Profi
Může mi pisatel vysvětlit pozměněný tvar světel? Já vidím jen jinou optiku, ale vnější tvar (narážím na údajné odstranění vykousnutí ve spodní části) je přece stejný, ne? 😁
Úžitkové vlastnosti sú ok, spoľahlivosť tiež ( vo svojej triede). TO v čom je súčasné už dávno prekonané, resp. to v čom zaostáva za konkurenciou je odhlučnenie motora, podvozku a pracovisko šoféra je už v tejto chvíli už tiež ľahké retro (tým nemyslím plasty a prevedenie palubovky, ale posed, rozsah nastavenia sedačiek a volantu. ). Zostáva len dúfať, že pri tomto fl na týchto detailoch popracovali
Asi zalezi na "zadku" - mne prave posazem a "pracovistem" vyhovuje.
Chápem, mne absolútne nie. A v porovnaní s priamou konkukrenciou je to úplná katastrofa
Mám Ducato 16 bez adblue a Boxera 17 už s adblue.
Akoby rovnaké autá ale posed úplne iný, asi vďaka odpruženej sedačke v Ducate.
Akoby rovnaké autá ale posed úplne iný, asi vďaka odpruženej sedačke v Ducate.
Můj děda řídil náklaďák bez posilovače a uřídil.
Však ono sa to dá, prečo nie. S P V3S tu má skúsenosť asi dosť ľudí - pure drive. 😒]
EURO 5 s DPF este celkom ok, EURO 6 bez mocovky velky rozdiel (k horsiemu), EURO 6 s mocovkou zase celkom dobre - a zmizol smrad, ktory EURO 5 motory stale vydavali. :yes:
Takze ak stary diesel - tak max EURO5 a ak EURO 6 tak jedine s mocovkou. :yes: