Aerodynamická kola jsou v poslední době velmi populární, vzhledově však nejde o nic dvakrát působivého. A tak vám ukážeme, jak je z nového Kodiaqu RS odstranit, aniž byste museli připlácet za jinou sadu.
Tak proti Priusu je Kodiaq vrchol krásy a elegance! :-[]
P.S. Ty "aerodynamické" kryty kol jsou hnusná v kompletní i částečně demontovatelné úpravě, na svém autě bych něco takového nesnesl. Zprasit vzhled auta kvůli 1(!) g C02 na km jen dokazuje naprostou úchylnost dnešní automobilové doby... :-(:no::no::no:
S tým neskôr doplneným P.S. súhlasím.
Navyše spraviť auto v tvare almary a potom “optimalizovať” jeho spotrebu aerodynamickými krytmi kolies je riadna schíza.
Člověk s priusem v avataru, který dá jako první příspěvek prohlášení o hnusném designu kodiaqu, tady pak kňučí, že se mu to na konto toho priusu vrací? A co asi tak čekal? :D
I když, kdo by u tebe předpokládal soudnost...
Vychvalovač Priusu má potřebu neustále řešit neestetičnost Kodiaqu, jeden z nej tupců na ACZ má pocit, že všichni ostatní jsou na palici.
Inu dutý sud nejvíc duní.
Áno, ale to platí v prípade, že tam nejaký ten 1 gram reálne ušetríš. Niekto ho ušetrí, iný vyprodukuje aj s tými krytmi tých gramov ešte viacej, lebo s tým bude jazdiť ako prasa kryt-nekryt. Realita je od teórie vždy vzdialená, ale pokým to je a bude o hodnotách na papieri, tak sa nič nezmení.
Když píšeš, že Prius nemusel kupovat kvůli designu, ale on narazí na design Kodiaq , tak z toho vyplývá , že naznačuješ, že zatímco Prius se nemusí kupovat kvůli designu, Kodiaq jo.
On i Karoq nevypadá odpudivě, je to prostě SUV, které ctí zásady SUV, Kamiq už je více Crossoverem a to mne nebere. Můžeme tu o Škodovkách říct hodně negativ, že jsou levnější VW zpracováním, že jsou drahé, že jsou hlučnější, bouchají jim nápravy, mají špatné infotainmenty a já nevím co vše, ale asi se drtivá většina shodneme, že umí vypadat prostě dobře a díky tomu jejich obliba neustává, protože vzhled prodává i tam, kam nedosáhnou fleetové výhodné smlouvy :)
Ono to je vlastně i té Toyoty, jakmile představily nový dizajnový směr, najednou se jich vyrojila celá hejna :D
“Vrchol” karosérie má vyššie, to je fakt, ale okolo krásy a elegancie ani neprešiel.
(O Priuse tu reč nebola, a že ho niekto vlastní je jeho vec, tak ako aj v prípade Kodiaqu.)
Ja třeba design tolik neřeším. Stačí, aby se mi to nehnusilo, nemusí to být extra krásné (z mého pohledu ). Kodiaq není nic extra, ale rozhodne neurazí. Pro mne jsou daleko horší auta.
Chapu, ze nekdo potřebuje "wow" efekt, kdyz se na auto podívá, záleží ale jaké procento lidí to je.
Tak třeba ten jeden gram na km znamená celkem 250kg za 250tis km. A to už je znát. Vynnasob si to počtem vyrobených kusů a jsme v tunach CO2 za životnost aut.
Nebo je odcizí z jiného kódi. Takhle se to zejména na sílištích dělalo za socíku v případě sundavacích stěračů (ty ovšem jako ND tehdy samozřejmě nebyly k dostání). :-[]
protože ta kola nejsou 15ky že? Jako že bych si je dal na Prius, abych vylepšíl aerodynamiku. Kdyby je někdo po přečtení tohoto článku nechtěl. Mě tam chybějí a v Toyotě jsou hrozně drahé.
Vodu, pre prípad potreby, si vozím tiež. Ale že by som jedno alebo druhé vozil kvôli tomu, aby som musel dávať dole aerokryty kolies, tak to nie. (Áno, v prípade defektu to v tomto prípade inak nepôjde, pokým má človek rezervu na výmenu.)
