Novinky
iHoven
Hrobař koncernu má požehnání..
Přejít do diskuze
Jojo. Ono je to docela legrační. VW určitě netoužil po nesmyslně rychlém přechodu na EV. Ale když už jsou k tomu všichni nuceni, a vrazí do toho příšerný peníze, nezbývá jim teď nic jinýho, než za EV i lobovat, aby byl ten přechod ještě víc direktivní, protože jinak by ty bazmeky "skoro nikdo" nekupoval. Bylo by překvapivé, kdyby toho kreténa Diesse vyhodili.
_EQS_
VW Group AG - je supermainstreamový lídr a má bezpochyby,
důstojného pokračovatele geniálního Ferdinanda Piecha.
BRAVWO!
důstojného pokračovatele geniálního Ferdinanda Piecha.
BRAVWO!
VW se lobovanim ujistil, ze BEV auta budou nucene prosazena, takze jedna z podminek strvani Diesse splnena. Jen mi nejde do hlavy, z ceho je budou v nemecku dobijet a kde najdou tolik zakazniku ochotnych si koupit auto, kteremu kazdou vterinou degraduji jizdni vlastnosti.
Ano, přerod VW na výrobce EV zahájil a je zárukou, že VW, z cesty přerodu od výrobce konvenčních aut se spalovacími motory na EV, pod jeho vedením neuhne. EV proč ne, ale tlačit nyní takové šunty s půltunovou baterií, obsahující desítky kil drahých kovů a ještě více nebezpečných chemikálií elektrolytu, pro reálný dojezd 250 - 300 km je katastrofa nejen pro životní prostředí celé zeměkoule (doly v Africe a v Jižní Americe, odkud se vozí ruda na zpracování do Číny, protože v zpracování kovů v Číně je díky výrobě elektřiny z uhlí daleko levnější než v Evropě z obnovitelných zdrojů a následné dovoz kovů nebo baterií do Evropy), ale i pro lidi co EV nemají jako módní doplněk k dalším vozům se spalovacím motorem a budou muset EV užívat déle než 7-8 let. A to neřeším současný stav dobíjecí infrastruktury pro EV.
CICZERO
Zceho? No když dostavime jadérky tak nás budou sosat s Rakušankama a když ne, tak elektrika samorozplozovanim dle patentů Jerryho gurmána