Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volkswagen Tiguan R – To jako vážně?

Volkswagen Tiguan se s nedávnou modernizací konečně dočkal také plnotučné sportovní verze. Ta dostala tradiční označení „R“, 320koňový motor a chytrý pohon všech kol.
Zpět na článek
14. 7. 2021 14:21
14. 7. 2021 14:43
14. 7. 2021 14:46
14. 7. 2021 14:31
14. 7. 2021 15:29
14. 7. 2021 15:59
14. 7. 2021 16:18
14. 7. 2021 16:35
14. 7. 2021 16:40
14. 7. 2021 21:10
15. 7. 2021 10:53
15. 7. 2021 12:49
15. 7. 2021 16:34
15. 7. 2021 17:12
14. 7. 2021 22:54
15. 7. 2021 06:45
15. 7. 2021 09:15
15. 7. 2021 10:23
15. 7. 2021 10:48
15. 7. 2021 11:41
15. 7. 2021 16:39
15. 7. 2021 22:54
16. 7. 2021 02:49
14. 7. 2021 16:23
14. 7. 2021 23:15
15. 7. 2021 06:22
15. 7. 2021 09:15
15. 7. 2021 07:36
14. 7. 2021 15:39
14. 7. 2021 16:04
14. 7. 2021 17:21
14. 7. 2021 17:26
14. 7. 2021 18:23
15. 7. 2021 11:15
15. 7. 2021 12:04
14. 7. 2021 16:32
14. 7. 2021 20:01
15. 7. 2021 06:40
15. 7. 2021 22:11
Avatar - SKAY
14. 7. 2021 14:21
Sport
Sportovní náčiní nyní lze přepravovat sportovně i s lodí na kouli :yes: . Pěkný VW.
Rozbalit vlákno
2
14. 7. 2021 14:43
Re: Sport
Pak dej vedet az to uvidis tahnout vodni skutr
Avatar - Ozzman
14. 7. 2021 14:46
Re: Sport
Položíš sedačky a jedeš, nepotřebuješ vozejk.. :D
14. 7. 2021 14:31
Předek.
Teda ten přední nárazník s těma fujtajbl pruduchama je děs. Takový francouzsko-korejsky. To snad nemohl vymyslet Němec. Brrrr.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - _Karel_
14. 7. 2021 15:29
Tiguan
Takže velice dobrý auto zmršený podělaným interiérem. Hnusný levný digitální budíky (přitom VW umí krásný mechanický), na h0vno dotykovej volant, na h0vno dotyková klima, a potah sedadel hodnej nějakýho roztomiloučkýho autíčka pro holky alá F500.
Cenovka 1,8 je těžko obhajitelná.
Rozbalit vlákno
23
14. 7. 2021 15:59
Re: Tiguan
Ako kto vo VW prišiel s update interiéru na všetko dotykové by si zaslúžil odťať ruky. Takisto nechápem sedadlám s integrovanými opierkami hlavy...
Avatar - iudex
14. 7. 2021 16:18
Re: Tiguan
Tá prvá veta platí aj pre Golf, ako bežný, ale najmä GTI a R.
Je smutné, že keď konečne Rko má špičkovú štvorkolku á la bavorácky xdrive (pri RWD platformách), že to je konečne záživné jazdenie, nie len sucho bezpečná štvorkolka s primárne predným pohonom, teda proste spravia jazdne zaujímavú otrú štvorkolku, tak to domrvia priblblým a haprujúcim interiérom (naopak v minulosti najsilnejšou stránkou VW).
A ako píšeš, všetky Rká sú cenovo len ťažko obhájiteľné, ako Golf R za 46t, Tiguan R za 51t aj Arteon R za 56t. Ešte možno T-roc R za 39t vyzerá znesiteľne, ale zase ten má ešte starú štvorkolku aj starší motor.
Avatar - Emel
14. 7. 2021 16:35
Re: Tiguan
51t? No to mi přijde slušný náhodou... to je kolik, 1,3M na naše?
235kW SUVko 4x4 bych dneska levněji nečekal.
Avatar - iudex
14. 7. 2021 16:40
Re: Tiguan
Jo, súčasná akciová cena je 51 160 eur. Problémik budú príplatky, viď test, Akrapovič, pekné disky Estoril, metla, pár komfortných prvkov a si ďaleko cez 60t.
Avatar - Emel
14. 7. 2021 21:10
Re: Tiguan
No fajn, ale v základu máš 20", metlu platíš všude a Akrapovič si holt zaplatíš (nebo ne).
Avatar - iudex
15. 7. 2021 10:53
Re: Tiguan
No vidíš a napriek tomu je testovaný model o 330t Kč drahší ako základ, takže zjavne ani topmodel R nie je úplne vybavený. Ale inak súhlasím, tie príplatky sú väčšinou zbytočnosti a nemusia byť, 20" stačia a ten Akrapovič, no, pri R4 by som chcel lepší zvuk, ale 100t by som nedal, takže by som to asi riešil aftermarketovo.
Inak by ma zaujímala konečná cena po zľave, Thomasino spomínal, že zľavy na GTI/R sa dosť zmrskli a je to systémom ber či nechaj tak, nejak ich už k múru nepritlačíš.
Avatar - Emel
15. 7. 2021 12:49
Re: Tiguan
Víš co... já to vnímám tak, že s autem týhle třídy se už pod 1M (ceník) nevlezeš, pokud to není fakt nějaký 1.5TSI FWD. Kodiaq RS je 1,27 nebo kolik. Takže pokud tohle u vás stojí 1,3M, na dvacítkách s třízónou a matrixled... tak je to vlastně na dnešní dobu dost fajn cena.
Těch našich 1,55 už je horší.
Avatar - iudex
15. 7. 2021 16:34
Re: Tiguan
Dobrá cena... ako sa to vezme. Ak to berieš, že to má rovnakú techniku, ako Golf R, pritom je to väčšie, priestrannejšie a imidžovejšie auto, tak ten príplatok 5200 eur oproti GR dáva logiku a je akceptovateľný.
Len mne príde priveľa aj tých 46t za kompaktný mainstreamový hotheč so štvorvalcom, takže sa už privysoko začína a ešte navyšuje.
Ale asi som proste cenovo zaspal a nedokážem sa zmieriť s cenovou realitou (rovnako ako sa nedokážem zmieriť s cenovou realitou nehnuteľností). :-[]
Avatar - Emel
15. 7. 2021 17:12
Re: Tiguan
Tak hlavně je lepší 51t€ než 1,54MKč :-D
14. 7. 2021 22:54
Re: Tiguan
ani ten T-Roc. já to byl omrknout, pro sebe do mesta... a ten vnitrek za 40k? no tak to díky. muj megane 2014 za 14 ho má lepší.
Avatar - miromen
15. 7. 2021 06:45
Re: Tiguan
Tak jestli byl nejsilnějši strankou předchoziho golfu interier, respektive jeho ergonomie tak, už se ani nedivim, proč jsou majitele po přechodu na 8 generaci z ni tak nadšeni. Ona 7 generace dostala po FL hybridni ovladani a navic ma utopenějši displej, ktery neni tak v zornem poli jako u generace 8. A vicemeně tiguan vyfasl do prehystorickeho interieru vlastně stejně jako ta 7 generace golfu moderni dotykove ovladani ještě ve většim množstvi což mi přijde ještě horši.
Jinak neuraž se, ale mam z tebe dojem, že kdyby na tebe vyskočila na monitoru hlaška "pravě jste vyhral iphone" tak ty na to klikneš.
15. 7. 2021 09:15
Re: Tiguan
o akom hybridnom ovladani u Golf 7 FL hovoris?

