Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nelíbí se vám aerodynamická kola nového Kodiaqu RS? Takto jednoduše se jich lze zbavit

Aerodynamická kola jsou v poslední době velmi populární, vzhledově však nejde o nic dvakrát působivého. A tak vám ukážeme, jak je z nového Kodiaqu RS odstranit, aniž byste museli připlácet za jinou sadu.
Zpět na článek
Avatar - Roman Horký
1. 7. 2021 08:58
Ta kola na obrázku nejsou o nic hnusnější
než to auto. Netřeba je tedy modifikovat. Proč má někdo problém s těmi koly, zatímco si s radostí pořídil to celé auto?
1. 7. 2021 09:48
Re: Kola jak struhadlo na sliz
Tak ono čím menší ET tím víc jdou ven ;-)
1. 7. 2021 09:14
Re: Ta kola na obrázku nejsou o nic hnusnější
Tak proti Priusu je Kodiaq vrchol krásy a elegance! :-[]
P.S. Ty "aerodynamické" kryty kol jsou hnusná v kompletní i částečně demontovatelné úpravě, na svém autě bych něco takového nesnesl. Zprasit vzhled auta kvůli 1(!) g C02 na km jen dokazuje naprostou úchylnost dnešní automobilové doby... :-( :no: :no: :no:
Avatar - Plautus
1. 7. 2021 09:37
Re: Ta kola na obrázku nejsou o nic hnusnější
S tým neskôr doplneným P.S. súhlasím.
Navyše spraviť auto v tvare almary a potom “optimalizovať” jeho spotrebu aerodynamickými krytmi kolies je riadna schíza.
Avatar - Dinar
1. 7. 2021 12:13
Re: Vy jste tady někteří fakt na palici
Člověk s priusem v avataru, který dá jako první příspěvek prohlášení o hnusném designu kodiaqu, tady pak kňučí, že se mu to na konto toho priusu vrací? A co asi tak čekal? :D
I když, kdo by u tebe předpokládal soudnost...
Avatar - Mikesus
1. 7. 2021 09:41
Re: RAM
Tak hlavně když jedeš 50 tacho, tak realne jedeš 43. To se nedivím, že tě předjíždějí.
Avatar - Mikesus
1. 7. 2021 08:39
Proč ne
Jednoduché řešení. Nicméně zrovna tyhle kola mne nejak extra nevadí. Bývá to i daleko horší.
Avatar - _Karel_
1. 7. 2021 12:46
Re: Vy jste tady někteří fakt na palici
Vychvalovač Priusu má potřebu neustále řešit neestetičnost Kodiaqu, jeden z nej tupců na ACZ má pocit, že všichni ostatní jsou na palici.
Inu dutý sud nejvíc duní.
1. 7. 2021 10:55
Článek o tom.....
jak z lejna udělat událost :) ..a povedlo se, bravo Kolmane!
Avatar - Mikesus
1. 7. 2021 09:46
Re: RAM
To je pak jiná. Bohužel pro některé je i 53 GPS málo.
Avatar - Plautus
1. 7. 2021 09:43
Re: Ta kola na obrázku nejsou o nic hnusnější
Áno, ale to platí v prípade, že tam nejaký ten 1 gram reálne ušetríš. Niekto ho ušetrí, iný vyprodukuje aj s tými krytmi tých gramov ešte viacej, lebo s tým bude jazdiť ako prasa kryt-nekryt. Realita je od teórie vždy vzdialená, ale pokým to je a bude o hodnotách na papieri, tak sa nič nezmení.
Avatar - Ozzman
1. 7. 2021 09:27
Re: Ta kola na obrázku nejsou o nic hnusnější
Takový to, když tvoje auto vypadá jak ze SciFi filmu z 80tek a ty víš, že je to to pravé :D
Avatar - Emel
1. 7. 2021 11:27
Re: Proč ne
jo, je to dobrá finta.