Za bežných okolností, kto to chce dať dole, dá to dole “doma v garáži”. Alebo si ich na cestu nechám, aby som ušetril 0,01 litra spotreby na 100km a na parkovisku ich zložím, aby auto vyzeralo “namachrované”? :-[]
taky se mi nelibi ta voda v plastu
navic urcite pitna, pritom na ruce by mohla stacit recyklovana, nekomu urcite i nerecyklovana, resp. prefiltrovana jen pres ledviny :D
je nejakej duvod, aby spotreba tyhle 2.0tsi 180kW byla vyssi, nez u podladeny 2.0tsi 140kW, kdyz se s tim bude jezdit uplne stejne a auto bude jinak +- stejny ??
Tak zrovna Škodovky v té šedi koncernových krabic umí vypadat i hezky. Nemám rád SUV, ale Kodiaq mne vůbec neuráží, je prostorný, dostatečně velký a v hezkých výbavách nezapadne ani na parkovišti v Pařížské. Tato éra Octavií 3/Superbů3/Kodiaqů se prostě Škodovce povedla, byť já nejsem jejich zákazníkem, musím to uznat.
Mě krabicoidní Škodovky neoslovují. Funkčnost je důležitá věc, ale design taky. Spousta socialistických výrobků byla taky celkem kvalitní, ale ten design... Ta kola se k tomu vzhledu toho auta i celkem hodí, takže nechápu, v čem je spatřován problém.
Příklady z mého dětství, proč si myslím, že design je velmi důležitý
SOCIALISMUS, Československo - funkčnost k ničemu, design na pozvracení https://www.google.com/url?…
Tak ono moc nejde o to, jestli se mi to líbí nebo nelíbí... Já bych docela dost byl rád i za jakékoliv auto a to jaké to má kola je už naprosto vedlejší věc, ne? :D Já, jestli ulovím nějaké to auto na - https://autobazar.biginzerce.cz , tak budu jedině rád a budu šťastný, že nemusím už chodit pěšourem.
Akorát že počítáš fiktivní číslo. Ta auta nejezdí za normovanou spotřebu, takže tvůj výsledek je sice pěknej, ale existuje jen na papíře a v tabulkách. Realita je jinde.
Když ony se tyhle hnusný kola dávají i na ostatní modely. Třeba Oktávka. To je tak si koupit nový auto. Tyhle originál hnoje z toho prodat a koupit si buď neorigo nebo z nějakýho staršího modelu, kdy se ještě dělaly pěkný kola.
Tak to už je pro mě stejně ujeté dát 12 či 19 stovek za poklice! Radši nechám plechy... já sháněl Renaulty a taky to bylo asi za 12 stovek, tak jsem se na to vykaslal.
Jsou oproti jiným u Tojky 1900 v H 1600 Kč na Opla990Kc za kus! Ale je fakt že drží a hned tak neprasknou úchyty a jsou lakované.Ono i origo plech plus kryt převyšuje cenu slušného 16" litáku :D
Poklice za parkč but odletí praskne je hned obita od posypu a dyzajn ani nevspomiínat...
Re: Kurfa teď mě napadlo, ale bohužel to neklapne asi
Ani nevíš, jak mi mluvíš z duše. Mohl bych vyprávět, jak tragicky skončily moje pokusy o renovaci tapecírungu ve dveřích Peugeotu. OT: Původně jsem si myslel, že se tady člověk může dozvědět i něco okolo svépomocných úprav aut, ale dávno vím, že tady jsem kvůli tomu špatně :-(
Já si tak nějak myslím, že ty origo poklice mizí i dnes :D Jen se podívej, kolik stojí sada origo a kolik nějaká noname, to je vždy skoro troj až čtyřnásobek ceny.
Tak když jim to někdo odmontuje před Kauflandem tak to je win-win situace. Za prvé jim to auto zkrášlí a za druhé jim odpadnou starosti kam s tím. :-):-):-)
Nemyslím si, zákazník s alespoň nějakým citem pro design si prostě pro svého nového Kóďu zvolí normální hezká kola. :-) Výměnu těch ošklivých bude řešit až při sekundární koupi tohoto auta coby ojetiny, a to ještě chvíli potrvá. :-)
Musím říct, že ta čelní maska u RS vzbuzuje respekt. Ve zpětných zrcátkách to působí jako nějaký velký nabušený pickup. Aspoň teda v černé barvě. Vůbec mě zprvu nenapadlo, že je to Kodiaq. I ten světelný podpis je povedený.