Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Fiat Ducato: Třetí generace se neloučí ani po 15 letech

16 komentářů

Avatar - speedfred
speedfred
Však ono sa to dá, prečo nie. S P V3S tu má skúsenosť asi dosť ľudí - pure drive. 😒]
Avatar - speedfred
speedfred
Mám Ducato 16 bez adblue a Boxera 17 už s adblue.
Akoby rovnaké autá ale posed úplne iný, asi vďaka odpruženej sedačke v Ducate.
kyklop
Hmm, to nie je zrovna výhra,čo sa týka jazdy a spotreby
Meky
neviem, ako pri ducate, ale toto som si vsimol aj ja pri inych motoroch.
EURO 5 s DPF este celkom ok, EURO 6 bez mocovky velky rozdiel (k horsiemu), EURO 6 s mocovkou zase celkom dobre - a zmizol smrad, ktory EURO 5 motory stale vydavali. :yes:

Takze ak stary diesel - tak max EURO5 a ak EURO 6 tak jedine s mocovkou. :yes:
Avatar - speedfred
speedfred
Nedavno som sa zviezol na Movane a mám pocit že je lepšie ako Ducato.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Ano, V3S byla pro celé chlapy... jezdil jsem s ní asi 3 roky.
Ale nemyslím to tak, že Ducato je "ještě dobrý a dá se uřídit".

Prostě se mi v něm sedí dobře.
A řídí se skoro samo.
😄
kyklop
S tým skúsenosť nemám :yes:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Můj děda řídil náklaďák bez posilovače a uřídil.
kyklop
Chápem, mne absolútne nie. A v porovnaní s priamou konkukrenciou je to úplná katastrofa
Já Prvni_1
Asi zalezi na "zadku" - mne prave posazem a "pracovistem" vyhovuje.
kyklop
Úžitkové vlastnosti sú ok, spoľahlivosť tiež ( vo svojej triede). TO v čom je súčasné už dávno prekonané, resp. to v čom zaostáva za konkurenciou je odhlučnenie motora, podvozku a pracovisko šoféra je už v tejto chvíli už tiež ľahké retro (tým nemyslím plasty a prevedenie palubovky, ale posed, rozsah nastavenia sedačiek a volantu. ). Zostáva len dúfať, že pri tomto fl na týchto detailoch popracovali
Avatar - martin.filak
martin.filak
Osobní verze M1 měly močovinu už v roce 2018. Užitkové N1 až později.
Avatar - martin.filak
martin.filak
Může mi pisatel vysvětlit pozměněný tvar světel? Já vidím jen jinou optiku, ale vnější tvar (narážím na údajné odstranění vykousnutí ve spodní části) je přece stejný, ne? 😁
Ondřej Sommer
Táta stihl koupit Ducato ještě bez močoviny v červnu 2019.
kyklop
Po euro 6b boli slabšie motory istotne bez močoviny. 96 a 109kW. Ako Euro V išli slušne, pri Euro 6b na stlačenie plynového pedálu reagovali len zvýšením hluku a okamžitej spotreby na palubáku. Súčasné EU6D s močovinou idú o hodne lepšie a nesmrdia ako fľaša octu 😉
Já Prvni_1
do kdy se Ducato delalo bez mocoviny?