Ta pointa s lahví vody už je ale na mě trošku moc :-)
Avatar - KANKUNEN
1. 7. 2021 09:43
Re: Ta kola na obrázku nejsou o nic hnusnější
Ve skutečnosti to neušetří ani gram a oproti celkové spotřebě je to zanedbatelná hodnota, navíc ta kola budou těžší.
Avatar - Roman Horký
1. 7. 2021 09:51
Re: Poklice
Kdo si koupí dobrovolně krabici, ten slovo design nikdy neslyšel.
Avatar - kari.laz
1. 7. 2021 20:05
Re: Ta kola na obrázku nejsou o nic hnusnější
Když píšeš, že Prius nemusel kupovat kvůli designu, ale on narazí na design Kodiaq , tak z toho vyplývá , že naznačuješ, že zatímco Prius se nemusí kupovat kvůli designu, Kodiaq jo.
Avatar - SKAY
1. 7. 2021 11:08
Re: Poklice
Škoda nemá drahé poklice jinde dáš za jednu co u škody za všechny....
Avatar - iudex
1. 7. 2021 10:13
Re: Vy jste tady někteří fakt na palici
Tak pri tom manuále si viem predstaviť, že by aspoň o chlp pomohol tej biednej dynamike, ktorú ešte dusí ten "vydarený" automat. ;-)
Avatar - Ozzman
1. 7. 2021 09:56
Re: Poklice
Spíš plné zastavárny :D A 9 z 10ti kupců Kodiaqu Standovi poděkují :D
1. 7. 2021 09:46
Poklice
Tak a za pár dní bude plný Bazos atd poklic které vlastně nejde nikde jinde použít :D :D :D
Avatar - Mikesus
1. 7. 2021 09:38
Re: Ta kola na obrázku nejsou o nic hnusnější
Přesně :-[]
Avatar - Dinar
1. 7. 2021 13:24
Re: Kurfa teď mě napadlo, ale bohužel to neklapne asi
Viděl jsem i prius. ;-)
1. 7. 2021 12:47
Re: Poklice
Normální lité kolo žádné kryty nepotřebuje, což je jením z jeho velkých výhod. Tečka. :-)
Avatar - kari.laz
1. 7. 2021 12:12
Re: Ta kola na obrázku nejsou o nic hnusnější
Tohle prohlášení od majitele Priusu celkem sedí :D
Avatar - Ozzman
1. 7. 2021 09:48
Re: Ta kola na obrázku nejsou o nic hnusnější
On i Karoq nevypadá odpudivě, je to prostě SUV, které ctí zásady SUV, Kamiq už je více Crossoverem a to mne nebere. Můžeme tu o Škodovkách říct hodně negativ, že jsou levnější VW zpracováním, že jsou drahé, že jsou hlučnější, bouchají jim nápravy, mají špatné infotainmenty a já nevím co vše, ale asi se drtivá většina shodneme, že umí vypadat prostě dobře a díky tomu jejich obliba neustává, protože vzhled prodává i tam, kam nedosáhnou fleetové výhodné smlouvy :)

Ono to je vlastně i té Toyoty, jakmile představily nový dizajnový směr, najednou se jich vyrojila celá hejna :D
Avatar - Plautus
1. 7. 2021 09:25
Re: Ta kola na obrázku nejsou o nic hnusnější
“Vrchol” karosérie má vyššie, to je fakt, ale okolo krásy a elegancie ani neprešiel.
(O Priuse tu reč nebola, a že ho niekto vlastní je jeho vec, tak ako aj v prípade Kodiaqu.)
Avatar - Mikesus
1. 7. 2021 09:10
Re: Ta kola na obrázku nejsou o nic hnusnější
Ja třeba design tolik neřeším. Stačí, aby se mi to nehnusilo, nemusí to být extra krásné (z mého pohledu ). Kodiaq není nic extra, ale rozhodne neurazí. Pro mne jsou daleko horší auta.
Chapu, ze nekdo potřebuje "wow" efekt, kdyz se na auto podívá, záleží ale jaké procento lidí to je.
