elektrika je cim dal drazsi, my jsme museli v anglii prodat elek. sekacku na travu za benzinovou, protoze se neoplatila. Plug-in dava smysl v usa kde v mnohych castech zeme (zatim) neexistuji pocitaci hodiny a plati se pausalne. Nekteri tak sviti 24hodin anebo cely den zavlazuji zahradu :))protoze se nikomu nechce zvednout * od TV. At zije ekologie...
Tezko rici. Jak vidime, zprava stiha zpravu a situace se stale meni. Ale pred casem to bylo prezentovano jako zakladni vlastnost nove generace. Pokud maji zajistit ty proklamovane parametry, jako je elektricky dojezd nekde okolo 20 km, tak to bez pluginu nepujde. I kdyz treba se to jeste take zmeni, buch vi. Ale ja bych to videl jako nanejvys pravdepodobne.
Dobrý den, fotografie (obrázek) je od našeho dvorního dodavatele spy-fotografií Lehmann Photo Syndication a měl by představovat odhad pravděpodobné podoby další generace Priusu. Obrázek si lze prohlédnout v galerii zde [odkaz]
Jestli tam nakonec dají ty nový lion baterky od Matsushity, tak to se budou muset připravit noví majitelé tohoto "ekologického" zázraku na početný stahovačky, protože kvalita výrobků od tohoto koncernu odpovídá názvu obsaženému v jeho jménu.
Spravne jsi napsal "podle mne". Ve skutecnosti k tomu neni jiny duvod, nez ze si to myslis. Novy Prius bude plug-in, to znamena, ze baterie budou vetsi, nabite z domova a mohou po delsi dobu dodat tech par procent vykonu, ktere v ustalene rychlosti deli naftu od benzinu. To nemluvim o podpore pri akceleraci - i na dalnici se pri vetsim provozu nemalo brzdi a zrychluje. Takze bych cekal, ze v teto generaci bude mimo mesto/na dalnici spotreba srovnatelna s naftakem a ve meste neskonale lepsi.
Se podivejte, jaký rychlostní profil tomu v Evropě odpovídá ( [odkaz] ) a jistě uznáte, že podle toho se na dálnici (ani mimo město) nejezdí. Benzínový hybrid podle mě nikdy nebude schopen konkurovat dieselu při jízdě vysokou ustálenou rychlostí, ať už podle tohoto cyklu naměří cokoliv.