Pristojovka bola na vyber analogova alebo digitalna.
Radia a navigacie vsetky okrem najvyssej (ktoru si zakupilo tak 1-2%) mali po stranach dve otocne ovladace.
Klima bola tlacidlova, takisto na vsetko ostali gomfiky ako pred FL...
Avatar - miromen
15. 7. 2021 10:23
Re: Tiguan
Abych to upřesnil tak jsem měl na mysli verze GT a R, ktere majitele po přechodu rozebirali.
https://www.auto.cz/…vdu-je-tak-dobry?…
15. 7. 2021 10:48
Re: Tiguan
jedinym rozdielom u GTI/R bol povinny digitalny kokpit, ostatne veci ostavali vsetko s tlacidlami. Ak si clovek nepripatil za nezmyselnu navigaciu bez tlacidiel, co v praxi nemala funkcie navyse.
Avatar - miromen
15. 7. 2021 11:41
Re: Tiguan
To ja netušim jak na kterem trhu byly určeny vybavove stupně a jen jsem zaznamenal velky rozptyl v tom jak kdo vyhodnocuje přechod z jednoho ovladani na jine a to zcela odlišne.
Avatar - iudex
15. 7. 2021 16:39
Re: Tiguan
Ad posledná veta: ako obvykle si hrubo mimo, ale že úplne. Ak máš taký zlý odhad aj v iných veciach, tak to mi je Ťa ľúto. ;-)
Avatar - miromen
15. 7. 2021 22:54
Re: Tiguan
Mysli si co chceš, ale obvykle mam často pravdu a v realnem životě s tim mam občas i problem. Holt, když se blahova představa jinych ukaže jako mylka tak se to vzteka A dojem z tveho vystupovanu u mě nevznikl jen tak. Určitě tě vnimam jako velice rozumneho a uvažliveho nejen diskutera jen mi přijde, že nezřidka podlehaš jistym faktorum z kterych dělaš unahlene až zbrkle zavěry.
Jinak ano přišel podnět a proto ten dojem...a věř nebo ne, ale často se s tebou shodnu jen najevo ti dam tu neshodu.
Avatar - white label
16. 7. 2021 02:49
Re: Tiguan
Prostě v případě iudexe jsi byl s tím svým slavným odhadem úplně mimo a okecávat to samochválou je trapné a zoufalé. Uber samochvály, přidej pokory a hlavně sebereflexe.
Avatar - Ozzman
14. 7. 2021 16:23
Re: Tiguan
No on ani ten klasicky Tigi moc nevynika interierem, prvni generace byla znacne bytelnejsi. Dost mne zarazi, co VW dokaze udelat u Passatu a pak tady. Ale na mensi SUV tcross a troc to nema
14. 7. 2021 23:15
Re: Tiguan
Přesně. Mně se interiér Tiguanu nelíbil už když byl novinka, příliš podobný Golfu 7 a to už je 9 let starý interiér! Celkově mi na SUV nesedí. Rovnou bych vypíchl Kodiaq/Karoq, což je taky koncerovnový recyklát, ale interiér jim ušili na míru.
Avatar - Ozzman
15. 7. 2021 06:22
Re: Tiguan
Moje řeč, Kodiaq mi z trojice bratříčků Tarraco X Tiguan přišel nejlepší, naopak Tarraco mne v interiéru hodně zklamalo nejen v kabině, ale i v zavazadlovém prostoru, kde byly ošklivé zátěžové koberce, tady se opravdu nevidím dominanci Kodiaqu, je to slušně postavené auto.
15. 7. 2021 09:15
Re: Tiguan
ono Tiguan II (ani Tiguan I) nikdy nedosahovali kvalitou interieru na Golf VII.
Avatar - 3_diamanty
15. 7. 2021 07:36
Re: Tiguan
Jo ... tie ešte klasické VW budíky sú parádne... ešte aj tie v starom lupe lepšie vyzerajú ako tieto priserne lacné palubovky co ponúka VW dnes ... strašne lacno a zraniteľné na mňa pôsobí cely ten predisplejovany chaos ktorý dnes vládne v nových autách... ono aj hodinky mam radšej rucickove .. digitálky za pár supov fakt nemusím
14. 7. 2021 15:39
Nevim, RS Q3?
Sám tyhle výkřiky v diskusích nemám moc rád, ale Audi RS Q3 s pětiválcem je v základu jen o sto táců dražší... A za těch výslednejch 1.9 milionu už bude mít taky v podstatě všechno. A bez dotykovejch hovadin.
Rozbalit vlákno
21
Avatar - SKAY
14. 7. 2021 16:04
Re: Nevim, RS Q3?
Nebude tam je snad za příplatek i bez.pás.....
14. 7. 2021 16:56
Re: Nevim, RS Q3?
Pokud si odpustíš keramický brzdy a věci z programu Exclusive (které VW ani nenabízí), tak to překvapivě fakt celkem vychází... jinak se pochopitelně dá RSQ3 dokonfigurovat i přes dva míče v pohodě...
14. 7. 2021 23:08
Re: Nevim, RS Q3?
Tiguan R základ 1.546M. Q3 RS ceník 1.778M. Rozdíl 232k, Tiguan lepší výbava, ačkoliv mezi těmito verzemi už to není tak velký rozdíl jako u základních Audi modelů. Jako je to relativně blízko...ale úplně bych neřekl, že kdo kupuje Tiguan R, tak by měl připlácet za Q3 RS. Respektive pokud si člověk chce udělat konfiguraci dle vlastních představ tak se bavíme o mnohem větším rozdílu.
Avatar - _Karel_
14. 7. 2021 16:07
Re: Nevim, RS Q3?
Souhlas, ale bez jakýhokoliv zkoumání čísel mi Q3 přijde (minimálně uvnitř) znatelně menší.
14. 7. 2021 16:47
Re: Nevim, RS Q3?
Pokud vynecháme Tiguan Allspace, tak by Q3 měla být snad celkem srovnatelná. Zvenku vlastně identická, zevnitř no nevim... ale že by to byl takový zásadní rozdíl? Dokážu si ale představit, že minimálně kufr bude určitě menší díky splývavější zádi. Ale zase ne každý půjde po maximalizaci prostoru. Pro mě osobně "by" to každopádně byla validní alternativa...
Avatar - wakantanka
14. 7. 2021 20:46
Re: Re: Nevim, RS Q3?
A nie je veľkostne k Tigimu skôr Q5? Q3 by mala byť o triedu nižšie či?
Avatar - Ham.
14. 7. 2021 21:48
Re: Re: Nevim, RS Q3?
Ne, scadar má pravdu, stejná třída k Tiguanu je Q3, stejná platforma MQB, motory napříč, stejné rozměry plus mínus pár milimetrů. Q5 s motorem podél je delší, širší a je o třídu výše.
Avatar - Ham.
14. 7. 2021 17:21
Re: Nevim, RS Q3?
Bohužel ta RS Q3 je postavená ještě na starší verzi MQB a nemá aktivní zadní diferenciál jako třeba nová RS3 nebo tento Tigi. Zkoušel jsem oba a jízdně je Tiguan R jiná liga a i přes nižší výkon a čtyřválec je Tigi daleko zajímavější auto třeba i zvukově, R5 je v poslední generaci šíleně udušený kdežto ten Akrapoviče v Tigim stojí za každou vynaloženou korunu z těch 100 táců, jen se trochu divím, že to vůbec prošlo přes současné normy. A pro přesnost rozdíl v ceně je 160 tczk.
14. 7. 2021 17:24
Re: Nevim, RS Q3?
To je dobrej blábol.
14. 7. 2021 17:56
Re: Nevim, RS Q3?
Pětiválec zní pořád líp i udušenej tim OPF filtrem a softlockem na otáčky na neutrál. Akrapoviče na tom tiguanu je nejvíc nesmyslnej příplatek, protože to tak max prdne stejně jako starej superb s klapkama. Pops & bangs to má pak jenom když podřadíš na dvojku. Celkově to auto pro mě bylo zklamání hlavně zmíněnou odezvou na plyn. 320 koní co jede hůř jak 280 v supu MY2015.