Avatar - Dinar
1. 7. 2021 13:24
Re: Vy jste tady někteří fakt na palici
Nefňukej ;-)
Avatar - Mikesus
1. 7. 2021 09:25
Re: Ta kola na obrázku nejsou o nic hnusnější
Tak třeba ten jeden gram na km znamená celkem 250kg za 250tis km. A to už je znát. Vynnasob si to počtem vyrobených kusů a jsme v tunach CO2 za životnost aut.
Avatar - Mikesus
1. 7. 2021 13:28
Re: Kurfa teď mě napadlo, ale bohužel to neklapne asi
Ale priznej se, že jenom z dálky :-[] :-[]
Avatar - kari.laz
1. 7. 2021 13:23
Re: Ta kola na obrázku nejsou o nic hnusnější
A Kodiaq se musí kupovat kvůli designu?
Avatar - Mikesus
1. 7. 2021 13:10
Re: Poklice
Tak záleží co znamená levné. Jestli v porovnani s jinými poklicemi, nebo v porovnani s litymi disky.
Avatar - lordlord
1. 7. 2021 12:41
Re: kup
rukavice tam mám, kvůli práci na zahradě, v lese, kontrola tlaku v pneu, dolití ostřikovačů, tankovaní...
Avatar - Roman Horký
1. 7. 2021 12:21
Re: Kurfa teď mě napadlo, ale bohužel to neklapne asi
Dináre, viděl jsi vůbec někdy lepidlo na papír?
Avatar - Roman Horký
1. 7. 2021 11:01
Re: Kurfa teď mě napadlo, ale bohužel to neklapne asi
:yes: :yes: :-) :-) :D
Avatar - iudex
1. 7. 2021 10:38
Re: Vy jste tady někteří fakt na palici
Aha, takže Tvoj Prius je špeciálny a radíš si sám. ;-)
Avatar - Ozzman
1. 7. 2021 10:33
Re: Vy jste tady někteří fakt na palici
Ne, tomu by nepomohlo nic :D
1. 7. 2021 10:24
Re: Poklice
Nebo je odcizí z jiného kódi. Takhle se to zejména na sílištích dělalo za socíku v případě sundavacích stěračů (ty ovšem jako ND tehdy samozřejmě nebyly k dostání). :-[]
1. 7. 2021 10:21
Re: Vy jste tady někteří fakt na palici
Hele, Prius je tak extrémně neřidičské auto, že by mu nepomohly ani 2 mechanické P brzdy, ani ten manuál! :-[]
Avatar - Roman Horký
1. 7. 2021 10:05
Kurfa teď mě napadlo, ale bohužel to neklapne asi
protože ta kola nejsou 15ky že? Jako že bych si je dal na Prius, abych vylepšíl aerodynamiku. Kdyby je někdo po přečtení tohoto článku nechtěl. Mě tam chybějí a v Toyotě jsou hrozně drahé.
Avatar - Ozzman
1. 7. 2021 10:01
Re: Poklice
Počkej, jak nemají vlastní názor? Jak by jim názor pomohl, když jim to někdo odmontuje na parkovišti před Kaufem? :D
Avatar - Ozzman
1. 7. 2021 09:56
Re: Vy jste tady někteří fakt na palici
Kterej blázen by chtěl se "slabým" hybridem dělat smyky a užívat si manuál?.... jo... už vím :D
Avatar - Roman Horký
1. 7. 2021 09:52
Re: Vy jste tady někteří fakt na palici
Fakt? Tomu nevěřím. Já bych ještě přidal ten o té ruční parkovací brzdě a manuální převodovce. To v Priusu taky chybí.
Avatar - Mikesus
1. 7. 2021 09:44
Re: Ta kola na obrázku nejsou o nic hnusnější
To je pak samozřejmě jiná věc. Mám též pochyby, že se něco ušetří, ale reagoval jsem na ten 1g.
Avatar - Roman Horký
1. 7. 2021 09:42
Re: RAM
Jaj, ne 50 tacho. 57 tacho, 50 reálných. Omlouvám se.
