Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Ford Transit Trail 2.0 EcoBlue mHev – Praktický užitkáč v holínkách

12 komentářů

Avatar - Ozzman
Ozzman
Hlavně ti dobytci většinou nebývají majitelé, jsou to prostě rozvozy... a ti drtí i CitiGo
Avatar - speedfred
speedfred
Mám 120L nádrž a i tak jazdím na spotrebu pokial niečo "nehorí". Dobytok bude jazdiť ako dobytok aj s 50L nádržou.
Avatar - Ozzman
Ozzman
To je fuk, v době elektrických dodávek je ti
Tohle super počin
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Tranzit je na papíře o 100kg lehčí než Custom na váze.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Čest výjimkám, ale je úplně ejedno jestli je to jen bouda nebo Bus. Jezdi s tím úplně stejně. Rozdíl je jen v tom, jeslti to řídí majitel, ale to je taky zavádějící.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
To dělají proto aby měli nižší CO2 na papíře a aby ve srovnání s elektrickými dodávkami měl diesel nižší než maximální možný dojezd.
holden1
a na co by ti tam asi tak byl?
navic si muzes nechat namontovat quaife na zadek
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak tahle verze asi nebude pro běžné kurýry, spíš pro někoho, kdo potřebuje převézt více lidí/materiálu ve zhoršených podmínkách. Tam má pak 4x4 a trochu vyšší světlost smysl.
fifin
Jen 50 litru nadrz...Pristi generace transitu bude mit 25 nebo snad 10 litru....
Ford Auto web
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Onkel_Paul
Super počin to v současné době bezesporu je.. tedy až na tu nádrž s objemem 50 litrů. I tak bych tam ale raději viděl motor 2,3 dCi od Renaultu...
Avatar - Mikesus
Mikesus
Aspoň s tim nebudou jezdit jak dobytci a budou se snažit o větší dojezd.