Ještě mají rezervy, stačí vzít v potaz motory z F1, kde z 1.5T vyloudili +- 1400 k, ovšem při velmi nízké životnosti.
AMG svůj 2.0T vyladilo na 500 Nm, takže produkční sériový 4.0T V6 může dosahovat 1000 Nm, když by tato hodnota vydržela až k 7800 ot./min., dalo by se dosáhnout výkonu přes 809 kW (1100k)...
V6 s rozevřením 120° je správný počin - lépe se chladí motor kolem turba, sníží se těžiště a na klik. hřídeli není potřeba přesazení ojničních čepů = vysoká tuhost kliky :yes:
Nissan u budoucího GT-R by mohl z jejich 3.8T dostat mnohem víc, než dosavadních 600 k (Nismo)...
AMG svůj 2.0T vyladilo na 500 Nm, takže produkční sériový 4.0T V6 může dosahovat 1000 Nm, když by tato hodnota vydržela až k 7800 ot./min., dalo by se dosáhnout výkonu přes 809 kW (1100k)...
V6 s rozevřením 120° je správný počin - lépe se chladí motor kolem turba, sníží se těžiště a na klik. hřídeli není potřeba přesazení ojničních čepů = vysoká tuhost kliky :yes:
Nissan u budoucího GT-R by mohl z jejich 3.8T dostat mnohem víc, než dosavadních 600 k (Nismo)...