Francouzská automobilka před časem vypustila hrstku snímků Méganu nové generace, avšak stále zabaleného do poctivé kamufláže. To ale není nic, s čím by si náš grafik nedokázal poradit.
Presne ako píšeš.Ak automobilka nemá v segmente C v ponuke auto s turbo benzínovým motorom a manuálnou prevodovkou od povedzme 14 000 € tak prakticky nemá šancu na prežitie.Viď Nissan,Alfa Romeo alebo Lancia.Ak nový Megane budú ponúkať len ako elektromobil tak postupne táto historický úspešná značka pomaly ale isto pôjde do zabudnutia.Segment C je stále v našich končinách najpredávanejší pretože sa používa ako jediné auto v rodine ale pochybujem že niekto dá za elektrický Megane povedzme 30 000 € +.Pritom majú velmi slušný motor 1.33 tce.Myslím že toto Megane definitívne pochová.Môžu ludia nadávať na koncern ale keď si pozrieš akú ponuku pohonu /benzín,diesel,mild-hybrid,plug-in,EV/ a výbav ponúkajú tak je úplne jasné že tam si vyberie prakticky každý naopak ostatné automobilky ti dávajú čoraz menej na výber hlavne čo sa týka pohonu.
u nového Megoše nenabídne i normální spalovací motory, prodá jen zlomek toho, co prodával v minulých generacích. Doufám, že pan De Meo ještě neztratil poslední zbytky soudnosti... :-O
Renault žádné emise nepodělal, rok 2020 splnil a ještě pomohl splnit limit Nissanu a Mitsu, kteří by bez Renaultu skončili s velkou pentli.
https://www.autocar.co.uk/car-news/industry/renault-opens-co2-emissions-pool-other-manufacturers
Pokud Renault něco podělal, tak svoje hospodaření, nachází se v hlubokých ztrátách, 10 mld. eur sekera za loňský rok nejde okecat pandemií, tam je prostě něco úplně špatně a emise to nejsou. https://startupsavant.com/…lost-10-bil-2020
Teda aspon v tejto podobe za mna nic moc... navyse ak bude megane uz len ciste ako elektroauto tak za mna este k tomu vsetkemu strati desattisice doterajsich zakaznikov... vw tu ma id3 aj id4 ale ako klasicku alternativu tu ponuka nadalej aj golfa... enyaq zase dobre doplna octavku ... po boku ceedu je zase el niro a pod... ale len cisty el megane to za mna bude mat hodne tazke v tejto triede ... cakam ze na buduci rok renault pojde predajne dole... tie cisla klasickych meganov mu na beton budu chybat... navyse ide o najpredavanejsi segment v eu.. a cielit v nom este dnes uz len na fandov elektroaut aj to hodne solventnych to bude znamenat citelny ustup meganu ... uvidime... ale teda za mna clio ok ... ale megane nam cim dalej akosi straca zakaznikov aj podu pod nohami... navyse vedla tohto je aj id3 krasavec... ale tak hlavne ze maju nove logo no jo... to je zaklad predsa
Jo to je nová mantra Renaultu, že na kvantitě nezáleží. Ale záleží, akorát musím být schopen na tom neprodělávat. Clio jim šlo o 40-50 % dolů, na Mégane se radši nedívám a tak lze pokračovat celou modelovou řadou, je to mizérie.
Keď umelo brzdia predaje Dusteru aj Capturu s 1,3TCe, tak to tak aj vyzerá. Je to na hlavu, ale emisné limity a hrozby pokút nepustia. Otázne je, prečo sa rovnakou cestou nevydal aj Stellantis.
V ČR máme celkem šanci, že bytosti s mechem místo mozku zde ještě nějaký čas škodit nebudou a pokud ano, tak podstatně pozvolněji, než v sebedestruktivních státech. A doufám, že v tomto mám pravdu. Euro7 je stále ještě jen na papíře .
Zeby reklamacie? Mne vymenili zrkadla a spojku a pojdem menit znova. Ked sa s autom opakovane v zaruke vrati kazdy druhy, mozno sa to prejavi na hospodareni.
Vede tě něco k tomu, že s nástupem elektromobily si ty peníze z daní z pohonných hmot nevezmou?
Jestli bude benzín za 2 eura budu striktně vyhledávat auto se spalovacím motorem.
Ani ten predok mi nesedí, ani primalé okná a príliš výrazná kľučka v stĺpiku zadných dverí. Nechápem, čo je na tej kľučke také atraktívne? Je to nepraktické a ani to nevyzerá dobre. Pekné riešenie bolo na Alfe 156, a ešte ujde na Cliu.
"CMF-EV, která se kromě jiného chlubí úzkoprofilovou baterií s tloušťkou pouhých 11 milimetrů."
Tak to je zajímavé. Jinak motor 160 kW, nějaký teplotní management s využíváním tepla z baterií a elektromotoru, nabíjení 130kW DC není žádné terno, ale na 60 kWh baterii to jakž takž stačí. Rozhodující bude cena = musí být levnější než ID.3.
Jasne.Ale od tej doby t.j. 20 rokov sa autá čo sa týka rázvoru o dosť natiahli.Aj nová Fábia alebo Polo je velkostne ako Golf III-IV a ten bol tiež vtedy a aj teraz braný ako kompakt.Takže AR 147 bol kompakt dnes by to už bol podľa rozmerov segment B.
:-O:-[]:-[]:-[]:-[]:-[] Ano, v poslední době je v mírném zisku. Ale jen díky tomu, že inkasují miliardy od jiných automobilek za rozředění emisního ekovýplaného!
V případě Renaultu si nepřiplatí. Renault má svoje kvalitativní a cenové místo, VW ho má jiné. To platí u všech jejich modelů. Tady to musí platit stejně tak.