu, která nemá takové "tradice". Jako Seatu fandím tak jako skoro každé automobilce...ale hold je to zákon ekonomiky(života), silnější vyhrává
Patriku, díky za info, rozhodně zajímavé. To je holt jiý kafe, než ty hysterické výkřiky některých puběerťáků tady.... :yes:
Mno, já to vidím jako totální neúspěch managementu HMC
rad si pockam na dalsi vyvoj, skoda jen ze nedavaji zvlast hospodarske ukazatele za evropskou divizi😉)) nepreju jim nic spatneho, ale jen se musim pousmat => kdyz jsem si tu o tom psali zacatkem roku, tedy po OPTIMISTICKEM NADSENEM VSTUPU na evropsky trh, tak jsem ja spousta dalsich byly za blazny ... no dam tomu cas a pockam si na dlouhodobejsi vysledky, ale tohle prvni kolo se povedlo (odhadnout samozrejme) PS. jeste by me zajimali financni vysledky modelu CEED (tipuju tak OE -10% - v lepsim pripade, KR
Klaudius
V tomto prípade nechápem, prečo MENŠIE medzery na palubovke Golfa stoja viac ako tie väčšie čo má KIA? Veď Volkswagen sa mi tým pádom snaží predať MENEJ za VIAC peňazí... >😒]
Klaudius
Ozval si sa. Ďakujeme za hodnotný a prínosný príspevok.
Klaudius
Dvaja kohúti na jednom smetisku.....asi tak by som charakterizoval prítomnosť Škody a Seatu v koncerne VW. Pred vstupom do partnerstva mali vpodstate obe značky podobné portfólio, zameranie a pozíciu na svojich trhoch. Odlíšiť ich a zabrániť tak ich vzájomnému kanibalizmu, zdá sa, nebola práve ľahká úloha a nedopadla podľa predstáv.
Klaudius
Rozumne napísané. Škoda má v spojení s VW ďaleko väčšie šance na úspech a rast ako by mala sama. V tomto duchu by možno uspela úvaha o strategickom partnerovi pre kórejský koncern. S niekým zavedeným z Európy by sa jej to možno celé ťahalo ľahšie... 😉
Klaudius
Ešte mi skús napísať, kde by asi dnes Škoda bola, nebyť ochranných krídiel VW. V keli, kamarát, v totálnom keli. V časoch samostatnej existencie bola chromým chudákom ešte aj voči kórejcom. Takže niet dôvodu na ódy, aj keď k súčasným výsledkom je treba Škode pogratulovať.
Klaudius
Každý s niečím začína. A učí sa najmä na vlastných chybách. teraz je ľahké kritizovať. Každý model sa vyvíja s niekoľkoročným predstihom a odhadnúť vopred reakcie zákazníkov a pôsobenie na trhnu nie je nič jednoduché...
>😁 :yes:
>😁 >😁 >😁 :yes:
Ale opravdu :yes: 😉
😉 :yes: :yes:
To je to co tu nikto nerekl! 😉 :yes: :yes:
qw11..... to pisal presne o panovi GTI !
Nebo se ***...
Tato idea je krásná, ale jako každá má v sobě od zárodku jeden element, který ji zkazí - totiž člověka.
Nelze než souhlasit, ale to si jsi napsal je ideál. Skutečný život je bohužel o něčem jiném spiš to je jaksi obráceně.
Ta číslovka ve tvé přezdívce je věk, že mám pravdu?
GTI to je clanek co presne opisuje co se tady deje. Co je na nem extremniho? 😲
GTI
No, tohle bys měl ještě uvážit. Vnímáš to silně extrémně a pak ti z toho vychází trochu parafrázovanej manifest dělnické třídy.
Jo! :yes: Kdyz jsem se podival na interier pomyslel jsem si: Tak tohle je snad jeste krajsi nez GOLF! No a to kdyz ja reknu tak co uz neco znamena. Spracovani-Kvalitni na spickove urovni. Jen to nejsou pedanti. Napriklad dvirka shcranky pred spolujezdcem-medzera medzi pristrojovkou vyrazna. To GOLF ji ma jen tak priblizne mm. Tedy i to jsem prehnal. 😲 Jinak je to ale super auto. Konstruovane v Europe Europanmi... :-!
Ačkoliv jsem doposud nepovažoval automobily Kia za nic jiného než za levné plechovky musím uznat ,že po seznámení se s Ceedem dávám pomyslný klobouk dolů. Pokud budou další nové vozy v tak skvělém poměru ceny a užitné hodnoty tak se musí ostatní opravdu začít bát.
Avatar - sparrow1
sparrow1
Jen jestli jsi nešlápl před autosalonem do psího lejna a ten puch byla tvoje bota 😉
:yes: OPRAVDU! :yes: :yes:
Informace pro nektere chlapecky. Stale dokola se na strankach www resi zda Skoda nebo KIA, nebo neco jineho. Nedokazete pochopit, ze se ruzna auta delaji proto, aby si ruzni lide mohli koupit to svoje? Podivas se do penezenky a podle toho co v ni je vyberes nejhezci nebo pro tebe nejvhodnejsi auto. Vyberes typ, barvu, motor. Lidi se neposuzuji podle auta ve kterem jezdi. Kdyz se mi bude libit ceed, koupim si ho. Kdyz dojdu k zaveru, ze se mi libi Skodovka, koupim si Octavii. Jsem proto lepsi nebo horsi? Podle auta posuzuji a hodnoti lidi pouze ztroskotanci mafianskeho typu. Lide, kteri mozna maji penize, ale jinak v zivote nic nedokazali a auto je pro ne jediny zdroj sebevedomi. ... Normalni clovek si sice hezkym autem udela radost, kdyz na to ma, ale aby pohrdal svym sousedem, kamaradem jen proto, ze jezdi necim jinym, to urcite ne. Nemluve o tom, ze clovek, ktery se propracoval k bohatstvi svoji praci, si vazi lidi, kteri maji mene. Vi, ze k nim patril, ma rodinu, zname... Jasne...??? V zadnem state na svete velikost a lesk auta neodrazeji uroven cloveka, ktery nim jezdi. Je to jen auto. Nic vic.
_patrik
Panstvo, mějte se, jdu něco dělat :yes: >😁
Jedes od veci. Podle mne ne. A rikal jsi o mne. :😉 😲
?Vzdyt daval palec na tvuj clanek. :😉
primitiv v bazarovem Golfu >😁
GTI
>😁 >😁 :yes:
_patrik
Neděs mě,začnu se bát na silnici místo Škody >😁 A co když na mě z nějakého Opelu vyskáčou ty jejich pidižvíci?