Avatar - Ham.
14. 7. 2021 18:23
Re: Nevim, RS Q3?
- udušený OPF filtrem i výfukem dnes už nezní nijak, v jediném případě zní R5 v RS Q3 lépe, při otevřených kapotách, kdy je skutečně slyšet 5 válcová melodie, v běžných jízdních režimech ten Akrapovič jasně vede. Ale fajn, vnímání zvuku je individuální a nebudu ti to vymlouvat.
- Co Ti ale budu vymlouvat je blábol o 320 koních jedoucích hůř než 280 koní v Supu. Je to změřené a tudíž objektivní a je to přesně naopak. 320 koní v těžším autě s aerodynamikou cihly jede lépe než 280 koní v supu.
https://zeperfs.com/…uel9099-6528.htm
14. 7. 2021 18:28
Re: Nevim, RS Q3?
Ok beru. Řečí čísel a při přepnutí na "RACE" bude rychlejší o 1,3s na 200. Pocitově je to naopak.
Avatar - iudex
15. 7. 2021 10:19
Re: Nevim, RS Q3?
Jj, tento názor som už viackrát zaregistroval, teda že 2,0TSI s Akrapovičom znie prekvapivo dobre a naopak R5, známa famóznym zvukom, sa v najnovších verziách dosť zvukovo utlmila a už to nie je ono.
Druhá vec už je cena za toho Akrapoviča (píšem nižšie).
15. 7. 2021 12:34
Re: Nevim, RS Q3?
V době yt si to snad můžeš najít na netu ne. RSQ3 2021 exhaust vs Tiguan R.
Avatar - iudex
15. 7. 2021 16:40
Re: Nevim, RS Q3?
V dobe YT som priame porovnanie nenašiel. A porovnávať dve rôzne videá s úplne inou úrovňou zvuku (jedno nahraté na profi kameru s externým mikrofónom a druhé na mobil), to má výpovednú hodnotu ako Topperove vyhlasovania kráľov segmentu. ;-)
Avatar - iudex
15. 7. 2021 10:44
Re: Nevim, RS Q3?
Ten Akrapovič znie výborne, úplne ale nesúhlasím s tým, že stojí za každú korunu. 100t Kč, resp. u nás 3650 eur, je sakra veľa za výfuk. Ide predsa o vrcholný model R, najvýkonnejší model a príde mi trochu na hlavu, aby som si najšportovejší model musel za drahý príplatok upravovať, aby znel, ako má. Dobrý zvuk mohol a mal byť v sérii. A i tak, 100t za výfuk je šupa, ja som si na GTI dával robiť custom výfuk na mieru, bol to cat-back systém a stál tuším 650 eur, teda o rovné 3000 menej, ako tento Akrapovič. Ja viem, značka/meno, ale aj tak je to priveľa.
Avatar - Ham.
15. 7. 2021 11:15
Re: Nevim, RS Q3?
Klidně dej do placu mainstreamová auta, které mají zvuk jako ten Akrap v sérii. Dnes už je zvuk problém i u aut jako je 911, to udušení dpf (a asi i nějakými novými hlukovými normami) je tam evidentní.
A cena není jenom značka/jméno, je to také materiál. Většina výfuků dělaná na míru je pořád jenom z nerezu, tohle je z titanu (ten výfuk přežije v pohodě to auto). Switchni na titanové výfuky na míru a jsi v řádu několika tisíc eur, za tisíc eur seženeš možná titanový výfuk na motorku nebo spíš skútr.
https://www.baum-bmwshop24.de/…f10-18302344071/?…***RIsAPctr7wt1L6hIUkrtwFY21dDfkr_MhWxC-wDJOYU_wuqDbZQwSA3JKcVK0AaAolOEALw_wcB
Avatar - iudex
15. 7. 2021 11:34
Re: Nevim, RS Q3?
Napr. i30N, to si aj v súčasnosti zachováva výborný zvuk výfuku. A sériovo.
Ja samozrejme beriem, že titán nie je nerez, cena je niekde inde, ale titán ako materiál nemá nič do činenia so zvukom, to je skôr ako píšeš otázka životnosti a trochu imidžu. Ale dnes nie je doba Favoritov, kde sa výfuky menili ako ponožky, lebo prehrdzaveli za pár rokov, kvalitný nerezový výfuk vydrží rovnako ako celé auto.
P.S. Výfuk na desaťvalcový bavorák bude asi niekde inde ako výfuk na štvorvalcový VW. Tu je Akrapovič na GGTI za 1977 eur: https://www.akrapovic-auspuff.com/…2019-MTP-VW-T-3H a iné značky sú ešte lacnejšie.
Avatar - Ham.
15. 7. 2021 12:04
Re: Nevim, RS Q3?
Titan je především lehčí, takže úspora hmotnosti. Ten odkaz je jenom zadní díl výfuku, nikoliv celý výfuk. Prostě cena kolem 100tczk za titanový výfuk je zcela přiměřená nikoliv kvůli značce, ale kvůli materiálu. Kdo nechce není nucen tu částku dávat, i se standardním výfukem to nemá nijak špatný zvuk. Viz. čas 1:30 porovnání standardního výfuku s CTR.
https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - iudex
15. 7. 2021 15:51
Re: Nevim, RS Q3?
OK, úsporu hmotnosti beriem, to je benefit. Inak ten zvuk vyzerá na tomto videu celkom dobrý, na iných videách to neznelo tak dobre. Keby to bolo skutočne takto, tak Akrapovič či iný výfuk neriešim.
14. 7. 2021 16:32
Rozměry pneu
Máte v těch rozměrech pneu hokej. Ještěže jste si je vyfotili.....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
14. 7. 2021 17:00
K čemu?
Vždyť to nemá pořádný motor ani manuální převodovku... :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - HorstSchimanski
14. 7. 2021 17:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 7. 2021 20:01
Za tyhle prachy?
Radeji Treba Stelvio…lip vypada, ma lepsi prevodovku, lepsi podvozek a vzhledem ke srovnatelnemu “sportovnimu” zamereni techto SUV, jezdi o tridu lip :yes:
Rozbalit vlákno
60
14. 7. 2021 20:11
Re: Za tyhle prachy?
Tiguan R jsem neřídil ale Stelvio se samosvorem háže ***kou moc pěkně. Nádherně se řídí plynem. A to řízení mňam.
Avatar - Emel
14. 7. 2021 21:19
Re: Za tyhle prachy?
Každému dle jeho gusta. Mně se Stelvio nelíbí... a je o level pomalejší (230 a 5,7). Kdybych jo musel silný SUV... no, šel bych se projet, ale z těhle dvou by to byl spíš Tiguan.
PS: předpokládám, že jsi s eRkem nejel...
Avatar - Ozzman
14. 7. 2021 21:35
Re: Za tyhle prachy?
Tady se shodneme, když už SUV, musí to vypadat alespoň trochu jako Offroad a být hranaté a né jako zvýšený hatchback.
14. 7. 2021 22:11
Re: Re: Za tyhle prachy?
Stelvio zvýšený hatchback jo???
Avatar - Emel
14. 7. 2021 22:36
Re: Re: Za tyhle prachy?
Svým způsobem jo. Designér se evidentně snažil, aby ten zadek vypadal co nejmíň jako "SUV krabice"... jenže ty barokní tvary pak působí trošku "tlustě". Dá se to léčit velkejma kolama a hezkou barvou... ale úplně ideální to není ani pak
https://evolution.skf.com/…red-1920x915.jpg