Avatar - Plautus
1. 7. 2021 09:32
Re: kup
Vodu, pre prípad potreby, si vozím tiež. Ale že by som jedno alebo druhé vozil kvôli tomu, aby som musel dávať dole aerokryty kolies, tak to nie. (Áno, v prípade defektu to v tomto prípade inak nepôjde, pokým má človek rezervu na výmenu.)
Za bežných okolností, kto to chce dať dole, dá to dole “doma v garáži”. Alebo si ich na cestu nechám, aby som ušetril 0,01 litra spotreby na 100km a na parkovisku ich zložím, aby auto vyzeralo “namachrované”? :-[]
1. 7. 2021 20:08
Re: Ta kola na obrázku nejsou o nic hnusnější
Tuscon? Také auto nepoznám. :-)
1. 7. 2021 15:10
Re: Příště
taky se mi nelibi ta voda v plastu
navic urcite pitna, pritom na ruce by mohla stacit recyklovana, nekomu urcite i nerecyklovana, resp. prefiltrovana jen pres ledviny :D
1. 7. 2021 15:09
spotreba
je nejakej duvod, aby spotreba tyhle 2.0tsi 180kW byla vyssi, nez u podladeny 2.0tsi 140kW, kdyz se s tim bude jezdit uplne stejne a auto bude jinak +- stejny ??
1. 7. 2021 12:48
Re: Poklice
Jo, stojí 3-5 stovek, ale většinou je designově nic moc (čest výjimkám) a hlavně nějaký ten kryt na první díře ztratíš... :-( :no:
Avatar - Dinar
1. 7. 2021 12:18
Re: Kurfa teď mě napadlo, ale bohužel to neklapne asi
Při dynamice priusu mu to tam udrží i lepidlo na papír. ;-)
Avatar - Roman Horký
1. 7. 2021 11:24
Re: Poklice
Víš toho hodně o ručních brzdách, ale o krytech litých kol asi ne tolik.
1. 7. 2021 11:20
Re: Poklice
Normální liťáky žádné kryty nemají, takže je nemusíš řešit. O důvod víc tento eko-nesmysl odmítnout! :-)
1. 7. 2021 09:43
Re: Ta kola na obrázku nejsou o nic hnusnější
Přesně tak. :-)
Avatar - Ozzman
1. 7. 2021 09:40
Re: Ta kola na obrázku nejsou o nic hnusnější
Tak zrovna Škodovky v té šedi koncernových krabic umí vypadat i hezky. Nemám rád SUV, ale Kodiaq mne vůbec neuráží, je prostorný, dostatečně velký a v hezkých výbavách nezapadne ani na parkovišti v Pařížské. Tato éra Octavií 3/Superbů3/Kodiaqů se prostě Škodovce povedla, byť já nejsem jejich zákazníkem, musím to uznat.
Avatar - Ozzman
1. 7. 2021 10:00
Re: Ta kola na obrázku nejsou o nic hnusnější
To se líbí akorát Topperovi.... na živo to fakt nefunguje, možná trochu u i20tky, tu bych asi zkousl, kdyby byla za dobré peníze, ale ne, fakt ne.
Avatar - Roman Horký
1. 7. 2021 09:59
Re: Poklice
V případě, že nemají vlastní názor. Jak by se to ale mohlo u erudovaných kupců krabicové Škodovky stát?
Avatar - Mikesus
1. 7. 2021 09:57
Re: Ta kola na obrázku nejsou o nic hnusnější
Souhlas. I když jsem zrovna četl u Tuscona jako výhodu "atraktivní design". Ten ja tedy moc nedávám.
1. 7. 2021 09:31
Re: Ta kola na obrázku nejsou o nic hnusnější
Řekl jsem proti Priusu, všechno je relativní! :-)
1. 7. 2021 10:22
Re: Poklice
Tvůj pohled na design SUV je nesmírně omezený a předpojatý, není (automobilová) "krabice" jako krabice, resp. i krabice může vypadat stylově! :-)
Avatar - Roman Horký
1. 7. 2021 09:36
Re: RAM
Pravda. Mě se vždy okamžitě rozsvítí: Pozor, magor za mnou. Bude mě předjiždět v obci přes plnou, až pojedu 50 tacho.
