Byla to výzva. Zrenovovat a vypiplat k dokonalosti shnilou Škodu Felicia Pickup, ke které se dostali náhodou. Bratři Martin a Ondřej Reichovi ze Stráže nad Nežárkou to zvládli. I když těžkostí zažili víc než dost…
Splácali si dohromady nějaký auto, u kterýho nevím jestli projde technickou. Postavili si ho, aby měli na čem převážet motorky. Budiž. A když ho dodělali, zjistili že ho nevyužijou a chtějí se ho zbavit? Něco mi uniká? Nebo až po dokončení zjistili, že na tom motorky nemůžou vozit, protože po sklopení zadního čela není vidět značka?
Dva roky makáš, v krvi a potu, pásový opar si uženeš, do nemocnice tě odvezou, desítky tisíc utratíš a máš.... Felicii :D to se ani nedivím, že se toho klumpru chtějí zbavit.. Taky bych se na to nemohl dívat. Ale abych nebyl jen negativista, jestli je to vyvařené koupím to za 30 tisíc ale musí to mít oficial TK
Přitom chlapi 36 a 37 let, to už by mohli mít rozum.. Felicia pickup jediná rozumná úprava vyvarit prahy zadní podbehy vpředu misky a přidat tažné pokud nemá. A za 4 roky na vrakac. Prostě hiluxe z toho nikdy neuděláš.
Jak píšeš, všechno špatně.
Od prvotního záměru přes výběr auta, přecenění vlastních možností až po zvláštní pojetí úprav a vylepšení. "Ocenit" lze snad jen, že to vůbec dotáhli do konce. To však poměr cena výkon (cena - vložené peníze, čas, zdraví a výkon - efekt, atraktivita, použitelnost, zábava, radost, prodejnost) nijak nezlepší.
Ani já bych se na ten pomník, po tom všem utrpení, nemohl dívat. Já negativista jsem, tak to nechci ani za 10.
je to pěkný, něco jsem s takovým dost najel v práci, ale oni to musejí prodat, že tam nemůžou převážet ty motorky, tak žádný rady, oni to zjistili samy i když vozík by to jistil.
Značku chtěli řešit držákem na 3. SPZ. Je možný, že to tak přes STK neprošlo (jinak to stavěli tak, aby to prošlo, proto motor a zadní bubny zůstaly původní)