Druhá věc je pak přední maska. Za mě je to tak 2-... nejsem úplně nadšený, 159 i třeba 147, Zagato apod... prostě nízká světla... toho se měla Alfa držet. Na Giulii je to asi nejlepší, na Stelviu je to trošku slabší. Jezdí jich málo, tak se člověk otočí...

Tiguan... ty 21" jsou overkill, nikdy jsem neměl opticky rád nízkoprofily na SUV. A světla před fl se mi líbily víc. eRkovej čumák vypadá na fotkách trošku přehnaně, naživo to ale je tak akorát. A obecně mi ty rovné linie na SUV lahodí víc.
Avatar - speedfred
14. 7. 2021 23:58
Re: Re: Za tyhle prachy?
Jednu AR doma mám ale "no fans" a Stelvio sa mi páči, tento Tigi R sa ale exterierovo podaril.Páči sa mi. :yes: Druhá vec je či by som vypaltil za T R tie peniaze.
Avatar - Emel
15. 7. 2021 08:56
Re: Re: Za tyhle prachy?
Tak pokud je u vás TigiR za 51t€, tak je to dost vstřícná cena podle mě.
Obecně mi myšlenka nabušeného SUV nic moc neříká, však Alfě jsem vyčítal, že raději dělá Stelvio než Giulii SW... ale zase na druhou stranu mi silnej motor vždycky udělá radost, tak pokud už bych jó chtěl SUVko, tak asi proč ne.
15. 7. 2021 09:18
Re: Re: Za tyhle prachy?
51 je v cenniku, realita po zlavach od dilera bude este vyrazne nizsia ;)
Avatar - Emel
15. 7. 2021 09:54
Re: Re: Za tyhle prachy?
Asi jo... i když jestli je to akční cena, tak už to nemusí bejt tak žhavý.
Avatar - iudex
15. 7. 2021 10:47
Re: Re: Za tyhle prachy?
Zabudni na veľké zľavy, doba sa zmenila a VW už Ti na takéto auto dá zľavu len v jednotkách percent (ak vôbec). Najmä na športové modely (GTI, R) je aktuálna ochota dávať nejaké zľavy na bode mrazu.
15. 7. 2021 10:49
Re: Re: Za tyhle prachy?
Nehnevaj sa, ale myslim ze o zlavach na VW v SR viem trosku viac, kedze je to sucast mojej prace ;)
NIkto nepisal o 20%0 zlavach, ale "jednotky %" v realite znamenaju u Tiguanu R za 50-60.000 napriklad aj 5.000 ;)
Avatar - iudex
15. 7. 2021 10:56
Re: Re: Za tyhle prachy?
Predajca? Tak super, aspoň sme pri zdroji. Tak povedz, koľko sa dá na Rkový model? 5%, 7%? Viac asi nie. A silne pochybujem, že to bude cez 11%, ako som dakedy dostal na GTI.
15. 7. 2021 11:24
Re: Re: Za tyhle prachy?
Nie som predajca.
Nie su objektivne dovody, preco by to neslo zlava na urovniach ako v minulosti.
Avatar - iudex
15. 7. 2021 11:40
Re: Re: Za tyhle prachy?
OK, nechcem narúšať Tvoju anonymitu. Ale tvrdíš, že predajca vie aj dnes poskytnúť rovnaké zľavy ako v minulosti, teda nie sú nijaké obmedzenia od importu? Je to teda len na (ne)ochote konkrétneho dílera?
15. 7. 2021 14:11
Re: Re: Za tyhle prachy?
Ziaden importer podla zakona nemoze obmedzovat vysku zliav, co dava predajca zakaznikom (pokial ich importer 100% nevlastni).
Na to mame protimonopolne/protikartelove pravo.