Avatar - Roman Horký
1. 7. 2021 09:30
Re: Ta kola na obrázku nejsou o nic hnusnější
Mě krabicoidní Škodovky neoslovují. Funkčnost je důležitá věc, ale design taky. Spousta socialistických výrobků byla taky celkem kvalitní, ale ten design... Ta kola se k tomu vzhledu toho auta i celkem hodí, takže nechápu, v čem je spatřován problém.

Příklady z mého dětství, proč si myslím, že design je velmi důležitý
SOCIALISMUS, Československo - funkčnost k ničemu, design na pozvracení
https://www.google.com/url?…

KAPITALISMUS, Velká Británie
https://www.google.com/url?…
20. 7. 2021 22:15
Auto
Tak ono moc nejde o to, jestli se mi to líbí nebo nelíbí... Já bych docela dost byl rád i za jakékoliv auto a to jaké to má kola je už naprosto vedlejší věc, ne? :D Já, jestli ulovím nějaké to auto na - https://autobazar.biginzerce.cz , tak budu jedině rád a budu šťastný, že nemusím už chodit pěšourem.
Avatar - JirkaVejrazka
11. 7. 2021 13:49
Re: Vy jste tady někteří fakt na palici
Rad si to necham vysvetlit, zvlast u toho zminovaneho Priusu. Objasnis mi to prosim?
Avatar - Ronault.
11. 7. 2021 13:34
Re: Poklice
Vsadím se, že hybridní RAVka by se mu líbila....zcela nezaujatě... :D
Avatar - Ronault.
11. 7. 2021 13:32
Re: Vy jste tady někteří fakt na palici
Asi by sis měl v hlavě srovnat co znamená slovo převodovka, rozhodně to je něco jiného než "řadit"
9. 7. 2021 08:23
Re: RAM
Mě teda nikterak nepohoršuje, když mě někdo předjede, ať ve vesnici nebo někde jinde. Nemám přerostlý ego, aby mě to vadilo.
9. 7. 2021 08:19
Re: Ta kola na obrázku nejsou o nic hnusnější
Akorát že počítáš fiktivní číslo. Ta auta nejezdí za normovanou spotřebu, takže tvůj výsledek je sice pěknej, ale existuje jen na papíře a v tabulkách. Realita je jinde.
9. 7. 2021 08:18
Re: Ta kola na obrázku nejsou o nic hnusnější
Souhlasím ve všech bodech :yes:
9. 7. 2021 08:15
Re: Ta kola na obrázku nejsou o nic hnusnější
Když ony se tyhle hnusný kola dávají i na ostatní modely. Třeba Oktávka. To je tak si koupit nový auto. Tyhle originál hnoje z toho prodat a koupit si buď neorigo nebo z nějakýho staršího modelu, kdy se ještě dělaly pěkný kola.
2. 7. 2021 18:52
Re: Ta kola na obrázku nejsou o nic hnusnější
Prečo nie? Zrovna teba na ničom inom nenachytám ;-)
Avatar - speedfred
2. 7. 2021 08:36
Re: Kurfa teď mě napadlo, ale bohužel to neklapne asi
🤣🤣🤣 ty mu dávaš.
Avatar - Mikesus
2. 7. 2021 00:29
Re: Ta kola na obrázku nejsou o nic hnusnější
Nebuď hnidopich. Mobil tohle hrozne rad sam opravuje. :-!
Avatar - Mikesus
2. 7. 2021 00:28
Re: Ta kola na obrázku nejsou o nic hnusnější
Tak to nebylo myšleno. Ale beru, napsal jsem to tak, ze to mohlo vyznít. :yes:
Avatar - Mikesus
2. 7. 2021 00:27
Re: Re: RAM
Toyoty do roku cca 2015. Od té doby naopak rozdil 1-2 km
Avatar - Emel
1. 7. 2021 23:33
Re: spotreba
Ano je.
