Videa
Nelíbí se vám aerodynamická kola nového Kodiaqu RS? Takto jednoduše se jich lze zbavit
114 komentářů
Anonym
8
než to auto. Netřeba je tedy modifikovat. Proč má někdo problém s těmi koly, zatímco si s radostí pořídil to celé auto?
Přejít do diskuze
Tak proti Priusu je Kodiaq vrchol krásy a elegance! 😒]
P.S. Ty "aerodynamické" kryty kol jsou hnusná v kompletní i částečně demontovatelné úpravě, na svém autě bych něco takového nesnesl. Zprasit vzhled auta kvůli 1(!) g C02 na km jen dokazuje naprostou úchylnost dnešní automobilové doby... 😒 :no: :no: :no:
P.S. Ty "aerodynamické" kryty kol jsou hnusná v kompletní i částečně demontovatelné úpravě, na svém autě bych něco takového nesnesl. Zprasit vzhled auta kvůli 1(!) g C02 na km jen dokazuje naprostou úchylnost dnešní automobilové doby... 😒 :no: :no: :no:
S tým neskôr doplneným P.S. súhlasím.
Navyše spraviť auto v tvare almary a potom “optimalizovať” jeho spotrebu aerodynamickými krytmi kolies je riadna schíza.
Navyše spraviť auto v tvare almary a potom “optimalizovať” jeho spotrebu aerodynamickými krytmi kolies je riadna schíza.
Člověk s priusem v avataru, který dá jako první příspěvek prohlášení o hnusném designu kodiaqu, tady pak kňučí, že se mu to na konto toho priusu vrací? A co asi tak čekal? 😁
I když, kdo by u tebe předpokládal soudnost...
I když, kdo by u tebe předpokládal soudnost...
Jednoduché řešení. Nicméně zrovna tyhle kola mne nejak extra nevadí. Bývá to i daleko horší.
Vychvalovač Priusu má potřebu neustále řešit neestetičnost Kodiaqu, jeden z nej tupců na ACZ má pocit, že všichni ostatní jsou na palici.
Inu dutý sud nejvíc duní.
Inu dutý sud nejvíc duní.
Áno, ale to platí v prípade, že tam nejaký ten 1 gram reálne ušetríš. Niekto ho ušetrí, iný vyprodukuje aj s tými krytmi tých gramov ešte viacej, lebo s tým bude jazdiť ako prasa kryt-nekryt. Realita je od teórie vždy vzdialená, ale pokým to je a bude o hodnotách na papieri, tak sa nič nezmení.
Ve skutečnosti to neušetří ani gram a oproti celkové spotřebě je to zanedbatelná hodnota, navíc ta kola budou těžší.
Když píšeš, že Prius nemusel kupovat kvůli designu, ale on narazí na design Kodiaq , tak z toho vyplývá , že naznačuješ, že zatímco Prius se nemusí kupovat kvůli designu, Kodiaq jo.
Tak pri tom manuále si viem predstaviť, že by aspoň o chlp pomohol tej biednej dynamike, ktorú ešte dusí ten "vydarený" automat. 😉
Tak a za pár dní bude plný Bazos atd poklic které vlastně nejde nikde jinde použít 😁 😁 😁
On i Karoq nevypadá odpudivě, je to prostě SUV, které ctí zásady SUV, Kamiq už je více Crossoverem a to mne nebere. Můžeme tu o Škodovkách říct hodně negativ, že jsou levnější VW zpracováním, že jsou drahé, že jsou hlučnější, bouchají jim nápravy, mají špatné infotainmenty a já nevím co vše, ale asi se drtivá většina shodneme, že umí vypadat prostě dobře a díky tomu jejich obliba neustává, protože vzhled prodává i tam, kam nedosáhnou fleetové výhodné smlouvy 😊
Ono to je vlastně i té Toyoty, jakmile představily nový dizajnový směr, najednou se jich vyrojila celá hejna 😁
Ono to je vlastně i té Toyoty, jakmile představily nový dizajnový směr, najednou se jich vyrojila celá hejna 😁
“Vrchol” karosérie má vyššie, to je fakt, ale okolo krásy a elegancie ani neprešiel.