VW import nic take samozrejme nerobi, cena je cisto na predajcovi.

U inych znaciek (najma z mainstreamu) mam ale silne podozrenie, ze to prave tak funguje - clovek napise email na 5 dilerov a dostane naspat rovnaku cenu.

A podobne aj pri mnohych inych produktoch ako napr bicykle a podobne, minule som majitela cykloobchodu pocul, ze vravel ze na Cube nemoze dat zlavu, lebo ak by to zistil importer, mali by problem (to je protizakonne). Ze zlavu moze dat, len ked z bicykla spravi predvadzacku.
Avatar - iudex
15. 7. 2021 14:18
Re: Re: Za tyhle prachy?
K tomu kartelu: tak bol to práve VW, ktorého dílerom dokázal protimonopolný úrad kartelovú dohodu: https://ekonomika.pravda.sk/…utu-6-7-miliona/
15. 7. 2021 14:36
Re: Re: Za tyhle prachy?
To sa tykalo niecoho spred cca 10 rokov, co som pocul tak nejakych konkretnych obchodnych pripadov, kedy sa udajne par dilerov dohodlo.

Viaceri dileri to vraj napadli a sudia sa, kedze s tym nemali nic spolocne no pokuty dostali uplne vsetci (islo o to,ze niekto sa sam iniciativne priznal a namocil do toho vsetkych konkurentov).

Prave to je absurne, ze VW dostali pokutu a je to jedna z mala znaciek, ktora dava vyrazne zlavy nad ramec cennikovych cien aj beznym ludom.
15. 7. 2021 14:44
Re: Re: Za tyhle prachy?
inak ale celkom tieto protikartelove pokuty vo vysokokonkurencnych odvetviach ako automobily nechapem.

Ved ked jedna znacka nebude davat zlavy, nikomu nic nebrani kupit si hocaku inu z X dalsich znaciek na trhu.

Nie su to komodity, ktore nemaju konkurentov (pripadne len minimalny pocet), tam to logicky ma vyznam.
Avatar - iudex
15. 7. 2021 16:28
Re: Re: Za tyhle prachy?
Reagoval som príspevkom 15:56, ale nedopatrením sa pridal ku komentáru nižšie.
Avatar - fOE
15. 7. 2021 09:00
Re: Re: Za tyhle prachy?
Nevypalil. Tohle za ty ceny v CR je leda pro zariteho fanouska, nebo pro nekoho kdo to koupi jako predvadecku s 10k na hrbu a -35% z ceny. I kdyz uznavam, lidem do hlav nevidim, takze pokud tu je nejakej realnej potencialni kupec tak si rad prectu duvody. Ja vazne zadne nevidim.
15. 7. 2021 09:19
Re: Re: Za tyhle prachy?
kde sa daju kupit VW predvadzacky s 10tis km a zlavou 35% oproti cene noveho?
Ak mas tip posli, take ceny som nevidel ;) jedine ze by to bolo nieco takmer dva roky stare, coho sa nevedia zbavit
Avatar - fOE
15. 7. 2021 11:33
Re: Re: Za tyhle prachy?
Tohle mas s 32% slevou.
https://suchen.mobile.de/…uge/details.html?…

U passatu se na 35% urcite dostanes. U audi i vic, kolikrat i u Erstzulassung. ;-)
15. 7. 2021 14:13
Re: Re: Za tyhle prachy?
najdi mi prosim dilersku predvadzacku Passat v SR/CR, kde mas zlavu 35% oproti novemu.
Predvadzacka je podla standardov do 12 mesiacov a 10.000 km od prihlasenia.

Fakt netusim, ako by mal diler dat zlavu 30-35% ak nechce ist do vysokej straty.
Okrem par importerskych aut (mozno 3-4 rocne), co sa obcas predavaju s takymi zlavami (kedze su to full vybavene drahe auta) nic take nie je.
Avatar - iudex
15. 7. 2021 15:56
Re: Re: Za tyhle prachy?
Tak to je taká širšia diskusia, či úplne voľný trh, alebo regulácia, tiež na toto nemám jeden názor, skôr záleží na odvetví a trhových podieloch. Automotive je vysoko konkurenčné prostredie, ale súčasne pozícia VW (jednak VW samotného, o koncerne vôbec nehovoriac) je natoľko silná, že jeho rozhodnutia hýbu trhom, u nás je tuším predajnou dvojkou či trojkou za Škodou. Takže keď sa díleri trhovej dvojky dohodnú, že nebudú dávať zľavy, tak sa to pochopiteľne zákazníkov silne dotkne a tu argument, že ak sa im nepáči, môžu ísť inde, nie je akceptovateľný. Proste ide o postavenie na danom trhu.
Avatar - Emel
15. 7. 2021 16:09
Re: Re: Za tyhle prachy?
Je mi těch dealerů docela líto. V dnešní době internetu je vyčůraný spotřebitel v dost komfortní pozici... jen přeposílá nabídky od jednoho dealera těm ostatním... tohle nemám moc rád a asi by mi ani nevadilo, kdyby dealer neměl na cenu vliv a jen zprostředkovával prodej od výhradního zastoupení a měl z toho fixní provizi a ty jako kupec ses rozhodoval jen podle úrovně služeb.
Avatar - iudex
15. 7. 2021 16:26
Re: Re: Za tyhle prachy?
Tak ja som práve tým vyčúraným spôsobom dosť ušetril. A tiež ma to nebaví vypisovať a handlovať a strácať tým čas, najradšej by som rovno kupoval, ale trh je tak nastavený, že s tými zľavami sa automaticky ráta a kto si ich nevypýta, prepláca.
A nemyslím, že chudák díler išiel domov hladný, lebo prerobil, ak by to nebolo obojstranne akceptovateľné, tak proste zmluva nie je.
Samozrejme ak by neboli zľavy, kupujúci by mali situáciu hodne jednoduchšiu, proste porovnám od stola cenníky a kupujem, všetko je jasné. Ale akonáhle jeden hráč na trhu zľavy dáva, mení sa situácia a ty musíš zisťovať, či je cenníkovka skutočne konečná, alebo sa (v extréme) dostaneš o tretinu nižšie.
15. 7. 2021 18:01
Re: Re: Za tyhle prachy?
Takto vysoké slevy se dávají velkým fleetům, ale často jen na vybrané modely a specifikace. Dneska v tom hrají role i emise a paradoxně zrovna tyhle top modely umí v těch fleetech i ty nejvyšší slevy, protože pokud logicky vezmeš do firmy něco co je nad emisním plánem, tak šetříš automobilce rozpočet na emisní pokuty a o to vyšší sleva může být. Takže Tiguan R za mě míří přesně tímto směrem. Máš fleet plný Golfů, Passatů a pro náročnější máš skvělou odměnu (nebo klidně majitele v menší firmě). Jednotlivec by to koupil za 1.5M, firma s fleet slevou a bez DPH se dostane na 800-900k.
Avatar - Emel
15. 7. 2021 22:28
Re: Re: Za tyhle prachy?
Jak šetříš automobilce rozpočet na emisní pokuty? Pokud si fleet registruje tohle auto, tak Volkswagen za to zaplatí pokutu, ne?
15. 7. 2021 23:45
Re: Re: Za tyhle prachy?
Myslel jsem emisní průměr vlastního fleetu. Dnes se při cenách kouká na kde co...a i kdyby, je to prostě bonus při tom objemu co fleet udělá. Taky pro VW furt lepší prodat Tiguana za 1+M se slevou než za 600k nějaký základ. Těch faktorů je prostě hodně. Co chci říct, k těm vysokým slevám se dá dostat, ale není to automatické.
Avatar - Emel
16. 7. 2021 11:22
Re: Re: Za tyhle prachy?
Pořád mi to není jasné. Automobilka platí pokutu za každý gram, o který překročí limit.