2.0TSI 140kW je motor optimalizovaný na spotřebu, pracuje v nějaké variaci na Millerův cyklus (Budackův nebo tak něco).
Avatar - Ozzman
1. 7. 2021 15:20
Re: Poklice
Tak to už je pro mě stejně ujeté dát 12 či 19 stovek za poklice! Radši nechám plechy... já sháněl Renaulty a taky to bylo asi za 12 stovek, tak jsem se na to vykaslal.
Avatar - Kuski
1. 7. 2021 15:20
Re: Re: RAM
To máte co za auta, že tachometr proměřuje o 7km/h. Pokud vím, tak odchylka je standartně okolo 4km/h.
Avatar - SKAY
1. 7. 2021 14:18
Re: Poklice
Jsou oproti jiným u Tojky 1900 v H 1600 Kč na Opla990Kc za kus! Ale je fakt že drží a hned tak neprasknou úchyty a jsou lakované.Ono i origo plech plus kryt převyšuje cenu slušného 16" litáku :D
Poklice za parkč but odletí praskne je hned obita od posypu a dyzajn ani nevspomiínat...
Avatar - Roman Horký
1. 7. 2021 13:26
Re: Kurfa teď mě napadlo, ale bohužel to neklapne asi
Ani nevíš, jak mi mluvíš z duše. Mohl bych vyprávět, jak tragicky skončily moje pokusy o renovaci tapecírungu ve dveřích Peugeotu. OT: Původně jsem si myslel, že se tady člověk může dozvědět i něco okolo svépomocných úprav aut, ale dávno vím, že tady jsem kvůli tomu špatně :-(
Avatar - Mikesus
1. 7. 2021 13:24
Re: Ta kola na obrázku nejsou o nic hnusnější
Nemusí, někde to tvrdím?
Avatar - Ozzman
1. 7. 2021 13:12
Re: Poklice
No litej disk ti nikdo jen tak nevyloupne :D Neříkám, že to nejde, ale není to tak jednoduché...
Avatar - Ozzman
1. 7. 2021 13:05
Re: Poklice
No, ale SKAY psal, že origo od Škody jsou levné, ne nejsou :D
Avatar - Emel
1. 7. 2021 12:26
Re: Kurfa teď mě napadlo, ale bohužel to neklapne asi
Kvalitní lepidlo je hrozně drahé...
Avatar - SKAY
1. 7. 2021 11:22
Příště
přikoupit středové pokličky s krytkami šroubu. A chová se neokologicky zvýšit spotřebu a plýtvání vodou v plastu.
Avatar - SKAY
1. 7. 2021 11:13
Re: Ta kola na obrázku nejsou o nic hnusnější
Není má se platit výpalné dle skutečné spotřeby auta ze stažených dát....
Avatar - Mikesus
1. 7. 2021 11:10
Re: Vy jste tady někteří fakt na palici
V hybridech není cvt, kde by se ztrácel vykon a dusilo to motor.
Avatar - JirkaVejrazka
1. 7. 2021 10:57
Re: Vy jste tady někteří fakt na palici
Tesne vedle. HSD od Toyoty neradi (v techto modelech), maji jen jednu rychlost. Takze v Priusu fakt nenajdes nic, co by "radilo"
Avatar - Ozzman
1. 7. 2021 10:32
Re: Poklice
Já si tak nějak myslím, že ty origo poklice mizí i dnes :D Jen se podívej, kolik stojí sada origo a kolik nějaká noname, to je vždy skoro troj až čtyřnásobek ceny.