Nojo, severní vítr a automobilový svět jsou kruté. Seatu je mi líto, fakt teď působí jako zombie, ale nové skici vypadají, že snad s tou přemírou sportovního ducha už skončili. Tak třeba přesunout váhu do Jižní Ameriky, jako se dřív posílali pryč z očí nevydaření synci, aby se napravili?
GTI
😄 :yes:
_patrik
To Tomiss a GTI: to jsem rád, hoši, že se dobře bavíte >😁 , propotil jsem na tom tričko 😉
:yes: :yes: :yes:
no podla mnohych jedincov ano >😁 >😁
Tomiss, AG, GTI and company 😉
Mimochodem na svete je jen Subaru Kia a koncern VW????? 😲 :no:
_patrik
No já bych řekl, že po dobrém obědě přeháníš, Sportage znám, kvalita materiálů, ergonomika interiéru atd. jsou naprosto v normálu běžného mainstreamu, žádný puch tam taky není. Samozřejmě pokud jsi podvědomě čekal vyšší mainstream nebo dokonce prémiovku u SUV prodávaného v podstatě za míň, než stojí prostá Octavia Combi, tak ses nutně musel zklamat. Těch 330 000 navíc, co zaplatíš za základní Outback, ti doufám přinese ten rozdíl, který očekáváš. Ovšem tak to prostě je - guláš u nádraží je možná skvělý, ale když někdo očekává le filet de boeuf, může opravdu utrpět šok. >😁
Jdi do haje! Ja jsem uprimny!!!A nejsem fanatik. I kdyz je to ma oblibena znacka. 😄
no pretoze sa ti nepaci Subaru, nepaci sa ti KIA. Tak si kup Skodovku. Mas take prispevky ako vsetci "prokoncernovo" orientovani jedinci. Vlastne auto si do recenzii nenahodia ale kritizovat vsetko - to ano!
GTI by mal uz konecne prestat s kritikou vsetkych znaciek, ktore nepatria do koncernu 8-s 8-s 8-s 8-s
To ze 😡ak si kup Octavku. A ted jsi s ni nespokojen! ;-\
Mimochodem nevim proc ma byt kaziva. Jen proto ze ses natrafil na zly kus. 😐
😢
Zadne nedorozumeni. Jen jsem se ptal ci se bude vyrabet i mimo Ziliny!
Tak POZOR Schuma a Sephia je ine voz. 😉
Reklama na Kiu je:Ma se Skoda bat! Opravdu?! 😲
co je na tom "magorskeho" ked som sa zbavil kazoveho auta? 😒
Ses magor! ;-\
Uz tu neotavuj se sprostostami!
neni dna aby sa primitiv neozval, ze? :no: :no: :no:
tiez som mal Octaviu. Radsej som sa jej zbavil - kazdy mesiac v servise. :no: :no: :no: :no: :no:
GTI
:yes:
GTI
:yes: Nechci ani domýšlet, že ta reklamní agentura má přesně zmáknutý intelktuální horizont potenciálních kupců, a že tedy ta reklama je dokonale zacílená.

