Novinky
iHoven
Hrobař koncernu má požehnání..
GayBoyChizek
CICZERO is the BEST, Wine!
CICZERO
Sex je naaasch dělám dobře mě i tobě, nevnímás zbytky otrávený v sobě...
Sebedestruktivní mechanizmus má nastavený timer...
Jojo. Ono je to docela legrační. VW určitě netoužil po nesmyslně rychlém přechodu na EV. Ale když už jsou k tomu všichni nuceni, a vrazí do toho příšerný peníze, nezbývá jim teď nic jinýho, než za EV i lobovat, aby byl ten přechod ještě víc direktivní, protože jinak by ty bazmeky "skoro nikdo" nekupoval. Bylo by překvapivé, kdyby toho kreténa Diesse vyhodili.
VW se lobovanim ujistil, ze BEV auta budou nucene prosazena, takze jedna z podminek strvani Diesse splnena. Jen mi nejde do hlavy, z ceho je budou v nemecku dobijet a kde najdou tolik zakazniku ochotnych si koupit auto, kteremu kazdou vterinou degraduji jizdni vlastnosti.
CICZERO
Zceho? No když dostavime jadérky tak nás budou sosat s Rakušankama a když ne, tak elektrika samorozplozovanim dle patentů Jerryho gurmána
_EQS_
VW Group AG - je supermainstreamový lídr a má bezpochyby,
důstojného pokračovatele geniálního Ferdinanda Piecha.
BRAVWO!
důstojného pokračovatele geniálního Ferdinanda Piecha.
BRAVWO!
CICZERO
Geniální kojot... Figurka eqs
_EQS_
Dík, Ajatolláh 😄
Ano, přerod VW na výrobce EV zahájil a je zárukou, že VW, z cesty přerodu od výrobce konvenčních aut se spalovacími motory na EV, pod jeho vedením neuhne. EV proč ne, ale tlačit nyní takové šunty s půltunovou baterií, obsahující desítky kil drahých kovů a ještě více nebezpečných chemikálií elektrolytu, pro reálný dojezd 250 - 300 km je katastrofa nejen pro životní prostředí celé zeměkoule (doly v Africe a v Jižní Americe, odkud se vozí ruda na zpracování do Číny, protože v zpracování kovů v Číně je díky výrobě elektřiny z uhlí daleko levnější než v Evropě z obnovitelných zdrojů a následné dovoz kovů nebo baterií do Evropy), ale i pro lidi co EV nemají jako módní doplněk k dalším vozům se spalovacím motorem a budou muset EV užívat déle než 7-8 let. A to neřeším současný stav dobíjecí infrastruktury pro EV.