Elektromobilita
Bojkas
12
Všichni diskutující 😒] gratulují plnoleté Tesle, která prodeji dohání stoletou koncernovou Škodu Auto s vozidly, které jsou 4x dražší, než průměrná škodovka. :yes: :yes: :yes: :yes:
Přejít do diskuze
A co z toho vyplyva?
Strasny pindy.
Drazsi je, ale je dotovana a umele prosazovana o 107.
A cim dal tim vic statu zjistuje, ze EV jsou slepa cesta. Neplatny pokus.
Tesla se vystavuje pred firmou jako fetis!
Jezdit se s ni neda, uz proto, ze nejsou kde dobijet.
Nadspotreba elektriny vyvolava "blackouty" ... a celkove poskozeni planety je nasobne vyssi.
Proste to nedava smysl.
Strasny pindy.
Drazsi je, ale je dotovana a umele prosazovana o 107.
A cim dal tim vic statu zjistuje, ze EV jsou slepa cesta. Neplatny pokus.
Tesla se vystavuje pred firmou jako fetis!
Jezdit se s ni neda, uz proto, ze nejsou kde dobijet.
Nadspotreba elektriny vyvolava "blackouty" ... a celkove poskozeni planety je nasobne vyssi.
Proste to nedava smysl.
Iba troll ako ty si stale nedokaze nastudovat financny report, ale radsej tu bude stale trollit o zisku z povoleniek 😁.
A matika ti tiez nejde 😊 Tesla je tak isto svetova automobilka ako Skoda a ak mam pouzit tvoj detinsky styl, ale teraz s pouzitim faktov a nie tvojich vymyslov: Skoda ako sucast najvacsieho automobiloveho koncernu nie je schopna ani po 116 rokoch od zaciatku vyroby za den vyrobit taky pocet nasobne lacnejsich aut ako maly startup Tesla uz po 9 rokoch vyroby 😊
A matika ti tiez nejde 😊 Tesla je tak isto svetova automobilka ako Skoda a ak mam pouzit tvoj detinsky styl, ale teraz s pouzitim faktov a nie tvojich vymyslov: Skoda ako sucast najvacsieho automobiloveho koncernu nie je schopna ani po 116 rokoch od zaciatku vyroby za den vyrobit taky pocet nasobne lacnejsich aut ako maly startup Tesla uz po 9 rokoch vyroby 😊
To je co, světová automobilka Tesla, která má skoro monopol není schopná za pomalu 10 let vyrobit tolik, co postkomunistická Škoda. Kde Tesla prodává, tak tam to auto silně dotují a zisk produkuje akorát z povolenek.
Já Tesle fandím, jsem i její akcionář, ale raději bych Hyundai Ioniq 5. 😄 To je jen takové trolleníčko a legrace z těch spalovacích ultras, kteří chtějí slyšet zvuk motoru, ale jezdí v 1.9TDi 66kW, nebo 1.2TSi, největší obhájci jsou právě z těchto skupin. ;-\ Taky pořád čtu, jak je elektro špatné, jen protože to psal nějaký plátek do titulku, ale žádná ověřená data. Další je, jak si všichni stěžují na dojezd, ale jedou maximálně jednou ročně 609km do na Istrii. Prostě výmluvy, jak si zdůvodnit, že na to auto nemám, ale nechci to říct, tak na to raději plivnu. Smutné.
Pojďme se spolu pomodlit!!! 😒]
Elone náš, jenž si v Texasu,
posvěť se elektřinu tvou.
Přijď Starbase tvou.
Buď vůle tvá jako slunce na nebi tak i solary na zemi.
Elektřinu naší vezdejší dej nám dnes.
A odpusť nám naše viny, proti přírodě,
jako i my odpouštíme našim ropákům.
A neuveď nás v pokušení dieselu, ale zbav nás od zlého benzínu.
EVmen
Elone náš, jenž si v Texasu,
posvěť se elektřinu tvou.
Přijď Starbase tvou.
Buď vůle tvá jako slunce na nebi tak i solary na zemi.
Elektřinu naší vezdejší dej nám dnes.
A odpusť nám naše viny, proti přírodě,
jako i my odpouštíme našim ropákům.
A neuveď nás v pokušení dieselu, ale zbav nás od zlého benzínu.
EVmen
Hodně se mně líbí jen exteriér, ale interiér, celková kvalita a arogance podobná sektě je nezkousnutelná. Hlavně v době kdy má člověk v elektromobilech na výběr.
Pánové neblbněte, jen winchlapce utvrzujete v jejich přesvědčení o existenci jakési Tesla sekty. Podle mě je to přesně naopak. Vztek a nenávist AntiTesla sekty vůči všem EV, kdy se používají různé nesmysly, podporované médii (žijící z inzerce ICE automobilek) a živené starostí pracovníků automobilek o své fleky, má dost daleko k rozumné debatě o výhodách a nevýhodách aut poháněných rozdílnou technologií.
Pane První. To jsou fakt pindy. Tesla je po dlouhé době velká "success story" v automotive, kterou se automobilky pokoušejí kopírovat. Dotovaná je jen v určitých státech a i tak se třeba v Německu prodalo víc pidiSmártů EQ než všech Tesel od začátku roku 2021. Pokud začnete trochu jinak myslet, zjistíte, že vám malé EV úplně stačí. Ano Tesla je v dnešní doba symbol úspěchu, stejně jako (dříve) BMW, Audi nebo Mercedes vystavený před firmou. Nabíjet je potřeba doma, protože levnější EV nejsou schopna rychlého dobití na veřejných stanicích. Žádný blackout jsem letos v Evropě nezaznamenal. Užívejte si svých aut a kašlete na plivání na malou skupinu lidí, kteří mají jiné potřeby a požadavky než vy a platí si to ze své kapsy.
_EQS_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Myslím si, že jejich důvod je poměrně jednoduchý - mají obavu, že s jejich povozem budou zařazeny mezi čmoudící socky. Jenže dokud budou normální EV auta stát od 800 tisíc výš, pak asi těžko se mohou nějak hromadně prodávat. Já jsem velký fanda EV a tak jsem si koupil ojetého Smarta ED, který má samozřejmě dost daleko do "klasického rodinného auta" ala Škoda Octávie.
Klasika: nulové argumenty, tak osobní útok.
Vlez mi na záda.
Díky tvé potroublé elektromobilitě platí všichni dražší elektriku a bude hůř.
A kromě toho drsně poškuzujete planetu a prohlubujete závislost na Číně. To teda není velká výhra, nahradit závislost na ropě závislostí na čínských feudálních komunistech.
Vlez mi na záda.
Díky tvé potroublé elektromobilitě platí všichni dražší elektriku a bude hůř.
A kromě toho drsně poškuzujete planetu a prohlubujete závislost na Číně. To teda není velká výhra, nahradit závislost na ropě závislostí na čínských feudálních komunistech.
Ale já vůbec neplivu na lidi, co z nějakého důvodu chtějí EV.
Nevadí mi to. V určité konstalaci je opravdu lepší.
Plivu po zemi kudy chodím proto, že mi banda mimózních úředníků ta EV vnucují, a to velmi agresivně, jako jediné správné řešení...
Nevadí mi to. V určité konstalaci je opravdu lepší.
Plivu po zemi kudy chodím proto, že mi banda mimózních úředníků ta EV vnucují, a to velmi agresivně, jako jediné správné řešení...
Mimózní úředníci - koho tím myslíte? Evropská komise je tvořena předsedou, kterého vybírá Evropská rada (za nás Babiš), jednotlivé komisaře navrhují jednotlivé státy a celý ansámbl pak musí schválit Evropský parlament. Velmi se mi líbí analytické pane Robejška - podle něj byl v roce 1989 tzv. demokratický svět (západní Evropa) v ekonomické krizi (z nadvýroby) a tuhle krizi popošouplo o 30 let připojení tzv. postsovětského bloku k demokratickému světu. Teď už je to všude plné aut (a dalšího spotřebního zboží) a není kam dále výrobky (ve velkém) prodávat. Pamatuju se, jak jsem byl po 89 strašně překvapený, jak levná byla ojetá auta na západě. Teď to máme doma, ojetiny jsou dostupné pro všechny za pár kaček a nová auta se snaží výrobci nesmyslně naceňovat. Jediné co je může zachránit je výměna kompletního vozového parku za něco lepšího (teď zrovna prý více ekologického).
Já ty obavy chápu, taky mívám obavy, ale racionální člověk se to nesnaží otočit a plivat na to. To jsou ty stejní, kteří si nemohli před 14 lety koupit iPhone, raději házeli hnůj, že je dotyk blbost, nevydrží to 14 dní na nabití a ten foťák? K smíchu. Dnes si za 10 koupím telefon, který má kvalitní foťák a nemusím tahat kompaktní. Nebo LCD, která neměla na kvalitní CRT. Prostě se lidí bojí, je to pochopitelné, ale jsou zbytečně negativní. Rok 2012, iMiev (keycar), holobyt, dojezd 100km za 900k, dnes za 850k e2008, dojezd 300km+ ve výbavě. Navíc, už teď je jasné, že svět jde do elektromobility, žádný Čech tomu nezabrání, je potřeba se na to koukat trochu jinak, nebo budou mít vředy.
Prej svaty elone 😂 pomodlit se, skouknout na kamere panacka v aute ve vesmiru a spat. Rano do prace s myslenkou, ze jsem součástí neceho velkeho 😂
To rozhodně nejsem.