(O Priuse tu reč nebola, a že ho niekto vlastní je jeho vec, tak ako aj v prípade Kodiaqu.)
(O Priuse tu reč nebola, a že ho niekto vlastní je jeho vec, tak ako aj v prípade Kodiaqu.)
Ja třeba design tolik neřeším. Stačí, aby se mi to nehnusilo, nemusí to být extra krásné (z mého pohledu ). Kodiaq není nic extra, ale rozhodne neurazí. Pro mne jsou daleko horší auta.
Chapu, ze nekdo potřebuje "wow" efekt, kdyz se na auto podívá, záleží ale jaké procento lidí to je.
Chapu, ze nekdo potřebuje "wow" efekt, kdyz se na auto podívá, záleží ale jaké procento lidí to je.
Tak třeba ten jeden gram na km znamená celkem 250kg za 250tis km. A to už je znát. Vynnasob si to počtem vyrobených kusů a jsme v tunach CO2 za životnost aut.
Tak záleží co znamená levné. Jestli v porovnani s jinými poklicemi, nebo v porovnani s litymi disky.
rukavice tam mám, kvůli práci na zahradě, v lese, kontrola tlaku v pneu, dolití ostřikovačů, tankovaní...
Nebo je odcizí z jiného kódi. Takhle se to zejména na sílištích dělalo za socíku v případě sundavacích stěračů (ty ovšem jako ND tehdy samozřejmě nebyly k dostání). 😒]
Hele, Prius je tak extrémně neřidičské auto, že by mu nepomohly ani 2 mechanické P brzdy, ani ten manuál! 😒]
protože ta kola nejsou 15ky že? Jako že bych si je dal na Prius, abych vylepšíl aerodynamiku. Kdyby je někdo po přečtení tohoto článku nechtěl. Mě tam chybějí a v Toyotě jsou hrozně drahé.
Počkej, jak nemají vlastní názor? Jak by jim názor pomohl, když jim to někdo odmontuje na parkovišti před Kaufem? 😁
Kterej blázen by chtěl se "slabým" hybridem dělat smyky a užívat si manuál?.... jo... už vím 😁
Fakt? Tomu nevěřím. Já bych ještě přidal ten o té ruční parkovací brzdě a manuální převodovce. To v Priusu taky chybí.
To je pak samozřejmě jiná věc. Mám též pochyby, že se něco ušetří, ale reagoval jsem na ten 1g.
Vodu, pre prípad potreby, si vozím tiež. Ale že by som jedno alebo druhé vozil kvôli tomu, aby som musel dávať dole aerokryty kolies, tak to nie. (Áno, v prípade defektu to v tomto prípade inak nepôjde, pokým má človek rezervu na výmenu.)
Za bežných okolností, kto to chce dať dole, dá to dole “doma v garáži”. Alebo si ich na cestu nechám, aby som ušetril 0,01 litra spotreby na 100km a na parkovisku ich zložím, aby auto vyzeralo “namachrované”? 😒]
Za bežných okolností, kto to chce dať dole, dá to dole “doma v garáži”. Alebo si ich na cestu nechám, aby som ušetril 0,01 litra spotreby na 100km a na parkovisku ich zložím, aby auto vyzeralo “namachrované”? 😒]
taky se mi nelibi ta voda v plastu
navic urcite pitna, pritom na ruce by mohla stacit recyklovana, nekomu urcite i nerecyklovana, resp. prefiltrovana jen pres ledviny 😁
navic urcite pitna, pritom na ruce by mohla stacit recyklovana, nekomu urcite i nerecyklovana, resp. prefiltrovana jen pres ledviny 😁
je nejakej duvod, aby spotreba tyhle 2.0tsi 180kW byla vyssi, nez u podladeny 2.0tsi 140kW, kdyz se s tim bude jezdit uplne stejne a auto bude jinak +- stejny ??
Jo, stojí 3-5 stovek, ale většinou je designově nic moc (čest výjimkám) a hlavně nějaký ten kryt na první díře ztratíš... 😒 :no:
Normální liťáky žádné kryty nemají, takže je nemusíš řešit. O důvod víc tento eko-nesmysl odmítnout! 😄
Tak zrovna Škodovky v té šedi koncernových krabic umí vypadat i hezky. Nemám rád SUV, ale Kodiaq mne vůbec neuráží, je prostorný, dostatečně velký a v hezkých výbavách nezapadne ani na parkovišti v Pařížské. Tato éra Octavií 3/Superbů3/Kodiaqů se prostě Škodovce povedla, byť já nejsem jejich zákazníkem, musím to uznat.
To se líbí akorát Topperovi.... na živo to fakt nefunguje, možná trochu u i20tky, tu bych asi zkousl, kdyby byla za dobré peníze, ale ne, fakt ne.
V případě, že nemají vlastní názor. Jak by se to ale mohlo u erudovaných kupců krabicové Škodovky stát?
Souhlas. I když jsem zrovna četl u Tuscona jako výhodu "atraktivní design". Ten ja tedy moc nedávám.
Tvůj pohled na design SUV je nesmírně omezený a předpojatý, není (automobilová) "krabice" jako krabice, resp. i krabice může vypadat stylově! 😄
Pravda. Mě se vždy okamžitě rozsvítí: Pozor, magor za mnou. Bude mě předjiždět v obci přes plnou, až pojedu 50 tacho.
Mě krabicoidní Škodovky neoslovují. Funkčnost je důležitá věc, ale design taky. Spousta socialistických výrobků byla taky celkem kvalitní, ale ten design... Ta kola se k tomu vzhledu toho auta i celkem hodí, takže nechápu, v čem je spatřován problém.
Příklady z mého dětství, proč si myslím, že design je velmi důležitý
SOCIALISMUS, Československo - funkčnost k ničemu, design na pozvracení
https😐/www.google.com/url?…
KAPITALISMUS, Velká Británie
https😐/www.google.com/url?…
Příklady z mého dětství, proč si myslím, že design je velmi důležitý
SOCIALISMUS, Československo - funkčnost k ničemu, design na pozvracení
https😐/www.google.com/url?…
KAPITALISMUS, Velká Británie
https😐/www.google.com/url?…
Tak ono moc nejde o to, jestli se mi to líbí nebo nelíbí... Já bych docela dost byl rád i za jakékoliv auto a to jaké to má kola je už naprosto vedlejší věc, ne? 😁 Já, jestli ulovím nějaké to auto na - https😐/autobazar.biginzerce.cz , tak budu jedině rád a budu šťastný, že nemusím už chodit pěšourem.
Rad si to necham vysvetlit, zvlast u toho zminovaneho Priusu. Objasnis mi to prosim?
Asi by sis měl v hlavě srovnat co znamená slovo převodovka, rozhodně to je něco jiného než "řadit"
Mě teda nikterak nepohoršuje, když mě někdo předjede, ať ve vesnici nebo někde jinde. Nemám přerostlý ego, aby mě to vadilo.
Akorát že počítáš fiktivní číslo. Ta auta nejezdí za normovanou spotřebu, takže tvůj výsledek je sice pěknej, ale existuje jen na papíře a v tabulkách. Realita je jinde.
Když ony se tyhle hnusný kola dávají i na ostatní modely. Třeba Oktávka. To je tak si koupit nový auto. Tyhle originál hnoje z toho prodat a koupit si buď neorigo nebo z nějakýho staršího modelu, kdy se ještě dělaly pěkný kola.
Ano je.
2.0TSI 140kW je motor optimalizovaný na spotřebu, pracuje v nějaké variaci na Millerův cyklus (Budackův nebo tak něco).
2.0TSI 140kW je motor optimalizovaný na spotřebu, pracuje v nějaké variaci na Millerův cyklus (Budackův nebo tak něco).
