Dozorčí radě Volkswagenu se zamlouvá strategie transformace, kterou vede dnešní předseda představenstva Herbert Diess. Ve své funkci tak tento manažer zůstává i nadále.
Jojo. Ono je to docela legrační. VW určitě netoužil po nesmyslně rychlém přechodu na EV. Ale když už jsou k tomu všichni nuceni, a vrazí do toho příšerný peníze, nezbývá jim teď nic jinýho, než za EV i lobovat, aby byl ten přechod ještě víc direktivní, protože jinak by ty bazmeky "skoro nikdo" nekupoval. Bylo by překvapivé, kdyby toho kreténa Diesse vyhodili.
VW se lobovanim ujistil, ze BEV auta budou nucene prosazena, takze jedna z podminek strvani Diesse splnena. Jen mi nejde do hlavy, z ceho je budou v nemecku dobijet a kde najdou tolik zakazniku ochotnych si koupit auto, kteremu kazdou vterinou degraduji jizdni vlastnosti.
Ano, přerod VW na výrobce EV zahájil a je zárukou, že VW, z cesty přerodu od výrobce konvenčních aut se spalovacími motory na EV, pod jeho vedením neuhne. EV proč ne, ale tlačit nyní takové šunty s půltunovou baterií, obsahující desítky kil drahých kovů a ještě více nebezpečných chemikálií elektrolytu, pro reálný dojezd 250 - 300 km je katastrofa nejen pro životní prostředí celé zeměkoule (doly v Africe a v Jižní Americe, odkud se vozí ruda na zpracování do Číny, protože v zpracování kovů v Číně je díky výrobě elektřiny z uhlí daleko levnější než v Evropě z obnovitelných zdrojů a následné dovoz kovů nebo baterií do Evropy), ale i pro lidi co EV nemají jako módní doplněk k dalším vozům se spalovacím motorem a budou muset EV užívat déle než 7-8 let. A to neřeším současný stav dobíjecí infrastruktury pro EV.