Profi
Přihlásit pro přidání komentáře
martin.filak
Může mi pisatel vysvětlit pozměněný tvar světel? Já vidím jen jinou optiku, ale vnější tvar (narážím na údajné odstranění vykousnutí ve spodní části) je přece stejný, ne? 😁
kyklop
Úžitkové vlastnosti sú ok, spoľahlivosť tiež ( vo svojej triede). TO v čom je súčasné už dávno prekonané, resp. to v čom zaostáva za konkurenciou je odhlučnenie motora, podvozku a pracovisko šoféra je už v tejto chvíli už tiež ľahké retro (tým nemyslím plasty a prevedenie palubovky, ale posed, rozsah nastavenia sedačiek a volantu. ). Zostáva len dúfať, že pri tomto fl na týchto detailoch popracovali
Asi zalezi na "zadku" - mne prave posazem a "pracovistem" vyhovuje.
Chápem, mne absolútne nie. A v porovnaní s priamou konkukrenciou je to úplná katastrofa
Mám Ducato 16 bez adblue a Boxera 17 už s adblue.
Akoby rovnaké autá ale posed úplne iný, asi vďaka odpruženej sedačke v Ducate.
Akoby rovnaké autá ale posed úplne iný, asi vďaka odpruženej sedačke v Ducate.
Můj děda řídil náklaďák bez posilovače a uřídil.
Však ono sa to dá, prečo nie. S P V3S tu má skúsenosť asi dosť ľudí - pure drive. 😒]
EURO 5 s DPF este celkom ok, EURO 6 bez mocovky velky rozdiel (k horsiemu), EURO 6 s mocovkou zase celkom dobre - a zmizol smrad, ktory EURO 5 motory stale vydavali. :yes:
Takze ak stary diesel - tak max EURO5 a ak EURO 6 tak jedine s mocovkou. :yes: