Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Tom Pro
2
Zajimavy, cena pekna, prostor. A kvalitka uz taky lepsi
Ada je zase tady
2
jenže nemá manuální převodovku, což z toho dělá vehikl jen pro neřidiče :no:
Plautus
1
A čo by si v tom robil s manuálnou prevodovkou? Vzal by si to na okruh či do serpentín, aby všetci obdivovali tvoj jazdecký um?
Ada je zase tady
0
Určitě bych s ní dělal něco jiného, než ty 😒]
Plautus
1
To mi je jasné, pretože do auta tohto typu by som si manuálnu prevodovku určite v dnešnej dobe nevybral.
Mig_35
Jen ve formě připojitelneho systému, trvale a především na asfaltu nepoužitelného - no nejsem si úplně jistý, ze bych při sněhové kalamite pustil za volant drahou polovicku…
V snehovej kalamite jazdíš trvalo po suchom asfalte? 😄
Asi si nerozumíme.
Mám zkušenost třeba s Rangerem nebo Navarou. Použitelné jen, když to zapneš, omezené rychlostí, nedoporučeno na asfaltu.
Když jedeš za hustého sněžení, pod tebou je mírná vrstva sněhu, projetá tím, co jede před tebou, což nezaručuje nic, protože občas potřebuješ předjet, vyjet z těch kolejí, odbočit atd.
Za takových podmínek tu "tvrdou" čtyřkolku nemůžeš mít zapnutou, zničil bys ji. Takže to pochopím třeba u čistě terénního pick-upu - i když spousta už to má vyřešeno - např. nový Hilux, ale ne u SUV - pokud to není chápáno jako čistý off-road...
Mám zkušenost třeba s Rangerem nebo Navarou. Použitelné jen, když to zapneš, omezené rychlostí, nedoporučeno na asfaltu.
Když jedeš za hustého sněžení, pod tebou je mírná vrstva sněhu, projetá tím, co jede před tebou, což nezaručuje nic, protože občas potřebuješ předjet, vyjet z těch kolejí, odbočit atd.
Za takových podmínek tu "tvrdou" čtyřkolku nemůžeš mít zapnutou, zničil bys ji. Takže to pochopím třeba u čistě terénního pick-upu - i když spousta už to má vyřešeno - např. nový Hilux, ale ne u SUV - pokud to není chápáno jako čistý off-road...
Tak já bych to řešil asi jednoduše. Řekl bych jí ať to nikdy nezapíná jinak to zničí a hotovo 😊 Respektive takhle, já to chápu že to má uzávěrku a o té se bavíme?
no prostě na běžné ježdění je to čistá zadokolka. uzávěrka je ještě něco navíc, ne? klasicky 2WD, 4WD, 4LOCK ne?
Bylo by fajn kdyby se o té čtyřkolce něco napsalo v článku. Zrovna u tak specifického auta - víc offroadu než SUV...ale v ceně Kodiaqu. Já o SY a Rextonu nic nevím.
Ja som tomu porozumel tak že keď je treba zapneš 4WD, nemôžeš mať akurát 4WD lock lebo to odpáliš.
Nene stejně Ranger, Wrangler apod - ctyrkolka jen do terénu
Tak to potom nie je najlepšie riešenie aj keď vzhľadom k váhe to veľmi zadkom hrabať asi nebude...
webpaja
...ale hledejte si ji šmudlové sami! Pořád aby vás někdo upomínal 😉
sděl ji tedy prosím nám 😄
No bohužel to stále není opravené, takže asi se čeká až se to provalí v diskusi 😐 Je tam určitá výkonová nuance, taky mě to praštilo do očí...
wakantanka
veľmi vyvážený mix komfortu a úžitku v kontexte s veľmi zaujímavou cenou. Pred FL na o číslo menších kolesách to jazdilo veľmi komfortne jak v meste a rovnako mimo ciest. Daňou sú ovšem trošku väčšie náklony v rýchlejšie prechádzaných zákrutách. Vonkajší design neriešim, vnútri som sa cítil veľmi dobre.
Vypadá to zajímavě. Pro někoho kdo jezdí spíš klidně a využije SUV/off road - třeba na chatu atd., tak mi to přijde fajn. Ale SY jsem nikdy osobně neviděl zevnitř, takže jen teoretizuju.
no ti co kupují lanďáky swým ženštinám, mohou ušetřit 😄
no právě 😊 To auto vypadá dost jako podobný druh, ale výrazně levnější. Takže pokud bych chtěl mermomocí offroad jako druhé auto na lokální provoz, tak to může stačit.
