Elektromobily
Mig_35
3
Audi Quattro - nebylo to náhodou první auto s pohonem všech kol od Audi?
Přejít do diskuze
že nějaká malá společnost umí design na jedničku a velké automobilky prasí jeden model za druhým.
což u původního Audi s motorem vypíčeným kilometr před přední nápravou platilo. Tady jde jen o marketingovou opičárnu, byť docela pěknou a schopnou.
Řekl bych, že důležitější, než petivalec byl pohon všech kol, který Audi vypíchlo i názvem. Takže říct o nové reinkarnaci, s pohonem všech kol a podobným designem, že s původním autem nemá nic společného… je trochu zvláštní 😉
😄 😄 😄
Ty s pohonem všech kol mají motor u každé nápravy - a co je ještě lepší, můžeš si je zapínat a vypínat :yes:
Ty s pohonem všech kol mají motor u každé nápravy - a co je ještě lepší, můžeš si je zapínat a vypínat :yes:
Ale Mig_35 má pravdu. U Audi Quattro šlo primárne o permanentný pohon štyroch kolies. Tak aké auto by malo byť skôr reinkarnáciou alebo nasledovníkom Quattra, ak nie auto podobných tvarov s pohonom štyroch kolies.
Dokud se nezkrátí nabíjení elektroauta na 10 minut do plné, a neprodlouží dojez na minimálně 600-700km při zachování rozumné hmotnosti auta do 1500kg, tak se benzinu co do všestranné neobtěžující použitelnosti nevyrovná. Tj historie to zdaleka není. Navíc elektro je starší technologie 😉
Když každý motor roztáčí jednu nápravu, tak to není staly pohon všech kol? Já asi spadnu ze židle 😉
A ano, u některých elektromobilu lze jeden motor deaktivovat, když chceš. A mám pro tebe jednu další informaci - Audi už staly pohon všech kol kvůli emisím nepoužívá 😐
A ano, u některých elektromobilu lze jeden motor deaktivovat, když chceš. A mám pro tebe jednu další informaci - Audi už staly pohon všech kol kvůli emisím nepoužívá 😐
Asi si je nemůžeš jen tak zapínat a vypínat podle rozmaru, ale souhlas, permanentní tedy nejsou.
Ok, škrtám další společný znak
Pak už tam ale opravdu nezbývá nic kromě té designové podoby.
Ok, škrtám další společný znak
Pak už tam ale opravdu nezbývá nic kromě té designové podoby.
Pochopil bych rozhořčení nad tím, že Ford z kupé Mustang udělal elektrické SUV a pochopil bych, kdyby někdo řekl, že je to úplně jiné auto.
Ale tvrdit, že Audi Quattro bylo důležité tím, že má pětiválec? Nebylo by to Audi Cinque? 😁
Ale tvrdit, že Audi Quattro bylo důležité tím, že má pětiválec? Nebylo by to Audi Cinque? 😁
když nejsou designové prvky důležité tak je potom nové Quattro Audi TT RS, protože má pětiválec?
a až dotlačí EU Porsche k elektrické 911, tak už to nebude Carrera, protože to má jiný motor?
a až dotlačí EU Porsche k elektrické 911, tak už to nebude Carrera, protože to má jiný motor?
To by pak mohl být reinkarnací Audi quattro každý jejich elektromobil s pohonem všech kol.
Designové prvky asi nejsou tak rozhodující
Designové prvky asi nejsou tak rozhodující
Ano, nebude to Carrera v původním významu, s elektrickým pohonem to bude jiné auto. I kdyby se jmenovalo taky Carrera.
Ani TT RS nemůže být reinkarnací quattra, I to je jiné auto
Ani TT RS nemůže být reinkarnací quattra, I to je jiné auto
A k čomu by to bolo? Benzín už prakticky patrí histórii.
Ja už iba čakám, kedy niekto príde s elektrickým pohonom, ktorý dokáže napodobiť charakteristiku spaľováku - teda so stúpajúcou a klesajúcou krivkou krútiaceho momentu v závislosti na otáčkach. K tomu manuálnu prevodovku a napriek elektrine by mohol byť spokojný aj Arese.
Ja už iba čakám, kedy niekto príde s elektrickým pohonom, ktorý dokáže napodobiť charakteristiku spaľováku - teda so stúpajúcou a klesajúcou krivkou krútiaceho momentu v závislosti na otáčkach. K tomu manuálnu prevodovku a napriek elektrine by mohol byť spokojný aj Arese.
Jj tady se design povedl, i by se dalo říct, že se na staré Quattro odkazuje, ale ten pohon k tomu nesedí. Asi by si měli pustit rallye s Quattrem z 80tých let a pochopit o čem to auto je. Nejen o čtyřkole, ale také o legnedárním 5ti válci 2.1/2.2l s turbem 😉