Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Herbert Diess zůstává šéfem Volkswagenu. Smlouvu má nově až do roku 2025

Dozorčí radě Volkswagenu se zamlouvá strategie transformace, kterou vede dnešní předseda představenstva Herbert Diess. Ve své funkci tak tento manažer zůstává i nadále.
Zpět na článek
12. 7. 2021 11:40
12. 7. 2021 11:49
Avatar - iHoven
12. 7. 2021 10:36
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - GayBoyChizek
12. 7. 2021 11:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 7. 2021 23:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Roman Horký
12. 7. 2021 10:59
Doživotní funkce
Takového génia těžko seženeš.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Midlosek
12. 7. 2021 11:40
Sebedestrukce
Sebedestruktivní mechanizmus má nastavený timer...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - _Karel_
12. 7. 2021 12:51
Re: Sebedestrukce
Jojo. Ono je to docela legrační. VW určitě netoužil po nesmyslně rychlém přechodu na EV. Ale když už jsou k tomu všichni nuceni, a vrazí do toho příšerný peníze, nezbývá jim teď nic jinýho, než za EV i lobovat, aby byl ten přechod ještě víc direktivní, protože jinak by ty bazmeky "skoro nikdo" nekupoval. Bylo by překvapivé, kdyby toho kreténa Diesse vyhodili.
12. 7. 2021 16:30
Re: Sebedestrukce
VW se lobovanim ujistil, ze BEV auta budou nucene prosazena, takze jedna z podminek strvani Diesse splnena. Jen mi nejde do hlavy, z ceho je budou v nemecku dobijet a kde najdou tolik zakazniku ochotnych si koupit auto, kteremu kazdou vterinou degraduji jizdni vlastnosti.
12. 7. 2021 23:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _EQS_
12. 7. 2021 11:49
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
12. 7. 2021 23:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _EQS_
13. 7. 2021 12:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 7. 2021 09:41
Přechod na elektrifikaci
Ano, přerod VW na výrobce EV zahájil a je zárukou, že VW, z cesty přerodu od výrobce konvenčních aut se spalovacími motory na EV, pod jeho vedením neuhne. EV proč ne, ale tlačit nyní takové šunty s půltunovou baterií, obsahující desítky kil drahých kovů a ještě více nebezpečných chemikálií elektrolytu, pro reálný dojezd 250 - 300 km je katastrofa nejen pro životní prostředí celé zeměkoule (doly v Africe a v Jižní Americe, odkud se vozí ruda na zpracování do Číny, protože v zpracování kovů v Číně je díky výrobě elektřiny z uhlí daleko levnější než v Evropě z obnovitelných zdrojů a následné dovoz kovů nebo baterií do Evropy), ale i pro lidi co EV nemají jako módní doplněk k dalším vozům se spalovacím motorem a budou muset EV užívat déle než 7-8 let. A to neřeším současný stav dobíjecí infrastruktury pro EV.
Rozbalit vlákno
1
13. 7. 2021 17:03
Re: Přechod na elektrifikaci
Velmi pravdivá slova, ze kterých mrazí... :-O :-O :-O :no: