Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobily

Zpět na článek

Legendární Audi Quattro se vrací. Jako elektromobil...

21 komentářů

Mig_35
Audi Quattro - nebylo to náhodou první auto s pohonem všech kol od Audi?
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
že nějaká malá společnost umí design na jedničku a velké automobilky prasí jeden model za druhým.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
což u původního Audi s motorem vypíčeným kilometr před přední nápravou platilo. Tady jde jen o marketingovou opičárnu, byť docela pěknou a schopnou.
Mig_35
Řekl bych, že důležitější, než petivalec byl pohon všech kol, který Audi vypíchlo i názvem. Takže říct o nové reinkarnaci, s pohonem všech kol a podobným designem, že s původním autem nemá nic společného… je trochu zvláštní 😉
Mig_35
😄 😄 😄
Ty s pohonem všech kol mají motor u každé nápravy - a co je ještě lepší, můžeš si je zapínat a vypínat :yes:
traveldrive
Ty na to raz umrieš.
traveldrive
Ale Mig_35 má pravdu. U Audi Quattro šlo primárne o permanentný pohon štyroch kolies. Tak aké auto by malo byť skôr reinkarnáciou alebo nasledovníkom Quattra, ak nie auto podobných tvarov s pohonom štyroch kolies.
Arese
...pěkné, ale ten pohon - zkratomobil! 😲 Blééé! :no:
Othello
když s tím původním nemá společného prakticky nic, dokonce ani název.
Ale jinak dobré
ericn
Dokud se nezkrátí nabíjení elektroauta na 10 minut do plné, a neprodlouží dojez na minimálně 600-700km při zachování rozumné hmotnosti auta do 1500kg, tak se benzinu co do všestranné neobtěžující použitelnosti nevyrovná. Tj historie to zdaleka není. Navíc elektro je starší technologie 😉
Mig_35
Když každý motor roztáčí jednu nápravu, tak to není staly pohon všech kol? Já asi spadnu ze židle 😉
A ano, u některých elektromobilu lze jeden motor deaktivovat, když chceš. A mám pro tebe jednu další informaci - Audi už staly pohon všech kol kvůli emisím nepoužívá 😐
Othello
Asi si je nemůžeš jen tak zapínat a vypínat podle rozmaru, ale souhlas, permanentní tedy nejsou.
Ok, škrtám další společný znak

Pak už tam ale opravdu nezbývá nic kromě té designové podoby.
Mig_35
Pochopil bych rozhořčení nad tím, že Ford z kupé Mustang udělal elektrické SUV a pochopil bych, kdyby někdo řekl, že je to úplně jiné auto.
Ale tvrdit, že Audi Quattro bylo důležité tím, že má pětiválec? Nebylo by to Audi Cinque? 😁
Mig_35
když nejsou designové prvky důležité tak je potom nové Quattro Audi TT RS, protože má pětiválec?
a až dotlačí EU Porsche k elektrické 911, tak už to nebude Carrera, protože to má jiný motor?
Othello
To by pak mohl být reinkarnací Audi quattro každý jejich elektromobil s pohonem všech kol.
Designové prvky asi nejsou tak rozhodující
Othello
A mají ty elektrické modely vůbec permanentní 4x4?
Othello
Ano, nebude to Carrera v původním významu, s elektrickým pohonem to bude jiné auto. I kdyby se jmenovalo taky Carrera.

Ani TT RS nemůže být reinkarnací quattra, I to je jiné auto
traveldrive
A k čomu by to bolo? Benzín už prakticky patrí histórii.
Ja už iba čakám, kedy niekto príde s elektrickým pohonom, ktorý dokáže napodobiť charakteristiku spaľováku - teda so stúpajúcou a klesajúcou krivkou krútiaceho momentu v závislosti na otáčkach. K tomu manuálnu prevodovku a napriek elektrine by mohol byť spokojný aj Arese.
Othello
Asi ano. Mělo by z toho něco vyplývat ?
ericn
Jj tady se design povedl, i by se dalo říct, že se na staré Quattro odkazuje, ale ten pohon k tomu nesedí. Asi by si měli pustit rallye s Quattrem z 80tých let a pochopit o čem to auto je. Nejen o čtyřkole, ale také o legnedárním 5ti válci 2.1/2.2l s turbem 😉
Avatar - KINGofBINGO
KINGofBINGO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.