Ještě si živě pamatuji na počátky devadesátých let... SEAT... dokonalé Toledo, horizontální výkroj zadního blatníku... auto snů. A tady... Favorit. Uteče 10 let a Škoda se skloňuje vestoje. Seat je dle mého oběť diktátu "matky" aby byl sportovní odnoží... to je v mainstreamu nesmysl.
A ty jsi demagogický trouba, který se v Kii nikdy nesvezl! Třikrát Kiu Sporty wagon 1,6 D než Octávii 1,9 TDI!!!!! A to je prodávám tak vím o čem mluvím. Nedokonalá????? Nád tím jak se Octavia sype žasne každý! Kromě demagogů a Vás pane.
vsak si kup Ochcaviu a kasli na KIU 😉 komentuj si svoje Skodlivky
Chtěl jsem si koupit menší SUV spíš do města a sem tam do hor. Hodně se mi líbila KIA Sportage. Nečekal jsem za tu cenu extra zázraky, ale když jsem se minulý víkend do auta posadil, nevěřil jsem vlastním očím. Vevnitř je opravdu ošklivé, nekvalitní materiály, hrozný puch, prostě jsem byl v šoku. Sedl jsem si i do Ceed a taky nic moc. Nevím, asi jsem čekal moc. Jinak Ceed nezatracuji, není špatný. Takže si ještě počkám a asi půjdu (podle peněz) do Subaru Outback. VW nechci, ne že by nebyl kvalitní, ale má to každý a nijak mě neoslovuje.
vsak si kup Ochcaviu a kasli na KIU 😉 komentuj si svoje Skodlivky. Ja si Skodovku nikdy v zivote nekupim ani keby mala najvacsi predaj na svete. Uz si pocul aby majitel Lamborghini, Ferrari, Jaguar, Bentley a ine "auta" sa vychvaluje predajom???? Ja este nie. Asi preto, ze Skodovaci sa mozu chvalit len predajom, kedze tie ich "auta" nie su skutocne auta 😉 😉
_patrik
Já teda musím říct, že PR agenturu, která dělá pro Kiu reklamu v ČR, pokládám ze profesionálně nekompetentní. Hodně z jejích nápadů spíš Kie škodí, místo aby ji solidně propagovalo. Vypadá to, jako by některý z jejich copy-writerů byl opravdu chuděra na úrovni zdejších křiklounů. Takový inzerát na Rio se škrtnutou Mladou Boleslaví je opravdu skoro na vyhození na hodinu, stejně jako geniální nápad použít nadpis z jedné časopisecké recenze "Má se Škoda bát?" a vrazit tam místo otazníku vykřičník. -- Zisk Škody za letošek ale není měřítkem síly nebo nadřazenosti nad někým jiným. Je to známka, že Škoda je zdravá společnost, která úspěšně splatila své investice z počátku dekády, takže už může opět hospodařit se ziskem. Upevňuje si dále evropské prodeje a díky VW se jí daří pronikat na východní trhy, na které by jinak sama neměla investiční sílu. Ovšem sama o sobě je Škoda doposud malá společnost a má před sebou ještě hodně dalších investic a hodně práce, aby se v koncernu opravdu pevně zahnízdila jako jeden z jeho šperků. Varováním před přílišnou pýchou jsou osudy Seatu, který dlouho vypadal jako wunderkind, ale po několika chybných strategických rozhodnutích se dnes plácá u dna a stále více prosakují řeči, že se ho VW zbaví. Já osobně si dokonce nadále myslím, že k poklesu Seatu bohužel přispěla právě Škoda, jelikož evropský prostor nebyl pro dvě podobné dcery stejné matky dostatečně velký. - Škoda se jistě bát Kie nemusí, ale musí ji naprosto vážně vzít v Evropě na vědomí, stejně jako Škodu vážně bere na vědomí větší Kia. Dalším místem střetu jejich zájmů je Čína, Indie a zřejmě celá rusky mluvící oblast. Na rozdíl od Kie v ČR a SR nemá Škoda absolutně žádný vliv na korejský domácí trh a má taky nulovou přítomnost v USA - to jsou dva významné trhy Kie s dlouhodobě růstovou tendencí a na nich budeme o "bání se" jedné nebo druhé strany mluvit teprve, až tam Škoda (pokud vůbec) dorazí. 😄