Co vidím jako problém, LC vezmu na e😜edici (resp. dovolenou někde daleko) a vím že asi kdekoliv na světě budu schopný najít někoho kdo vyřeší servis. U Rextona to bude asi průser.
Co vidím jako problém, LC vezmu na e😜edici (resp. dovolenou někde daleko) a vím že asi kdekoliv na světě budu schopný najít někoho kdo vyřeší servis. U Rextona to bude asi průser.
Nebude, třeba v Itálii a Španělsku má SYM neskutečný počet dealerů a servisů. I v UK ale tam už se asi nepodívám.
Vůbec se servisní síť SYM zvětšila, všude.
Vůbec se servisní síť SYM zvětšila, všude.
No já myslel spíš Balkán (Albánie, Bosna atd), Ukrajina, Rusko, Kazachstán nebo Afrika…
SYMK pokud vím vyráběl auta ve verzích 1-swět (Asie atd) a 2-Evropa, jestli to stále platím nevím, to bylo před 10 lety.
Spočívalo to v 2-násobné filtraci nafty, což dává pro zhoršené podmínky velkou logiku.
Na druhé straně, Toyota vyrábí verzi swět s výrazně zodolněnými čerpadly a vstřikovači. Filtr je také zdvojený.
Spočívalo to v 2-násobné filtraci nafty, což dává pro zhoršené podmínky velkou logiku.
Na druhé straně, Toyota vyrábí verzi swět s výrazně zodolněnými čerpadly a vstřikovači. Filtr je také zdvojený.
3_diamanty
rexton je v topforme .... po kazdej stranke neuveritelne auto.... pochvala aj za tuhy ram... ktory terenak to dnes este ma... vsetko uz len sama babovka cest vynimkam ... tento tyrranosaurus rexton nema chybu... o ferovej a vyhodnej cene ani nevravim... mat tie prachy a potrebu tak uz by bol v garazi... tu sa nechyta ziadne sorentino ani ine vymakle bambino... T rexton kraluje :yes:
hugino
Kto by si kúpil /keď má rozpočet 1 100 000 kč na SUV/ Ssang Yong Rexton ? Myslím že tento Ázijski XXL mikrobus v predajoch nič nezachráni.Za mňa vyzerá hrozne.Už aj ten názov je katastrofálny.Na čom jazdíš ?Na Ssang Yong.Čistý prúser.Chcel by som vidieť človeka ktorý má na stole 1 100 000 kč /43 000 €/ a mal by si vybrať auto či by sa vôbec išiel pozrieť do predajne Ssang Yong.Ja si myslím že nie.
Je to auto s rámovou konstrukcí a jako takové má konkurenci jenom ve Wrangleru nebo Land Cruiseru. takže pro specifického zákazníka má svůj smysl...
Poviem to tak, ja si naopak myslím že za tú cenu je to dobrá ponuka. Za tých 43 tisíc dostaneš auto v absolútnej plnke a keď jazdíš často mimo cesty oceníš aj terénne schopnosti. Komfortný podvozok oceníš aj na menej kvalitných cestách či rozbitých mestách, akurát netreba brať 20. Na 18 to žehlí príkladne. Ale daj čo by si podobne veľké za tú cenu zobral ty.
Vy se tam na Slovensku musíte naučit jezdit v autech. 😒]
Samozřejmě že to není nic moc jezdit NA SsangYongu, u nás se jezdí na traktoru. 😒] 😒] 😒]
Jinak si myslím že tady blábolíš zbytečně, nemáš ani na Ssangyonga, a tak na něj kydáš špínu.
Ono 1 100 000 je stále opravdu hodně peněz. 😐
Mohu se zeptat jak se jezdí NA BMW? 😒] 😒] 😒]
Samozřejmě že to není nic moc jezdit NA SsangYongu, u nás se jezdí na traktoru. 😒] 😒] 😒]
Jinak si myslím že tady blábolíš zbytečně, nemáš ani na Ssangyonga, a tak na něj kydáš špínu.
Ono 1 100 000 je stále opravdu hodně peněz. 😐
Mohu se zeptat jak se jezdí NA BMW? 😒] 😒] 😒]
KretencizeK
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Co to meleš? Od kdy se tu řeší národnost? :no:
No píšeš fakt úplně mimo. To ze se u nás rika A, neznamená že v cizině se neříká B.
Nechápu ty narážky na národnost.
Nechápu ty narážky na národnost.
No, špatne už je jen to, že na to koukaš optikou znacky, jak by se to libilo okoli a tak… SS je slusne auto za ty penize, co se prodava. Ale u tebe mne to vlastne neprekvapuje 😉
No interiér vypadá líp, než to leskloplastové království v Korandu, zvenku se mi to nelíbí ani kdyby to mělo znak Toyoty, těch lesklejch nesmyslů je vpředu prostě moc, ale on i novej Lanďák vypadá tak aby se trefil do vkusu, řekněme východním zákazníkům v teplákovkách.
Já bych viděl tak trochu jiný a zcela zásadní problém SSY a to😒br />
https😐/www.reuters.com/…cy-idUSL4N2M80KF
Jediná šance je HAAH, což je teda "výhra" a ani to není jisté. Pokud nedopadne HAAH, tak je s nimi ámen.
https😐/www.reuters.com/…cy-idUSL4N2M80KF
Jediná šance je HAAH, což je teda "výhra" a ani to není jisté. Pokud nedopadne HAAH, tak je s nimi ámen.
Beefcake
S ni/ytujucim zvukom traktora.
Cena lakava, len, ci by bykupci (o topperovi ani nevraviac, neviem, ci prezil orgazmus) neboli sklamani z jazdy na ceste. A spravania v zakrutach.
Cena lakava, len, ci by bykupci (o topperovi ani nevraviac, neviem, ci prezil orgazmus) neboli sklamani z jazdy na ceste. A spravania v zakrutach.
Ada je zase tady
že bude i manuální převodovka, ale zůstalo u slibů... :no: :no: :no:
Ado, vím, že je to stejně zbytečné, ale napsat to můžu - do takového auta je odolný automat daleko lepší volbou, pro tahání těžkých břemen, marasení v bahně apod - tam se spojka dlouho "neohřeje"
Slibovali, ale když zjistili, že není komu, protože takoví kupci už nejsou, tak se na to vybodli. Řekněme až luxusní velké SUV za víc jak mega s manuálem? To je fakt praštěný nápad.
Meky
Pretoze redakcia este zije v automobilovom praveku, rad by som dal do pozornosti vyborne naladenie asistencnych systemov pri aktualnych modeloch SY :yes:
Nerozumiem, preco to redakcia tak okato ignoruje, obzvlast, ked sa stavaju povinnou vybavou novych modelov a v kvalite naladenia a fungovania panuju medzi vyrobcami viditelne rozdiely!
Nerozumiem, preco to redakcia tak okato ignoruje, obzvlast, ked sa stavaju povinnou vybavou novych modelov a v kvalite naladenia a fungovania panuju medzi vyrobcami viditelne rozdiely!
RD
Já proti tomu autu ani značce nic nemám, jen bych viděl trochu ekonomický problém a to se zůstatkovou cenou při následném prodeji :-!
Tohle je jeden z faktoru, který odsoudí k neúspěchu mnoho slušných aut. Abych to pak prodal… abych moc netratil… vezmu radši Kodiaq.
Ja tohle moc nechápu. Kdyz ty lidi chtějí ušetřit při následném prodeji, měli by vzít to nejlevnější na trhu. Tam je nejnižší celkový propad že všech. Čím dražší tím větší ztráta. Takze pokud tihle nekoupí např.Dacii, tak si jen lžou sami sobě, proc kupují skodovku.
Hele, takhle to úplně nefunguje. Máme v rodině zářný příklad, kdy se Forester 2.0, koupený nový a s obrovskou slevou, prodal po cca pěti letech a necelých 150tkm se ztrátou cca 120 tisíc. U dealera, kde byl koupený nový. Nekecám.
I mé současné auto jsem kupoval s přihlédnutím k ceně ojetin, tzn. tuším, že zůstatková hodnota bude docela vysoká a prvotní vyšší investice se (alespoň částečně) vrátí.
Na druhou stranu - většina z nás, co sem píšeme, jsou opravdu fandové aut a myslím že se shodneme, že jde spíše o příjemný bonus navíc, než o nějaký zásadní rozhodovací faktor 😉
I mé současné auto jsem kupoval s přihlédnutím k ceně ojetin, tzn. tuším, že zůstatková hodnota bude docela vysoká a prvotní vyšší investice se (alespoň částečně) vrátí.
Na druhou stranu - většina z nás, co sem píšeme, jsou opravdu fandové aut a myslím že se shodneme, že jde spíše o příjemný bonus navíc, než o nějaký zásadní rozhodovací faktor 😉