Tak to už je pro mě stejně ujeté dát 12 či 19 stovek za poklice! Radši nechám plechy... já sháněl Renaulty a taky to bylo asi za 12 stovek, tak jsem se na to vykaslal.
To máte co za auta, že tachometr proměřuje o 7km/h. Pokud vím, tak odchylka je standartně okolo 4km/h.
Jsou oproti jiným u Tojky 1900 v H 1600 Kč na Opla990Kc za kus! Ale je fakt že drží a hned tak neprasknou úchyty a jsou lakované.Ono i origo plech plus kryt převyšuje cenu slušného 16" litáku 😁
Poklice za parkč but odletí praskne je hned obita od posypu a dyzajn ani nevspomiínat...
Poklice za parkč but odletí praskne je hned obita od posypu a dyzajn ani nevspomiínat...
Ani nevíš, jak mi mluvíš z duše. Mohl bych vyprávět, jak tragicky skončily moje pokusy o renovaci tapecírungu ve dveřích Peugeotu. OT: Původně jsem si myslel, že se tady člověk může dozvědět i něco okolo svépomocných úprav aut, ale dávno vím, že tady jsem kvůli tomu špatně 😒
No litej disk ti nikdo jen tak nevyloupne 😁 Neříkám, že to nejde, ale není to tak jednoduché...
přikoupit středové pokličky s krytkami šroubu. A chová se neokologicky zvýšit spotřebu a plýtvání vodou v plastu.
http😐/www.obautodily.cz/…-4-ks-1855cz121/?…
http😐/www.obautodily.cz/…-4-ks-4520cz801/?…
Já ti nějak nevím....neorigo sada stojí 3-5 stovek
http😐/www.obautodily.cz/…-4-ks-4520cz801/?…
Já ti nějak nevím....neorigo sada stojí 3-5 stovek
Tesne vedle. HSD od Toyoty neradi (v techto modelech), maji jen jednu rychlost. Takze v Priusu fakt nenajdes nic, co by "radilo"
Já si tak nějak myslím, že ty origo poklice mizí i dnes 😁 Jen se podívej, kolik stojí sada origo a kolik nějaká noname, to je vždy skoro troj až čtyřnásobek ceny.
Tak když jim to někdo odmontuje před Kauflandem tak to je win-win situace. Za prvé jim to auto zkrášlí a za druhé jim odpadnou starosti kam s tím. 😄 😄 😄
No tedy z mého pozorování jsem moc závodních ambic od Kodiaqu nezaznamenal 😁 Jedině snad ten závodní zvk osmiválce u RS TDI 😁 😁
Nemyslím si, zákazník s alespoň nějakým citem pro design si prostě pro svého nového Kóďu zvolí normální hezká kola. 😄 Výměnu těch ošklivých bude řešit až při sekundární koupi tohoto auta coby ojetiny, a to ještě chvíli potrvá. 😄
Musím říct, že ta čelní maska u RS vzbuzuje respekt. Ve zpětných zrcátkách to působí jako nějaký velký nabušený pickup. Aspoň teda v černé barvě. Vůbec mě zprvu nenapadlo, že je to Kodiaq. I ten světelný podpis je povedený.
Priuse nemusel kupovat kvůli designu. Vůbec nechápu tohle nálepkování podle vlastnictví auta.
Ja myslim, ze s trochou kvalitniho lepidla je na Prius pripevnis. Jen uz pak nesmis nikam jet...
Nediv se, vzhledem k tomu, jak je Prius extrémně nedesignový a neřidičský stroj, tak je to naprosto logická reakce na tvůj původní příspěvek. 😄
Jestli realne to nešetří nic je věc druha. Nevím jestli to něco ušetří, proto důvěřivě beru co píšou ostatní a reaguji na to.
Zapirat, zapirat, zapirat... nic nepriznavej. 😒]
Mne se z trojice Kodiaq/Karoq/Kamiq taky líbí nejvíc.
Mne se z trojice Kodiaq/Karoq/Kamiq taky líbí nejvíc.