Tomiss
:yes😜ěkný románek 😉
_patrik
Looku, nevím jestli ti dokážu odpovědět na všechno, máš převeliké kvantum otázek >😁 - Spory ze zaměstnanci o mzdy se vedou ve všech zemích, v Koreji, v Německu i v Česku. Hyundaii a Kie to poněkud přerostlo přes hlavu, takže měli v posledních letech opravdu dost maléry s opakovanými stávkami. Přesná čísla neznám, v agenturních zprávách nejsou. - Zprávy z Kie a agentur neuvádí, o jaké dodavatele jmenovitě šlo, spíš bylo zajímavé, že kvůli nim došlo k výpadku asi 10 000 kusů výroby. - HMC = Hyundai Motor Company, od fúze s Kií v roce 1998/9 se používá společný název "Hyundai Kia Automotive Group". - Cerat👋Spectra jako nástupce Shumy/Sephie se prodávala jako Cerato v Evropě a Koreji, jinde jako Spectra (USA, J Amerika, ostatní Asie)(zhruba takto, různě se to měnilo, dělal se i rozdíl mezi sedanem a 5D hatchem). Nadále se vyrábí a prodává (a je aktualizovaná menšími facelifty) mimo Evropu, podobně jako cee'd používá koncernovou shodnou platformu s novou Elantrou (US, Asie). Netuším, zda a kdy bude nahrazovaná cee'dem i mimo Evropu. Ovšem v Evropě vystřídaná cee'dem je, takže evropské prodeje cee'du a jeho odvozenin jsou velmi důležité. - Nepsal jsem, že by se měl cee'd vyrábět jinde kromě Žiliny, to je asi nedorozumění - Čínský trh je hodně složitý, proto si tam už dost automobilek spálilo prsty. Byly přesvědčené, že tam můžou prodat cokoli, ukazuje se, že ne. Nejlíp to imho zatím zvládá VW - jednak je v Číně opravdu dlouho, jednak asi dokázalo nejlíp přečíst nálady tamějšího trhu. Nové Rio analytici vidí jako příliš drahé a vlastně i nepraktické (jelikož staré bylo "nepravý kombík" a ne krátký hatch). osobně si ale myslím, že dobrá prodejnost starého Ria by stejně tak jako tak skončila, čínský trh, jak se zdá, miluje novinky - jen se jimi správně strefit. Dokáže bez problémů absorbovat i drahá auta (viz BMW a Mercedes), oblíbené jsou sporťáky...co ale bude dál, to by dokázal odhadnout snad jen e😜ert na čínský trh, který tam přímo žije. - Informace čerpám např odtu😜 [odkaz] , [odkaz] , [odkaz] , samozřejmě taky přímo ze stránek obou společností, hodně zajímavého má Kia na svých slovenských stránkách, především v podnikovém časopisu - ten je tam česko-anglicky taky k mání [odkaz] . Určitě samozřejmě jsou další zdroje informací. Tak zdar 😄
Tomiss
:yes:
:no: :no: :no: :no: :no: :no: ;-\ 😐
KIA Je největší *** jakou jsem kdy viděl, hlavně model SPORTAGE! Jsou to levná nedokonalá auta pro *! >😁 :no:
To jim jako Kia neplatila dost penez? Jsem zvedavej kolik jim platila pred stavkou.