Jen jsem Já První bez ohledu na to, kolik je za tím čísel - přes mobil se mi nedaří přihlásit původním účtem.
😒
Jen jsem Já První bez ohledu na to, kolik je za tím čísel - přes mobil se mi nedaří přihlásit původním účtem.
😒
Dneska jsem jednu potkal a bzucela. Nedávno mě tady někdo přesvědčoval, že měnič Tesly nebzuci. Bzucela úplně stejně jako Prius.
Zrovna jsem objevil další novinku.
„Nová Tesla se vzňala za jízdy. Majitel se dostal ven silou, dveřní systém selhal"
Taková lahůdka co bych neodpustil ani ojeté Dacii. Aspoň ty dveře by mohly jít otevřít...
„Nová Tesla se vzňala za jízdy. Majitel se dostal ven silou, dveřní systém selhal"
Taková lahůdka co bych neodpustil ani ojeté Dacii. Aspoň ty dveře by mohly jít otevřít...
_EQS_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jistě. Také jsem se tehdy divil, jak ochotně nás přijali. Jak by ne, užitečná banda otroků a spotřebitelů. A nějaká rovnost nebo skutečně propojení? Zapomeňte na dalších 1000 let. My jsme pro ně jen "ost". Tedy póvl, otroci a odbytiště. Dnes chudáky dokonce brzdime v jejich eko gender progressu. To byl krátký úvod do myšlení průměrného zapadoevropana.
Rozprával som sa s pánom čo pracoval na vysokom poste v US v Tesle predtým ako prešiel do Jaguaru kde sme sa stretli.
Tesla je riadená typicky americky, tj. kvartálne ciele sú jasné, musíte vyrobiť toľko a toľko, to je prvoradé. Kvalita je až na x-tom mieste.
Celkovo za mňa klobúk dole čo Elon vybudoval. Obrovské nasadenie a vytrvalosť, samozrejme aj šťastie a veľká eko podpora (či už priamo v tržbách za povolenky bez ktorých by bola Tesla v strate, alebo podporami, príp. zdanením spaľovacích motorov v iných krajinách).
Ale Teslu by som sa bál kúpiť. A to jazdím na aute v podobnej cenovej kategórii.
Teraz pracujeme na projekte v Tesla Berlín/Grünheide. Celkovo chaos, prvé auto malo schádzať z linky v júni. Teraz posun o cca 3-4 mesiace oficiálne, neoficiálne nikto nevie.
Tesla je riadená typicky americky, tj. kvartálne ciele sú jasné, musíte vyrobiť toľko a toľko, to je prvoradé. Kvalita je až na x-tom mieste.
Celkovo za mňa klobúk dole čo Elon vybudoval. Obrovské nasadenie a vytrvalosť, samozrejme aj šťastie a veľká eko podpora (či už priamo v tržbách za povolenky bez ktorých by bola Tesla v strate, alebo podporami, príp. zdanením spaľovacích motorov v iných krajinách).
Ale Teslu by som sa bál kúpiť. A to jazdím na aute v podobnej cenovej kategórii.
Teraz pracujeme na projekte v Tesla Berlín/Grünheide. Celkovo chaos, prvé auto malo schádzať z linky v júni. Teraz posun o cca 3-4 mesiace oficiálne, neoficiálne nikto nevie.
Radoslav_Chytry
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Radoslav_Chytry
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nemám zkušenost s Teslou, ale Smart se zvukově projevuje jako vlak poháněný elektřinou. Někdo tady psal o vysavači, ale to taky není ono a trolejbus má taky trochu jiný provozní zvuk.
Radoslav_Chytry
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Radoslav_Chytry
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
-GTE-
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nejenže jsme si rovni, ale dokonce velké státy typu Německo či Francie se dobrovolně vzdali rovnosti hlasů a dobrovolně dali menším státům, jako jsme my, větší váhu hlasu (máme více europoslanců na počet obyvatel), aby nebyli dopředu obviňováni, že budou chtít vládnout EU svojí velikostí.
Že malé státy, jako jsme my, se nedokáží dohodnout s dalšími malými státy a protlačit tak více věcí, je bohužel už jen náš problém.
Co se týče mýšlení průměrného západoevropana, máte pravdu, pro ně jsme póvl, stejně jako pro nás jsou póvl Rumuni či Bulhaři... Takže si nemáme navzájem co vyčítat...
Že malé státy, jako jsme my, se nedokáží dohodnout s dalšími malými státy a protlačit tak více věcí, je bohužel už jen náš problém.
Co se týče mýšlení průměrného západoevropana, máte pravdu, pro ně jsme póvl, stejně jako pro nás jsou póvl Rumuni či Bulhaři... Takže si nemáme navzájem co vyčítat...
Píšeš také absolútne kraviny, že argumenty nedávajú zmysel. Beztak budeš dookola híkať tie isté somariny, tak ako si to práve teraz predviedol.