Tiguan R má 224g, to je 129g nad limit. Za gram se platí 95€, takže za jeden prodaný Tiguan zaplatí VW 12.255€ pokuty, řádově 310t... a je úplně jedno, jestli ho prodá do fleetu nebo soukromé osobě. A nebo prodá dost ID na to, aby se to vykompenzovalo.

Že dokážeš koupit Tiguana R za milion dost pochybuju... osobě tipuju, že menší firma bude někde na 10-15% a velkej fleet třeba na 20-25%... ale aktuální zkušenost nemám.
Avatar - white label
15. 7. 2021 15:14
Re: Re: Za tyhle prachy?
V principu ano.
Už na první pohled vidím crossover.
14. 7. 2021 22:16
Re: Re: Za tyhle prachy?
To jsi ho asi viděl z hodně rychlého vlaku co???😂😂😂
Avatar - Ozzman
14. 7. 2021 22:27
Re: Re: Za tyhle prachy?
Ne, viděl jsem ho hodněkrát naživo, je tak divné, že u SUV mi neimponují tyhle kulaté tvary ? Já nepopírám, že jezdí dobře..
Avatar - white label
15. 7. 2021 15:25
Re: Re: Za tyhle prachy?
Stelvio je (podobně jako třeba Macan) crossover jak vyšitý, SUV tomu říká marketing, který je zřejmě přesvědčený, že za SUV si může říct o více peněz, než za crossover.
Pokud by měl takový Opel Signum (svého času) crossover verzi, bylo by to takové Stelvio od Oplu.
Avatar - miromen
15. 7. 2021 06:55
Re: Za tyhle prachy?
Opravdu musi ? Na to je nějake pravidlo či co...u těch offroadu bych to i chapal, ale aby SUV muselo vypadat jak krabice od bod misto toho, aby vypadalo civilněji a vic připominalo auto bych určitě nepředpokladal.
Avatar - Ozzman
15. 7. 2021 07:23
Re: Za tyhle prachy?
Mne se ale tyhle zvýšené hatchbacky nelíbí, tohle je můj názor, nikomu ho nevnucuji :) Ono totiž většinou, když nemají trochu krabicovitý tvar, tak mívají naprd kufr, tedy hlavně prostor nad roletkou díky svažité střeše.. stejný jako u hatchbacku.
Avatar - miromen
15. 7. 2021 10:24
Re: Za tyhle prachy?
Takže nemusi a praktickou stranku vubec neřešim. :-)
Avatar - Ozzman
15. 7. 2021 11:22
Re: Za tyhle prachy?
Když neřešíš, proč tedy SUV? Ve všem horší, než klasické koncepce, proč né kupé? sedan? hatchback ?.... a SUV Sport Utility Vehicle, takže ?

Jen se ptám, proč SUV ?
Avatar - miromen
15. 7. 2021 11:50
Re: Za tyhle prachy?
No pravě sportovně užitkove. A o tom co obecně vypada sportovněji jestli krabicoid nebo něco s odvažnějšimy a dynamičtěšimy tvary asi nema cenu nějak hovořit. A užitečnost u vyššich aut neni určitě jen o zavazadelniku byť předpokladam, že ten bude opět obecně větši než u klasickych kompaktu. Je mi jasne, že pokud ma nějake SUV pravidelne a krabicoidni tvary tak s největši pravděpodobnosti bude co se přepravni kapacity tyče na tom lepe než to vzhledově vic sportovni SUV což nemusi samo znamenat, že nebude mit dostatek te přidane užitne hodnoty.
Avatar - Ozzman
15. 7. 2021 12:10
Re: Za tyhle prachy?
No, to máš asi pravdu, tady je definice dle wiki:
"SUV (zkratka anglického sport utility vehicle, česky sportovní užitkové vozidlo) je kategorie automobilů, která kombinuje výhody terénních vozidel, tedy schopnost pohybu i mimo silnice, robustnost či větší vnitřní a zavazadlový prostor, s pozitivními vlastnostmi silničních osobních vozidel (komfort, ovladatelnost na silnici)"

Takže to má být auto, které se nebojí terénu, což si trochu protiřečí s ním sportovat po silnici, já to sport chápal spíše jako auto, které mne odveze za sportem mimo silnici :D

Já osobně beru SUV jako auto, co odveze rodinu, náklad a vyveze mne na hory či na chatu, kde nejsou zpevněné cesty, proto mam rad ty krabicoidní tvary, když už, ale dnes mi pořád příjde lepší si koupit pro prostornost klasické kombi a pro zábavu hatch či coupé.
Avatar - miromen
15. 7. 2021 12:24
Re: Za tyhle prachy?
Ale jo prostě osobity přistup. Ja si stejně myslim, že už davno nechci psat většina, ale spousta lidi ani nějak neřeši benefity kategorie SUV, ale spiš řeši to, že to musi byt SUV a teď jen, ktere konkretně.
Jinak taky bych řekl, že kombik byť s menši litraži bude praktičtějši než SUV.
Avatar - Ozzman
15. 7. 2021 12:52
Re: Za tyhle prachy?
No jasné, je to přesně jako píšeš, a proč to musí být SUV? Asi proto, že je to prostě moderní... nevím :)
Avatar - miromen
15. 7. 2021 13:46
Re: Za tyhle prachy?
Možna lepe nevědět. :D
Vlastně je na každem co si koupi, mi jen na vysokych autech vadi to, že prostě v provoze a na parkovištich apod zabraňuji ve vyhledu. Prostě přibila sposta dalšich "naklaďaku". Když k tomu připočtu dalši nectnosti, ktere se v provoze vyrojily jako např. "mamvp.či" nějaky blinkr nebo ho dam až při odbočovani na co bych okolni provoz upozrnil, že se chystam odbočit tak mě berou nervy. A kdybych potřeboval zvyšit přepravni kapacitu u sveho povozu tak jistě jdu do kombika, určitě bych nešel o patro vyše.
Avatar - Ozzman
15. 7. 2021 14:16
Re: Za tyhle prachy?
Jo, vidět přes ty SUV není moc dobře.

Blinkry nedává kde kdo, já v pondělí byl takto vytlačen na moto Rapidem, když jsem ho upozornil, začal na mne v 80tikilometrové rychlosti najíždět a vytlačovat z pruhu znovu, tak jsem opodál upozornil PČR, vše zapřel, ale alespoň jsem ho zdržel :D Debila...chlap cca 50 let, arogantní, žádná mamina či mafian v SUV..

P.s. nechtěl si sám Pumu? :D
Avatar - miromen
15. 7. 2021 14:44
Re: Za tyhle prachy?
Jo no misto omluvneho gesta arogance tedy pokud si byl šofer vědom toho, že vubec něco "pokazil". Ale jo jsme lidi a ne naprogramovani roboti a nějaka ta nedokonalost se stat muže každemu jen je třeba se k ni postavit čelem.
Puma proč ne a psal jsem, že v připadě cross. jsem ochotren udělat menši ustupek byť to bylo spiš založni řešeni. Vlastně dost z nich vyšku 150cm přesahuje jen minimalně což je řada běžnych aut ještě nedavno minulych.
Avatar - Ozzman
15. 7. 2021 14:54
Re: Za tyhle prachy?
No říkám, že za odměnu mne začal vytlačovat znovu :D Takže si vědom musel být :D
Avatar - miromen
15. 7. 2021 15:01
Re: Za tyhle prachy?
Dvakrat měř jednou řež...no tak to neni o čem, narazil si na hňupa. Modlim se za tebe nechť co nejrapidněji přijde o papiry. :-[]
Avatar - Mikesus
15. 7. 2021 23:28
Re: Za tyhle prachy?
Je to vše jen o lidech. Já měl dnes 2 takové zkusenosti. První pan cca 45let couval s fabii z kolmeho stani a koukal na druhou stranu než jsem prijizdel. Zatroubil jsem, on se strašně lekl podle toho jak nadskocil v té sedačce, prudce zastavil a začal mi nadavat, co dělám. No nevim proč se divil, že na silnici jezdi auta. Pak jsem parkoval, zajel jsem za zaparkovanou 5er a nevšiml jsem si, ze uz tam sedí řidič. On najednou začal couvat dost blízko, I když měl dle mého hodně místa před sebou. Zatroubil jsem, on stahnul okýnko, pan cca 60let, omluvil se s tim, ze mne nechtel vylekat a že mne vidí na kameře. Tak jsem se omluvil taky a rozešli jsme se s úsměvem oba.
15. 7. 2021 23:47
Re: Za tyhle prachy?
Ty lidi, co udělaj chybu a začnou se pak chovat agresivně vůči okolí, nesnáším. Bohužel je to tak 50% případů :/
Avatar - Mikesus
16. 7. 2021 01:46
Re: Za tyhle prachy?
Ja se obavam, že jsi moc optimistický. Kéž bych se mýlil.
No a pak je tu sorta, která tě schválně někde zablokuje např. Jedete ve dvou pruzích v koloně, potřebuješ se dostat do druhého pruhu, vyhlidnes si větší mezeru, přijedeš k ní, dáš smerovku, zpomalis a ten zadní najednou zrychlí a začne se rozčilovat, že tam najizdis. Nebo funguje zip a najednou je tam jeden, kterej se nalepit na auto a nikoho před sebe přece nepustí nebo úplně zablokování krizovatky
16. 7. 2021 07:36
Re: Za tyhle prachy?
Bohužel…a zipování, to je kapitola sama pro sebe 8-s
Avatar - Mikesus
15. 7. 2021 23:22
Re: Za tyhle prachy?
Ono ani z SUV zas tak dobře videt neni. A okolí auta už vůbec.
Avatar - Ozzman
16. 7. 2021 07:52
Re: Za tyhle prachy?
Tak soud rozhodl, že když nevidíš 9 metrů před sebe z SUV, tak můžeš přejet i dítě a nemužeš za to.......

divná doba :/
Avatar - Mikesus
16. 7. 2021 11:46
Re: Za tyhle prachy?
Pockej. Oni ji fakt zprostili? :-O
14. 7. 2021 22:15
Re: Re: Za tyhle prachy?
Ne R jsem nejel. Rko bude ještě rychlejší než Stelvio veloce. Podvozkově má na papíře určitě výhodu stelvio. Rwd platforma lichoběžníkové přední zavěšení atp. Jak to bude reálně nevím. Nicméně podle testů bude jezdit asi skvěle.
14. 7. 2021 22:59
Re: Re: Za tyhle prachy?
Já byl projet Stelvio a hned po nem Gulii se stejným motorem. Je to asi jako p*chat s dvema gumama a pak bez čepičky. pokud to nepotrebujete, kupujte si nízký auta, jezdí to ku*va líp :-!
14. 7. 2021 23:46
Re: Za tyhle prachy?
Rkem jsem mel moznost jezdit dva dny a jediny co umi lip, je o neco lepsi rychlost v primce, kterou si ale diky skvele prevodovce Stelvia clovek tak nejak ani neuvedomi, jinak jsem proti Stelviu nezjistil jedinej aspekt, vcem bych mu mel dat prednost. Design je subjektivni, to je jasny, ale objektivne melo Stelvio nazivo uplne jinej wow efekt nez prave Tiguan a zarazilo me i kolik treba tech nejmensich (deti) tahalo rodice za ruce a ukazovalo rukou.
Avatar - Emel
15. 7. 2021 22:44
Re: Za tyhle prachy?
Beru že Tiguan je konzervativnější a děti může víc zaujmout Stelvio, ono taky Alf člověk tolik nepotká. Já už holt týnejdžr nejsem a tak pomalu spadám do té konzervativní skupinky, kdy mi neimponuje helevolevelkýkřídlo, ale spíš nějaká přirozená elegance a tvarová vyváženost.

