Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Ford Transit Trail 2.0 EcoBlue mHev – Praktický užitkáč v holínkách

12 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Tranzit je na papíře o 100kg lehčí než Custom na váze.
Avatar - Ozzman
Ozzman
To je fuk, v době elektrických dodávek je ti
Tohle super počin
Onkel_Paul
Super počin to v současné době bezesporu je.. tedy až na tu nádrž s objemem 50 litrů. I tak bych tam ale raději viděl motor 2,3 dCi od Renaultu...
fifin
Jen 50 litru nadrz...Pristi generace transitu bude mit 25 nebo snad 10 litru....
Avatar - Mikesus
Mikesus
Aspoň s tim nebudou jezdit jak dobytci a budou se snažit o větší dojezd.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak tahle verze asi nebude pro běžné kurýry, spíš pro někoho, kdo potřebuje převézt více lidí/materiálu ve zhoršených podmínkách. Tam má pak 4x4 a trochu vyšší světlost smysl.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Čest výjimkám, ale je úplně ejedno jestli je to jen bouda nebo Bus. Jezdi s tím úplně stejně. Rozdíl je jen v tom, jeslti to řídí majitel, ale to je taky zavádějící.
Avatar - speedfred
speedfred
Mám 120L nádrž a i tak jazdím na spotrebu pokial niečo "nehorí". Dobytok bude jazdiť ako dobytok aj s 50L nádržou.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Hlavně ti dobytci většinou nebývají majitelé, jsou to prostě rozvozy... a ti drtí i CitiGo
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
To dělají proto aby měli nižší CO2 na papíře a aby ve srovnání s elektrickými dodávkami měl diesel nižší než maximální možný dojezd.
holden1
a na co by ti tam asi tak byl?
navic si muzes nechat namontovat quaife na zadek
Ford Auto web
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.