Elektromobily
že nějaká malá společnost umí design na jedničku a velké automobilky prasí jeden model za druhým.
Jj tady se design povedl, i by se dalo říct, že se na staré Quattro odkazuje, ale ten pohon k tomu nesedí. Asi by si měli pustit rallye s Quattrem z 80tých let a pochopit o čem to auto je. Nejen o čtyřkole, ale také o legnedárním 5ti válci 2.1/2.2l s turbem 😉
A k čomu by to bolo? Benzín už prakticky patrí histórii.
Ja už iba čakám, kedy niekto príde s elektrickým pohonom, ktorý dokáže napodobiť charakteristiku spaľováku - teda so stúpajúcou a klesajúcou krivkou krútiaceho momentu v závislosti na otáčkach. K tomu manuálnu prevodovku a napriek elektrine by mohol byť spokojný aj Arese.
Ja už iba čakám, kedy niekto príde s elektrickým pohonom, ktorý dokáže napodobiť charakteristiku spaľováku - teda so stúpajúcou a klesajúcou krivkou krútiaceho momentu v závislosti na otáčkach. K tomu manuálnu prevodovku a napriek elektrine by mohol byť spokojný aj Arese.
což u původního Audi s motorem vypíčeným kilometr před přední nápravou platilo. Tady jde jen o marketingovou opičárnu, byť docela pěknou a schopnou.
KINGofBINGO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ale jinak dobré
Designové prvky asi nejsou tak rozhodující
Ty s pohonem všech kol mají motor u každé nápravy - a co je ještě lepší, můžeš si je zapínat a vypínat :yes:
Ok, škrtám další společný znak
Pak už tam ale opravdu nezbývá nic kromě té designové podoby.
A ano, u některých elektromobilu lze jeden motor deaktivovat, když chceš. A mám pro tebe jednu další informaci - Audi už staly pohon všech kol kvůli emisím nepoužívá 😐
a až dotlačí EU Porsche k elektrické 911, tak už to nebude Carrera, protože to má jiný motor?
Ani TT RS nemůže být reinkarnací quattra, I to je jiné auto
Ale tvrdit, že Audi Quattro bylo důležité tím, že má pětiválec? Nebylo by to Audi Cinque? 😁