A o jake dodavatele slo?

Problemy v skladech?

Co to je HMC?

Kde se Cerato prodavalo pod jmenem Spectra?

Kokam ze se v tom vyznas lip nez ja! 😄 Ma se tedy Cee´d vyrabet jinde nez v Ziline?

Kee sa nema vyrabet.

Pochybuji ze Cee´d bude takovy besteler jako Cerato protoze neni ak zatarale. A to je opravdu dulezite. Ostatne proc propadllo nove Rio v Cine? Protoze takove trhy doslova miluji stare vozy. Nektere nove se uchyti jine ne. A tak je to i se starymi.
Odkud cerpas tolik info?

Ale takovy clanek: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
_patrik
Kia sama uvádí jako hlavní příčinu pracovněprávní spory se zaměstnanci v Koreji, kde došlo při stávkách k výpadku v červenci-srpnu. Další výpadek nastal kvůli dodavatelům, kteří museli řešit své vlastní problémy. (dohromady výpadek asi 33000 kusů) - Druhou hlavní příčinou je pokles tržeb v kombinaci s problémy ve skladbě modelové řady. Najde jen o kusový pokles odbytu (hlavně kvůli zlořečenému Opirusu), ale celkově o snižování cen (tedy i marže) pod konkurenčním tlakem vs posilování wonu (dochází tak ke snižování zisku z e😜ortu při jeho repatriaci). Imho je Kia zkrátka pozadu za matkou Hyundaiem, vždyť před deseti lety byla takřka na odpis a jen štědrá transfúze od HMC jí vrátila do hry. Obnova portfolia byla efektivně zahájená kolem roku 2005, modely před tímto rokem snad kromě Sorenta nebyly víceméně konkurenceschopné v otevřené soutěži. Ovšem taková přeměna není bez problémů. V Číně např. Kia donedávna velice bodovala s předchozím "lidovým a všestranným" modelem Ria (vyráběl Donfeng, joint-venture Kia), jenže po zavedení klasického hatche a sedanu po roce 2005 a jejich přesunutí do náročnější kategorie se Rio v Číně propadlo. Kromě chystaného zahájení výroby Sportage Kia žádné želízko na čínském trhu nemá. (Starý RIO sedan snad má vyrábět čínská JAC).(Podobně pohořely v Číně třeba Acura TL, excentrický projekt Fiat Perla, Galant, S-Max, Prius...čínský trh je zrádný). Rozsáhlé investice v Evropě a v USA (staví tam 1. továrnu, spuštění 2009) i Číně (2. továrna ve výstavbě) samozřejmě Kiu taky hodně zatěžují. Kia nicméně věří, že dosáhne ke konci roku provozního zisku. Je dobré na druhé straně říct, že hospodaření se ztrátou neznamená u rozvíjející se a zdravé společnosti krizi, ale spíš něco jako život s hypotékou - pokud bude Kia schopná generovat zisk a umořit své zadlužení (tj. investice), nakonec se jistě zase vrátí do plusových čísel. (Ostatně Škoda to celá léta prováděla hodně podobně.) - Do slovenské fabriky a rodiny cee'du se vkládají velké naděje. Zatím jde prodej dobře, přes 100 000 prodaných cee'dů za první 3Q opravdu není špatných. Musíme ale imho počkat, jak dopadne výměna "cee'd za Spectru/Cerato". I když to odtud tak nevypadá, Cerato bylo bestsellerem Kie globálně, takže bude záležet na tom, zda ho po vystřídání cee'd svými prodeji jasně a profitabilně předčí. -- Nelze se divit, že Kia hodně tlačí na nové modely, aby byla schopná nabídnout trhu více zajímavých možností - kromě doplnění variací na cee'd nás teď asi ze všeho nejdřív čeká uvedení malého crossoveru Soul (200😄 a velkého SUV HM (= Mesa, Mohave), které ale možná bude odloženo na 2009. Co bude s projektem sporťáku Kee, se uvidí, ale např. pro rozjívený čínský trh by se jistě hodil. - Na US trhu Kia dál roste, věří v dobytí tuším asi 5% po spuštění nové fabriky.
??? 😲
No tak, Neponižuj se na úroveň těch pisálků, kteří, když uvidí článek o Škodovce, brousí svoje klávesnice, aby napsali na její adresu něco jedovatého.
Skoda se ma bát Kie??? chacha, ale spis naopak, Kia se má hodne co ucit od Skodovky!!!! viz. zisk za 9 mesicu!!!
Naco delali auto ktere kopirovalo nudny styl americkych aut 80.let ze zadu a spredu kopirovalo tolik krtizovane dvojice svetel z E-classe z 90.let. 8-s