Avatar - Ozzman
1. 7. 2021 10:09
Re: Poklice
A když se jim po poklicích zasteskne, tak si je zase odkoupí v zastavárně :D Jasně :D
Avatar - Roman Horký
1. 7. 2021 10:02
Re: Poklice
Tak když jim to někdo odmontuje před Kauflandem tak to je win-win situace. Za prvé jim to auto zkrášlí a za druhé jim odpadnou starosti kam s tím. :-) :-) :-)
Avatar - Mikesus
1. 7. 2021 09:58
Re: Vy jste tady někteří fakt na palici
Tak ted jsi mne fakt pobavil :yes:
Avatar - Ozzman
1. 7. 2021 09:55
Re: RAM
No tedy z mého pozorování jsem moc závodních ambic od Kodiaqu nezaznamenal :D Jedině snad ten závodní zvk osmiválce u RS TDI :D :D
1. 7. 2021 09:51
Re: Vy jste tady někteří fakt na palici
Myslím, že dále už to není třeba rozvádět. :-)
1. 7. 2021 09:49
Re: Poklice
Nemyslím si, zákazník s alespoň nějakým citem pro design si prostě pro svého nového Kóďu zvolí normální hezká kola. :-) Výměnu těch ošklivých bude řešit až při sekundární koupi tohoto auta coby ojetiny, a to ještě chvíli potrvá. :-)
Avatar - KANKUNEN
1. 7. 2021 09:45
Kola jak struhadlo na sliz
Chce to kola s menším ET a menší váhou.
1. 7. 2021 09:40
větraný sedačky?
Chápu to správně, že už jdou sportovní větraný sedačky?
1. 7. 2021 09:29
RAM
Musím říct, že ta čelní maska u RS vzbuzuje respekt. Ve zpětných zrcátkách to působí jako nějaký velký nabušený pickup. Aspoň teda v černé barvě. Vůbec mě zprvu nenapadlo, že je to Kodiaq. I ten světelný podpis je povedený.
Avatar - Mikesus
1. 7. 2021 12:58
Re: Ta kola na obrázku nejsou o nic hnusnější
Priuse nemusel kupovat kvůli designu. Vůbec nechápu tohle nálepkování podle vlastnictví auta.
Avatar - JirkaVejrazka
1. 7. 2021 10:59
Re: Kurfa teď mě napadlo, ale bohužel to neklapne asi
Ja myslim, ze s trochou kvalitniho lepidla je na Prius pripevnis. Jen uz pak nesmis nikam jet...
Avatar - Roman Horký
1. 7. 2021 10:26
Re: Vy jste tady někteří fakt na palici
Automaty možná hraješ. Ale v Priusu žádný nenajdeš.
Avatar - Roman Horký
1. 7. 2021 09:47
Re: Vy jste tady někteří fakt na palici
Pojďme si o tom psát ještě.
1. 7. 2021 09:46
Re: Vy jste tady někteří fakt na palici
Nediv se, vzhledem k tomu, jak je Prius extrémně nedesignový a neřidičský stroj, tak je to naprosto logická reakce na tvůj původní příspěvek. :-)
Avatar - Mikesus
1. 7. 2021 09:45
Re: Ta kola na obrázku nejsou o nic hnusnější
Jestli realne to nešetří nic je věc druha. Nevím jestli to něco ušetří, proto důvěřivě beru co píšou ostatní a reaguji na to.
Avatar - Mikesus
1. 7. 2021 09:43
Re: Ta kola na obrázku nejsou o nic hnusnější
Zapirat, zapirat, zapirat... nic nepriznavej. :-[]
Mne se z trojice Kodiaq/Karoq/Kamiq taky líbí nejvíc.
1. 7. 2021 09:46
Re: Kola jak struhadlo na sliz
Naopak, Kodiaq by potřeboval kola vytáhnout víc z podběhů jako sůl, zejména ty zadní!
Avatar - Roman Horký
1. 7. 2021 12:22
Re: Vy jste tady někteří fakt na palici
A další, co na něj míří můj titulek.
Avatar - Roman Horký
1. 7. 2021 09:39
Vy jste tady někteří fakt na palici
Namísto Škodovky v článku začnete přes půlku diskuse řešit Prius. Na palici.