Schválně ti sem hodím jednu extra ošklivou fotku, abych podtrhl, co mi vadí - zaměř se na zadní kolo a okolí:
https://vehicle-photos-published.vauto.com/…577c/image-1.jpg

Tiguan se mi ještě víc líbil před fl... na nějakých trošku menších kolech... třeba takhle:
https://a-static.besthdwallpaper.com/…440-62428_40.jpg

Jinak teda ani jedno není auto úplně podle mýho gusta... spíš bych konfiguroval nějakou 330i Touring.
16. 7. 2021 10:17
Re: Za tyhle prachy?
Nemyslim jen deti, ale obecne. Tiguan nevypada spatne, ale je to proste takova nijaka krabice, ikdyz design je samozrejme proste subjektivni. Kdyz si nechas dat nejmensi mozny kola na kterykoliv auto, tak to nikdy nevypada dobre. Rozhodne s touhle casti zadnej problem nemam. https://upload.wikimedia.org/…utomatic_2.1.jpg To same Giulia, nedavno jsem ji potkal na 16kach s halogenama a nechapu, kdo dobrovolne voli u takovyho auta tuhle holotu. Posledni pekny BMW pro me byla E90-91. To co nasledovalo potom, uz je pro me absolutne nezajimavy a tak nejak cinsky. Samozrejme nejaka solidne nakonfigurovana verze se prekousnout da.
Avatar - Emel
16. 7. 2021 11:31
Re: Za tyhle prachy?
S tím co posíláš taky vyloženě problém nemám... i když jak píšu, mně se víc pozdávají nižší světla... jako to má třeba Tonale, kdybychom měli zůstat u aktuálních AlfaSUV (nejsem si teda úplně jistý tím, jak to napasovali na zbytek auta).

Problematická je ta zadní část, kde je prostě moc velká masa plechu. Jako vždycky je to s většíma kolama lepší, ale ne ideální
https://www.auto4drive.cz/…eo-Stelvio-3.jpg

Co se BMW týče - E90 se mi nelíbily ty ledviny, což pak řešil facelift... ale zase jsem slyšel, že technicky jsou lepší auta před fl. Já osobně nemám žádné výhrady k F30 - s tím bonusem, že už je to i v interiéru fullsize rodinné auto, ta E90 je ještě dost slim-fit. G20 mi taky neva... moc se mi nelíbí digi přístroje, ale ještě jsem s tím pořádně nejel.
Avatar - hugino
15. 7. 2021 06:40
Tigi
Tigi sa mi páči ale v tejto motorizácii je to za mňa zbytočne silné a drahé.Takže ak Tigiho tak s motorom 2.0 tsi 190 k 4 MOTION DSG v R-line pakete za relatívne akceptovatelných 38 770 €.
Rozbalit vlákno
0
15. 7. 2021 22:11
Kola
Tiguan je povedený, ale nemůžu si pomoct, tyhle nizkoprofily na SUV působí tuzingově a komicky. Jinak ale velmi pěkné SUV :yes:
Rozbalit vlákno
0
25. 11. 2022 09:34
Velke sklamanie po kupe..
Neverim, ako sa za posledne dva roky zhorsili VW auta. Keby som vedel co ma caka, tak ho nikdy nekupim. Najhorsie je, ze az teraz zistujem, kolko ludi nadava na "vylepsenia" vo vw forach a ako to vw ignoruje. Po 4r jazdenia v dokonalom gti mk7.5 som chcel upgrade na 4x4, viac koni a vyssi posed. Rko Tiguan bola jasna volba. Jedinou nevyhodou dotykovy volant - ale hovoril som si, nejako si zvyknem.
Bohuzial az po prevzati auta a par dnoch soferovania som zistil nasledovne veci, ktore ma vytacaju kazdym dnom 20-30x podla poctu startov.

1. Auto si nepamata jazdny rezim! Vzdy startuje do Sport rezimu (ekvivalent Standard modu na GTI). 80% casu jazdim v Individual.

2. Auto si tiez nepamata mod na infotainment systeme - vzdy po starte sa divam na tlak v pneu, aj ked je v poriadku a netreba nic riesit.

3. Lane assist je zapnuty vzdy po starte a aktivny od 60kmh - fajn vec na dialnicu, katastrofa na okresnych cestach. Uz dva krat mi strhlo volant, kvoli zlemu znaceniu nasich ciest. V GTI som si zapinal lane asist sam vzdy, ked som vysiel na dialnicu.

4. Neskutocne hlasne pipanie alarmu, ked otvorim dvere vodica napriek P polohe radiacej paky. Psychopatia neskutocneho kalibru. Tak som este zatiahol aj rucnu pred otvorenim. Nepomohlo. X krat denne ma to vytaca do nepricetna. Toto upozornenie dava zmysel ak je R N D, ale nie P! Bravo geniovia.

5. Hnusne umele zvuky motora v interieri su v Race mode tak intenzivne, ze ma po par minutach bolia usi a hlava - nikde sa to neda vypnut. Pritom uz zakladny vyfuk ma aktivne klapky a pekny zvuk.

6. Golf, troc, passat dostali kameru pod znak - dokonale riesenie. Tiguan a Touareg nie. Takze veselo ostrekujem 10x denne zadnu kameru a sklo. Nech zije eco riesenie.

7. Cele auto je neskutocne priskrtene a udusene - podtaca este viac ako gti a reakcia na plyn je nekonecna. Dam podlahu a sekundu sa nic nedeje. Co je v krizovke super. Hlavne ze ma "super sportovy R model"..

8. Od novoty nefunguje sklopenie lavej casti zadnych sedadiel z kufra. Prava ide. Super vystupna kontrola v Nemecku..ale tak co chcem za 60tisic eur..

9. Setrenie vsade kde sa pozriem. Volant z gumy namiesto poctivej koze - ruka sa smyk jedna radost. Skrinka pred spolujazdcom bez semisoveho tapaciru - vec, ktory mal golf za 20tisic. Zadne plato v kufri nie je zalomene, ale pevne, takze v dolnej polohe ho neviem uplne zdvihnut ako na golfe. Atd atd.

90% opisanych problemov viete vyriesit dialkovym updatom, ale to by ste museli mat zaujem vyhoviet zakaznikom.

Je to moj treti a posledny VW.
Namiesto radosti z auta, zhusenie zakazdym, ked mam do neho sadnut. Pritom stacilo tak malo - nepretlacat svoje stupidne nazory na to, ako zakaznici maju pouzivat SVOJE AUTA, ZA KTORE ZAPLATILI!
Rozbalit vlákno
0